Ik ben allerminst intellectueel, en kopstoten ben ik wel gewend helaas. Dus ik durf het wel aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hm. Ik ken intellectuelen die aan minder zijn gestorven.
*Krijgt protectionistische neigingen*
Kopstoten gewend?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ben allerminst intellectueel, en kopstoten ben ik wel gewend helaas. Dus ik durf het wel aan
Dimmu Borgirquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:10 schreef jimjim1983 het volgende:
o nee he, er worden songteksten over de dood uit de grond getrokken
6 jaar ijshockey doet wonderen, later overgegaan op de variaties van alcoholische kopstoten :pquote:
blij dat je het leuk vindtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dimmu BorgirBlack Metal is het trouwens voor de genen die denken dat het Gothic muziek is
.
Het is niet helemaal mijn smaak maar het blijft een goede band, ik hou meer van Stratovarius, Epica, Gamma Ray, Manowar, Nigthwish, Diva Desctruction, Blut Engel, Kamelot en Sonata Articaquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
6 jaar ijshockey doet wonderen, later overgegaan op de variaties van alcoholische kopstoten :p
Ja, dit gaat over jou, ja: "En Goths, allemaal leuk en aardig met je gefriemel met netkousen en eyeliner en gedweep met de dood, maar blijf DE FUCK van MIJN Middeleeuwen af met je gemanicureerde tengels!"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn smaak maar het blijft een goede band, ik hou meer van Stratovarius, Epica, Gamma Ray, Manowar, Nigthwish, Diva Desctruction, Blut Engel, Kamelot en Sonata Artica.
zingen die ook leuke liedjes over de dood?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn smaak maar het blijft een goede band, ik hou meer van Stratovarius, Epica, Gamma Ray, Manowar, Nigthwish, Diva Desctruction, Blut Engel, Kamelot en Sonata Artica.
Herkennen ze geen gothic humorquote:Schrijver en zanger van het nummer is Bas Nijhof. ''De dreigementen gaan een stap te ver. We overwegen daarom aangifte te doen. Ik weet ook dat veel van die reacties niet serieus te nemen zijn, maar nu ook het adres van onze gitarist bekend is, maken we ons zorgen'', aldus Nijhof. De Kampense formatie krijgt in ieder geval voorlopig extra bewaking tijdens optredens.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dit gaat over jou, ja: "En Goths, allemaal leuk en aardig met je gefriemel met netkousen en eyeliner en gedweep met de dood, maar blijf DE FUCK van MIJN Middeleeuwen af met je gemanicureerde tengels!"
Kinders kinders wie heeft ooit gezegt dat ik Gothic ben, me opmaak en van de dood houwquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zingen die ook leuke liedjes over de dood?![]()
jij begon mij te quotenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
Kinders kinders wie heeft ooit gezegt dat ik Gothic ben, me opmaak en van de dood houw.
Je luistert naar een band die Kamelot heet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
Kinders kinders wie heeft ooit gezegt dat ik Gothic ben, me opmaak en van de dood houw.
Sneu. Heb je 't aangepast, zit er nóg een spelfout in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
Als dat humor is, dan weet ik ook nog wel een "grapje".quote:
quote:Ik denk dat er niet zo direkt een Eric Harris of Dylan Klebold zal opstaan in Nederland.
Jammer genoeg![]()
gothics zijn nog dom ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sneu. Heb je 't aangepast, zit er nóg een spelfout in.
Nu wel, want politiek is oorlog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:31 schreef Doderok het volgende:
Heeft dit trouwens ook maar iets met politiek te maken???
Als je dan nog ff kan zeggen waar die zit geloof ik je ook nog dat ie er in zitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sneu. Heb je 't aangepast, zit er nóg een spelfout in.
Het is een metal bent http://www.kamelot.com/quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je luistert naar een band die Kamelot heet.
Het maakt mij niet uit of je panty's draagt of niet.
Dat dan ook weer wel, ja. Komen ze uit Zeist en Baarn, krijg je alle blankekinderkansen die er maar zijn, ben je nóg zo.quote:
of ''symphonic metal''quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dimmu BorgirBlack Metal is het trouwens voor de genen die denken dat het Gothic muziek is
.
Meer over sprookjes en riddertjes geloof ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zingen die ook leuke liedjes over de dood?![]()
Ja, als je voor pret bent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het is een metal bent http://www.kamelot.com/![]()
Was het niet eerder Symphonic Black Metal?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
of ''symphonic metal''
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
of ''symphonic metal''
[afbeelding]
Mooizoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, als je voor pret bent.
Ik weet dat, maar verzin je eigen fucking namen en verpest het niet voor iedereen die iets met de Middeleeuwen doet.
Weet je hoeveel gothic-ruis er bij de eerstejaars medievisten en keltisch zit?
Word je zo van te lang achter de computer zitten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
of ''symphonic metal''
[afbeelding]
het is wat je janken noemtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ga dan ook niet lopen janken als we denken dat je een gothic bent
Het jammere is voornamelijk dat ze zichzelf nog serieus nemen ook, qua satanische tekstjes en dergelijke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]haha wat zien die eruit
vet cool man
Tja, mischien ook wel een idee. Ik wordt altijd een beetje tureluurs van al die genresquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Was het niet eerder Symphonic Black Metal?
jij vind het raar dat ik denk dat je naar liedjes over de dood luistert, terwijl jij mij daarover quotequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
het is wat je janken noemtmaar ach ik had je al op "hiphop-mongool" gegooied gezien hoe je reageerd.
Aargh! mein oogen ga bloede van hoe jei tijpt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
het is wat je janken noemtmaar ach ik had je al op "hiphop-mongool" gegooied gezien hoe je reageerd.
Ja ik ook is alleen soms wel eens makkelijk om wat aan te duidenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:42 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Tja, mischien ook wel een idee. Ik wordt altijd een beetje tureluurs van al die genres
Ach, ik wou vooral pberends een plezier doen, ik weet hoe hij geniet van dergelijke typesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Word je zo van te lang achter de computer zitten?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Aargh! mijn oogen ga bloede van hoe jij typed!
En PoesieMauw gaat er serieus op in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kort en krachtig: nee, Gothics zijn niet "het nieuwe gevaar voor de maatschappij".
Kijk die snapt het tenminstequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:52 schreef GoLLeM het volgende:
Gothics zijn net als andere mensen. Je hebt er klootzakken tussen, je hebt er toffe tussen. En als ze met zijn allen af worden gezeken gaan ze met zijn allen op een website stoer doen. Daar zijn ze ook heus niet alleen in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |