Ja, dus daarom vroeg ik me af of ik soms iets verkeerds doe met dat blokje. Ik heb nl. best een flink stuk afgebroken, en tussen mn handen geprobeerd op te schuimen. Lukte dus niet heel goed. Ik heb lang haar, en niet alles was goed geschuimd. Dus erna nog maar even gewassen met mn gewone shampoo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik moest het even een paar keer opnieuw lezen hoor. Als in *shock* staat daar écht Trichomania? Ik heb namelijk nog nooit iets gehad wat zo schuimt als m'n proefje Trichomania. Ik ben er echt gelijk helemaal verliefd op, de klodders schuim vliegen door de douche. =)
Je moet gewoon dat hele ding over je haar wrijven, niet tussen je handen..quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, dus daarom vroeg ik me af of ik soms iets verkeerds doe met dat blokje. Ik heb nl. best een flink stuk afgebroken, en tussen mn handen geprobeerd op te schuimen. Lukte dus niet heel goed. Ik heb lang haar, en niet alles was goed geschuimd. Dus erna nog maar even gewassen met mn gewone shampoo.
Verder is het shampoo voor droog haar, met al dat kokosspul, maar mn haar is nog nooit zo droog geweest na een was-beurt.
Jammer hoor, misschien is het volgende keer beter?
De echte die hards hebben de spulletjes natuurlijk al ergens vandaanquote:trouwens een dinsdag over twee weken, komen de kerstproducten plus de Black pearl, tandenpasta's en viooltjes zeep in nederland aan.
Wanneer ligt ie hier in de winkels? Over weekje of 2, 3 dus pas?quote:
Ik ontken allesquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Aventura het volgende:
Ik wil wel weer eens een VIP-avond, maar de meesten van jullie hebben zeker vorige week weer flink ingeslagen?
Bij de apotheek kun je ook van die kleine bruine flesjes met draaidop kopen. Kosten een kwartje per stuk. Een andere mogelijkheid zijn kunstof buisjes. Die kun je hier bestellen. Die passen in ieder geval door de brievenbus. Verder kun je bij hobbyzaken van die hersluitbare zakjes kopen. Van die wiet zakjes zeg maar. Misschien om stukjes zeep in te doen. Kosten geen drol.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:06 schreef Maerycke het volgende:
Er zijn bij de Makro van die zakken te liggen met proefflesjes en proefpotjes die helemaal niet zo duur zijn, alleen kom ik daar nooit. Iemand anders die daar wel eens komt en even wil kijken of het wat is?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij de apotheek kun je ook van die kleine bruine flesjes met draaidop kopen. Kosten een kwartje per stuk. Een andere mogelijkheid zijn kunstof buisjes. Die kun je hier bestellen. Die passen in ieder geval door de brievenbus. Verder kun je bij hobbyzaken van die hersluitbare zakjes kopen. Van die wiet zakjes zeg maar. Misschien om stukjes zeep in te doen. Kosten geen drol.
Organiseer maarquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:44 schreef Aventura het volgende:
Hehehe...nou ja, dan plannen we toch iets in November? Dan kunnen we meteen kadoshoppen voor sinterklaas en/of Kerst
Ik wrijf 'm over m'n haar heen, niet tussen m'n handen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, dus daarom vroeg ik me af of ik soms iets verkeerds doe met dat blokje. Ik heb nl. best een flink stuk afgebroken, en tussen mn handen geprobeerd op te schuimen.
Doe ik! Zal ik ergens half November aanhouden?quote:
Doe maar eind i.v.m salaris/stufi enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Doe ik! Zal ik ergens half November aanhouden?
Kan geen datum zeggen want ik heb mijn rooster voork omende maand nog niet.
Laat het wel weten op het andere forum
Ok. Zitten we nog net voor Sinterklaas. Ik laat het tzt. wel weten!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Doe maar eind i.v.m salaris/stufi enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |