abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:35:31 #151
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_31539819
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Je bent een oxymoron, ik geloof niet in God of de Duivel, als de Duivel bestaat, moet God ook bestaan en andersom, geloven in de duivel is puurweg bekennen dat God wel bestaat, al wil je dat verder nog zo hard ontkennen.
De meest directe reden van dat als je de duivel erkent je god ook moet erkennen is omdat de duivel (lucifer) een engel is die zich boven god stelde (wat moderne-satanisten ook doen; en niet in tegenstelling tot wat het de meeste mensen denken de duivel aan bidden).
phluphy for president!
pi_31540020
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Je bent een oxymoron, ik geloof niet in God of de Duivel, als de Duivel bestaat, moet God ook bestaan en andersom, geloven in de duivel is puurweg bekennen dat God wel bestaat, al wil je dat verder nog zo hard ontkennen.
Ah, ik ben al vele malen beschuldigd een fundamentalistische atheïst te zijn (dát is een oxymoron).
tuurlijk bestaan beide ''heren'' niet letterlijk, maar wel in de verbeelding en literatuur. En dan mag ik graag op lange tenen dansen van mensen die al die flauwekul letterlijk geloven
En de tegenstelling van Satan - God is zo mooi verwoord door Bakunin:

Jehovah, who of all the good gods adored by men was certainly the most jealous,
the most vain, the most ferocious, the most unjust, the most bloodthirsty,
the most despotic, and the most hostile to human dignity and liberty.
Jehovah had just created Adam and Eve, to satisfy we know not what caprice; no doubt to while away his time, which must weigh heavy on his hands in his eternal egoistic solitude, or that he might have some new slaves.
He generously placed at their disposal the whole earth, with all its fruits and animals, and set but a single limit to this complete enjoyment. He expressly forbade them from touching the fruit of the tree of knowledge.
He wished, therefore, that man, destitute of all understanding of himself, should remain an eternal beast, ever on all-fours before the eternal God, his creator and his master.
But here steps in Satan, the eternal rebel, the first freethinker and the emancipator of worlds. He makes man ashamed of his bestial ignorance and obedience; he emancipates him, stamps upon his brow the seal of liberty and humanity, in urging him to disobey and eat of the fruit of knowledge.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:57:34 #153
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31540344
Het moraal van het verhaal:

Reken mensen niet af op hun kleding/muziekstijl en de vooroordelen die daarbij horen (en door extremisten in het leven zijn geholpen). Probeer gewoon eens contact te leggen met een ander persoon en je zal er vanzelf achterkomen dat het zo erg nog niet is als iemand zich anders kleedt dan jij.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:23:06 #154
61927 DaveM
uitgefokt
pi_31540963
Beetje laf wel.
Gothics zijn makkelijke slachtoffers: jong, vrouw, vaak onzeker en ze staan niet als agressief bekend.

Laat ze dan eens een tekst maken over groepen jongeren die wél de boel verzieken!
Om inspiratie op te doen raad ik ze aan om een dagje naar de multiculturele vuilnisbak Rotterdam te gaan.

Maar dat zullen ze wel te link vinden.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:32:06 #155
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31541190
Maar weer even gesloten
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:44:39 #156
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31541531
Een herhaling uit nota bene ditzelfde topic
quote:
En weer open.

Aan iedereen het verzoek om ontopic te blijven en de discussiepartner serieus en met respect te behandelen. Niemand is meer of minder omdat hij zich anders kleed en een andere muzieksmaak heeft. Het gaat om zijn of haar daden.

Wat misschien even interessant is: zou je de burka-discussie die nu gaande is ook kunnen toepassen op vrouwen die zich als heks kleden en schminken?
pi_31541658
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:23 schreef DaveM het volgende:
Beetje laf wel.
Gothics zijn makkelijke slachtoffers: jong, vrouw, vaak onzeker en ze staan niet als agressief bekend.

Laat ze dan eens een tekst maken over groepen jongeren die wél de boel verzieken!
Om inspiratie op te doen raad ik ze aan om een dagje naar de multiculturele vuilnisbak Rotterdam te gaan.

Met 'hé kut-marokkaantje' haal je TMF niet vrees ik.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:49:31 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31541669
EW, dit topic heeft geen kans van slagen. Het schreeuwt om dergelijke reacties. Sluit het gewoon.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:52:12 #159
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31541738
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Raymster - Kutmarokkanen?!!
Maar dat was natuurlijk weer anders bedoeld. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:53:06 #160
61927 DaveM
uitgefokt
pi_31541764
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

behalve als er een rel van komt.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:55:08 #161
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31541822
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:53 schreef DaveM het volgende:

[..]

behalve als er een rel van komt.
* pc-fr34k start audio progjes alvast op. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_31541847
Hahaha die tekst van dat liedje bwoehahahahahahaaaaa
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31542137
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Hahaha die tekst van dat liedje bwoehahahahahahaaaaa
Ik heb er nog één, van dezelfde band, maar die durf ik niet te posten
pi_31542624
quote:
Sizzler: Wat misschien even interessant is: zou je de burka-discussie die nu gaande is ook kunnen toepassen op vrouwen die zich als heks kleden en schminken?
Goths hebben géén heilig boekje, géén heilige oorlog, géén religieus-politieke ideologie die desnoods met geweld ingevoerd dient te worden, en afgezien van wat in de fik gestoken kerken in Noorwegen, folklore zullen we maar zeggen, ook geen zelfmoord - bom-aanslagen.
Gewoon een subcultuur met een bepaalde klederdracht om zich te onderscheiden.

In de woorden van Jimi Hendrix:

White collar conservative flashin’ down the street
Pointin’ their plastic finger at me, ha !
They’re hopin’ soon my kind will drop and die but uh
I’m gonna wave my freak flag high, high !
Oww !

Wave on, wave on...

Ah, ha, ha
Fall mountains, just don’t fall on me
Go ahead on mister business man, you can’t dress like me
Yeah !

If 6 was 9 - Axis: Bold as Love

pi_31545681
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 20:22 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Goths hebben géén heilig boekje, géén heilige oorlog, géén religieus-politieke ideologie die desnoods met geweld ingevoerd dient te worden, en afgezien van wat in de fik gestoken kerken in Noorwegen, folklore zullen we maar zeggen, ook geen zelfmoord - bom-aanslagen.
Gewoon een subcultuur met een bepaalde klederdracht om zich te onderscheiden.
ik ben 't in grote lijnen met je eens alleen qua 't vetgedrukte gedeelte niet... Dat waren geen goths Dat was de Black Metal Inner Circle (volgens Wikipedia dan)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:11:40 #166
95608 Speth
Rorschach
pi_31545838
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 20:22 schreef Godslasteraar het volgende:
White collar conservative flashin’ down the street
Pointin’ their plastic finger at me, ha !
They’re hopin’ soon my kind will drop and die but uh
I’m gonna wave my freak flag high, high !
En toen kreeg 'ie een overdosis en ging 'ie echt dood
pi_31545905
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:23 schreef DaveM het volgende:
Beetje laf wel.

Ja, dat is racisme.
pi_31547273
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:
Ik weet dat, maar verzin je eigen fucking namen en verpest het niet voor iedereen die iets met de Middeleeuwen doet.

Weet je hoeveel gothic-ruis er bij de eerstejaars medievisten en keltisch zit?
Is Hildegard von Bingen wel authenthieke Gothic?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:48:01 #169
61927 DaveM
uitgefokt
pi_31549063
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja, dat is racisme.
ik had het natuurlijk niet over "de goeden".
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:50:20 #170
22273 Dizer
Save the beard!
pi_31549133
Leefde Pim nou nog, die had wel geweten wat te doen
Friends don't let friends remain beardless...
pi_31549165
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef bas-beest het volgende:

[..]

ik ben 't in grote lijnen met je eens alleen qua 't vetgedrukte gedeelte niet... Dat waren geen goths Dat was de Black Metal Inner Circle (volgens Wikipedia dan)
Ja, is ook zo. Daar zaten een aantal echte psychopaten tussen, met name die gast van Mayhem. Wat een griezel. Maar wel veel invloed op de muziek.
pi_31549272
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:55 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Is Hildegard von Bingen wel authenthieke Gothic?
Er is een Zweedse band, Garmarna, die hebben muziek van Hildegard von Bingen opgenomen.
Verder hebben ze ook een aantal andere werkelijk prachtige albums gemaakt. Het is trouwens een meer folkloristische band
pi_31549426
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:11 schreef Speth het volgende:

[..]

En toen kreeg 'ie een overdosis en ging 'ie echt dood
Nee, dat hebben die ''White collar conservative'' lulletjerozewaters er van gemaakt. Hendrix is gestorven door de volstrekte incompetentie van de Engelse medische dienst na ziek te zijn geworden van slaappillen. Volstrekt onnodige dood.
pi_31549704
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ja, is ook zo. Daar zaten een aantal echte psychopaten tussen, met name die gast van Mayhem. Wat een griezel. Maar wel veel invloed op de muziek.
je bedoelt deze persoon? Heeft idd. vage denkbeelden enz.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_31549803
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:01 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Nee, dat hebben die ''White collar conservative'' lulletjerozewaters er van gemaakt. Hendrix is gestorven door de volstrekte incompetentie van de Engelse medische dienst na ziek te zijn geworden van slaappillen. Volstrekt onnodige dood.
Dat is dus gewoon gelul:
quote:
Hendrix remained in England, and on the morning of 18 September 1970, was found dead in the basement apartment of the Samarkand Hotel, 22 Lansdowne Crescent, London. He had spent the night with a German girlfriend, Monika Dannemann, and died in bed after taking a reported nine Vesperax sleeping pills and choking on his own vomit.
Inderdaad de schuld van de Engelse medische dienst als die dude 9 slaappillen neemt en vervolgens dood wordt gevonden.
pi_31550008
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:25 schreef Speth het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon gelul:
[..]

Inderdaad de schuld van de Engelse medische dienst als die dude 9 slaappillen neemt en vervolgens dood wordt gevonden.
Overgeven in de slaap komt vaker voor, no big deal, als ze hem op zijn zij hadden gedraaid. Voor zover ik me herinner uit een biografie heeft zijn vriendin de medische nooddienst gebeld, verkeerd advies gekregen en vervolgens kwam die nooddienst veels te laat op hun dooie gemak aankakken.

Al met al is ie maar 27 geworden, erg jammer, maar wel geschiedenis geschreven
pi_31550038
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Overgeven in de slaap komt vaker voor, no big deal, als ze hem op zijn zij hadden gedraaid. Voor zover ik me herinner uit een biografie heeft zijn vriendin de medische nooddienst gebeld, verkeerd advies gekregen en vervolgens kwam die nooddienst veels te laat op hun dooie gemak aankakken.
Ik heb nog nooit overgegeven in mijn slaap. Wel uitgebreid ervoor en de ochtend erna in de wasbak, maar nooit tijdens.
pi_31550119
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:39 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit overgegeven in mijn slaap. Wel uitgebreid ervoor en de ochtend erna in de wasbak, maar nooit tijdens.
Ik wel, 2 maal zelfs, ook in verband met slaappillen, Gelukkig in een ziekenhuis.
Hendrix was ook helemaal uitgeleefd en uitgeperst, een hopeloze goedzak die geen nee kon zeggen en geweldig getild is door producers etc. Als je foto's van hem ziet uit 1970 ziet hij, 27 jaar, eruit als iemand van 50.
Wat het nog treuriger maakt is dat juist op dat moment hij een andere koers ging varen, richting Jazz, en weg van die circus-akts die van hem verwacht werden en waar hij zo'n hekel aan had.

[ Bericht 1% gewijzigd door Godslasteraar op 19-10-2005 00:51:32 ]
  woensdag 19 oktober 2005 @ 01:07:50 #179
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31550474
In elke denkbare groep zitten wel een paar gekken, en bij goths zijn dat tenminste over het algemeen ongevaarlijke gekken
Vampire Romance O+
pi_31550548
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Overgeven in de slaap komt vaker voor, no big deal, als ze hem op zijn zij hadden gedraaid.
Bon Scott stikte ook in zijn kots, omdat men hem dronken in de auto had achtergelaten
pi_31550635
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 01:07 schreef MouseOver het volgende:
In elke denkbare groep zitten wel een paar gekken, en bij goths zijn dat tenminste over het algemeen ongevaarlijke gekken
Toch een beetje vreemd, ik woon in Den Haag, en ik kom ze eigenlijk nooit tegen. Wel laatst in A'dam op het CS een paar gezien. En dat was het dan wel voor 2005.
pi_31550694
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 01:12 schreef Doderok het volgende:

[..]

Bon Scott stikte ook in zijn kots, omdat men hem dronken in de auto had achtergelaten
Ja, inderdaad, hij ook Met dat verschil dat AC/DC een vervanger vond, en een goeie
pi_31556767
Ik vermoed dat de gemiddelde gothic het ook niet echt hoog heeft met normen en waarden, waar wij allemaal zo aan hechten...

[ Bericht 20% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-10-2005 14:34:12 (plaatje met blote piemel -> weg) ]
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:24:20 #184
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31556829
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef pberends het volgende:

Ik vermoed dat de gemiddelde gothic het ook niet echt hoog heeft met normen en waarden, waar wij allemaal zo aan hechten...
Wat zijn die normen en waarden dan?

[ Bericht 9% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-10-2005 14:35:29 (plaatje met blote piemel->weg) ]
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 12:40:02 #185
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31557115
quote:
! ! !

[ Bericht 8% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-10-2005 14:36:49 (plaatje met blote piemel -> weg) ]
pi_31557390
quote:

Als die moeite om zijn lichaam te costumizen en dan zijn voorhuid vergeten

[ Bericht 8% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-10-2005 14:37:38 (plaatje met blote piemel -> weg) ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31557768
quote:
Kwestie van perspectief nietwaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-10-2005 14:39:55 (plaatje met blote piemel -> weg) ]
pi_31557879

[img]http://www.hitler.org/images/hitler.in.car.jpg/img]
pi_31558687
Zo zie je maar, het valt wel mee met die Goths
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:10:19 #190
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31558784
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:05 schreef Godslasteraar het volgende:

Zo zie je maar, het valt wel mee met die Goths
Nou ik vindt het niet meevallen.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 14:19:52 #191
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31559014
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:10 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Nou ik vindt het niet meevallen.
En wat vind je er dan zo erg aan? Zelf vind ik het er meestal ook niet uit zien enzo, maar of ze nou echt een gevaar leveren voor de maatschappij... .
pi_31565707
nou, bij het tv-programma 'De wereld draait door' zullen ze binnenkort ook wel bedreigd worden
pi_31569283
Ik zal maar niet reageren op deze stelling aangezien hier op Fok duizenden alto's hippies en goths rondzwerven.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  donderdag 10 november 2005 @ 05:13:19 #194
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32138591
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 23:29 schreef Timmehhh het volgende:
Ik zal maar niet reageren op deze stelling aangezien hier op Fok duizenden alto's hippies en goths rondzwerven.
Dus je kan het puurweg, zoals Angel niet onderbouwd doen?.
Offtopic overigens: Godslasteraar, in welke wijk woon je?, ik zit hier in Scheveningen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 10 november 2005 @ 07:38:52 #195
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32138962
is dit het nieuwe pol slowchat topic?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32148773
zag gister sinds lange tijd weer eens een goth meisje ongeinteresseerd de diepte in staren
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 15:44:34 #197
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_32150442
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
zag gister sinds lange tijd weer eens een goth meisje ongeinteresseerd de diepte in staren
Ze zat vast in een of andere trance om met de duivel te praten. .
  vrijdag 11 november 2005 @ 06:57:23 #198
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32169989
En de voorordelen blijven verder gaan.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_32169991
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
Kwam zeker door teveel bloedverlies.
pi_32510624
Mensen mogen toch fijn zelf weten wat ze aantrekken? Zij kiezen er zelf voor om gothic kleding aan te trekken.

Andere mensen hebben weer polo's aan met streepjes, of dragen alleen maar fleecetruien. Boeien, dat ze maar fijn aantrekken wat ze leuk vinden. Al die domme vooroordelen altijd.

Als je gothic kleding aantrekt ben je een heks en depri, en als je een fleecetrui aantrekt ben je een nerd. En met een heel kort rokje ben je opeens een hoer. Laat mensen toch eens fijn in hun waarde ofzo.
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')