Oh, dat doe ik ook niet, het gaat mij er alleen om dat men op dergelijke reacties dan weer gaat reageren en het geheel een nogal dom karakter krijgt van sentimentele figuren die over en weer modder gaan gooien, waardoor je hele discussie overboord gaat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:47 schreef Skinkie het volgende:
Ach wees zelf de wijste Speth en laat je niet zo snel van je apropos afbrengen
Het bericht is weg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef Floripas het volgende:
Dan mag deze ook: Is Amerika een theocratie?
En alle anderwe plaatsen waar die zoalshetis me blijft achtervolgen.
Geruimdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:22 schreef Speth het volgende:
Verzwaring van het basisonderwijs
Mijn topic was bedoeld voor een discussie over de zwaarte van het basisonderwijs, niet voor geemotioneerde persoonlijke aanvallen door lieden die graag veel smilies gebruiken. Buttreacties mogen wat mij betreft preventief geruimd.
Je hebt mail.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef Hallulama het volgende:
Sizzler, kun je nog even naar de Able Danger topic kijken? (zie mijn laatste reactie)
Duidelijk. Topic gaat dus over de actualiteiten in het huis van afgevaardigden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef Hallulama het volgende:
Sizzler, kun je nog even naar de Able Danger topic kijken? (zie mijn laatste reactie)
het is voor mij eigenlijk al een uitgemaakte zaak ja.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef SCH het volgende:
Jammer alleen dat je helemaal niet echt wil discussieren. Wat doe je er dan?
Jes.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:34 schreef Hallulama het volgende:
Try again Sizzler, zie laatste post.
Je weet dat het volgende topic dat jij opent gelijk door mij wordt gesloten he?quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:44 schreef McCarthy het volgende:
dat gesnoei is iig beter dan de tik die sidekick had. Die ging meteen sluiten. Blij dat we van hem verlost zijn.
Ik?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:22 schreef McCarthy het volgende:
mods, kennen jullie nog een rechtse nieuwsposter?
Parttime.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:39 schreef McCarthy het volgende:
jij bent nieuwsposter????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |