Toevallig 2 mensen erbij van joodse afkomst ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:17 schreef gelly het volgende:
40 jaar immigratie: Mislukt?
De grens wordt steeds verder opgerekt lijkt het.
Het gaat toch niet om hun joods-zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toevallig 2 mensen erbij van joodse afkomst ?
Nee, dit soort beschuldigingen naar joden zijn er meer geweest op extreme sites.
Ja maar daar mag je als linkse kerkeling niets van zeggen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:17 schreef gelly het volgende:
40 jaar immigratie: Mislukt?
De grens wordt steeds verder opgerekt lijkt het.
Op rechtsextreme sites wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:35 schreef Floripas het volgende:
Het gaat toch niet om hun joods-zijn?
Bij nader inzien zijn ze alle drie joods.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om hun joods-zijn?
Vond jij Adjes dienst van zondag ook zo mooi?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar daar mag je als linkse kerkeling niets van zeggen!
Het zijn: Van Tijn, Belinfante en Wallage.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Op rechtsextreme sites wel.
Als je topmensen van de PvdA wilt lynchen dan kun je zo 50 anderen kiezen en nietjoods.
Het zal ook wel te maken hebben met dat van Thijn en Kniesmeijer duidelijk stelling nemen tegen racisten en vreemdelingenhaters.
Kosto ? Stond die niet onder vuur wegens een te strikt asielbeleid?
Ach jeee..ik zit de namen door elkaar te halen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het zijn: Van Tijn, Belinfante en Wallage.
(Als je niet zo'n doorgewinterde nieuwsjunk bent als ik: rechtsklikken, eigenschappen. Ik weet niet of 't er staat, maar de kans is groot.)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ach jeee..ik zit de namen door elkaar te halen..
Hoe laat is het ...![]()
Toevallig ? 3 Joden als zondebok ?
http://www.nrc.nl/denhaag/personen/988781835206.htmlquote:
Ze is toch joods?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/denhaag/personen/988781835206.html
Ik zie niet wat haar nu zo fout maakt.
Je zou het haast denken.
Ze komen niet minder joods dan zij.quote:
Hm. Laten staan?quote:En ze is in het nieuws gekomen vanwege afzetten tegen racisme en vreemdelingenhaat.
MC zal wel wat gelezen hebben op foute sites en het hier herhaald hebben.
Speculeren is toch normaal in politieke analyses ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:17 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een speculaties, laat McCarthy zelf vertellen waarom hij die voorbeelden heeft genomen.
Je trekt wel erg snel conclusies. Wacht gewoon het antwoord van McCarthy zelf af daarna kan je een gefundeerde conclusie trekken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:24 schreef Bluesdude het volgende:
Speculeren is toch normaal in politieke analyses ?
Dit soort rijtjes heb ik meer gezien op extreme sites.
MC is te jong om die 3 veel op tv te hebben gezien.
Hummmm.... ik heb niet geschreven dat MC antisemitisch is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:26 schreef MrX1982 het volgende:
Je trekt wel erg snel conclusies. Wacht gewoon het antwoord van McCarthy zelf af daarna kan je een gefundeerde conclusie trekken.
Wat doe jij trouwens op extreme sites?
Maar je speculeert wel in die richting.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:29 schreef Bluesdude het volgende:
Hummmm.... ik heb niet geschreven dat MC antisemitisch is.
Sinds wanneer moet je politieke standpunten/bezigheden van een user alleen bespreken als die user aanwezig is?
Wat ik op Fok doe? Vraag ik mezelf ook vaak af
Vanuit anti-semitische gevoelens doen mensen dit soort postingen op extreme sites, terwijl MC het overneemt vanuit buitenlanderhaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:34 schreef MrX1982 het volgende:
Maar je speculeert wel in die richting.
Sowieso is het vrij kansloos om je bezig te houden met de bezigheden en achtergrond van andere mensen op internet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hummmm.... ik heb niet geschreven dat MC antisemitisch is.
Sinds wanneer moet je politieke standpunten/bezigheden van een user alleen bespreken als die user aanwezig is?
Wat ik op Fok doe? Vraag ik mezelf ook vaak af
Laten we gewoon wachten wat McCarthy hierover te melden heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:38 schreef Bluesdude het volgende:
Vanuit anti-semitische gevoelens doen mensen dit soort postingen op extreme sites, terwijl MC het overneemt vanuit buitenlanderhaat.
Ik zag wel eerder een racistische sentiment bij MC, maar nog niet anti-joods.
Als deze stelling al niet opgaat voor moslimfundamentalisten op inet dan ook niet voor andere extremisten imo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:42 schreef Speth het volgende:
[..]
Sowieso is het vrij kansloos om je bezig te houden met de bezigheden en achtergrond van andere mensen op internet.
Ach hij heeft al meerdere malen laten blijken een hekel te hebben aan alles wat niet blank, man en hetero is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:17 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een speculaties, laat McCarthy zelf vertellen waarom hij die voorbeelden heeft genomen.
Welke post precies?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:44 schreef Speth het volgende:
100.000.000 euro naar Sudan: Wat ik nou niet begrijp
laatste post heeft geen zak met 't topic te maken, irritante nationalist alert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |