abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31535155
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:48 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ja ik ook is alleen soms wel eens makkelijk om wat aan te duiden .
Zonder meer, ik doe erg mijn best om enige logica aan te brengen in mijn collectie. ik gebruik foobar en vervolgens de genres als basis om de muziek terug te vinden. Best een geklooi.
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:

Het is niet helemaal mijn smaak maar het blijft een goede band, ik hou meer van Stratovarius, Epica, Gamma Ray, Manowar, Nigthwish, Diva Desctruction, Blut Engel, Kamelot en Sonata Artica .
Zzzhanks voor de tips, nog een tip welke albums je voorkeur hebben?
pi_31535213
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, als je voor pret bent.

Ik weet dat, maar verzin je eigen fucking namen en verpest het niet voor iedereen die iets met de Middeleeuwen doet.

Weet je hoeveel gothic-ruis er bij de eerstejaars medievisten en keltisch zit?
Nou, zo te zien zit er hier bij nogal wat historici (in spé) vooral veel gristelijke ruis
(ruis = understatement)
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:03:34 #103
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_31535419
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Zonder meer, ik doe erg mijn best om enige logica aan te brengen in mijn collectie. ik gebruik foobar en vervolgens de genres als basis om de muziek terug te vinden. Best een geklooi.
[..]

Zzzhanks voor de tips, nog een tip welke albums je voorkeur hebben?
Van: Stratovarius, Epica, Gamma Ray, Manowar, Kamelot en Sonata Artica; alles en van Nigthwish de eerste 3 zijn het best . Ow en ook alles van After Forever ook hier geld hoe ouder hoe beter .
Diva Desctruction en Blut Engel zijn electronic (of hoe je het ook wil noemen) maar geen metal .
phluphy for president!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:54:51 #104
95608 Speth
Rorschach
pi_31536459
Weet je waar ik een hekel heb? Aan dat hele word "gothics", wat ook nog eens klakkeloos is overgenomen door groepen die niet bij deze retards horen.

Vroeger noemden we die lui gewoon alto's, dat klinkt ook veel denigrerender en dus toepasselijker, "gothics" is hun eigen nerdwoord.
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:13 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Dimmu Borgir Black Metal is het trouwens voor de genen die denken dat het Gothic muziek is .
Hier heb ik nou al helemaal een hekel aan... Alto's die variatie willen aanbrengen in de eenheidsworst die zij overduidelijk vormen door middel van zelfverzonnen terminologie.
pi_31536746
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:54 schreef Speth het volgende:
Weet je waar ik een hekel heb? Aan dat hele word "gothics", wat ook nog eens klakkeloos is overgenomen door groepen die niet bij deze retards horen.

Vroeger noemden we die lui gewoon alto's, dat klinkt ook veel denigrerender en dus toepasselijker, "gothics" is hun eigen nerdwoord.
ga jij eerst maar eens hier of hier kijken voordat je jezelf nog meer belachelijk maakt

En nee, ik ben geen gothic, ik luister er wel naar. Net zoals dat ik geen metalhead ben maar wel veel naar metal luister.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_31536774
Gothics zijn mensen die nog leven zoals de Kelten en Germanen dat deden tijdens de Middeleeuwen toen ze nog niet gecorrumpeerd waren door het missioniaire Christendom. Terwijl de christenen met hun geïmporteerde religie Europa vernietigden en de Europese eigen cultuur lieten verdwijnen, poogden dappere Germanen, zoals de Vikingen en de Goten (gothics!) nog de ware Europese, heidense beschaving te bewaren, maar ze faalden daar in zoverre in dat ze moesten wachten tot na de Wetenschappelijke Verlichting van de 16e eeuw eer men hier weer onaangetast Europees kon zijn.
pi_31536778
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef Flierp het volgende:
Gothic is al zo oud als de weg naar rome. . .dus nee. .. ze worden niet het nieuwe gevaar. ..

btw : waar hebben we een nieuw gevaar voor nodig ??
islam is ook al zo oud als de weg naar rome maar toch....

goths zijn vaak levensmoe en komen vaker onder psychiatrische hulp, ook zullen ze sneller criminele activiteiten ontplooien omdat ze zich willen afzetten tegen het gezag. Gevaarlijk is een groot woord, het is wel een groep om in de gaten te houden, vooral vrouwelijke goths zijn makkelijk beïnvloedbaar
pi_31536979
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:13 schreef Speth het volgende:

[..]

Whatever, voor de buitenwereld zijn jullie allemaal hetzelfde. De muziek kan onderling wel varieren, maar de onderwerpen zijn gelijk, allemaal dood, satan, zelfmoord en andere ADHD onzin, net zoals de types die ernaar luisteren een slecht geklede eenheidsworst vormen.
zo'n soort reactie had ik idd. wel verwacht

Je kan trouwens nooit allebei die links al helemaal gelezen hebben voordat je reageerde. Zelfs mijn stukje heb je niet helemaal gelezen, zo lijkt het tenminste gezien het vetgedrukte gedeelte.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_31537362
Latieda.
En hoe meer we scheeu-wen, des te meer aandacht Nou En trekt.
Pomtiedom.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31537647
even dicht
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31537812
En weer open.

Aan iedereen het verzoek om ontopic te blijven en de discussiepartner serieus en met respect te behandelen. Niemand is meer of minder omdat hij zich anders kleed en een andere muzieksmaak heeft. Het gaat om zijn of haar daden.

Wat misschien even interessant is: zou je de burka-discussie die nu gaande is ook kunnen toepassen op vrouwen die zich als heks kleden en schminken?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:09:36 #112
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31537888
Ik denk dat veel mensen denken dat alle mensen met zwarte kleding en zwarte nagellak en zwart omlijnde ogen gothics zijn, maar dat is niet waar,net zo min als dat alle punkers junks zijn. Ik denk dat slechts een klein percentage van de mensen die zich als gothic kleed ook werkelijk gothic is. Net als dat een klein deel van de Islamieten extremist is en een klein deel van de punkers junk. En dat kleine deel verpest het altijd voor de rest van de groep. Dit betekend dus dat jullie hier allemaal generaliseren, een persoon met zwarte kleding enz. is gothic en is dus vaak depressief en is suicidaal.... Dat klopt niet aan jullie redenering

Duidelijk? Kan er nu weer een slotje op
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_31537929
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:06 schreef sizzler het volgende:
Wat misschien even interessant is: zou je de burka-discussie die nu gaande is ook kunnen toepassen op vrouwen die zich als heks kleden en schminken?
Ik ben voor een compromie: vrouwen die zich als een heks kleden en schminken moeten een burqa om.
pi_31537967
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:22:52 #115
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31538206
Tis verdacht rustig hier opeens, komt zeker omdat mijn argument te goed was
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_31538363
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:09 schreef maniack28 het volgende:
Ik denk dat veel mensen denken dat alle mensen met zwarte kleding en zwarte nagellak en zwart omlijnde ogen gothics zijn, maar dat is niet waar,net zo min als dat alle punkers junks zijn. Ik denk dat slechts een klein percentage van de mensen die zich als gothic kleed ook werkelijk gothic is. Net als dat een klein deel van de Islamieten extremist is en een klein deel van de punkers junk. En dat kleine deel verpest het altijd voor de rest van de groep. Dit betekend dus dat jullie hier allemaal generaliseren, een persoon met zwarte kleding enz. is gothic en is dus vaak depressief en is suicidaal.... Dat klopt niet aan jullie redenering

Duidelijk? Kan er nu weer een slotje op
dus de echte gothics zijn extremisten?

dat ik generaliseer is hopelijk wel duidelijk
pi_31538450
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:22 schreef maniack28 het volgende:
Tis verdacht rustig hier opeens, komt zeker omdat mijn argument te goed was
hij's idd. wel okee ja
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:30 schreef jimjim1983 het volgende:

dus de echte gothics zijn extremisten?

dat ik generaliseer is hopelijk wel duidelijk
generaliseren is altijd slecht
Maar waar je 't op baseert, is me onduidelijk.
pi_31538480
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:34 schreef bas-beest het volgende:

[..]

hij's idd. wel okee ja
[..]

generaliseren is altijd slecht
Maar waar je 't op baseert, is me onduidelijk.
wat baseer ik ergens op?
pi_31538578
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:35 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat baseer ik ergens op?
deze stelling... "dus de echte gothics zijn extremisten"
pi_31538609
http://nouen.web-log.nl/log/3542168

Dat gastenboek is hilarisch!
Hopelijk zorgt dit topic er niet voor dat al die gothics naar Fok! komen. Zou de moderators nog veel werk bezorgen.

Die bedreigingen zijn nauwelijks serieus te nemen. Ik vind het gewoon een goede grap.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:41:34 #121
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31538612
Gothics zijn mensen die het idee willen geven dat ze de duivel aanbidden, vaak het resultaat van een gebrek aan of falende opvoeding. Sloebers zijn het, nutteloos voor de maatschappij. Aandachttrekkers zijn het, ken er ook een paar, die gingen voor de gein een teken in hun arm zitten krassen. Geestelijk gestoord noem ik dat.
pi_31538630
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:39 schreef bas-beest het volgende:

[..]

deze stelling... "dus de echte gothics zijn extremisten"
dat was niet serieus bedoelt, hij vergelijkt zelf gothics met extremisten in zijn tekst.
Ikzelf vind Gothics geen terroristen, dan vind ik ze eerder zielig maar daar gaat het niet over.
bovendien was het een vraag en niet een stelling.
pi_31538674
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:41 schreef -Angel- het volgende:
Gothics zijn mensen die het idee willen geven dat ze de duivel aanbidden, vaak het resultaat van een gebrek aan of falende opvoeding. Sloebers zijn het, nutteloos voor de maatschappij. Aandachttrekkers zijn het, ken er ook een paar, die gingen voor de gein een teken in hun arm zitten krassen. Geestelijk gestoord noem ik dat.
wist je al dat jij een hip-hop mongool genoemd bent?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:45:31 #124
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_31538712
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:41 schreef -Angel- het volgende:
m.a.w. dat is dus ongeveer 2% van de mensen die met zwarte kleren lopen.... waar maken jullie je dan druk om

En bovendien, wat maakt het uit als iemand tekens in zijn arm zit te krassen? Ik val er toch ook niet over dat rappers meisjes als hoeren behandelen?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:47:53 #125
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_31538756
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef maniack28 het volgende:

m.a.w. dat is dus ongeveer 2% van de mensen die met zwarte kleren lopen.... waar maken jullie je dan druk om
Ik heb het idee dat het er wel meer zijn, daarnaast vindt ik het zorgwekkend dat de resterende ... % dit gedrag heel normaal vindt.
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:

wist je al dat jij een hip-hop mongool genoemd bent?
Ik ben benieuwd, wie heeft deze keer weer problemen met mij? Haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')