Zonder meer, ik doe erg mijn best om enige logica aan te brengen in mijn collectie. ik gebruik foobar en vervolgens de genres als basis om de muziek terug te vinden. Best een geklooi.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ik ook is alleen soms wel eens makkelijk om wat aan te duiden.
Zzzhanks voor de tips, nog een tip welke albums je voorkeur hebben?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Het is niet helemaal mijn smaak maar het blijft een goede band, ik hou meer van Stratovarius, Epica, Gamma Ray, Manowar, Nigthwish, Diva Desctruction, Blut Engel, Kamelot en Sonata Artica.
Nou, zo te zien zit er hier bij nogal wat historici (in spé) vooral veel gristelijke ruisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, als je voor pret bent.
Ik weet dat, maar verzin je eigen fucking namen en verpest het niet voor iedereen die iets met de Middeleeuwen doet.
Weet je hoeveel gothic-ruis er bij de eerstejaars medievisten en keltisch zit?
Van: Stratovarius, Epica, Gamma Ray, Manowar, Kamelot en Sonata Artica; alles en van Nigthwish de eerste 3 zijn het bestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Zonder meer, ik doe erg mijn best om enige logica aan te brengen in mijn collectie. ik gebruik foobar en vervolgens de genres als basis om de muziek terug te vinden. Best een geklooi.
[..]
Zzzhanks voor de tips, nog een tip welke albums je voorkeur hebben?![]()
Hier heb ik nou al helemaal een hekel aan... Alto's die variatie willen aanbrengen in de eenheidsworst die zij overduidelijk vormen door middel van zelfverzonnen terminologie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dimmu BorgirBlack Metal is het trouwens voor de genen die denken dat het Gothic muziek is
.
ga jij eerst maar eens hier of hier kijken voordat je jezelf nog meer belachelijk maaktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:54 schreef Speth het volgende:
Weet je waar ik een hekel heb? Aan dat hele word "gothics", wat ook nog eens klakkeloos is overgenomen door groepen die niet bij deze retards horen.
Vroeger noemden we die lui gewoon alto's, dat klinkt ook veel denigrerender en dus toepasselijker, "gothics" is hun eigen nerdwoord.
islam is ook al zo oud als de weg naar rome maar toch....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef Flierp het volgende:
Gothic is al zo oud als de weg naar rome. . .dus nee. .. ze worden niet het nieuwe gevaar. ..
btw : waar hebben we een nieuw gevaar voor nodig ??
zo'n soort reactie had ik idd. wel verwachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:13 schreef Speth het volgende:
[..]
Whatever, voor de buitenwereld zijn jullie allemaal hetzelfde. De muziek kan onderling wel varieren, maar de onderwerpen zijn gelijk, allemaal dood, satan, zelfmoord en andere ADHD onzin, net zoals de types die ernaar luisteren een slecht geklede eenheidsworst vormen.
Ik ben voor een compromie: vrouwen die zich als een heks kleden en schminken moeten een burqa om.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:06 schreef sizzler het volgende:
Wat misschien even interessant is: zou je de burka-discussie die nu gaande is ook kunnen toepassen op vrouwen die zich als heks kleden en schminken?
dus de echte gothics zijn extremisten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:09 schreef maniack28 het volgende:
Ik denk dat veel mensen denken dat alle mensen met zwarte kleding en zwarte nagellak en zwart omlijnde ogen gothics zijn, maar dat is niet waar,net zo min als dat alle punkers junks zijn. Ik denk dat slechts een klein percentage van de mensen die zich als gothic kleed ook werkelijk gothic is. Net als dat een klein deel van de Islamieten extremist is en een klein deel van de punkers junk. En dat kleine deel verpest het altijd voor de rest van de groep. Dit betekend dus dat jullie hier allemaal generaliseren, een persoon met zwarte kleding enz. is gothic en is dus vaak depressief en is suicidaal....Dat klopt niet aan jullie redenering
Duidelijk? Kan er nu weer een slotje op
hij's idd. wel okee jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:22 schreef maniack28 het volgende:
Tis verdacht rustig hier opeens, komt zeker omdat mijn argument te goed was![]()
generaliseren is altijd slechtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:30 schreef jimjim1983 het volgende:
dus de echte gothics zijn extremisten?
dat ik generaliseer is hopelijk wel duidelijk
wat baseer ik ergens op?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:34 schreef bas-beest het volgende:
[..]
hij's idd. wel okee ja
[..]
generaliseren is altijd slecht![]()
Maar waar je 't op baseert, is me onduidelijk.
deze stelling... "dus de echte gothics zijn extremisten"quote:
dat was niet serieus bedoelt, hij vergelijkt zelf gothics met extremisten in zijn tekst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:39 schreef bas-beest het volgende:
[..]
deze stelling... "dus de echte gothics zijn extremisten"
wist je al dat jij een hip-hop mongool genoemd bent?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:41 schreef -Angel- het volgende:
Gothics zijn mensen die het idee willen geven dat ze de duivel aanbidden, vaak het resultaat van een gebrek aan of falende opvoeding. Sloebers zijn het, nutteloos voor de maatschappij. Aandachttrekkers zijn het, ken er ook een paar, die gingen voor de gein een teken in hun arm zitten krassen. Geestelijk gestoord noem ik dat.
m.a.w. dat is dus ongeveer 2% van de mensen die met zwarte kleren lopen.... waar maken jullie je dan druk omquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:41 schreef -Angel- het volgende:
Gothics zijn mensen die het idee willen geven dat ze de duivel aanbidden, vaak het resultaat van een gebrek aan of falende opvoeding. Sloebers zijn het, nutteloos voor de maatschappij. Aandachttrekkers zijn het, ken er ook een paar, die gingen voor de gein een teken in hun arm zitten krassen. Geestelijk gestoord noem ik dat.
Ik heb het idee dat het er wel meer zijn, daarnaast vindt ik het zorgwekkend dat de resterende ... % dit gedrag heel normaal vindt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef maniack28 het volgende:
m.a.w. dat is dus ongeveer 2% van de mensen die met zwarte kleren lopen.... waar maken jullie je dan druk om
Ik ben benieuwd, wie heeft deze keer weer problemen met mij? Haha.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
wist je al dat jij een hip-hop mongool genoemd bent?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |