Bad... lush... pepernoten.... ik wil ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:43 schreef Vava het volgende:
Ik wil ook glitterenin een bad met een kerst BBS van Lush met een bak pepernoten
![]()
Hmm... dat moet ik dan maar snel gaan doen, laat het maar snel lekker winter worden, koud buiten en lekker warm in mijn Lush bad![]()
Met gescheiden ouders zijn de feestdagen altijd een heikel puntquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik hou zelf ook niet zo van kerst en oud en nieuw; altijd dat verplichte gezemel bij welk familielid je moet zitten enzo.
maar glitters enzo, daar hou ik altijd van
Ik smeer het op m'n ooglid, in m'n ooghoek (waar het bij mij snel blauwig ziet als ik moe ben) en het gedeelte onder m'n oog zeg maar. Eigenlijk gewoon het hele gedeelte rondom m'n oog dus, om al te veel kraaienpootjes, wallen, lijnen en andere ouderdomsverschijnselen zo lang mogelijk te voorkomen. Dat is hele dunne huid die wel wat extra verzorging kan gebruikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
en die enchanterd eye cream he, smeer je dat alleen onder, of ook op je [dichte] oogleden?![]()
Helpen is een groot woord (in mijn geval dan). Oogcreme houdt je huid goed soepel, dus de kans dat je adertjes dan zichtbaarder worden, is minder groot dan dat je een hele uitgedroogde huid hebt. Maar ik heb een zeer droge huid. Ik heb aan 1x pompen met het oogcremeflesje bijvoorbeeld niet genoeg om beide ogen goed in te smeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Helpt het tegen 'blauwige' huid in ooghoeken en zo onder de ogen? Daar heb ik ook altijd last van als ik een tijdje slecht slaap.
Oh ok, mijn huid is niet zo heel erg droog rond m'n ogen (alleen rond m'n mondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Helpen is een groot woord (in mijn geval dan). Oogcreme houdt je huid goed soepel, dus de kans dat je adertjes dan zichtbaarder worden, is minder groot dan dat je een hele uitgedroogde huid hebt. Maar ik heb een zeer droge huid. Ik heb aan 1x pompen met het oogcremeflesje bijvoorbeeld niet genoeg om beide ogen goed in te smeren.
Als je teveel hebt, moet je je huid rondom je mond ermee insmerenquote:
Ik schud me 't rambam maar die glitters veroeren zich echt nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
die van mij liggen allemaal op de bodem, kan de fles niet zo goed schudden
viel mij ook al opquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik schud me 't rambam maar die glitters veroeren zich echt niet
Dreamcream op mijn lippen helpt heel erg tegen van die wintervelletjes of scheurtjes in mijn lippen. Beter dan de lip balms!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ieh, creme op je lippen? of bedoel je eromheen?
NEtime babe, NEtime.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:01 schreef Maerycke het volgende:
Sanne!![]()
Wat een prachtige stukjes Angels Delight heb je voor me gekocht! Er zit een heel mooi stukje bij met een gele streep overdwars en wat sterretjes
Heel erg bedankt![]()
quote:
Ik gebruik Ultimate Shine van tevorenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, voor de mensen die big gebruiken, gebruik je dat als shampoo alleen, of was je je haar nog emt iets anders voor/na?
Klinkt goed, Xcuz_me ik ben benieuwd of de massage bar werktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik gebruik Ultimate Shine van tevoren. Dan schuimt de Big namelijk veel beter!!! In het begin deed ik alleen Big, maar dan moest ik twee keer een portie Big pakken. Ultimate Shine van tevoren works like a charm!
Btw: ik ben vandaag in de Lush in Maastricht geweest! Wat een mooie Lush is dat. Omdat de dermatoloog had gezegd dat ik een wat schilferige hoofdhuid heb wilde ik even snuffen aan de Soak & Float. Maar mên, wat een lucht
Alsof je je hoofdhuid moet asfalteren
. En toen viel m'n oog op de Scalp Oil Massage Bar en die heb ik toen gekocht!
Bij de kassa vertelde ik dat ik de 6e in de Leidsestraat was geweest en het meisje wat me hielp werd helemaal enthousiast! Leuk staan kletsen. Voorzichtig gevraagd of ze nog proefjes Rockstar had liggen. Dat had ze niet, maar ze wilde wel even een stuk voor me afsnijden. En ik kreeg echt een gigantisch stuk mee (voor een proefje dan he?) ik denk zeker 40 a 50 gram!
Lush Maastricht![]()
Krijg je van Big ook echt meer volume?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik gebruik Ultimate Shine van tevoren. Dan schuimt de Big namelijk veel beter!!! In het begin deed ik alleen Big, maar dan moest ik twee keer een portie Big pakken. Ultimate Shine van tevoren works like a charm!
Yipee, ik ben blij dat ie vandaag netjes bezorgd is, veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:09 schreef Anitra het volgende:
SS16 idd een lekkere zoete foto!!! Jij heel erg bedankt voor de Creamy CandyDie is echt geweldig!!!
Thanks!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |