Waarom zou je hier geen topic mogen openen over beleidspunten van de nieuwe Duitse coalitie?quote:Op zondag 13 november 2005 19:25 schreef McCarthy het volgende:
In D (grootste econ van europa, nl belangrijkste handelspartner) kwakkelt de eocnomie dus wat doen ze? Een btw verhoging en een belastingverhoging .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kan ik hier over los gaan. mag ik een nieuw topic openen?
Ik heb het doorgegeven aan de FA's. Die kunnen hem wijzigen.quote:Op zondag 13 november 2005 23:14 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[...]
Wat freako zegt.quote:Op zondag 13 november 2005 23:14 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Beste ExtraSizzleKick,
Kan deze user een officieel verzoek aan z'n broek krijgen om z'n sig te veranderen?
http://forum.fok.nl/user/history/125643
De betreffende sig:
[..]
Het heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken, het klopt niet en voor eventueel aanwezige SP'ers overdreven beledigend.
Ik heb er voor de zomer nog een paar keer mee gemaild, maar ik ben zijn e-mail adres na een kleine "crash" van mijn pc kwijtgeraakt.quote:Op zondag 13 november 2005 16:49 schreef McCarthy het volgende:
mods, al reactie van de UvA?
Sorryquote:Op maandag 14 november 2005 10:57 schreef sizzler het volgende:
na een kleine "crash" van mijn pc
Ik zal het even overleggen.quote:Op maandag 14 november 2005 21:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mijn topic hoort in CUL
Overheid moet elektrische kookplaten verbieden!!
ik denk dat martijn_77 het topic niet goed heeft bekeken voor hij het naar POL stuurde , graag terug naar CUL.. verander voor de duidelijkheid de topic titel even.. het gaat over de nadelen van elektrisch koken!!
Overlegd. Je kan het over kookplaten hebben in Gas, keramisch of inductie kookplaat?quote:
lees de OP nog eens doorquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef du_ke het volgende:
Waarom? Het gaat toch de hele tijd over EU landdbouwuitgaven? En dan zelfs nog voornamelijk over de landbouwuitgaven in Nederland.
Done.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:56 schreef McCarthy het volgende:
EU uitgaven weer een individuele aangelegenheid
weizig maar in: EU uitgaven weer een individuele aangelegenheid
Het is een edit geworden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:48 schreef pberends het volgende:
Ambtenaren moeten meer belasting betalen.
Ban of edit voor deze meneer graag, een grove persoonlijke aanval op mijn integriteit.
Voeg nog even een discussiepunt toe (het is niet duidelijk waar je het over wil hebben) en dan gooi ik hem weer openquote:
ik heb hem licht geweizigd maar zo zou hij het moeten doen hoor. Zo doe ik het trouwens bijna altijd, ik geef gewoon mijn mening/vertel een verhaaltje en daar gaan we dan over discusieren. Het is bovendien een NWS pol topic.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Voeg nog even een discussiepunt toe (het is niet duidelijk waar je het over wil hebben) en dan gooi ik hem weer open
Hij is weer open, nu heb je iig iets waar mensen op zouden kunnen reageren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:25 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb hem licht geweizigd maar zo zou hij het moeten doen hoor. Zo doe ik het trouwens bijna altijd, ik geef gewoon mijn mening/vertel een verhaaltje en daar gaan we dan over discusieren. Het is bovendien een NWS pol topic.
Dat klopt. Maar er is een nuanceverschil: je mag me best voor kankerlijer en weet ik veel wat uitmaken zonder dat ik erover klaag, maar breng het dan wel leuk. Zet er dan bijvoorbeeld op zijn minst eenquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is een edit geworden.
Ik dacht trouwens dat je wel een wat dikkere huid had?
Zet dat dan in dat topic neer, ipv hier te gaan zeuren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Oplegging van multicultiraliteit of vrijheid?
Aantuiging van racisme zonder enige aanleiding, zonder enige humor. Graag een edit. Verziekt mijn serieuze topic ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |