De meest directe reden van dat als je de duivel erkent je god ook moet erkennen is omdat de duivel (lucifer) een engel is die zich boven god stelde (wat moderne-satanisten ook doen; en niet in tegenstelling tot wat het de meeste mensen denken de duivel aan bidden).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je bent een oxymoron, ik geloof niet in God of de Duivel, als de Duivel bestaat, moet God ook bestaan en andersom, geloven in de duivel is puurweg bekennen dat God wel bestaat, al wil je dat verder nog zo hard ontkennen.
Ah, ik ben al vele malen beschuldigd een fundamentalistische atheïst te zijn (dát is een oxymoron).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je bent een oxymoron, ik geloof niet in God of de Duivel, als de Duivel bestaat, moet God ook bestaan en andersom, geloven in de duivel is puurweg bekennen dat God wel bestaat, al wil je dat verder nog zo hard ontkennen.
quote:En weer open.
Aan iedereen het verzoek om ontopic te blijven en de discussiepartner serieus en met respect te behandelen. Niemand is meer of minder omdat hij zich anders kleed en een andere muzieksmaak heeft. Het gaat om zijn of haar daden.
Wat misschien even interessant is: zou je de burka-discussie die nu gaande is ook kunnen toepassen op vrouwen die zich als heks kleden en schminken?
Met 'hé kut-marokkaantje' haal je TMF niet vrees ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:23 schreef DaveM het volgende:
Beetje laf wel.
Gothics zijn makkelijke slachtoffers: jong, vrouw, vaak onzeker en ze staan niet als agressief bekend.
Laat ze dan eens een tekst maken over groepen jongeren die wél de boel verzieken!
Om inspiratie op te doen raad ik ze aan om een dagje naar de multiculturele vuilnisbak Rotterdam te gaan.
Maar dat zullen ze wel te link vinden.
Raymster - Kutmarokkanen?!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met 'hé kut-marokkaantje' haal je TMF niet vrees ik.
behalve als er een rel van komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met 'hé kut-marokkaantje' haal je TMF niet vrees ik.
* pc-fr34k start audio progjes alvast op.quote:
Ik heb er nog één, van dezelfde band, maar die durf ik niet te postenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Hahaha die tekst van dat liedje bwoehahahahahahaaaaa
![]()
Goths hebben géén heilig boekje, géén heilige oorlog, géén religieus-politieke ideologie die desnoods met geweld ingevoerd dient te worden, en afgezien van wat in de fik gestoken kerken in Noorwegen, folklore zullen we maar zeggen, ook geen zelfmoord - bom-aanslagen.quote:Sizzler: Wat misschien even interessant is: zou je de burka-discussie die nu gaande is ook kunnen toepassen op vrouwen die zich als heks kleden en schminken?
ik ben 't in grote lijnen met je eens alleen qua 't vetgedrukte gedeelte niet... Dat waren geen gothsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:22 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Goths hebben géén heilig boekje, géén heilige oorlog, géén religieus-politieke ideologie die desnoods met geweld ingevoerd dient te worden, en afgezien van wat in de fik gestoken kerken in Noorwegen, folklore zullen we maar zeggen, ook geen zelfmoord - bom-aanslagen.
Gewoon een subcultuur met een bepaalde klederdracht om zich te onderscheiden.
En toen kreeg 'ie een overdosis en ging 'ie echt doodquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:22 schreef Godslasteraar het volgende:
White collar conservative flashin’ down the street
Pointin’ their plastic finger at me, ha !
They’re hopin’ soon my kind will drop and die but uh
I’m gonna wave my freak flag high, high !
Ja, dat is racisme.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:23 schreef DaveM het volgende:
Beetje laf wel.
Gothics zijn makkelijke slachtoffers: jong, vrouw, vaak onzeker en ze staan niet als agressief bekend.
Laat ze dan eens een tekst maken over groepen jongeren die wél de boel verzieken!
Om inspiratie op te doen raad ik ze aan om een dagje naar de multiculturele vuilnisbak Rotterdam te gaan.
Maar dat zullen ze wel te link vinden.
Is Hildegard von Bingen wel authenthieke Gothic?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:
Ik weet dat, maar verzin je eigen fucking namen en verpest het niet voor iedereen die iets met de Middeleeuwen doet.
Weet je hoeveel gothic-ruis er bij de eerstejaars medievisten en keltisch zit?
Ja, is ook zo. Daar zaten een aantal echte psychopaten tussen, met name die gast van Mayhem. Wat een griezel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik ben 't in grote lijnen met je eens alleen qua 't vetgedrukte gedeelte niet... Dat waren geen gothsDat was de Black Metal Inner Circle (volgens Wikipedia dan)
Er is een Zweedse band, Garmarna, die hebben muziek van Hildegard von Bingen opgenomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:55 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Is Hildegard von Bingen wel authenthieke Gothic?
Nee, dat hebben die ''White collar conservative'' lulletjerozewaters er van gemaakt. Hendrix is gestorven door de volstrekte incompetentie van de Engelse medische dienst na ziek te zijn geworden van slaappillen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:11 schreef Speth het volgende:
[..]
En toen kreeg 'ie een overdosis en ging 'ie echt dood
je bedoelt deze persoon? Heeft idd. vage denkbeelden enz.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Daar zaten een aantal echte psychopaten tussen, met name die gast van Mayhem. Wat een griezel.Maar wel veel invloed op de muziek.
Dat is dus gewoon gelul:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Nee, dat hebben die ''White collar conservative'' lulletjerozewaters er van gemaakt. Hendrix is gestorven door de volstrekte incompetentie van de Engelse medische dienst na ziek te zijn geworden van slaappillen.Volstrekt onnodige dood.
![]()
Inderdaad de schuld van de Engelse medische dienst als die dude 9 slaappillen neemt en vervolgens dood wordt gevonden.quote:Hendrix remained in England, and on the morning of 18 September 1970, was found dead in the basement apartment of the Samarkand Hotel, 22 Lansdowne Crescent, London. He had spent the night with a German girlfriend, Monika Dannemann, and died in bed after taking a reported nine Vesperax sleeping pills and choking on his own vomit.
Overgeven in de slaap komt vaker voor, no big deal, als ze hem op zijn zij hadden gedraaid. Voor zover ik me herinner uit een biografie heeft zijn vriendin de medische nooddienst gebeld, verkeerd advies gekregen en vervolgens kwam die nooddienst veels te laat op hun dooie gemak aankakken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:25 schreef Speth het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon gelul:
[..]
Inderdaad de schuld van de Engelse medische dienst als die dude 9 slaappillen neemt en vervolgens dood wordt gevonden.
Ik heb nog nooit overgegeven in mijn slaap. Wel uitgebreid ervoor en de ochtend erna in de wasbak, maar nooit tijdens.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Overgeven in de slaap komt vaker voor, no big deal, als ze hem op zijn zij hadden gedraaid. Voor zover ik me herinner uit een biografie heeft zijn vriendin de medische nooddienst gebeld, verkeerd advies gekregen en vervolgens kwam die nooddienst veels te laat op hun dooie gemak aankakken.
Ik wel, 2 maal zelfs, ook in verband met slaappillen, Gelukkig in een ziekenhuis.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:39 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit overgegeven in mijn slaap. Wel uitgebreid ervoor en de ochtend erna in de wasbak, maar nooit tijdens.
Bon Scott stikte ook in zijn kots, omdat men hem dronken in de auto had achtergelatenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Overgeven in de slaap komt vaker voor, no big deal, als ze hem op zijn zij hadden gedraaid.
Toch een beetje vreemd, ik woon in Den Haag, en ik kom ze eigenlijk nooit tegen. Wel laatst in A'dam op het CS een paar gezien. En dat was het dan wel voor 2005.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:07 schreef MouseOver het volgende:
In elke denkbare groep zitten wel een paar gekken, en bij goths zijn dat tenminste over het algemeen ongevaarlijke gekken
Ja, inderdaad, hij ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:12 schreef Doderok het volgende:
[..]
Bon Scott stikte ook in zijn kots, omdat men hem dronken in de auto had achtergelaten![]()
Wat zijn die normen en waarden dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat de gemiddelde gothic het ook niet echt hoog heeft met normen en waarden, waar wij allemaal zo aan hechten...
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat de gemiddelde gothic het ook niet echt hoog heeft met normen en waarden, waar wij allemaal zo aan hechten...
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef pberends het volgende:
Kwestie van perspectief nietwaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef pberends het volgende:
Nou ik vindt het niet meevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:05 schreef Godslasteraar het volgende:
Zo zie je maar, het valt wel mee met die Goths![]()
En wat vind je er dan zo erg aan? Zelf vind ik het er meestal ook niet uit zien enzo, maar of ze nou echt een gevaar leveren voor de maatschappij...quote:
Dus je kan het puurweg, zoals Angel niet onderbouwd doen?.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:29 schreef Timmehhh het volgende:
Ik zal maar niet reageren op deze stelling aangezien hier op Fok duizenden alto's hippies en goths rondzwerven.
Ze zat vast in een of andere trance om met de duivel te praten.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
zag gister sinds lange tijd weer eens een goth meisje ongeinteresseerd de diepte in staren
Kwam zeker door teveel bloedverlies.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
zag gister sinds lange tijd weer eens een goth meisje ongeinteresseerd de diepte in staren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |