Mijn stók?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vraag je me nu of ik jouw stok tussen mijn billen wil?![]()
![]()
Omdat:quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:18 schreef BloodRayne het volgende:
Ik hoop dat iemand mij dit helder uit kan leggen, want ik kan er met mijn pet niet bij:
[..]
Lees het hele stuk hier: http://www.nu.nl/news.jsp?n=592384&c=20
Nu we zelf hier in Nederland met slechtere economische omstandigheden hebben te kampen; een kwart van de mensen die in een zorginstellingen leeft ondervoed is, en de beloofde koopkrachtverbetering hoogstwaarschijnlijk een koopkrachtdaling in de praktijk zal betekenen.... waarom moet het kabinet dan in godensnaam 100 MILJOEN euro opzij zetten voor een of andere bananen-republiek in verweggistan?
Ik begrijp dit gewoon echt niet, wie kan mij dit nou eens uitleggen? Wat is de motivatie voor deze geldverspilling?
Tot op zekere hoogte ben ik het hier mee eens, aangezien postkoloniale staten binnen grotendeels willekeurig getrokken lijnen bestaan, het probleem zijn echter de grondstoffen die vervolgens verdeeld moeten worden. Als alle moslims boven een berg halfgeleiders wonen, of alle negers een plas olie onder hun deur hebben kan dat tot ernstige problemen leiden, verder zijn in dat soort staten bevolkingsgroepen op veel plaatsen al vermengd. Creeer natiestaten, en de kans is groot dat er "zuiveringen" plaatsvinden (zie: Kosovo en de opdeling van Joegoslavie) in gebieden die niet strikt aan 1 bepaalde bevolkingsgroep toe te wijzen zijn, en waar grote minderheden bestaan.quote:Op maandag 19 september 2005 12:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Onzin die landen waar problemen zijn moeten gewoon opgesplitst worden in verschillende landen.
Pesies, kun je net bij McDonalds van eten en die zit ook altijd vol, dus 'armer' worden we er echt niet van hoor!quote:Op maandag 19 september 2005 09:02 schreef Vhiper het volgende:
100 miljoen?!
Ga je liever druk maken om de 10 miljard die we in Nederland al mislopen omdat de mensen hun rekeningen niet betalen of die leuke megaprojectjes die rustig nog eens 10 miljard opsnoepen en zo zijn er nog wel wat zaken te verzinnen.
100 miljoen, da's net 6,25 euro per persoon, boehoohoe![]()
![]()
Potentieel zie ik toch wat meer geld terug komen van de betuwelijn dan Sudan.quote:Op maandag 19 september 2005 10:02 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Daar zit meer waarheid in dan in die miezerige 100 miljoen richting Sudan.
Zie jij dat of de aandeelhouders van Koop Tjuchem of NS cargo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:21 schreef Keiichi het volgende:
Potentieel zie ik toch wat meer geld terug komen van de betuwelijn dan Sudan.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:21 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Potentieel zie ik toch wat meer geld terug komen van de betuwelijn dan Sudan.
Neemt niet weg dat die lijn achterlijk duur waszulke dingen moeten ze gewoon privaat houden en dat de overheid alleen helpt met vrijgeven van de stukken land waar dat ijzer overheen loopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |