Goed punt .. ik ga maar weer eens aan het werk aldaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:41 schreef du_ke het volgende:
Ik vind alle moslims terroristjes noemen nog wel over het randje eigenlijk.
Als het goed is, is nu ook dat weg.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Goed punt .. ik ga maar weer eens aan het werk aldaar
Let je wel een beetje op de regels? Je zit nog in je proeftijd he?quote:
Kom je ook lekker rap achterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hier moet ik een grens trekken McC. Als je bedoelt te zeggen dat alle marokkanen het land uit moeten dat is dat racisme.
En dat wordt op FOK niet getolereeerd.
Nu sidekick weg is, merk je zoiets gauw he?quote:
Ze voeren elkaar, ik zweer het je!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:51 schreef du_ke het volgende:
Ja 2 rechtse modjes op een politiek forum is toch wat veel van het goede.
Wat voeren ze elkaar? Stukjes neger of stukjes moslim?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ze voeren elkaar, ik zweer het je!
stukjes linkerhand, tel vooral je vingerkootjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat voeren ze elkaar? Stukjes neger of stukjes moslim?
Och ben neger noch moslim.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
stukjes linkerhand, tel vooral je vingerkootjes
Wat doe jij hier nou weer. Je zat toch in Amerika? Gedraag je dan ook zo pompeus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:35 schreef Sidekick het volgende:
Ik houd jullie in de gaten, sizzler en ExtraWaskracht. 1 misstap en jullie kunnen vertrekken.
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:03 schreef McCarthy het volgende:
hint: http://filehost.to/
handig voor graphs hosten voor OPs.
McCarthy moet wel een lid van het koningshuis zijn, gezien de bescherming en status aparte die hij geniet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:43 schreef Floripas het volgende:
Andre van der Louw overleden
Deze reactie van McCarthy vind ik echt indruisen tegen de wetten van het goede fatsoen.
Och hij is onder diverse namen al meerdere malen verbannen. Zal wel weer een keer bijkomen binnenkortquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:47 schreef gelly het volgende:
[..]
McCarthy moet wel een lid van het koningshuis zijn, gezien de bescherming en status aparte die hij geniet.
Welke?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och hij is onder diverse namen al meerdere malen verbannen. Zal wel weer een keer bijkomen binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |