Bad... lush... pepernoten.... ik wil ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:43 schreef Vava het volgende:
Ik wil ook glitterenin een bad met een kerst BBS van Lush met een bak pepernoten
![]()
Hmm... dat moet ik dan maar snel gaan doen, laat het maar snel lekker winter worden, koud buiten en lekker warm in mijn Lush bad![]()
Met gescheiden ouders zijn de feestdagen altijd een heikel puntquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik hou zelf ook niet zo van kerst en oud en nieuw; altijd dat verplichte gezemel bij welk familielid je moet zitten enzo.
maar glitters enzo, daar hou ik altijd van
Ik smeer het op m'n ooglid, in m'n ooghoek (waar het bij mij snel blauwig ziet als ik moe ben) en het gedeelte onder m'n oog zeg maar. Eigenlijk gewoon het hele gedeelte rondom m'n oog dus, om al te veel kraaienpootjes, wallen, lijnen en andere ouderdomsverschijnselen zo lang mogelijk te voorkomen. Dat is hele dunne huid die wel wat extra verzorging kan gebruikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
en die enchanterd eye cream he, smeer je dat alleen onder, of ook op je [dichte] oogleden?![]()
Helpen is een groot woord (in mijn geval dan). Oogcreme houdt je huid goed soepel, dus de kans dat je adertjes dan zichtbaarder worden, is minder groot dan dat je een hele uitgedroogde huid hebt. Maar ik heb een zeer droge huid. Ik heb aan 1x pompen met het oogcremeflesje bijvoorbeeld niet genoeg om beide ogen goed in te smeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Helpt het tegen 'blauwige' huid in ooghoeken en zo onder de ogen? Daar heb ik ook altijd last van als ik een tijdje slecht slaap.
Oh ok, mijn huid is niet zo heel erg droog rond m'n ogen (alleen rond m'n mondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Helpen is een groot woord (in mijn geval dan). Oogcreme houdt je huid goed soepel, dus de kans dat je adertjes dan zichtbaarder worden, is minder groot dan dat je een hele uitgedroogde huid hebt. Maar ik heb een zeer droge huid. Ik heb aan 1x pompen met het oogcremeflesje bijvoorbeeld niet genoeg om beide ogen goed in te smeren.
Als je teveel hebt, moet je je huid rondom je mond ermee insmerenquote:
Ik schud me 't rambam maar die glitters veroeren zich echt nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
die van mij liggen allemaal op de bodem, kan de fles niet zo goed schudden
viel mij ook al opquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik schud me 't rambam maar die glitters veroeren zich echt niet
Dreamcream op mijn lippen helpt heel erg tegen van die wintervelletjes of scheurtjes in mijn lippen. Beter dan de lip balms!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ieh, creme op je lippen? of bedoel je eromheen?
NEtime babe, NEtime.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:01 schreef Maerycke het volgende:
Sanne!![]()
Wat een prachtige stukjes Angels Delight heb je voor me gekocht! Er zit een heel mooi stukje bij met een gele streep overdwars en wat sterretjes
Heel erg bedankt![]()
quote:
Ik gebruik Ultimate Shine van tevorenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, voor de mensen die big gebruiken, gebruik je dat als shampoo alleen, of was je je haar nog emt iets anders voor/na?
Klinkt goed, Xcuz_me ik ben benieuwd of de massage bar werktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik gebruik Ultimate Shine van tevoren. Dan schuimt de Big namelijk veel beter!!! In het begin deed ik alleen Big, maar dan moest ik twee keer een portie Big pakken. Ultimate Shine van tevoren works like a charm!
Btw: ik ben vandaag in de Lush in Maastricht geweest! Wat een mooie Lush is dat. Omdat de dermatoloog had gezegd dat ik een wat schilferige hoofdhuid heb wilde ik even snuffen aan de Soak & Float. Maar mên, wat een lucht
Alsof je je hoofdhuid moet asfalteren
. En toen viel m'n oog op de Scalp Oil Massage Bar en die heb ik toen gekocht!
Bij de kassa vertelde ik dat ik de 6e in de Leidsestraat was geweest en het meisje wat me hielp werd helemaal enthousiast! Leuk staan kletsen. Voorzichtig gevraagd of ze nog proefjes Rockstar had liggen. Dat had ze niet, maar ze wilde wel even een stuk voor me afsnijden. En ik kreeg echt een gigantisch stuk mee (voor een proefje dan he?) ik denk zeker 40 a 50 gram!
Lush Maastricht![]()
Krijg je van Big ook echt meer volume?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik gebruik Ultimate Shine van tevoren. Dan schuimt de Big namelijk veel beter!!! In het begin deed ik alleen Big, maar dan moest ik twee keer een portie Big pakken. Ultimate Shine van tevoren works like a charm!
Yipee, ik ben blij dat ie vandaag netjes bezorgd is, veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:09 schreef Anitra het volgende:
SS16 idd een lekkere zoete foto!!! Jij heel erg bedankt voor de Creamy CandyDie is echt geweldig!!!
Thanks!!!
Ik stond er ook echt zo mee in m'n handen van...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind de soak and float stinken
naar een palingrokerij.
Sympathy for the Skin, ruikt naar vanille en banaantjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Is er trouwens ook een lekker zoete bodylotion, het is mij nog nooit opgevallen, maar het kan zijn dat ik eroverheen gekeken heb
Idd, heerlijke bodylotionquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sympathy for the Skin, ruikt naar vanille en banaantjes
Ik heb heel fijn haar dus wat meer volume zou echt niet verkeerd zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:17 schreef Vava het volgende:
Ik smeer er ook nog wat dingen in na het wassen maar na Big was mijn haar echt enorm! Ik heb nogal dik haar dus het was echt heel dik de afgelopen dagen![]()
van de week dus die Big gebruikt![]()
Ik moest het even een paar keer opnieuw lezen hoor. Als in *shock* staat daar écht Trichomania? Ik heb namelijk nog nooit iets gehad wat zo schuimt als m'n proefje Trichomania. Ik ben er echt gelijk helemaal verliefd op, de klodders schuim vliegen door de douche. =)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:49 schreef Aarti het volgende:
Nu heb ik net die Trichomania (oid) gebruikt, maar is het normaal dat die shampoobars niet schuimen? En moet je ergewoon mee wrijven over je haar, of een stukje afbreken en tussen je handen opschuimen?
(sorry als ik vragen stel die jullie allaaaaaaaaaaang behandeld hebben... :-) )
Da's liefquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:52 schreef Maerycke het volgende:
Zolang er geen alcohol is zit kan het volgens mij wel (dacht ik.. ik doe het in ieder geval wel). Anders zou je even moeten kijken voor iets als een toner met rozenwater oid. In Eau Roma zit overigens alleen Rozenwater en Lavendel zo te zien, dus dat zou voor jou kunnen werken?
Kan overigens wel een proefje sturen van Eau Roma of BOFA als je het wilt uitproberen. Moet alleen even kijken waar ik het dan indoe, voordat het alle kanten uitlekt.
Ja, dus daarom vroeg ik me af of ik soms iets verkeerds doe met dat blokje. Ik heb nl. best een flink stuk afgebroken, en tussen mn handen geprobeerd op te schuimen. Lukte dus niet heel goed. Ik heb lang haar, en niet alles was goed geschuimd. Dus erna nog maar even gewassen met mn gewone shampoo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik moest het even een paar keer opnieuw lezen hoor. Als in *shock* staat daar écht Trichomania? Ik heb namelijk nog nooit iets gehad wat zo schuimt als m'n proefje Trichomania. Ik ben er echt gelijk helemaal verliefd op, de klodders schuim vliegen door de douche. =)
Je moet gewoon dat hele ding over je haar wrijven, niet tussen je handen..quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, dus daarom vroeg ik me af of ik soms iets verkeerds doe met dat blokje. Ik heb nl. best een flink stuk afgebroken, en tussen mn handen geprobeerd op te schuimen. Lukte dus niet heel goed. Ik heb lang haar, en niet alles was goed geschuimd. Dus erna nog maar even gewassen met mn gewone shampoo.
Verder is het shampoo voor droog haar, met al dat kokosspul, maar mn haar is nog nooit zo droog geweest na een was-beurt.
Jammer hoor, misschien is het volgende keer beter?
De echte die hards hebben de spulletjes natuurlijk al ergens vandaanquote:trouwens een dinsdag over twee weken, komen de kerstproducten plus de Black pearl, tandenpasta's en viooltjes zeep in nederland aan.
Wanneer ligt ie hier in de winkels? Over weekje of 2, 3 dus pas?quote:
Ik ontken allesquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Aventura het volgende:
Ik wil wel weer eens een VIP-avond, maar de meesten van jullie hebben zeker vorige week weer flink ingeslagen?
Bij de apotheek kun je ook van die kleine bruine flesjes met draaidop kopen. Kosten een kwartje per stuk. Een andere mogelijkheid zijn kunstof buisjes. Die kun je hier bestellen. Die passen in ieder geval door de brievenbus. Verder kun je bij hobbyzaken van die hersluitbare zakjes kopen. Van die wiet zakjes zeg maar. Misschien om stukjes zeep in te doen. Kosten geen drol.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:06 schreef Maerycke het volgende:
Er zijn bij de Makro van die zakken te liggen met proefflesjes en proefpotjes die helemaal niet zo duur zijn, alleen kom ik daar nooit. Iemand anders die daar wel eens komt en even wil kijken of het wat is?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij de apotheek kun je ook van die kleine bruine flesjes met draaidop kopen. Kosten een kwartje per stuk. Een andere mogelijkheid zijn kunstof buisjes. Die kun je hier bestellen. Die passen in ieder geval door de brievenbus. Verder kun je bij hobbyzaken van die hersluitbare zakjes kopen. Van die wiet zakjes zeg maar. Misschien om stukjes zeep in te doen. Kosten geen drol.
Organiseer maarquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:44 schreef Aventura het volgende:
Hehehe...nou ja, dan plannen we toch iets in November? Dan kunnen we meteen kadoshoppen voor sinterklaas en/of Kerst
Ik wrijf 'm over m'n haar heen, niet tussen m'n handen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, dus daarom vroeg ik me af of ik soms iets verkeerds doe met dat blokje. Ik heb nl. best een flink stuk afgebroken, en tussen mn handen geprobeerd op te schuimen.
Doe ik! Zal ik ergens half November aanhouden?quote:
Doe maar eind i.v.m salaris/stufi enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Doe ik! Zal ik ergens half November aanhouden?
Kan geen datum zeggen want ik heb mijn rooster voork omende maand nog niet.
Laat het wel weten op het andere forum
Ok. Zitten we nog net voor Sinterklaas. Ik laat het tzt. wel weten!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Doe maar eind i.v.m salaris/stufi enzo.
Leuk! En bedankt dat je dit wilt regelen natuurlijk!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ok. Zitten we nog net voor Sinterklaas. Ik laat het tzt. wel weten!
Volgens het flesje kan het. Maar ik heb verleden week mijn haar met Snow Fairy gewassen en hield er een vette bos aan over.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:20 schreef Maeghan het volgende:
Gelukkig maar, dan durf ik het wel aan. Kun je er ook je haar mee wassen? Ik was het niet van plan, maar ik vroeg het me gewoon af omdat het met de andere douchegels ook kan.
Weer een Lush probleem opgelostquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de grote en kleine fles ondersteboven neergezet en de glitters zakken zo door de hele fles heen
Ik ook!quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Aventura het volgende:
Ik wil wel weer eens een VIP-avond
Nee! Ik ben zelfs speciaal een stukje omgefietst om maar niet in de buurt van de Leidse te komenquote:maar de meesten van jullie hebben zeker vorige week weer flink ingeslagen?
Ik draai hem gelijk even omquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de grote en kleine fles ondersteboven neergezet en de glitters zakken zo door de hele fles heen
De "modderzeep" doet het goed bij de mannenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:37 schreef Reese het volgende:
m'nmeldde ook al dat z'n 'modderzeep' bijna op was
Zou dat ook met Olive Branch kunnen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef Nugget het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik ben zo erg verslaafd aan de geur van flying fox dat ik een drupje FF in mijn oliebrander (voor van die geurolies met een teelichtje er onder) heb gedaan en nu al de hele avond in een oase van Flyin Fox verkeer. Heerlijk
En met B never?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zou dat ook met Olive Branch kunnen?
Ik krijg er helemaal zin in! Je heb er dus geen water bij gedaan? Alleen de douchegel?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef Nugget het volgende:
Dat denk ik wel! Het was een experimentje want ik dacht 'dat zijn eigenlijk ook gewoon geurende oliën en die kunnen ook verbranden!' Nou die is dus gelukt! Mijn slaapkamer ruikt nu naar de badkamer na een uitgebreide douchebeurt met Flying Fox en Godiva
Ik heb er wel wat water bij gedaan, sorry vergeten te melden! Het ligt natuurlijk aan de grootte van je bakje maar ik heb gewoon een scheutje douchegel bij een klein laagje water gedaan. 1/4 douchegel 3/4 water denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik krijg er helemaal zin in! Je heb er dus geen water bij gedaan? Alleen de douchegel?
Ga het straks proberen met B never.
Ok tx, ik vermoede al dat je het niet puur gedaan had.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:38 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat water bij gedaan, sorry vergeten te melden! Het ligt natuurlijk aan de grootte van je bakje maar ik heb gewoon een scheutje douchegel bij een klein laagje water gedaan. 1/4 douchegel 3/4 water denk ik.
mail mij!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:50 schreef Marloes het volgende:
Ik wil wel een stuk demon in the dark!
wat een vreselijk goed plan!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef Nugget het volgende:
Dat denk ik wel! Het was een experimentje want ik dacht 'dat zijn eigenlijk ook gewoon geurende oliën en die kunnen ook verbranden!' Nou die is dus gelukt! Mijn slaapkamer ruikt nu naar de badkamer na een uitgebreide douchebeurt met Flying Fox en Godiva
dacht, is wel interessantquote:We hebben vast een leuk nieuwtje voor je. Binnenkort hebben we via de
website een eenmalige pre-sale van alle kerstproducten (geen kadootjes).
Je kunt dan een dag lang de nieuwe producten bestellen. Daarna moet je
helaas weer wachten tot begin november, wanneer ook de rest van de
winkels de producten verkopen!
quote:Beste Danielle,
Dank voor je emailtje.
Wij zijn ook erg enthousiast over de nieuwe kerstproducten!
We hebben even contact opgenomen met de fabriek in Engeland, en je kunt je jelly's en buttercreams een jaar houden! Het is echter wel het lekkerst als je ze zo snel mogelijk gebruikt, de ingrediënten zijn dan lekker vers en doen het best hun werk!
Geniet ervan!
Met vriendelijke groet,
Lush NL
Oeh leuk.. misschien doen ze dan ook wel zo'n leuke actie als in Engeland!quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:37 schreef morgaine21 het volgende:
Ik had even lush gemaild over de kerstprodukten en dit stond er ook in de mail:
[..]
dacht, is wel interessant
Leuk.. Nou ja wie weet gaat dat nog deze week gebeuren, anders is het een pass voor mij deze week. Vanuit Zuid-Afrika bellen gaat me iets te ver.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:37 schreef morgaine21 het volgende:
Ik had even lush gemaild over de kerstprodukten en dit stond er ook in de mail:
Wat is Champagne Snow voor iets dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:10 schreef Sinkwanee het volgende:
Champagne Snow shower ruikt trouwens naar Gorgeous![]()
Moet neiging onderdrukken om daar geen jaarvoorraad van in te slaan....
Je oliebrandertjebakje (waar je het ingiet dus) met aluminiumfolie bekleden! Dan hoef je je nooit meer zorgen te maken over wat er achter blijft, omdat je namelijk na gebruik de alu-folie weg gooit. Met een klein brandertje heb je helemaal niet zoveel folie nodig en sommige olieën heb ook de neiging om in de brander te trekken en dat voorkom je dan dus ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:37 schreef Nugget het volgende:
Wel een tip voor een ieder die mijn oliebrander tip willen opvolgen: let wel op dat er wat naar de bodem kan vallen, dit gaat verbranden op het eind en dan ruikt je kamer wel érg sterk. Tip is om dus bij een klein laagje over of bij te gieten of het kaarsje al uit de blazen. Tot zover de huishoudelijke mededeling.
Die kerstmassagebar heb ik binnenkortquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
oh, dat klinkt goed Maeghan, die kerstmassagebar.
Alles goed verder?
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Die kerstmassagebar heb ik binnenkort![]()
Geweldig idee, dank!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je oliebrandertjebakje (waar je het ingiet dus) met aluminiumfolie bekleden! Dan hoef je je nooit meer zorgen te maken over wat er achter blijft, omdat je namelijk na gebruik de alu-folie weg gooit. Met een klein brandertje heb je helemaal niet zoveel folie nodig en sommige olieën heb ook de neiging om in de brander te trekken en dat voorkom je dan dus ook
yipeequote:Op maandag 10 oktober 2005 20:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Die kerstmassagebar heb ik binnenkort![]()
Op zich heb je gelijk, maar het water is voor zover ik weet eigenlijk alleen hard in Limburg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:11 schreef BeingCreative het volgende:
wisten jullie dat bijvoorbeeld zeep.. shampoo enz. harder schuimen in gebieden
met zacht water en minder schuimen (of het kost in elk geval meer moeite)
in gebieden met hard water?
(of was het andersom???) in elk geval.. dit kan verklaren waarom jullie ervaringen met
shampoos zo verschillend zijn
oh.. Ik vind hem ruiken naar custard en nootmuskaat... En suiker...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
eggsnog stinkt naar zure karnemelk
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:43 schreef MissBliss het volgende:
Ymme, ik heb je envelop binnen, harstikke bedankt
Ik ga het deze week proberen
Datf had ik ook bij mijn laatste bestelling van bijna 60 euro. En had er niets over bij opmerking neergezet. Misschien dat het toch een foutje is, en ook 25 euro moet zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:27 schreef jessie het volgende:
Ik heb me pakettje nog steeds niet binnen. Hopelijk duurt het nu niet lang meer. ET wat eeng ekke dag maandag, om je pake tje te krijgen. En wel netjes dat je er een godiva in kreeg joh
Sweetie Pie is zooooo lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ga vandaag ook mijn Jelly Sweety Pie voor het eerst proberen.
Ik doe het gewoon in stukjes..
Ik wil geen douchegel
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:57 schreef Nugget het volgende:
onhandelbare restjes
Uitgebreid verslag is gewenstquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:00 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Sweetie Pie is zooooo lekkerIk ga zo proberen ook mijn haar ermee te wassen
Jawel, anders ligt het hier niet benut te worden. Is ook zielig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:02 schreef Skaai het volgende:
Je bent gek ymme, die zeep is heilig, die mag je NOOIT wegdoen!
Sorryquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:22 schreef noekje het volgende:
Hoe kun je nou HIWTK niet gebruiken? Arme arme zeep!
Nou, als die dan iemand zoekt die wel goed voor hem wil zorgen dan verzorg ik hem met alle liefde. Zo'n lief getraumatiseerd zeepje, daar zal ik al mijn tijd en aandacht in stoppen die hij nodig heeft.
Ik zal hem vertellen dat hij een hele boze stiefmoeder had maar dat ik hem heb gered en hij leefde nog lang en gelukkig.
Hmmm klinkt aantrekkelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:21 schreef morgaine21 het volgende:
Ik heb nog altijd ongeveer 100gr. ring of roses in de aanbieding.
Ik wil je wel wat flying fox in een plastic zakje opsturen. Deze had ik gemaakt voor iemand anders, maar deze zag er toch maar van af.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:29 schreef Aarti het volgende:
Ik was/ben van plan om donderdag die coco-zeep te halen![]()
Maar nee, ik vind het zo lullig om dingetjes aan te nemen van mensen, als ik er niks voor terug kan doen/geven. ik ben nog maar een lushnewbie![]()
Vanmorgen heb ik me dus van top tot teen gewassen met Sweetie Pie (ook gezicht en haar)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Uitgebreid verslag is gewenst![]()
Ja zeker, gisteren zat tie in de bus. Ik hoop dat de jouwe ook nog binnenkomt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:18 schreef ymme het volgende:
Sinkwanee: Heb jij mijn vlopje ookal gehad?
quote:
Ik snapte het ook niet.... totdat ik een proefje onder de douche gebruikte....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
Zondag trouwens voor het eerst Sowcake geroken en het spijt me maar ik snap niet waar die ophef over is..
Ik vond het totaal geen lekkere geur
Ah, is dat het geheim?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:35 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet.... totdat ik een proefje onder de douche gebruikte....
Nou ik heb ermee gedouched en ik vond hem ook niet speciaal. Zie dat heel veel het over koekjes hebben, maar ik ruik gewoon amandel en dat heb ik niet bij koekjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
Zondag trouwens voor het eerst Sowcake geroken en het spijt me maar ik snap niet waar die ophef over is..
Ik vond het totaal geen lekkere geur
Het forum wel maar de shop niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:07 schreef Maerycke het volgende:
Werkt bij iedereen de Engelse Lush site? (http://www.lush.co.uk/) Ik krijg 'm echt niet aan de praat hier..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:01 schreef Marloes het volgende:
Ik heb in de aanbieding een stuk HIWTK, een stukje snowcake (is niet groot) en een stuk I should coco. Bij elkaar schat ik zo'n 150/200 gram.
Iemand die dit wil ruilen tegen iets? Een BBS ofzo?
Dat was met de Godiva die ik had ook, die bleef ook vochtig. Ik heb 'm een aantal weken in de open lucht laten drogen (want het betekent in feite dat je shampoobar dus supervers is) en daarna ging het beter. Vergeet 'm niet af en toe te draaien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn 'nieuwe' hybrid blijft heel nattig
ik had gisteren een papperige hybrid te pakken, dat was best smerig. en zonde ook wel.
wat vaag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat was met de Godiva die ik had ook, die bleef ook vochtig. Ik heb 'm een aantal weken in de open lucht laten drogen (want het betekent in feite dat je shampoobar dus supervers is) en daarna ging het beter. Vergeet 'm niet af en toe te draaien.
Wow!quote:
Prince Eau de Colognequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is dat parfumflesje daar rechts?
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja echt álles staat erop!
Ik ben blij dat je de Snow Fairy lekker vindt!
Iets anders is ook goed hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:08 schreef Shirley het volgende:
[..]HIWTK? De mijne is bijna op...alleen heb ik geen BBS om te ruilen.
oja!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
marloes, wilde jij mn demon nog hebben?
mail me anders even
Een proefje snow fairy zou ik wel leuk vinden!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Uhm....noem eens wat dingen waar je interesse in hebt?
Oké! Dat kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:46 schreef Marloes het volgende:
[..]
Een proefje snow fairy zou ik wel leuk vinden!
En een proefje dream cream ofzo, dan is het wel okequote:
sjurlie@hetwelbekendehotmailadresquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:48 schreef Marloes het volgende:
[..]
En een proefje dream cream ofzo, dan is het wel oke
Wat is je mail? Dan mail ik je even.
En ik had vandaag ook een mini- en ruilmeet, bij XcUZ_Mequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag mini-meet en tevens ruil-meet met Vava gehad! Echt superleuk!
Ik schrok wel een beetje, ik kreeg m'n totale Lush-collectie alleen met proppen nog in m'n beautycase en het bakje paste er niet meer bij.
Heb een brakke foto genomen met m'n foon voor het idee, ook foto genomen met m'n toestel, maar het rolletje ja ik ben ouderwets is nog niet vol, dus helaas vooralsnog weinig pixeltjes. Desalniettemin vond ik 't best veel
Ik ga 'm zo uploaden en dan posten
Oja, van Vava proefjes gekregen van:You've been Mangoed bath melt Arabian Bright The Strokes Schnuggle Skinny Dip buttercream Skin Sin Bare Naked Lady Almond Butter buttercream
Vava![]()
Ehm... ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:14 schreef Anitra het volgende:
Ik word dementVava wat zou ik naar jou sturen?
Pas op je hoofd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:18 schreef Anitra het volgende:
Ik ga voor de brievenbus liggen
Morgen gaan de enveloppen van Jessie, SS16 en Maeghan op de bus.
Lijkt me supertof! En wat wil je hebben voor die coco-zeep? Want anders ga ik hem een dezer dagen toch zelf halen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik wil je wel wat flying fox in een plastic zakje opsturen. Deze had ik gemaakt voor iemand anders, maar deze zag er toch maar van af.
Maar nu zit het toch in een zakje, dus kan ik net zo goed een Newbie ala Lush kennis laten maken hiermee.
Ik ook!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:36 schreef Anitra het volgende:
Wachten op de postbode is leuk, vooral op zaterdag want dan is hij meestal vroeg. Afgelopen zaterdag dus niet toen ik zat te wachten op 1 envelopje en een pakketje
Envelopjes maken vind ik ook leuk
Heel egoistisch van me ,maar ik wil m'n mooie It's a pleasure, treasure niet aansnijden omdat ie zo'n mooi hartvormpje heeft, anders zou ik het zo voor je doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:40 schreef Nugget het volgende:
Is er misschien iemand die proefjes met mij wil ruilen oid? Ik ben ernstig op zoek naar proefjes van massagebars. Als iemand die in de aanbieding heeft even gillen, bij voorbaat dank. ;-)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:45 schreef Nugget het volgende:
Haha Shirley, natuurlijk is dat niet egoïstisch, mafkees! Heel goed te begrijpen zelfs. Lief dat je toch aan me dacht ;-)
@Anitra: Dat zou ik echt ontzettend fijn vinden! Heb ik iets voor jou in de aanbieding dat jij wilt?
Ik zal ff kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:45 schreef Nugget het volgende:
Haha Shirley, natuurlijk is dat niet egoïstisch, mafkees! Heel goed te begrijpen zelfs. Lief dat je toch aan me dacht ;-)
@Anitra: Dat zou ik echt ontzettend fijn vinden! Heb ik iets voor jou in de aanbieding dat jij wilt?
Je bent een schatquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Andere proefjes kun je wel krijgen, ergens hierboven staat een lijstje van me, mocht je toch interesse hebben.
Magquote:
Tel wel bij mijn sig-collectie een flying fox, aardbeienjellie (weet niet meer hoe ie heet, zit verkeerd stickertje op) Strawberry Twin Tub, heavenly bodies, rockstar en figs and leaves op.quote:
Oké....schroom hier niet om te vragen hoor! En snap ook niet waarom ze daar geen proefjes van maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:50 schreef Nugget het volgende:
[..]
Je bent een schatmaar dat hoeft niet hoor. Ben niet zo proefjesvragerig (ook niet in de winkel, te bescheiden aangelegd denk ik) maar die massagebars staan wel érg hoog bovenaan mijn wil-ik-maar-zou-ik-toch-eigenlijk-met-mijn-huid-wel-moeten-proberen-lijstje. In de winkel zeiden ze dat ze in principe geen proefjes van massagebars maakten. Vreemd vind ik dat, waarom van zeepjes wel dan? Is toch ook gewoon een blokje.
Ja, dat lukt mij dus ook niet. Zie in de preview dat ie echt mega isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag
Moet ie alleen nog wel geresized worden vrees ik en daar loop ik altijd mee te klooien
Ik wil hem wel even resizen en hosten op een mooi plekje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat lukt mij dus ook niet. Zie in de preview dat ie echt mega is
Ja kloptquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat lukt mij dus ook niet. Zie in de preview dat ie echt mega is
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:56 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even resizen en hosten op een mooi plekje?
Heb al iets gevonden! Resultaat in volgende topicquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:56 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even resizen en hosten op een mooi plekje?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Heb al iets gevonden! Resultaat in volgende topic
Mwahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |