abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31535155
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:48 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ja ik ook is alleen soms wel eens makkelijk om wat aan te duiden .
Zonder meer, ik doe erg mijn best om enige logica aan te brengen in mijn collectie. ik gebruik foobar en vervolgens de genres als basis om de muziek terug te vinden. Best een geklooi.
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:

Het is niet helemaal mijn smaak maar het blijft een goede band, ik hou meer van Stratovarius, Epica, Gamma Ray, Manowar, Nigthwish, Diva Desctruction, Blut Engel, Kamelot en Sonata Artica .
Zzzhanks voor de tips, nog een tip welke albums je voorkeur hebben?
pi_31535213
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, als je voor pret bent.

Ik weet dat, maar verzin je eigen fucking namen en verpest het niet voor iedereen die iets met de Middeleeuwen doet.

Weet je hoeveel gothic-ruis er bij de eerstejaars medievisten en keltisch zit?
Nou, zo te zien zit er hier bij nogal wat historici (in spé) vooral veel gristelijke ruis
(ruis = understatement)
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:03:34 #103
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_31535419
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Zonder meer, ik doe erg mijn best om enige logica aan te brengen in mijn collectie. ik gebruik foobar en vervolgens de genres als basis om de muziek terug te vinden. Best een geklooi.
[..]

Zzzhanks voor de tips, nog een tip welke albums je voorkeur hebben?
Van: Stratovarius, Epica, Gamma Ray, Manowar, Kamelot en Sonata Artica; alles en van Nigthwish de eerste 3 zijn het best . Ow en ook alles van After Forever ook hier geld hoe ouder hoe beter .
Diva Desctruction en Blut Engel zijn electronic (of hoe je het ook wil noemen) maar geen metal .
phluphy for president!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:54:51 #104
95608 Speth
Rorschach
pi_31536459
Weet je waar ik een hekel heb? Aan dat hele word "gothics", wat ook nog eens klakkeloos is overgenomen door groepen die niet bij deze retards horen.

Vroeger noemden we die lui gewoon alto's, dat klinkt ook veel denigrerender en dus toepasselijker, "gothics" is hun eigen nerdwoord.
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:13 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Dimmu Borgir Black Metal is het trouwens voor de genen die denken dat het Gothic muziek is .
Hier heb ik nou al helemaal een hekel aan... Alto's die variatie willen aanbrengen in de eenheidsworst die zij overduidelijk vormen door middel van zelfverzonnen terminologie.
pi_31536746
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:54 schreef Speth het volgende:
Weet je waar ik een hekel heb? Aan dat hele word "gothics", wat ook nog eens klakkeloos is overgenomen door groepen die niet bij deze retards horen.

Vroeger noemden we die lui gewoon alto's, dat klinkt ook veel denigrerender en dus toepasselijker, "gothics" is hun eigen nerdwoord.
ga jij eerst maar eens hier of hier kijken voordat je jezelf nog meer belachelijk maakt

En nee, ik ben geen gothic, ik luister er wel naar. Net zoals dat ik geen metalhead ben maar wel veel naar metal luister.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_31536774
Gothics zijn mensen die nog leven zoals de Kelten en Germanen dat deden tijdens de Middeleeuwen toen ze nog niet gecorrumpeerd waren door het missioniaire Christendom. Terwijl de christenen met hun geïmporteerde religie Europa vernietigden en de Europese eigen cultuur lieten verdwijnen, poogden dappere Germanen, zoals de Vikingen en de Goten (gothics!) nog de ware Europese, heidense beschaving te bewaren, maar ze faalden daar in zoverre in dat ze moesten wachten tot na de Wetenschappelijke Verlichting van de 16e eeuw eer men hier weer onaangetast Europees kon zijn.
pi_31536778
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef Flierp het volgende:
Gothic is al zo oud als de weg naar rome. . .dus nee. .. ze worden niet het nieuwe gevaar. ..

btw : waar hebben we een nieuw gevaar voor nodig ??
islam is ook al zo oud als de weg naar rome maar toch....

goths zijn vaak levensmoe en komen vaker onder psychiatrische hulp, ook zullen ze sneller criminele activiteiten ontplooien omdat ze zich willen afzetten tegen het gezag. Gevaarlijk is een groot woord, het is wel een groep om in de gaten te houden, vooral vrouwelijke goths zijn makkelijk beïnvloedbaar
pi_31536979
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:13 schreef Speth het volgende:

[..]

Whatever, voor de buitenwereld zijn jullie allemaal hetzelfde. De muziek kan onderling wel varieren, maar de onderwerpen zijn gelijk, allemaal dood, satan, zelfmoord en andere ADHD onzin, net zoals de types die ernaar luisteren een slecht geklede eenheidsworst vormen.
zo'n soort reactie had ik idd. wel verwacht

Je kan trouwens nooit allebei die links al helemaal gelezen hebben voordat je reageerde. Zelfs mijn stukje heb je niet helemaal gelezen, zo lijkt het tenminste gezien het vetgedrukte gedeelte.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_31537362
Latieda.
En hoe meer we scheeu-wen, des te meer aandacht Nou En trekt.
Pomtiedom.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31537647
even dicht
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31537812
En weer open.

Aan iedereen het verzoek om ontopic te blijven en de discussiepartner serieus en met respect te behandelen. Niemand is meer of minder omdat hij zich anders kleed en een andere muzieksmaak heeft. Het gaat om zijn of haar daden.

Wat misschien even interessant is: zou je de burka-discussie die nu gaande is ook kunnen toepassen op vrouwen die zich als heks kleden en schminken?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:09:36 #112
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31537888
Ik denk dat veel mensen denken dat alle mensen met zwarte kleding en zwarte nagellak en zwart omlijnde ogen gothics zijn, maar dat is niet waar,net zo min als dat alle punkers junks zijn. Ik denk dat slechts een klein percentage van de mensen die zich als gothic kleed ook werkelijk gothic is. Net als dat een klein deel van de Islamieten extremist is en een klein deel van de punkers junk. En dat kleine deel verpest het altijd voor de rest van de groep. Dit betekend dus dat jullie hier allemaal generaliseren, een persoon met zwarte kleding enz. is gothic en is dus vaak depressief en is suicidaal.... Dat klopt niet aan jullie redenering

Duidelijk? Kan er nu weer een slotje op
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_31537929
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:06 schreef sizzler het volgende:
Wat misschien even interessant is: zou je de burka-discussie die nu gaande is ook kunnen toepassen op vrouwen die zich als heks kleden en schminken?
Ik ben voor een compromie: vrouwen die zich als een heks kleden en schminken moeten een burqa om.
pi_31537967
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:22:52 #115
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31538206
Tis verdacht rustig hier opeens, komt zeker omdat mijn argument te goed was
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_31538363
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:09 schreef maniack28 het volgende:
Ik denk dat veel mensen denken dat alle mensen met zwarte kleding en zwarte nagellak en zwart omlijnde ogen gothics zijn, maar dat is niet waar,net zo min als dat alle punkers junks zijn. Ik denk dat slechts een klein percentage van de mensen die zich als gothic kleed ook werkelijk gothic is. Net als dat een klein deel van de Islamieten extremist is en een klein deel van de punkers junk. En dat kleine deel verpest het altijd voor de rest van de groep. Dit betekend dus dat jullie hier allemaal generaliseren, een persoon met zwarte kleding enz. is gothic en is dus vaak depressief en is suicidaal.... Dat klopt niet aan jullie redenering

Duidelijk? Kan er nu weer een slotje op
dus de echte gothics zijn extremisten?

dat ik generaliseer is hopelijk wel duidelijk
pi_31538450
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:22 schreef maniack28 het volgende:
Tis verdacht rustig hier opeens, komt zeker omdat mijn argument te goed was
hij's idd. wel okee ja
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:30 schreef jimjim1983 het volgende:

dus de echte gothics zijn extremisten?

dat ik generaliseer is hopelijk wel duidelijk
generaliseren is altijd slecht
Maar waar je 't op baseert, is me onduidelijk.
pi_31538480
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:34 schreef bas-beest het volgende:

[..]

hij's idd. wel okee ja
[..]

generaliseren is altijd slecht
Maar waar je 't op baseert, is me onduidelijk.
wat baseer ik ergens op?
pi_31538578
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:35 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat baseer ik ergens op?
deze stelling... "dus de echte gothics zijn extremisten"
pi_31538609
http://nouen.web-log.nl/log/3542168

Dat gastenboek is hilarisch!
Hopelijk zorgt dit topic er niet voor dat al die gothics naar Fok! komen. Zou de moderators nog veel werk bezorgen.

Die bedreigingen zijn nauwelijks serieus te nemen. Ik vind het gewoon een goede grap.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:41:34 #121
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31538612
Gothics zijn mensen die het idee willen geven dat ze de duivel aanbidden, vaak het resultaat van een gebrek aan of falende opvoeding. Sloebers zijn het, nutteloos voor de maatschappij. Aandachttrekkers zijn het, ken er ook een paar, die gingen voor de gein een teken in hun arm zitten krassen. Geestelijk gestoord noem ik dat.
pi_31538630
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:39 schreef bas-beest het volgende:

[..]

deze stelling... "dus de echte gothics zijn extremisten"
dat was niet serieus bedoelt, hij vergelijkt zelf gothics met extremisten in zijn tekst.
Ikzelf vind Gothics geen terroristen, dan vind ik ze eerder zielig maar daar gaat het niet over.
bovendien was het een vraag en niet een stelling.
pi_31538674
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:41 schreef -Angel- het volgende:
Gothics zijn mensen die het idee willen geven dat ze de duivel aanbidden, vaak het resultaat van een gebrek aan of falende opvoeding. Sloebers zijn het, nutteloos voor de maatschappij. Aandachttrekkers zijn het, ken er ook een paar, die gingen voor de gein een teken in hun arm zitten krassen. Geestelijk gestoord noem ik dat.
wist je al dat jij een hip-hop mongool genoemd bent?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:45:31 #124
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31538712
quote:
m.a.w. dat is dus ongeveer 2% van de mensen die met zwarte kleren lopen.... waar maken jullie je dan druk om

En bovendien, wat maakt het uit als iemand tekens in zijn arm zit te krassen? Ik val er toch ook niet over dat rappers meisjes als hoeren behandelen?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:47:53 #125
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31538756
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef maniack28 het volgende:

m.a.w. dat is dus ongeveer 2% van de mensen die met zwarte kleren lopen.... waar maken jullie je dan druk om
Ik heb het idee dat het er wel meer zijn, daarnaast vindt ik het zorgwekkend dat de resterende ... % dit gedrag heel normaal vindt.
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:

wist je al dat jij een hip-hop mongool genoemd bent?
Ik ben benieuwd, wie heeft deze keer weer problemen met mij? Haha.
pi_31538799
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef maniack28 het volgende:

[..]

En bovendien, wat maakt het uit als iemand tekens in zijn arm zit te krassen? Ik val er toch ook niet over dat rappers meisjes als hoeren behandelen?
ik maak me niet druk. vind ze gewoon triest.

en wat maakt het uit als je in je arm zit te krassen? als je dat normaal vindt dan spoor je niet.
zelfverminking heet dat
en dat jij er niet over valt dat rappers meisjes als hoeren behandelt ( ) heeft daar niets mee te maken, bovendien is dat een voordoordeel
pi_31538848
quote:
Eensch is!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:53:05 #128
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31538868
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik maak me niet druk. vind ze gewoon triest.

en wat maakt het uit als je in je arm zit te krassen? als je dat normaal vindt dan spoor je niet.
zelfverminking heet dat
en dat jij er niet over valt dat rappers meisjes als hoeren behandelt ( ) heeft daar niets mee te maken, bovendien is dat een voordoordeel
Als dat een vooroordeel is, dan is het krassen in je arm van gothics ook een vooroordeel. Met andere woorden: Je maakt je eigen argument ook niet geldig....
pi_31538898
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:53 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Als dat een vooroordeel is, dan is het krassen in je arm van gothics ook een vooroordeel. Met andere woorden: Je maakt je eigen argument ook niet geldig....
als, dan, is... nee! ik weet niet of alle gothics meisjes in hun arm krassen, ik beweer dat dan ook niet.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:54:39 #130
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_31538910
Het valt me zo op dat eigenlijk de vooroordelen van Goths zo worden verward met die van Metalheads, Emo's, Alto's en Punkers.
Dit zijn toch echt allemaal erg andere groepen hoor, leer het verschil eens.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_31538933
quote:
ken jij het verschil tussen gothic en black metal wel?

Laat ook maar eigenlijk, gezien die post van je weet ik het antwoord al...
pi_31538972
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:53 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Opzich heb je wel gelijk. Al heb ik het zelf nooit begrepen waarom mensen in hun arm krassen. Ik bedoel .. dat is niet normaal of je nou jood, moslim, josti of christen ben.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:58:26 #133
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31538987
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Het valt me zo op dat eigenlijk de vooroordelen van Goths zo worden verward met die van Metalheads, Emo's, Alto's en Punkers.
Dit zijn toch echt allemaal erg andere groepen hoor, leer het verschil eens.
Dat is dus het probleem, wat definieer je als gothic? Alle mensen met zwarte kleren, of slechts het enorm kleine deel daarvan dat zich in de polsen zou snijden?

In praktijk is het vaak het eerste en volkomen normale mensen worden dus voor gothic uitgemaakt en niet geaccepteerd omdat iedereen denkt dat ze de gothics zijn die in hun armen snijden en depressief zijn.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:00:45 #134
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31539032
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:58 schreef maniack28 het volgende:

In praktijk is het vaak het eerste en volkomen normale mensen worden dus voor gothic uitgemaakt en niet geaccepteerd omdat iedereen denkt dat ze de gothics zijn die in hun armen snijden en depressief zijn.
Als je je nagels zwak lakt dan behoor je al niet meer tot de groep van normale mensen. Of kun je hier uit leggen, waarom dat zo normaal is.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:01:31 #135
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31539051
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Opzich heb je wel gelijk. Al heb ik het zelf nooit begrepen waarom mensen in hun arm krassen. Ik bedoel .. dat is niet normaal of je nou jood, moslim, josti of christen ben.
Nee, maar het is net zo min normaal dat sommige moslims aanslagen willen plegen tegen de westerse wereld in de naam van Allah. En daar wordt ook de hele groep op aangekeken.

Ik wil alleen maar zeggen dat iedere groepering een aantal slechte mensen erin heeft zitten, die het voor de rest verpesten.... en op die manier wordt onderling haat gecreeërd.

Als mensen nu eens leren de eenlingen die het verpesten te negeren en de rest van een bepaalde groep mensen wel gewoon te accepteren ipv de hele groep aan te kijken op het kleine deel dat het verpest, dan zou de wereld heel wat vriendelijker zijn!
pi_31539052
DIMMU BORGIR
Enthrone Darkness Triumphant

The Night Masquerade:

A scarlet sunset
The threshold to nightplay
A sinful oath is to be sworn
A beckoning bloodlust
Among the seekers
Tyrannic hunger yearns

A gathering in flames and fires
Devil's daughters dance
Scourged in filth obscene and lewd
Longing to dark desires

The nocturnal beast appears
In an evil despotic shape
Expectant watching gracelessly
Before demanding the sluts of lust
[the Beast:]
"Come forth harlots, let's begin!"
[the Beast approaches:]
"Rise and give praise in front of Me
And receive eternal life from Me!
Welcome my spirit in honour of Me!
So drink of the blood I provide you
And you shall all forever wander in
The shadows of death...!

[the chanting whores:]
"Oh yes, Master! Let us receive
Thine offer and drink with thee!
And become a part of Thy realm
With lust, sex and sodomy
For we are those who seek life eternally...!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:02:37 #137
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31539066
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:00 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Als je je nagels zwak lakt dan behoor je al niet meer tot de groep van normale mensen. Of kun je hier uit leggen, waarom dat zo normaal is.
Wat is daar niet normaal aan dan? Je doet weer mensen beoordelen op hun uiterlijk en op de vooroordelen die er bestaan. Als je nagels zwart maken niet normaal is, waarom is het dragen van een 3 kilo zware gouden bling bling dan wel normaal?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:03:23 #138
84926 WyriHaximus
pi_31539084
quote:
Jij staat zo ver van de realiteit af dat wil je niet weten >_<.
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]

Ik ben benieuwd, wie heeft deze keer weer problemen met mij? Haha.
Ik! Wie had je anders verwacht?
phluphy for president!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:04:59 #139
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31539110
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:02 schreef maniack28 het volgende:

Wat is daar niet normaal aan dan? Je doet weer mensen beoordelen op hun uiterlijk en op de vooroordelen die er bestaan. Als je nagels zwart maken niet normaal is, waarom is het dragen van een 3 kilo zware gouden bling bling dan wel normaal?
Nee, vertel eens waarom de kleur zwart en waarom niet roze? Overigens is het normaal, als het normaal was dan hadt de gehele mannelijke bevolking zijn nagels wel zwart gelakt. Ja, het is leuk dat je komt met die bling bling, maar ik zie niet helemaal de relatie met mij als persoon.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:08:04 #140
117776 OFfSprngr
pi_31539184
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Kun je niet een betere BM band lyrics quoten AUB, dus geen CoF BS.
Iets in de trant van Burzum, Dissection, Emperor of Samael..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:10:17 #141
130955 Floripas
Blast from the past
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:11:19 #142
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31539269
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:04 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Nee, vertel eens waarom de kleur zwart en waarom niet roze? Overigens is het normaal, als het normaal was dan hadt de gehele mannelijke bevolking zijn nagels wel zwart gelakt. Ja, het is leuk dat je komt met die bling bling, maar ik zie niet helemaal de relatie met mij als persoon.
Het was maar een voorbeeld, die bling bling. Maar jij vindt mensen dus pas normaal, als ze erbij lopen zoals de rest erbij loopt? M.a.w. volgens jou moet iedereen er hetzelfde uitzien Dat zou wel erg saai worden...

Waarom de kleur zwart? Omdat die mensen zwart mooi vinden, net als dat veel punkers van velle kleuren houden, rappers van goud houden en gabbers van een kaal hoofd houden.
pi_31539275
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:08 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Je kunt beter naar de muziek luisteren en de tekst negeren. Die versta je gelukkig in 99% van de gevallen toch niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:11:54 #144
22273 Dizer
Save the beard!
pi_31539288
Hokjes proppers
Friends don't let friends remain beardless...
pi_31539378
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:08 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Één blik op mijn (nieuwe) user icon zou je genoeg moeten zeggen
Verder ben ik niet zo thuis in de materie. ''CoF BS''
Bedankt voor de tips trouwens
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:18:31 #146
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31539449
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:15 schreef Godslasteraar het volgende:
Je username en ondertitel geef al aan dat je je wilt afzetten tegen wat alles wat normaal is. Ik heb medelijden met je, hopelijk zul je over enkele jaren in zien dat je verkeerd bezig was.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:19:01 #147
117776 OFfSprngr
pi_31539461
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je kunt beter naar de muziek luisteren en de tekst negeren. Die versta je gelukkig in 99% van de gevallen toch niet.
Begin het steeds beter te verstaan en ja ik luister naar de muziek, maar de lyrics kunnen ook een erg mooie toevoeging erop zijn.
.
.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:20:01 #148
117776 OFfSprngr
pi_31539481
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:18 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Je username en ondertitel geef al aan dat je je wilt afzetten tegen wat alles wat normaal is. Ik heb medelijden met je, hopelijk zul je over enkele jaren in zien dat je verkeerd bezig was.
En die van jouw dat je een moeilijke wigger bent, we hebben allemaal iets, boehoe.

Edit: OP plaatje van je sig.. kep nog nooit zoveel talentloze pop-kneuzen in 1 plaatje gezien man..
.
.
pi_31539587
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:18 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb kan onder christenen alles vergeven worden, behave het ontkennen cq. twijfelen aan de heilige geest, dat is een doodzonde, onvergevelijk!!!
Let op:

Ik ontken het bestaan van de Heilige Geest!

Je ziet, al zou ik mijn dwalingen inzien, ik ben verdoemd, onherroepelijk
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:31:12 #150
117776 OFfSprngr
pi_31539719
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:24 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb kan onder christenen alles vergeven worden, behave het ontkennen cq. twijfelen aan de heilige geest, dat is een doodzonde, onvergevelijk!!!
Let op:

Ik ontken het bestaan van de Heilige Geest!

Je ziet, al zou ik mijn dwalingen inzien, ik ben verdoemd, onherroepelijk
Je bent een oxymoron, ik geloof niet in God of de Duivel, als de Duivel bestaat, moet God ook bestaan en andersom, geloven in de duivel is puurweg bekennen dat God wel bestaat, al wil je dat verder nog zo hard ontkennen.
.
.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:35:31 #151
84926 WyriHaximus
pi_31539819
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Je bent een oxymoron, ik geloof niet in God of de Duivel, als de Duivel bestaat, moet God ook bestaan en andersom, geloven in de duivel is puurweg bekennen dat God wel bestaat, al wil je dat verder nog zo hard ontkennen.
De meest directe reden van dat als je de duivel erkent je god ook moet erkennen is omdat de duivel (lucifer) een engel is die zich boven god stelde (wat moderne-satanisten ook doen; en niet in tegenstelling tot wat het de meeste mensen denken de duivel aan bidden).
phluphy for president!
pi_31540020
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ah, ik ben al vele malen beschuldigd een fundamentalistische atheïst te zijn (dát is een oxymoron).
tuurlijk bestaan beide ''heren'' niet letterlijk, maar wel in de verbeelding en literatuur. En dan mag ik graag op lange tenen dansen van mensen die al die flauwekul letterlijk geloven
En de tegenstelling van Satan - God is zo mooi verwoord door Bakunin:

Jehovah, who of all the good gods adored by men was certainly the most jealous,
the most vain, the most ferocious, the most unjust, the most bloodthirsty,
the most despotic, and the most hostile to human dignity and liberty.
Jehovah had just created Adam and Eve, to satisfy we know not what caprice; no doubt to while away his time, which must weigh heavy on his hands in his eternal egoistic solitude, or that he might have some new slaves.
He generously placed at their disposal the whole earth, with all its fruits and animals, and set but a single limit to this complete enjoyment. He expressly forbade them from touching the fruit of the tree of knowledge.
He wished, therefore, that man, destitute of all understanding of himself, should remain an eternal beast, ever on all-fours before the eternal God, his creator and his master.
But here steps in Satan, the eternal rebel, the first freethinker and the emancipator of worlds. He makes man ashamed of his bestial ignorance and obedience; he emancipates him, stamps upon his brow the seal of liberty and humanity, in urging him to disobey and eat of the fruit of knowledge.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:57:34 #153
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31540344
Het moraal van het verhaal:

Reken mensen niet af op hun kleding/muziekstijl en de vooroordelen die daarbij horen (en door extremisten in het leven zijn geholpen). Probeer gewoon eens contact te leggen met een ander persoon en je zal er vanzelf achterkomen dat het zo erg nog niet is als iemand zich anders kleedt dan jij.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:23:06 #154
61927 DaveM
uitgefokt
pi_31540963
Beetje laf wel.
Gothics zijn makkelijke slachtoffers: jong, vrouw, vaak onzeker en ze staan niet als agressief bekend.

Laat ze dan eens een tekst maken over groepen jongeren die wél de boel verzieken!
Om inspiratie op te doen raad ik ze aan om een dagje naar de multiculturele vuilnisbak Rotterdam te gaan.

Maar dat zullen ze wel te link vinden.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:32:06 #155
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31541190
Maar weer even gesloten
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:44:39 #156
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31541531
Een herhaling uit nota bene ditzelfde topic
quote:
En weer open.

Aan iedereen het verzoek om ontopic te blijven en de discussiepartner serieus en met respect te behandelen. Niemand is meer of minder omdat hij zich anders kleed en een andere muzieksmaak heeft. Het gaat om zijn of haar daden.

pi_31541658
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:23 schreef DaveM het volgende:
Beetje laf wel.
Gothics zijn makkelijke slachtoffers: jong, vrouw, vaak onzeker en ze staan niet als agressief bekend.

Laat ze dan eens een tekst maken over groepen jongeren die wél de boel verzieken!
Om inspiratie op te doen raad ik ze aan om een dagje naar de multiculturele vuilnisbak Rotterdam te gaan.

Met 'hé kut-marokkaantje' haal je TMF niet vrees ik.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:49:31 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31541669
EW, dit topic heeft geen kans van slagen. Het schreeuwt om dergelijke reacties. Sluit het gewoon.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:52:12 #159
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31541738
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Raymster - Kutmarokkanen?!!
Maar dat was natuurlijk weer anders bedoeld. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:53:06 #160
61927 DaveM
uitgefokt
pi_31541764
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

behalve als er een rel van komt.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:55:08 #161
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31541822
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:53 schreef DaveM het volgende:

[..]

behalve als er een rel van komt.
* pc-fr34k start audio progjes alvast op. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_31541847
Hahaha die tekst van dat liedje bwoehahahahahahaaaaa
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31542137
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Hahaha die tekst van dat liedje bwoehahahahahahaaaaa
Ik heb er nog één, van dezelfde band, maar die durf ik niet te posten
pi_31542624
quote:
Sizzler: Wat misschien even interessant is: zou je de burka-discussie die nu gaande is ook kunnen toepassen op vrouwen die zich als heks kleden en schminken?
Goths hebben géén heilig boekje, géén heilige oorlog, géén religieus-politieke ideologie die desnoods met geweld ingevoerd dient te worden, en afgezien van wat in de fik gestoken kerken in Noorwegen, folklore zullen we maar zeggen, ook geen zelfmoord - bom-aanslagen.
Gewoon een subcultuur met een bepaalde klederdracht om zich te onderscheiden.

In de woorden van Jimi Hendrix:

White collar conservative flashin’ down the street
Pointin’ their plastic finger at me, ha !
They’re hopin’ soon my kind will drop and die but uh
I’m gonna wave my freak flag high, high !
Oww !

Wave on, wave on...

Ah, ha, ha
Fall mountains, just don’t fall on me
Go ahead on mister business man, you can’t dress like me
Yeah !

If 6 was 9 - Axis: Bold as Love

pi_31545681
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 20:22 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Goths hebben géén heilig boekje, géén heilige oorlog, géén religieus-politieke ideologie die desnoods met geweld ingevoerd dient te worden, en afgezien van wat in de fik gestoken kerken in Noorwegen, folklore zullen we maar zeggen, ook geen zelfmoord - bom-aanslagen.
Gewoon een subcultuur met een bepaalde klederdracht om zich te onderscheiden.
ik ben 't in grote lijnen met je eens alleen qua 't vetgedrukte gedeelte niet... Dat waren geen goths Dat was de Black Metal Inner Circle (volgens Wikipedia dan)
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:11:40 #166
95608 Speth
Rorschach
pi_31545838
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 20:22 schreef Godslasteraar het volgende:
White collar conservative flashin’ down the street
Pointin’ their plastic finger at me, ha !
They’re hopin’ soon my kind will drop and die but uh
I’m gonna wave my freak flag high, high !
En toen kreeg 'ie een overdosis en ging 'ie echt dood
pi_31545905
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:23 schreef DaveM het volgende:
Beetje laf wel.

Ja, dat is racisme.
pi_31547273
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:
Ik weet dat, maar verzin je eigen fucking namen en verpest het niet voor iedereen die iets met de Middeleeuwen doet.

Weet je hoeveel gothic-ruis er bij de eerstejaars medievisten en keltisch zit?
Is Hildegard von Bingen wel authenthieke Gothic?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:48:01 #169
61927 DaveM
uitgefokt
pi_31549063
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja, dat is racisme.
ik had het natuurlijk niet over "de goeden".
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:50:20 #170
22273 Dizer
Save the beard!
pi_31549133
Leefde Pim nou nog, die had wel geweten wat te doen
Friends don't let friends remain beardless...
pi_31549165
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef bas-beest het volgende:

[..]

ik ben 't in grote lijnen met je eens alleen qua 't vetgedrukte gedeelte niet... Dat waren geen goths Dat was de Black Metal Inner Circle (volgens Wikipedia dan)
Ja, is ook zo. Daar zaten een aantal echte psychopaten tussen, met name die gast van Mayhem. Wat een griezel. Maar wel veel invloed op de muziek.
pi_31549272
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:55 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Is Hildegard von Bingen wel authenthieke Gothic?
Er is een Zweedse band, Garmarna, die hebben muziek van Hildegard von Bingen opgenomen.
Verder hebben ze ook een aantal andere werkelijk prachtige albums gemaakt. Het is trouwens een meer folkloristische band
pi_31549426
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:11 schreef Speth het volgende:

[..]

En toen kreeg 'ie een overdosis en ging 'ie echt dood
Nee, dat hebben die ''White collar conservative'' lulletjerozewaters er van gemaakt. Hendrix is gestorven door de volstrekte incompetentie van de Engelse medische dienst na ziek te zijn geworden van slaappillen. Volstrekt onnodige dood.
pi_31549704
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ja, is ook zo. Daar zaten een aantal echte psychopaten tussen, met name die gast van Mayhem. Wat een griezel. Maar wel veel invloed op de muziek.
je bedoelt deze persoon? Heeft idd. vage denkbeelden enz.
pi_31549803
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:01 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Nee, dat hebben die ''White collar conservative'' lulletjerozewaters er van gemaakt. Hendrix is gestorven door de volstrekte incompetentie van de Engelse medische dienst na ziek te zijn geworden van slaappillen. Volstrekt onnodige dood.
Dat is dus gewoon gelul:
quote:
Hendrix remained in England, and on the morning of 18 September 1970, was found dead in the basement apartment of the Samarkand Hotel, 22 Lansdowne Crescent, London. He had spent the night with a German girlfriend, Monika Dannemann, and died in bed after taking a reported nine Vesperax sleeping pills and choking on his own vomit.
Inderdaad de schuld van de Engelse medische dienst als die dude 9 slaappillen neemt en vervolgens dood wordt gevonden.
pi_31550008
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:25 schreef Speth het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon gelul:
[..]

Inderdaad de schuld van de Engelse medische dienst als die dude 9 slaappillen neemt en vervolgens dood wordt gevonden.
Overgeven in de slaap komt vaker voor, no big deal, als ze hem op zijn zij hadden gedraaid. Voor zover ik me herinner uit een biografie heeft zijn vriendin de medische nooddienst gebeld, verkeerd advies gekregen en vervolgens kwam die nooddienst veels te laat op hun dooie gemak aankakken.

Al met al is ie maar 27 geworden, erg jammer, maar wel geschiedenis geschreven
pi_31550038
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Overgeven in de slaap komt vaker voor, no big deal, als ze hem op zijn zij hadden gedraaid. Voor zover ik me herinner uit een biografie heeft zijn vriendin de medische nooddienst gebeld, verkeerd advies gekregen en vervolgens kwam die nooddienst veels te laat op hun dooie gemak aankakken.
Ik heb nog nooit overgegeven in mijn slaap. Wel uitgebreid ervoor en de ochtend erna in de wasbak, maar nooit tijdens.
pi_31550119
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:39 schreef Speth het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit overgegeven in mijn slaap. Wel uitgebreid ervoor en de ochtend erna in de wasbak, maar nooit tijdens.
Ik wel, 2 maal zelfs, ook in verband met slaappillen, Gelukkig in een ziekenhuis.
Hendrix was ook helemaal uitgeleefd en uitgeperst, een hopeloze goedzak die geen nee kon zeggen en geweldig getild is door producers etc. Als je foto's van hem ziet uit 1970 ziet hij, 27 jaar, eruit als iemand van 50.
Wat het nog treuriger maakt is dat juist op dat moment hij een andere koers ging varen, richting Jazz, en weg van die circus-akts die van hem verwacht werden en waar hij zo'n hekel aan had.

[ Bericht 1% gewijzigd door Godslasteraar op 19-10-2005 00:51:32 ]
  woensdag 19 oktober 2005 @ 01:07:50 #179
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31550474
In elke denkbare groep zitten wel een paar gekken, en bij goths zijn dat tenminste over het algemeen ongevaarlijke gekken
Vampire Romance O+
pi_31550548
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Overgeven in de slaap komt vaker voor, no big deal, als ze hem op zijn zij hadden gedraaid.
Bon Scott stikte ook in zijn kots, omdat men hem dronken in de auto had achtergelaten
pi_31550635
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 01:07 schreef MouseOver het volgende:
In elke denkbare groep zitten wel een paar gekken, en bij goths zijn dat tenminste over het algemeen ongevaarlijke gekken
Toch een beetje vreemd, ik woon in Den Haag, en ik kom ze eigenlijk nooit tegen. Wel laatst in A'dam op het CS een paar gezien. En dat was het dan wel voor 2005.
pi_31550694
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 01:12 schreef Doderok het volgende:

[..]

Bon Scott stikte ook in zijn kots, omdat men hem dronken in de auto had achtergelaten
Ja, inderdaad, hij ook Met dat verschil dat AC/DC een vervanger vond, en een goeie
pi_31556767
Ik vermoed dat de gemiddelde gothic het ook niet echt hoog heeft met normen en waarden, waar wij allemaal zo aan hechten...

[ Bericht 20% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-10-2005 14:34:12 (plaatje met blote piemel -> weg) ]
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:24:20 #184
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31556829
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef pberends het volgende:

Ik vermoed dat de gemiddelde gothic het ook niet echt hoog heeft met normen en waarden, waar wij allemaal zo aan hechten...
Wat zijn die normen en waarden dan?

[ Bericht 9% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-10-2005 14:35:29 (plaatje met blote piemel->weg) ]
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 12:40:02 #185
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31557115
quote:
! ! !

[ Bericht 8% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-10-2005 14:36:49 (plaatje met blote piemel -> weg) ]
pi_31557390
quote:

Als die moeite om zijn lichaam te costumizen en dan zijn voorhuid vergeten

[ Bericht 8% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-10-2005 14:37:38 (plaatje met blote piemel -> weg) ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31557768
quote:
Kwestie van perspectief nietwaar.

[ Bericht 4% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-10-2005 14:39:55 (plaatje met blote piemel -> weg) ]
pi_31557879

[img]http://www.hitler.org/images/hitler.in.car.jpg/img]
pi_31558687
Zo zie je maar, het valt wel mee met die Goths
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:10:19 #190
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31558784
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:05 schreef Godslasteraar het volgende:

Zo zie je maar, het valt wel mee met die Goths
Nou ik vindt het niet meevallen.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2005 @ 14:19:52 #191
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31559014
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:10 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Nou ik vindt het niet meevallen.
En wat vind je er dan zo erg aan? Zelf vind ik het er meestal ook niet uit zien enzo, maar of ze nou echt een gevaar leveren voor de maatschappij... .
pi_31565707
nou, bij het tv-programma 'De wereld draait door' zullen ze binnenkort ook wel bedreigd worden
pi_31569283
Ik zal maar niet reageren op deze stelling aangezien hier op Fok duizenden alto's hippies en goths rondzwerven.
&lt;a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818&lt;/a&gt;
  donderdag 10 november 2005 @ 05:13:19 #194
117776 OFfSprngr
pi_32138591
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 23:29 schreef Timmehhh het volgende:
Ik zal maar niet reageren op deze stelling aangezien hier op Fok duizenden alto's hippies en goths rondzwerven.
Dus je kan het puurweg, zoals Angel niet onderbouwd doen?.
Offtopic overigens: Godslasteraar, in welke wijk woon je?, ik zit hier in Scheveningen.
.
.
  donderdag 10 november 2005 @ 07:38:52 #195
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32138962
is dit het nieuwe pol slowchat topic?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32148773
zag gister sinds lange tijd weer eens een goth meisje ongeinteresseerd de diepte in staren
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 15:44:34 #197
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_32150442
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
zag gister sinds lange tijd weer eens een goth meisje ongeinteresseerd de diepte in staren
Ze zat vast in een of andere trance om met de duivel te praten. .
  vrijdag 11 november 2005 @ 06:57:23 #198
117776 OFfSprngr
pi_32169989
En de voorordelen blijven verder gaan.
.
.
pi_32169991
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
Kwam zeker door teveel bloedverlies.
pi_32510624
Mensen mogen toch fijn zelf weten wat ze aantrekken? Zij kiezen er zelf voor om gothic kleding aan te trekken.

Andere mensen hebben weer polo's aan met streepjes, of dragen alleen maar fleecetruien. Boeien, dat ze maar fijn aantrekken wat ze leuk vinden. Al die domme vooroordelen altijd.

Als je gothic kleding aantrekt ben je een heks en depri, en als je een fleecetrui aantrekt ben je een nerd. En met een heel kort rokje ben je opeens een hoer. Laat mensen toch eens fijn in hun waarde ofzo.
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')