Zonder meer, ik doe erg mijn best om enige logica aan te brengen in mijn collectie. ik gebruik foobar en vervolgens de genres als basis om de muziek terug te vinden. Best een geklooi.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ik ook is alleen soms wel eens makkelijk om wat aan te duiden.
Zzzhanks voor de tips, nog een tip welke albums je voorkeur hebben?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Het is niet helemaal mijn smaak maar het blijft een goede band, ik hou meer van Stratovarius, Epica, Gamma Ray, Manowar, Nigthwish, Diva Desctruction, Blut Engel, Kamelot en Sonata Artica.
Nou, zo te zien zit er hier bij nogal wat historici (in spé) vooral veel gristelijke ruisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, als je voor pret bent.
Ik weet dat, maar verzin je eigen fucking namen en verpest het niet voor iedereen die iets met de Middeleeuwen doet.
Weet je hoeveel gothic-ruis er bij de eerstejaars medievisten en keltisch zit?
Van: Stratovarius, Epica, Gamma Ray, Manowar, Kamelot en Sonata Artica; alles en van Nigthwish de eerste 3 zijn het bestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Zonder meer, ik doe erg mijn best om enige logica aan te brengen in mijn collectie. ik gebruik foobar en vervolgens de genres als basis om de muziek terug te vinden. Best een geklooi.
[..]
Zzzhanks voor de tips, nog een tip welke albums je voorkeur hebben?![]()
Hier heb ik nou al helemaal een hekel aan... Alto's die variatie willen aanbrengen in de eenheidsworst die zij overduidelijk vormen door middel van zelfverzonnen terminologie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dimmu BorgirBlack Metal is het trouwens voor de genen die denken dat het Gothic muziek is
.
ga jij eerst maar eens hier of hier kijken voordat je jezelf nog meer belachelijk maaktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:54 schreef Speth het volgende:
Weet je waar ik een hekel heb? Aan dat hele word "gothics", wat ook nog eens klakkeloos is overgenomen door groepen die niet bij deze retards horen.
Vroeger noemden we die lui gewoon alto's, dat klinkt ook veel denigrerender en dus toepasselijker, "gothics" is hun eigen nerdwoord.
islam is ook al zo oud als de weg naar rome maar toch....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef Flierp het volgende:
Gothic is al zo oud als de weg naar rome. . .dus nee. .. ze worden niet het nieuwe gevaar. ..
btw : waar hebben we een nieuw gevaar voor nodig ??
zo'n soort reactie had ik idd. wel verwachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:13 schreef Speth het volgende:
[..]
Whatever, voor de buitenwereld zijn jullie allemaal hetzelfde. De muziek kan onderling wel varieren, maar de onderwerpen zijn gelijk, allemaal dood, satan, zelfmoord en andere ADHD onzin, net zoals de types die ernaar luisteren een slecht geklede eenheidsworst vormen.
Ik ben voor een compromie: vrouwen die zich als een heks kleden en schminken moeten een burqa om.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:06 schreef sizzler het volgende:
Wat misschien even interessant is: zou je de burka-discussie die nu gaande is ook kunnen toepassen op vrouwen die zich als heks kleden en schminken?
dus de echte gothics zijn extremisten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:09 schreef maniack28 het volgende:
Ik denk dat veel mensen denken dat alle mensen met zwarte kleding en zwarte nagellak en zwart omlijnde ogen gothics zijn, maar dat is niet waar,net zo min als dat alle punkers junks zijn. Ik denk dat slechts een klein percentage van de mensen die zich als gothic kleed ook werkelijk gothic is. Net als dat een klein deel van de Islamieten extremist is en een klein deel van de punkers junk. En dat kleine deel verpest het altijd voor de rest van de groep. Dit betekend dus dat jullie hier allemaal generaliseren, een persoon met zwarte kleding enz. is gothic en is dus vaak depressief en is suicidaal....Dat klopt niet aan jullie redenering
Duidelijk? Kan er nu weer een slotje op
hij's idd. wel okee jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:22 schreef maniack28 het volgende:
Tis verdacht rustig hier opeens, komt zeker omdat mijn argument te goed was![]()
generaliseren is altijd slechtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:30 schreef jimjim1983 het volgende:
dus de echte gothics zijn extremisten?
dat ik generaliseer is hopelijk wel duidelijk
wat baseer ik ergens op?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:34 schreef bas-beest het volgende:
[..]
hij's idd. wel okee ja
[..]
generaliseren is altijd slecht![]()
Maar waar je 't op baseert, is me onduidelijk.
deze stelling... "dus de echte gothics zijn extremisten"quote:
dat was niet serieus bedoelt, hij vergelijkt zelf gothics met extremisten in zijn tekst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:39 schreef bas-beest het volgende:
[..]
deze stelling... "dus de echte gothics zijn extremisten"
wist je al dat jij een hip-hop mongool genoemd bent?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:41 schreef -Angel- het volgende:
Gothics zijn mensen die het idee willen geven dat ze de duivel aanbidden, vaak het resultaat van een gebrek aan of falende opvoeding. Sloebers zijn het, nutteloos voor de maatschappij. Aandachttrekkers zijn het, ken er ook een paar, die gingen voor de gein een teken in hun arm zitten krassen. Geestelijk gestoord noem ik dat.
m.a.w. dat is dus ongeveer 2% van de mensen die met zwarte kleren lopen.... waar maken jullie je dan druk omquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:41 schreef -Angel- het volgende:
Gothics zijn mensen die het idee willen geven dat ze de duivel aanbidden, vaak het resultaat van een gebrek aan of falende opvoeding. Sloebers zijn het, nutteloos voor de maatschappij. Aandachttrekkers zijn het, ken er ook een paar, die gingen voor de gein een teken in hun arm zitten krassen. Geestelijk gestoord noem ik dat.
Ik heb het idee dat het er wel meer zijn, daarnaast vindt ik het zorgwekkend dat de resterende ... % dit gedrag heel normaal vindt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef maniack28 het volgende:
m.a.w. dat is dus ongeveer 2% van de mensen die met zwarte kleren lopen.... waar maken jullie je dan druk om
Ik ben benieuwd, wie heeft deze keer weer problemen met mij? Haha.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
wist je al dat jij een hip-hop mongool genoemd bent?![]()
ik maak me niet druk. vind ze gewoon triest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
m.a.w. dat is dus ongeveer 2% van de mensen die met zwarte kleren lopen.... waar maken jullie je dan druk om
En bovendien, wat maakt het uit als iemand tekens in zijn arm zit te krassen? Ik val er toch ook niet over dat rappers meisjes als hoeren behandelen?
Eensch is!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:41 schreef -Angel- het volgende:
Als dat een vooroordeel is, dan is het krassen in je arm van gothics ook een vooroordeel. Met andere woorden: Je maakt je eigen argument ook niet geldig....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik maak me niet druk. vind ze gewoon triest.
en wat maakt het uit als je in je arm zit te krassen?als je dat normaal vindt dan spoor je niet.
zelfverminking heet dat
en dat jij er niet over valt dat rappers meisjes als hoeren behandelt () heeft daar niets mee te maken, bovendien is dat een voordoordeel
als, dan, is... nee! ik weet niet of alle gothics meisjes in hun arm krassen, ik beweer dat dan ook niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als dat een vooroordeel is, dan is het krassen in je arm van gothics ook een vooroordeel. Met andere woorden: Je maakt je eigen argument ook niet geldig....
ken jij het verschil tussen gothic en black metal wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:41 schreef -Angel- het volgende:
Opzich heb je wel gelijk. Al heb ik het zelf nooit begrepen waarom mensen in hun arm krassen. Ik bedoel .. dat is niet normaal of je nou jood, moslim, josti of christen ben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als dat een vooroordeel is, dan is het krassen in je arm van gothics ook een vooroordeel. Met andere woorden: Je maakt je eigen argument ook niet geldig....
Dat is dus het probleem, wat definieer je als gothic? Alle mensen met zwarte kleren, of slechts het enorm kleine deel daarvan dat zich in de polsen zou snijden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Het valt me zo op dat eigenlijk de vooroordelen van Goths zo worden verward met die van Metalheads, Emo's, Alto's en Punkers.
Dit zijn toch echt allemaal erg andere groepen hoor, leer het verschil eens.
Als je je nagels zwak lakt dan behoor je al niet meer tot de groep van normale mensen. Of kun je hier uit leggen, waarom dat zo normaal is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:58 schreef maniack28 het volgende:
In praktijk is het vaak het eerste en volkomen normale mensen worden dus voor gothic uitgemaakt en niet geaccepteerd omdat iedereen denkt dat ze de gothics zijn die in hun armen snijden en depressief zijn.
Nee, maar het is net zo min normaal dat sommige moslims aanslagen willen plegen tegen de westerse wereld in de naam van Allah. En daar wordt ook de hele groep op aangekeken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Opzich heb je wel gelijk. Al heb ik het zelf nooit begrepen waarom mensen in hun arm krassen. Ik bedoel .. dat is niet normaal of je nou jood, moslim, josti of christen ben.
Wat is daar niet normaal aan dan? Je doet weer mensen beoordelen op hun uiterlijk en op de vooroordelen die er bestaan. Als je nagels zwart maken niet normaal is, waarom is het dragen van een 3 kilo zware gouden bling bling dan wel normaal?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:00 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Als je je nagels zwak lakt dan behoor je al niet meer tot de groep van normale mensen. Of kun je hier uit leggen, waarom dat zo normaal is.
Jij staat zo ver van de realiteit af dat wil je niet weten >_<.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:41 schreef -Angel- het volgende:
Ik! Wie had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, wie heeft deze keer weer problemen met mij? Haha.![]()
Nee, vertel eens waarom de kleur zwart en waarom niet roze? Overigens is het normaal, als het normaal was dan hadt de gehele mannelijke bevolking zijn nagels wel zwart gelakt. Ja, het is leuk dat je komt met die bling bling, maar ik zie niet helemaal de relatie met mij als persoon.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:02 schreef maniack28 het volgende:
Wat is daar niet normaal aan dan? Je doet weer mensen beoordelen op hun uiterlijk en op de vooroordelen die er bestaan. Als je nagels zwart maken niet normaal is, waarom is het dragen van een 3 kilo zware gouden bling bling dan wel normaal?
Kun je niet een betere BM band lyrics quoten AUB, dus geen CoF BS.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld, die bling bling. Maar jij vindt mensen dus pas normaal, als ze erbij lopen zoals de rest erbij loopt? M.a.w. volgens jou moet iedereen er hetzelfde uitzienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:04 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, vertel eens waarom de kleur zwart en waarom niet roze? Overigens is het normaal, als het normaal was dan hadt de gehele mannelijke bevolking zijn nagels wel zwart gelakt. Ja, het is leuk dat je komt met die bling bling, maar ik zie niet helemaal de relatie met mij als persoon.
Je kunt beter naar de muziek luisteren en de tekst negeren. Die versta je gelukkig in 99% van de gevallen toch niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Kun je niet een betere BM band lyrics quoten AUB, dus geen CoF BS.
Iets in de trant van Burzum, Dissection, Emperor of Samael..
Één blik op mijn (nieuwe) user icon zou je genoeg moeten zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Kun je niet een betere BM band lyrics quoten AUB, dus geen CoF BS.
Iets in de trant van Burzum, Dissection, Emperor of Samael..
Je username en ondertitel geef al aan dat je je wilt afzetten tegen wat alles wat normaal is. Ik heb medelijden met je, hopelijk zul je over enkele jaren in zien dat je verkeerd bezig was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:15 schreef Godslasteraar het volgende:
Begin het steeds beter te verstaan en ja ik luister naar de muziek, maar de lyrics kunnen ook een erg mooie toevoeging erop zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt beter naar de muziek luisteren en de tekst negeren. Die versta je gelukkig in 99% van de gevallen toch niet.
En die van jouw dat je een moeilijke wigger bent, we hebben allemaal iets, boehoe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je username en ondertitel geef al aan dat je je wilt afzetten tegen wat alles wat normaal is. Ik heb medelijden met je, hopelijk zul je over enkele jaren in zien dat je verkeerd bezig was.
Als ik het goed begrepen heb kan onder christenen alles vergeven worden, behave het ontkennen cq. twijfelen aan de heilige geest, dat is een doodzonde, onvergevelijk!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je username en ondertitel geef al aan dat je je wilt afzetten tegen wat alles wat normaal is. Ik heb medelijden met je, hopelijk zul je over enkele jaren in zien dat je verkeerd bezig was.
Je bent een oxymoron, ik geloof niet in God of de Duivel, als de Duivel bestaat, moet God ook bestaan en andersom, geloven in de duivel is puurweg bekennen dat God wel bestaat, al wil je dat verder nog zo hard ontkennen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb kan onder christenen alles vergeven worden, behave het ontkennen cq. twijfelen aan de heilige geest, dat is een doodzonde, onvergevelijk!!!
Let op:
Ik ontken het bestaan van de Heilige Geest!
Je ziet, al zou ik mijn dwalingen inzien, ik ben verdoemd, onherroepelijk![]()
De meest directe reden van dat als je de duivel erkent je god ook moet erkennen is omdat de duivel (lucifer) een engel is die zich boven god stelde (wat moderne-satanisten ook doen; en niet in tegenstelling tot wat het de meeste mensen denken de duivel aan bidden).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je bent een oxymoron, ik geloof niet in God of de Duivel, als de Duivel bestaat, moet God ook bestaan en andersom, geloven in de duivel is puurweg bekennen dat God wel bestaat, al wil je dat verder nog zo hard ontkennen.
Ah, ik ben al vele malen beschuldigd een fundamentalistische atheïst te zijn (dát is een oxymoron).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je bent een oxymoron, ik geloof niet in God of de Duivel, als de Duivel bestaat, moet God ook bestaan en andersom, geloven in de duivel is puurweg bekennen dat God wel bestaat, al wil je dat verder nog zo hard ontkennen.
quote:En weer open.
Aan iedereen het verzoek om ontopic te blijven en de discussiepartner serieus en met respect te behandelen. Niemand is meer of minder omdat hij zich anders kleed en een andere muzieksmaak heeft. Het gaat om zijn of haar daden.
Wat misschien even interessant is: zou je de burka-discussie die nu gaande is ook kunnen toepassen op vrouwen die zich als heks kleden en schminken?
Met 'hé kut-marokkaantje' haal je TMF niet vrees ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:23 schreef DaveM het volgende:
Beetje laf wel.
Gothics zijn makkelijke slachtoffers: jong, vrouw, vaak onzeker en ze staan niet als agressief bekend.
Laat ze dan eens een tekst maken over groepen jongeren die wél de boel verzieken!
Om inspiratie op te doen raad ik ze aan om een dagje naar de multiculturele vuilnisbak Rotterdam te gaan.
Maar dat zullen ze wel te link vinden.
Raymster - Kutmarokkanen?!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met 'hé kut-marokkaantje' haal je TMF niet vrees ik.
behalve als er een rel van komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met 'hé kut-marokkaantje' haal je TMF niet vrees ik.
* pc-fr34k start audio progjes alvast op.quote:
Ik heb er nog één, van dezelfde band, maar die durf ik niet te postenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Hahaha die tekst van dat liedje bwoehahahahahahaaaaa
![]()
Goths hebben géén heilig boekje, géén heilige oorlog, géén religieus-politieke ideologie die desnoods met geweld ingevoerd dient te worden, en afgezien van wat in de fik gestoken kerken in Noorwegen, folklore zullen we maar zeggen, ook geen zelfmoord - bom-aanslagen.quote:Sizzler: Wat misschien even interessant is: zou je de burka-discussie die nu gaande is ook kunnen toepassen op vrouwen die zich als heks kleden en schminken?
ik ben 't in grote lijnen met je eens alleen qua 't vetgedrukte gedeelte niet... Dat waren geen gothsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:22 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Goths hebben géén heilig boekje, géén heilige oorlog, géén religieus-politieke ideologie die desnoods met geweld ingevoerd dient te worden, en afgezien van wat in de fik gestoken kerken in Noorwegen, folklore zullen we maar zeggen, ook geen zelfmoord - bom-aanslagen.
Gewoon een subcultuur met een bepaalde klederdracht om zich te onderscheiden.
En toen kreeg 'ie een overdosis en ging 'ie echt doodquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:22 schreef Godslasteraar het volgende:
White collar conservative flashin’ down the street
Pointin’ their plastic finger at me, ha !
They’re hopin’ soon my kind will drop and die but uh
I’m gonna wave my freak flag high, high !
Ja, dat is racisme.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:23 schreef DaveM het volgende:
Beetje laf wel.
Gothics zijn makkelijke slachtoffers: jong, vrouw, vaak onzeker en ze staan niet als agressief bekend.
Laat ze dan eens een tekst maken over groepen jongeren die wél de boel verzieken!
Om inspiratie op te doen raad ik ze aan om een dagje naar de multiculturele vuilnisbak Rotterdam te gaan.
Maar dat zullen ze wel te link vinden.
Is Hildegard von Bingen wel authenthieke Gothic?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:
Ik weet dat, maar verzin je eigen fucking namen en verpest het niet voor iedereen die iets met de Middeleeuwen doet.
Weet je hoeveel gothic-ruis er bij de eerstejaars medievisten en keltisch zit?
Ja, is ook zo. Daar zaten een aantal echte psychopaten tussen, met name die gast van Mayhem. Wat een griezel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik ben 't in grote lijnen met je eens alleen qua 't vetgedrukte gedeelte niet... Dat waren geen gothsDat was de Black Metal Inner Circle (volgens Wikipedia dan)
Er is een Zweedse band, Garmarna, die hebben muziek van Hildegard von Bingen opgenomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:55 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Is Hildegard von Bingen wel authenthieke Gothic?
Nee, dat hebben die ''White collar conservative'' lulletjerozewaters er van gemaakt. Hendrix is gestorven door de volstrekte incompetentie van de Engelse medische dienst na ziek te zijn geworden van slaappillen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:11 schreef Speth het volgende:
[..]
En toen kreeg 'ie een overdosis en ging 'ie echt dood
je bedoelt deze persoon? Heeft idd. vage denkbeelden enz.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Daar zaten een aantal echte psychopaten tussen, met name die gast van Mayhem. Wat een griezel.Maar wel veel invloed op de muziek.
Dat is dus gewoon gelul:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Nee, dat hebben die ''White collar conservative'' lulletjerozewaters er van gemaakt. Hendrix is gestorven door de volstrekte incompetentie van de Engelse medische dienst na ziek te zijn geworden van slaappillen.Volstrekt onnodige dood.
![]()
Inderdaad de schuld van de Engelse medische dienst als die dude 9 slaappillen neemt en vervolgens dood wordt gevonden.quote:Hendrix remained in England, and on the morning of 18 September 1970, was found dead in the basement apartment of the Samarkand Hotel, 22 Lansdowne Crescent, London. He had spent the night with a German girlfriend, Monika Dannemann, and died in bed after taking a reported nine Vesperax sleeping pills and choking on his own vomit.
Overgeven in de slaap komt vaker voor, no big deal, als ze hem op zijn zij hadden gedraaid. Voor zover ik me herinner uit een biografie heeft zijn vriendin de medische nooddienst gebeld, verkeerd advies gekregen en vervolgens kwam die nooddienst veels te laat op hun dooie gemak aankakken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:25 schreef Speth het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon gelul:
[..]
Inderdaad de schuld van de Engelse medische dienst als die dude 9 slaappillen neemt en vervolgens dood wordt gevonden.
Ik heb nog nooit overgegeven in mijn slaap. Wel uitgebreid ervoor en de ochtend erna in de wasbak, maar nooit tijdens.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Overgeven in de slaap komt vaker voor, no big deal, als ze hem op zijn zij hadden gedraaid. Voor zover ik me herinner uit een biografie heeft zijn vriendin de medische nooddienst gebeld, verkeerd advies gekregen en vervolgens kwam die nooddienst veels te laat op hun dooie gemak aankakken.
Ik wel, 2 maal zelfs, ook in verband met slaappillen, Gelukkig in een ziekenhuis.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:39 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit overgegeven in mijn slaap. Wel uitgebreid ervoor en de ochtend erna in de wasbak, maar nooit tijdens.
Bon Scott stikte ook in zijn kots, omdat men hem dronken in de auto had achtergelatenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Overgeven in de slaap komt vaker voor, no big deal, als ze hem op zijn zij hadden gedraaid.
Toch een beetje vreemd, ik woon in Den Haag, en ik kom ze eigenlijk nooit tegen. Wel laatst in A'dam op het CS een paar gezien. En dat was het dan wel voor 2005.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:07 schreef MouseOver het volgende:
In elke denkbare groep zitten wel een paar gekken, en bij goths zijn dat tenminste over het algemeen ongevaarlijke gekken
Ja, inderdaad, hij ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:12 schreef Doderok het volgende:
[..]
Bon Scott stikte ook in zijn kots, omdat men hem dronken in de auto had achtergelaten![]()
Wat zijn die normen en waarden dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat de gemiddelde gothic het ook niet echt hoog heeft met normen en waarden, waar wij allemaal zo aan hechten...
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat de gemiddelde gothic het ook niet echt hoog heeft met normen en waarden, waar wij allemaal zo aan hechten...
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef pberends het volgende:
Kwestie van perspectief nietwaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef pberends het volgende:
Nou ik vindt het niet meevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:05 schreef Godslasteraar het volgende:
Zo zie je maar, het valt wel mee met die Goths![]()
En wat vind je er dan zo erg aan? Zelf vind ik het er meestal ook niet uit zien enzo, maar of ze nou echt een gevaar leveren voor de maatschappij...quote:
Dus je kan het puurweg, zoals Angel niet onderbouwd doen?.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:29 schreef Timmehhh het volgende:
Ik zal maar niet reageren op deze stelling aangezien hier op Fok duizenden alto's hippies en goths rondzwerven.
Ze zat vast in een of andere trance om met de duivel te praten.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
zag gister sinds lange tijd weer eens een goth meisje ongeinteresseerd de diepte in staren
Kwam zeker door teveel bloedverlies.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef jimjim1983 het volgende:
zag gister sinds lange tijd weer eens een goth meisje ongeinteresseerd de diepte in staren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |