hahaha, briljante reactie!!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:17 schreef Fonzarelli het volgende:
Gelukkig maar dat jij net zo lui op je reet zit als ik.
ik wou dat ik zo grappig wasquote:Op donderdag 3 november 2005 18:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
hahaha, briljante reactie!!![]()
dat komt er ook nog eens bij kijken, die achterlijke feesten van ze.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:27 schreef wunderbaum het volgende:
Vandaag is het rustig. Fête du sucre. Suikerfeest dus. Van de Ramadan worden ze baldadig. Te weinig eten enzo.
Vier jij wel eens feest?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat komt er ook nog eens bij kijken, die achterlijke feesten van ze.
ik vier beschaafde feesten.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vier jij wel eens feest?
Je bent altijd alleen maar een het zeiken, droeftoeter.
Gezellig in je eigen huisje, met een bord 'slegs vir blanke' op de deur.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:35 schreef McCarthy het volgende:
ik vier beschaafde feesten.
niet moeslims mogen ook komen hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 18:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gezellig in je eigen huisje, met een bord 'slegs vir blanke' op de deur.
quote:Op donderdag 3 november 2005 18:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gezellig in je eigen huisje, met een bord 'slegs vir blanke' op de deur.
Saaierd. Ik hou wel van een lekker wild en onbeschaafd feestje.quote:
Tja, als ik hun was zou ik dat ook doen in de ruimte die het minst gebruikt wordt.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:40 schreef wunderbaum het volgende:
Dolle pret zo'n feest. Een schaap slachten in de badkamer![]()
[afbeelding]
takes one to know onequote:Op donderdag 3 november 2005 18:50 schreef Dr._Death het volgende:
Pauper.
Christmas eat your hart out!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:40 schreef wunderbaum het volgende:
Dolle pret zo'n feest. Een schaap slachten in de badkamer![]()
[afbeelding]
Wie? Chirac?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:24 schreef McCarthy het volgende:
heb ze net een mailtje gestuurd. Even verteld wat ik er van dacht.
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:48 schreef vbmot het volgende:
Waarom huren ze Sadam niet in als adviseur? Die weet wel raad met opstandjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |