Ik zwem 't Kanaal wel ff overquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:57 schreef Skaai het volgende:
Je bent afgezet! Ga terug! Eis glitters!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:17 schreef Maeghan het volgende:
Dankje. Ik ga nu de deur uit, dus ik ben zo rond half zes in de winkel. Ik hoop maar dat ie dan nog niet is leeggekocht =D
Zal ik wat glitters voor je vragen Anitra? =P
Het stond bomvol Lush medewerkers, zelfs één gespot die op haar vrije dag langs kwam. Verder erg druk, veel glitters, snoepjes, limonade en ballonnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:32 schreef Maerycke het volgende:
Hoe was het? Doe eens vertellen wat ze hebben gedaan?
Goed geregeld door Lushquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:01 schreef lotje11 het volgende:
Ik ben in Maastricht geweest! Er was idd limonade en snoep. De jellies stonden mooi uitgestald en er waren voelbakjes zodat die mooie bar niet door iedereen tot frut betast werd.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hier dan weer de tekening:
[afbeelding]
Ik heb mijn Lemslip geproefd...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:13 schreef Loena-tik- het volgende:
Toch maar even op die site wezen kijken, ik was nog niet echt bekend met dat hele Lush gebeuren. Wat een leuke orginele dingen zeg. Soort van Ben & Jerry`s maar dan in zeep vorm![]()
Maarre...krijgen jullie nou nooit de neiging er een hapje van te nemen? Of komt dat idee alleen bij mij op omdat ik aan de lijn ben![]()
Ik ben benieuwd naar Arabian Bright hoe jij die vind!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Vava het volgende:
En ook weer terug!!
Met:
- Honey Bee Have dusting powder
- Angels On Bare Skin
- Arabian Bright
- Almond Butter Cream
En I Love Juicy gegrabbeld, kwam mooi uit want die heb ik nog niet.
De mini-meet vond ik erg leuk, leuk om Nugget, Heaven7 en Lotjeb ontmoet te hebben
Dat vond ik net zo'n lekker citroenijsjequote:
En? hoe smaakt het?quote:
Arabian Bright heeft bij mij niks gedaan. Ja mn haar kreeg heel licht bruine highlights, terwijl ik dus rood in mn haar al had zitten (verf), maar dat werd ineens lichtbruin dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Arabian Bright hoe jij die vind!
@Loena: Soms krijg je er wel honger van![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Arabian Bright heeft bij mij niks gedaan. Ja mn haar kreeg heel licht bruine highlights, terwijl ik dus rood in mn haar al had zitten (verf), maar dat werd ineens lichtbruin dus
Ik ga hem denk ik maandag proberen, heel misschien morgenochtend als ik niet te laat mijn bed uit ben. Zaterdag en zondag geen tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Arabian Bright hoe jij die vind!
@Loena: Soms krijg je er wel honger van![]()
Ik zou het er niet op wagen, maar liever gewoon verfen dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef Anitra het volgende:
[..]dat is balen
Ik heb korte haartjes en vond dat wel een mooi oplossing om er geen verf in te hoeven gooien ivm grijs haarMaar geen aanrader dus?
Heb je niet iets gegeten wat je normaal niet eet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
aaargh.
ik heb naast de oogproblemen nu ook overal jeuk en rode plekken/vlekken.
helpwat is er aan de hand
Zal ik dan de henna doen? Want die andere kleuringen ben ik op uit gekeken (heb alle kleuren al gehad geloof ik)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op wagen, maar liever gewoon verfen dan.
Heb je veel grijze haren? Als het echt plukken bij elkaar zijn moet je wel een beetje voorzichtig zijn met Henna geloof ik, kan oranje wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zal ik dan de henna doen? Want die andere kleuringen ben ik op uit gekeken (heb alle kleuren al gehad geloof ik)
En oude verf zit er niet meer in omdat ik vorige heel drastisch mijn haar had laten knippen
mcdonalds.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je niet iets gegeten wat je normaal niet eet?
Ik vind Arabian Bright echt super, maar dan dus niet om een kleurtje te krijgen (dat werkt dus niet) maar gewoon als hair moisturizer, wordt mn haar heerlijk zacht en glanzend vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Arabian Bright heeft bij mij niks gedaan. Ja mn haar kreeg heel licht bruine highlights, terwijl ik dus rood in mn haar al had zitten (verf), maar dat werd ineens lichtbruin dus
Het is niet te hopen dat het van Lush isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mcdonalds.
dat eet ik normaal nooit. maar had op werk ook al last van jeukende plekjes, 2 of 3. maar nu is yhet wel vreselijk
lijkt me inderdaad ook dat het al eerder had moeten zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat het van Lush ismaar dat lijkt me toch niet, dan was het wel eerder geweest denk ik..
Het zit aardig verdeeld, behalve aan de achterkant, daar zit wel een grijze pluk. Maar oranje vind ik altijd beter dan grijsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb je veel grijze haren? Als het echt plukken bij elkaar zijn moet je wel een beetje voorzichtig zijn met Henna geloof ik, kan oranje worden![]()
Ik zal het morgen testen met ultimate shinequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:15 schreef Maeghan het volgende:
Ja ik heb wel Jungle. Op het moment dat je het gebruikt merk je er niets van, maar als je haar droog is wel. Misschien dat je dat niet merkte omdat je haar idd al erg zacht wordt van Godiva. Probeer het eens na een gewone shampoo.
Het geeft idd niet echt kleur maar haalt wel wat kleur op, mijn donkere haar wordt er wat levendiger vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind Arabian Bright echt super, maar dan dus niet om een kleurtje te krijgen (dat werkt dus niet) maar gewoon als hair moisturizer, wordt mn haar heerlijk zacht en glanzend van
Niemand met ervaring met Jungle? En dan dus het feit dat je het helemaal niet voelt in je haar als je het erin smeert.
Kan ook wel grappig zijn, oranje met bruin ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het zit aardig verdeeld, behalve aan de achterkant, daar zit wel een grijze pluk. Maar oranje vind ik altijd beter dan grijs
Ja, het is idd hetzelfde als reincarnate en het haalt je kleur wel een beetje opquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Het geeft idd niet echt kleur maar haalt wel wat kleur op, mijn donkere haar wordt er wat levendiger vanvan de shampoo dan, dus ik hoop van de Arabian Bright ook. De combinatie Reincarnate en Arabian Bright
![]()
@ Heaven7, ik vond jullie ook erg leuk!! En Sweet16 is erg vrolijk ja![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:41 schreef Vava het volgende:
@ XcUZ_Me echt heeeeeel erg bedankt!!!!!! Superleuk!!!
![]()
Ik kom het snel ophalen hoor![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook ik ben weer terug!!
Ik was er om 16:45 en werd meteen enthousiast begroet door Bonnie (die me nog herkende terwijl ik haar maar 1x had gezien) die me meelokte naar de Jellies & Creams!
Verder door de winkel gestruind, gekwijld bij de badproductjes en m'n zwarte fleece jas per ongeluk vol met rode glitters van de Red Shoes (ofzoiets) bruisbal gesmeerd. Toen ik al een stuk Snowcake voor Vava had gepakt viel mijn oog ineens op de Snow Festival Bubble Bar Cake! Een Snowcake Bruisdinges
! Wat baalde ik toen dat ik geen bad had zeg
. Vava gebeld en ik moest die ook maar meenemen in plaats van de gewone Snowcake zeep. De massagebar gepakt voor haar en natuurlijk een stuk T'Was The Night Before Christmas. De glittertjes daarvan zijn bijzonder hardnekkig want m'n handen glimmen nog steeds
Morgen even het stuk netjes doormidden snijden en het boodschappenlijstje voor Vava is compleet geslaagd
.
Toen op jacht voor de spulletjes voor Shirley. Er stonden welgeteld drie (3) kleine flesjes Snow Fairy, dus daarvan heb ik er maar snel eentje gepakt. Heb er stiekem even aan gesnuffeld en het ruikt inderdaad naar Fruitella. Daarna een potje Smitten in het mandje erbij en ook die lijst was afgewerkt
.
Daarna even voor mezelf gaan kijken en uiteindelijk The Olive Branch en Ring of Roses buttercream meegenomen (en natuurlijk de helft vd Christmas-zeep). Gegrabbeld en een redelijk groot stuk Soap Sod
. Als iemand die ergens voor wil ruilen: graag!!!
Kreeg helaas geen proefje meer mee (een meisje vertelde zelfs dat ze geen masker-proefjes meer mochten meegeven"Ja want als je bij de drogist een masker koopt, weet je ook niet van te voren of het goed bevalt.") maar dat mocht de pret niet drukken, het was weer erg leuk
.
Doen wequote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gezellig!
Gaan we er een mini-swap-meet van maken
Ik merk onder de douche ook niks van Jungle (waardoor ik er volgens mij veel te veel van gebruik per keer), maar als m'n haar is opgedroogd merk ik het zeker! Normaal gebruik ik geen conditioner, maar als ik Big heb gebruikt moet ik wel omdat het anders enorm gaat pluizen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:23 schreef MissBliss het volgende:
Is het normaal dat je bij Jungle niks conditionends merkt?
Ik smeerde en ik smeerde maar over mn hoofd maar ik voelde echt niks in mn haar zitten..
Tis wel aardig zacht nu, maar daarvoor had ik Godiva gebruikt en die is natuurlijk ook al conditioner..
Maar bij de drogist mag ik ook niet eerst m'n dagcrème en m'n zeep en m'n shampoo en m'n scrub en de rest testen, en bij Lush mag dat wel, dus dat is een onzin-argumentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kreeg helaas geen proefje meer mee (een meisje vertelde zelfs dat ze geen masker-proefjes meer mochten meegeven"Ja want als je bij de drogist een masker koopt, weet je ook niet van te voren of het goed bevalt.") maar dat mocht de pret niet drukken, het was weer erg leuk
.
Daar gebruik ik The Strokes voor. Arabian Bright deed echt niks bij mij, behalve dat mn rooie gloed bruinig werdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind Arabian Bright echt super, maar dan dus niet om een kleurtje te krijgen (dat werkt dus niet) maar gewoon als hair moisturizer, wordt mn haar heerlijk zacht en glanzend van
Niemand met ervaring met Jungle? En dan dus het feit dat je het helemaal niet voelt in je haar als je het erin smeert.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga denk ik wel straks naar amsterdam
Hier vroeg sinkawee of ik haar enveloppe al ontvangen had.quote:
Het is niet handig nee, maar het werkt kennelijk wel dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:10 schreef imago het volgende:
[..]
Ik merk onder de douche ook niks van Jungle (waardoor ik er volgens mij veel te veel van gebruik per keer), maar als m'n haar is opgedroogd merk ik het zeker! Normaal gebruik ik geen conditioner, maar als ik Big heb gebruikt moet ik wel omdat het anders enorm gaat pluizen.
Ik vind het ook irritant dat je onder de douche niet merkt dat het blok ook echt spul aan je haar afgeeft. Bij vloeibare conditioner weet je zeker dat het erin zit, bij Jungle is het maar een beetje gokken. Dus echt handig in gebruik vind ik het niet, maar achteraf bekeken werkt het dus best
Het werd me net weer even duidelijk op MSN en na een blokkade van mevrouw bleek maar weer dat mijn eerlijkheid niet echt ge appricieerd werd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:24 schreef PeRi het volgende:
Duidelijk dat je 'hier' nog maar kort bent.
Misschien zou enige zelfreflectie het ook ten goede komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Het werd me net weer even duidelijk op MSN en na een blokkade van mevrouw bleek maar weer dat mijn eerlijkheid niet echt ge appricieerd werd.
ja echt welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mensen, als Ymme je proefjes stuurt is het de bedoeling dat je haar achteraf aardig vindt.
Dat probleem heb ik ook, maar ik gebruik dan ook gewoon niet veel ervan. En lekker uitspoelen met een shampoo en conditioner als leave in en lekker föhnen. Komt een stuk meer volume in bij mij dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
@Peri: ja the strokes zat ik over te twijfelen want daar wordt mn haar misschien érg recht van, het is al vrij dus en volumeloos.. Misschien als Arabian Bright op is.
Dat heeft 9 van de 10 keer geen nut.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien zou enige zelfreflectie het ook ten goede komen.
Ik heb ook zwaar futloos haar. Maar van The strokes kreeg ik redelijk volume in mijn haar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is niet handig nee, maar het werkt kennelijk wel dus
Naja, ik heb het pas 1 keer gebruikt dus misschien word ik er handiger in.
@Peri: ja the strokes zat ik over te twijfelen want daar wordt mn haar misschien érg recht van, het is al vrij dun en volumeloos.. Misschien als Arabian Bright op is.
Je laat de conditioner gewoon zitten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, maar ik gebruik dan ook gewoon niet veel ervan. En lekker uitspoelen met een shampoo en conditioner als leave in en lekker föhnen. Komt een stuk meer volume in bij mij dan.
Terwijl het juist is om je haar gladder te makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb ook zwaar futloos haar. Maar van The strokes kreeg ik redelijk volume in mijn haar.![]()
Niet teveel erin doen, anders krijg je dat ja. Gewoon een beetje, goed zorgen dat het overal zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je laat de conditioner gewoon zitten?
Wordt het dan niet heel vet je haar? Ik wou juist vandaag Arabian Bright eens gebruiken zónder daarna shampoo en conditioner, kijken hoe het dan wordt. (ik las op de site dat dat kon, in de winkel zei ze dat je het daarna nog moest wassen.)
Ik heb Amrecian Cream ook wel eens als leave in laten zitten. Werd het wel eerder vet door. Maar ook lekker zacth, en goddelijk ruikend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je laat de conditioner gewoon zitten?
Wordt het dan niet heel vet je haar? Ik wou juist vandaag Arabian Bright eens gebruiken zónder daarna shampoo en conditioner, kijken hoe het dan wordt. (ik las op de site dat dat kon, in de winkel zei ze dat je het daarna nog moest wassen.)
1x proberen kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Terwijl het juist is om je haar gladder te maken
Nou ik zal het dan toch eens proberen, misschien mn angst eens overwinnen en een proefje vragen
Ik denk dat er op een Lush meet wel wat beters te doen is, dan roddelen over anderenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat heeft 9 van de 10 keer geen nut.
De mensen hebben zo hun mening over iemand. En daar kan niets tegen op.
Ik ga daarom ook geen moeite doen. You hate me or not.
Ik zit niet op een forum om vrienden te maken. Die heb ik liever in het echte sociale leven. En daar ben ik gelukkig mee.
No hard feelings, over de post die over mij gedaan worden. Ik zou ook zo over iemand denken, als er 1 iemand op meetings leuke sprookjes verhalen over mij te ronden doet.
Ik weet wie je bedoelt met die sprookjesverhalen en kan je geruststellen. Die wordt allang niet meer serieus genomen. Ga er maar vanuit dat de meesten zelf wel een aardig beeld hebben kunnen vormen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik zou ook zo over iemand denken, als er 1 iemand op meetings leuke sprookjes verhalen over mij te ronden doet.
Gisteren dus blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk dat er op een Lush meet wel wat beters te doen is, dan roddelen over anderen
Als mensen zelf een beeld vormen van mij, dan is dat ok.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt met die sprookjesverhalen en kan je geruststellen. Die wordt allang niet meer serieus genomen. Ga er maar vanuit dat de meesten zelf wel een aardig beeld hebben kunnen vormen.
quote:wassen met ultimate shine
retread een half uurtje in het haar laten zitten met een handdoek er om
goed uitspoelen
daarna het haar een klein beetje droogkneden met je handen. Niet met een handdoek!!!! dan wordt het al te droog.
Nu kneed je, terwijl je voorover hangt, american cream in je haar.
ne mag je een beetje met de handdoek (het liefst een microvezel handdoek, van badstof gaat het ook weer pluizen) in je haar kneden. Het niet als een tulband om je hoofd laten zitten want daar gaat je haar van pluizen.
Nu laat je het drogen of ga je het fohnen, je kunt ook een stylingsproduct in je haar doen maar geen mouse! dat is superslecht voor het haar). Nooit fohnen tot het helemaal droog is.
Oh zwitsalquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ga maar weer eens vreemd.. ik ga lekker pruttelen op de babykamer.. lekker zwitsal snuiven![]()
Ik ben blij, dat jij weer een beetje blij bent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, even m'n verhaaltje doen!
Net naar de dermatoloog geweest voor m'n haar. Aardige kerel die snapte dat ik me zorgen maakte. Er zijn 2 opties: 1. de "mannelijke" kaalheid variant. Ik word dan niet echt kaal, maar krijg heel dun haar bovenop. 2. de menselijke equivalent van "de rui". Kan zo 2 jr duren en dan ineens ophouden. Vaak krijg je het dan 30 a 40 jr later nog eens. Stress kan deze negatief beïnvloeden.
Ik hoop dus maar op optie 2. Ze hebben 6 buisjes bloed van me afgepakt om te onderzoeken en over 3 weekjes moet ik terugkomen om de resultaten te bespreken...
Ben in ieder geval wel gerustgesteld dat ik niet helemaal kaal zal worden. "Aan die doemscenario's hoeft u niet te denken mevrouw!"
Ik ben dus wel weer beetje blij
Ja zeker. En optie 1 is ontzettend vervelend, maar valt te overkomen met haarwerkjes en weet ik veel wat. Dus, geen gabberlook voor mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:47 schreef Nugget het volgende:
Gelukkig maar XcUZ_Me, fijn dat de dokter je wat gerust heeft kunnen stellen!
Yipeequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net naar de dermatoloog geweest voor m'n haar. Aardige kerel die snapte dat ik me zorgen maakte. Er zijn 2 opties: 1. de "mannelijke" kaalheid variant. Ik word dan niet echt kaal, maar krijg heel dun haar bovenop. 2. de menselijke equivalent van "de rui". Kan zo 2 jr duren en dan ineens ophouden. Vaak krijg je het dan 30 a 40 jr later nog eens. Stress kan deze negatief beïnvloeden.
Ik hoop dus maar op optie 2. Ze hebben 6 buisjes bloed van me afgepakt om te onderzoeken en over 3 weekjes moet ik terugkomen om de resultaten te bespreken...
Ben in ieder geval wel gerustgesteld dat ik niet helemaal kaal zal worden. "Aan die doemscenario's hoeft u niet te denken mevrouw!"
Onze gedachten zitten dus nu op 1 lijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ymme, het zijn niet alleen die zogenaamde sprookjes die de mening over jou duidelijk maken.
Mijn mening was al veel langer bij mij bekend en dat weet jij ook.
Het vervelende is, dat je het niet snapt.. hoeft ook niet, hoor.
Zolang je mij, met je slijmpraatjes, maar netjes met rust laat
Een paar posts hierboven neem je het nog voor dr op?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ymme, het zijn niet alleen die zogenaamde sprookjes die de mening over jou duidelijk maken.
Mijn mening was al veel langer bij mij bekend en dat weet jij ook.
Het vervelende is, dat je het niet snapt.. hoeft ook niet, hoor.
Zolang je mij, met je slijmpraatjes, maar netjes met rust laat
Een proefje van The Strokes? Nou als je zou willenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:37 schreef ymme het volgende:
[..]
1x proberen kan nooit kwaad.
Ik wil je anders ook wel een proefjes hiervan sturen (nee je hoeft me daarna, niet aardig te vinden hoor)
Post je lijstje eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:55 schreef Maerycke het volgende:
Het gaat hier weer echt over Lush zie ik..
Dank je voor de tipquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:41 schreef PeRi het volgende:
Found it! MB dit is een goede tip van Debby.
[..]
Mail me maar op:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een proefje van The Strokes? Nou als je zou willen![]()
Goed nieuw dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
........
Ja Maerycke, geef eens het goede voorbeeld en post je lijstjequote:
Wat een rompslompquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
De dermatoloog zei trouwens ook dat mn hoofdhuid wat schilferig was. Gets, wat vervelend! Nou moet ik wéér naar de Lush om de Soak & Float shampoo bar te halen.
Haha, dat klinkt bekendquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:07 schreef Anitra het volgende:
hmmm Lush-praatjes ff denken. Kan alleen maar vertellen dat de Fairy jasmin zo lekker is
Alleen zit nu alles onder de glitters, huis, kinderen en vent
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had de tip van Sanne opgevolgt. Over dat Candy fluff in je bed strooien. Heel goed lekker ruikend idee. Alleen vriendje lief was hier niet heel blij mee. Die stond 's ochtends om 05.15 uur op om te gaan werken, zat hij helemaal onder de glitters. Joh hoe kan dat nou. Dus hij nog ff snel douche..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:07 schreef Anitra het volgende:
hmmm Lush-praatjes ff denken. Kan alleen maar vertellen dat de Fairy jasmin zo lekker is
Alleen zit nu alles onder de glitters, huis, kinderen en vent
Alleen nog een fles Freeze die niet op de foto staat zie ik. De rest heb ik geruild en er zijn nog een flink aantal dingen in aantochtquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja ik had al die nieuwe dingen nog in mn gedachten dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Alleen nog een fles Freeze die niet op de foto staat zie ik. De rest heb ik geruild en er zijn nog een flink aantal dingen in aantocht
Dit is trouwens gigantisch veel hoor. Dat kleine fotootje met die bakjes zijn hele grote bakken met massagebars en zepen enzoquote:
Candy Fluff in bed is heel effectief bij one night stands van wie je vermoed dat ze wellicht getrouwd zijn of een vriendin hebben. Dan moet je zeggen dat je haast hebt en snel weg moet, zodat ze ongedoucht naar huis moeten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik had de tip van Sanne opgevolgt. Over dat Candy fluff in je bed strooien. Heel goed lekker ruikend idee. Alleen vriendje lief was hier niet heel blij mee. Die stond 's ochtends om 05.15 uur op om te gaan werken, zat hij helemaal onder de glitters. Joh hoe kan dat nou. Dus hij nog ff snel douche..
En ik deed net of ik sliep. Heb hem 's middags toen toch maar even op gebeld, dat ik die avond candy fluff in bed had gestrooid. Hihihi hij kon er gelukkig toch nog wel om lachen.![]()
Er kan nog meer bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dit is trouwens gigantisch veel hoor.
Dat is beter dan het kus op de boord van z'n bloes verhaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Candy Fluff in bed is heel effectief bij one night stands van wie je vermoed dat ze wellicht getrouwd zijn of een vriendin hebben. Dan moet je zeggen dat je haast hebt en snel weg moet, zodat ze ongedoucht naar huis moeten.
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Candy Fluff in bed is heel effectief bij one night stands van wie je vermoed dat ze wellicht getrouwd zijn of een vriendin hebben. Dan moet je zeggen dat je haast hebt en snel weg moet, zodat ze ongedoucht naar huis moeten.
![]()
Dus eigenlijk geen veranderingen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:15 schreef ymme het volgende:
Ik vraag me zelf wel eens af: Hoe ga ik alles op krijgen voor de datum.
Lush werkt zo verslavend van meer...meer... maar het is natuurlijk ook zonde om alles weg te kunnen gooien, als het niet meer goed is. Dus voorlopig doe ik het even rustig aan. Alleen nieuwe dingen, en dingen die ik moet hebben, gewoon, dat blijf ik inkopen.
En ik had nog maar een halve er in gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:09 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt bekendSubtiele glitters is niet helemaal het juiste woord.
Maar lekker he, ik ben helemaal weg van die geur![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik zit echt te wachten, maar de meneer van de post kwam allemaal met dingen waar ik niet op zat te wachten
Spannend!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:44 schreef Igraine het volgende:
Ik heb van de week deze besteld:
Ma Bar Bubble Bar slice
Sacred Truth Bio Fresh Masker
Ickle Baby Baff 30g
Waving not Drowning
Honey I Washed the Kids
Ik hoop dat de postbode straks komt met 't pakketje...M'n eerste Lush bestelling, ik ben benieuwd of ik er net zo enthousiast over ben als jullie.
Het komt door jullie verhalen dat ik ben gaan bestellen..duss![]()
Ik ben ook zo benieuwd naar de snow Fairy.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik stap zo naar de fiets als een ware drugskoerier om Shirley blij te gaan maken met haar Smitten en Snow Fairy!
Dat hoop ik toch wel ja. Volgens mij was dat vorig jaar wel het geval. Dus zal dat dit jaar ook wel weer het geval zijn. Maar zeker weten van vorig jaar doe ik het ook niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:05 schreef Marloes het volgende:
Komen die kerstspullen uberhaupt wel op de site dan
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel ja. Volgens mij was dat vorig jaar wel het geval. Dus zal dat dit jaar ook wel weer het geval zijn. Maar zeker weten van vorig jaar doe ik het ook niet.
Ik hoop dit jaar ook weerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef Nugget het volgende:
[..]
Bovenaan werd in voorgaande jaren het kopje 'December feestmaand' toegevoegd aan het overzicht.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:28 schreef Aarti het volgende:
Hahaha ik was dus gisteren op zoek naar die frambozenvla-lushie, en ik was er 100% van overtuigd dat het Cherry Lips heette...geen wonder dat ik het niet kon vinden.
Wat een doos benik toch.
Ach, nu MOET ik wel terug, ik heb geen keuze :p
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:Aarti! CherryLips is een mede-lushie
. Maar ze zal het vast leuk vinden dat iemand dacht dat ze de naam van een Lushproduct had
Welkom trouwens aan alle nieuwe addicts
Of een leuke voor een lipbalmquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou heel erg vereerd zijn als er een Lush product naar me vernoemd werd, alleen een beetje jammer dan dat Cherry Lips van een liedje komt dan. Al past het wel bij Snow Fairy...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoooo! Ik geloof dat Shirley erg blij was, vooral met de Smitten.
Ik kreeg nog heel lief een doosje waxinelichtjes met rozengeur van haar als dank voor het ophalen. Had echt niet gehoeven, maar echt heel lief!
Dat is nu pas de eerste keer. Mijn Godiva is nog niet aangekomen. Verders heb ik hier nog nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Viel het op? Ik stond midden in de stad m'n handen in te smeren met Smitten. Té lekker! Ik ben net thuis, en spring zo gelijk onder de douche met de Snowfairy!
Trouwens gisteren nog even een internet bestelling gedaan:
Sweetie Pie
Herbalism
Ma Bar Bubble Bar slice
Retread
Dream Cream (aanvulling)
Het enige wat ik nu nog moet hebben is zo'n rek als Maerycke heeft. Ideaal gewoon. Ik ben jaloers op d'r.
En wat die (zoveelste) Ymme kwestie betreft, erg lief dat ze iedereen proefjes stuurt, maar ik blijf het enorm raar vinden dat ze nooit wat van iemand ontvangt.
Zo, ik heb m'n zegje gedaan, ik ga de douche in!
Nee hoor, tuurlijk niet! Ik kon me alleen niet echt een houding gevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt Shirley!
Hopelijk vond je me geen eng internetmens
Enne, fijne bestelling!! Heb de Sweetie Pie ook, maar het fenomeen Jelly bevalt me niet zo. Herbalism!!! Het proefje is dus goed bevallen?.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
en hoe
Nee, ik doel erop dat je mijn proefje niet ontvangen hebt, en die van Sinkwanee ook niet. Maar goed..het boeit me ook verder niet meer, ik ben douchen en weekend vieren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat is nu pas de eerste keer. Mijn Godiva is nog niet aangekomen. Verders heb ik hier nog nooit problemen mee gehad.Het is wel eens voorgekomen dat iets later binnen is gekomen, dan normaal is. Maar.. ach ja kan gebeuren. En daar maak ik me niet zo druk meer om.
Zolang het maar binnenkomt![]()
Laat je nog wel ff weten hoe de SneeuwFee is bevallen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik doel erop dat je mijn proefje niet ontvangen hebt, en die van Sinkwanee ook niet. Maar goed..het boeit me ook verder niet meer, ik ben douchen en weekend vieren.
Tuurlijk! Alleen weet ik niet wanneer ik weer online ben, maar je bent de 1e die het hoortquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laat je nog wel ff weten hoe de SneeuwFee is bevallen?
Heb ik dat nog niet gezegt. Jou proefjes is van de week aangekomen hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik doel erop dat je mijn proefje niet ontvangen hebt, en die van Sinkwanee ook niet. Maar goed..het boeit me ook verder niet meer, ik ben douchen en weekend vieren.
Ik moet het nog proberenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:25 schreef Nugget het volgende:
Zo, net echt een heel watergevecht met mijn Jellie gehad. Was wel heel leuk, een beetje kliederen met dat spul. Moet hem alleen niet al te vaak laten vallen want dan krijg ik hem moeilijk opgepaktVolgende keer eens een stukje uit de vriezer proberen. Maakt je huid wel lekker soepel en zacht, bij mij dan!
Oooh hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:25 schreef Nugget het volgende:
Zo, net echt een heel watergevecht met mijn Jellie gehad. Was wel heel leuk, een beetje kliederen met dat spul. Moet hem alleen niet al te vaak laten vallen want dan krijg ik hem moeilijk opgepaktVolgende keer eens een stukje uit de vriezer proberen. Maakt je huid wel lekker soepel en zacht, bij mij dan!
Oké...dan heb ik niks gezegd. Mooi dat je em lekker vindt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb ik dat nog niet gezegt. Jou proefjes is van de week aangekomen hoor![]()
![]()
erg lekker
![]()
Gewoon wat water erbij voegen, beetje veel. En dan in laten trekken. Als het ingetrokken is, kijken of het je bevalt en zo niet, dan doe je er meer water bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oooh hoe herkenbaar.
Ik heb de jelly in de vriezer gehad, maar hij raakt niet helemaal ingevroren vreemd genoeg. Hij is dus meer übergekoeld dan echt bevroren.
Moet nog steeds op zoek naar een lege fles om de doucheschuimvariant te proberen. Voor de dames die daar ervaring mee hebben: hoeveel water moet er bij? 1:1?
Nouja, moet maar eens wat gaan proberen. Ben alleen bang dat ik er teveel water bij flikker en zo m'n jelly kan wegspoelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gewoon wat water erbij voegen, beetje veel. En dan in laten trekken. Als het ingetrokken is, kijken of het je bevalt en zo niet, dan doe je er meer water bij
Anders doe je toch eerst een beetje water, en in laten trekken. Kan je het doseren. Zo heb ik het eerst ook gedaan, bij de rest deed ik er meteen wel veel water bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, moet maar eens wat gaan proberen. Ben alleen bang dat ik er teveel water bij flikker en zo m'n jelly kan wegspoelen.
1 deel jellie en 3 delen water werkt goed hier!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oooh hoe herkenbaar.
Ik heb de jelly in de vriezer gehad, maar hij raakt niet helemaal ingevroren vreemd genoeg. Hij is dus meer übergekoeld dan echt bevroren.
Moet nog steeds op zoek naar een lege fles om de doucheschuimvariant te proberen. Voor de dames die daar ervaring mee hebben: hoeveel water moet er bij? 1:1?
Gevonden voorwerpen worden sowieso na een aantal dagen naar dat depot in Utrecht gestuurd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb m'n jas in de trein laten liggen. Vanochtend was het koud, dusik nam m'n jasje mee, en vanmiddag werd het opeens warm en toen ahd ik er dus geen erg in dat ik een jas bij me had. Alleen hij lag in de trein die ws. vertrokken is van Rotterdam naar Leeuwarden, dus ik hoop dat ie voor Utrecht is gevonden =(
Vervelend dat soort dingenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb m'n jas in de trein laten liggen. Vanochtend was het koud, dusik nam m'n jasje mee, en vanmiddag werd het opeens warm en toen ahd ik er dus geen erg in dat ik een jas bij me had. Alleen hij lag in de trein die ws. vertrokken is van Rotterdam naar Leeuwarden, dus ik hoop dat ie voor Utrecht is gevonden =(
Lekkere lijstquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, en ik ben terug van amsterdam. hehe.
de buit:
grote fles snow fairy
twas the night before christmas soap
merry christmas massage bar
een baddinges in de vorm van een mannetje [naam kwijt]
enchanted eye cream
glamrockik neem aan dat de prijs van het blikje al doorbereknd zit in dat ding zelf.
kreeg een proefje van gorgeus erbij.
en 2 cadeaux voor mn moeder, een paarse baddinges en ooh lala soap.
dat was t geloof ik.
die ruby red slippers ziet er echtuit.
en ruikt ook echrt
Even langs een servicebalie gaan, formuliertje opvragen, invullen en wachten op post. Worked for me. Spullen vergeten is niet leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Maeghan het volgende:
valt meequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
MissyMirjam: wat een heerlijke lijst! Zit je nou ook onder de rode glitters van de Ruby Red Slippers?
Als ie wordt gevonden ligt ie op het station waar het gbracht wordt, en dan sowieso na 5 dagen oid naar Utrecht gestuurd. Trek gewoon veel lagen over elkaar heen aan. Works for me altijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:39 schreef Maeghan het volgende:
Ja, maar hij was nog niet gevonden en ik kon ook geen naam achterlaten en ze konden 'm ook niet naar een ander station laten gaan. Dus ik hoop maar dat ie gevonden wordt. Ik had ook gelijk gebeld toen ik thuis was,d us niet zo gek dat ie nog niet ingeleverd was op een station. Zat verder gelukkig niets in. Wel irritant. Ik hoop maar dat het niet koud is als ik vanavond klaar ben met werken =S
klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als ie wordt gevonden ligt ie op het station waar het gbracht wordt, en dan sowieso na 5 dagen oid naar Utrecht gestuurd. Trek gewoon veel lagen over elkaar heen aan. Works for me altijd.
Ik moest echt mn jelly verkrachten om 'm dat kleine flesje in te krijgen. De andere had ik in een grotere fles gestopt, ging makkelijkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:39 schreef Sanne het volgende:
Mijn verhouding jelly water ligt eerder op 14 : 1
Kan er altijd bij gooien, niet meer eruit halen.
Heb nu 2 kleine lege Lush flesjes gevuld met de jellys. Dus alleen bovenin nog een klein beetje water gedaan.
uuhh.. zou het?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:41 schreef Anitra het volgende:
Kl*te dat je je jas hebt laten liggen
SS16 ik ben benieuwd
Volgens mij heb ik morgen allemaal lekkere post
Mijn tweede flesje was nog niet leeg, maar had nog een restje shampoo erin (I love Juicy). Die heb ik gewoon in een potje van een monstertje gedaan. Problem solved.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank voor de tips PeRi en Anitra!! Zodra ik een lege fles heb (en dat wordt nog leuk, want ik gebruik nooit meer iets anders dan Lush) ga ik aan het kliederen!
MissyMirjam: wat een heerlijke lijst! Zit je nou ook onder de rode glitters van de Ruby Red Slippers?
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef Nugget het volgende:
SS16 werkt volgens mij naar dr 10.000ste post toe ;-)
Dat is nog niks in verhouding tot ongeveer de rest van de posters hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef Nugget het volgende:
SS16 werkt volgens mij naar dr 10.000ste post toe
nee inderdaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dat is nog niks in verhouding tot ongeveer de rest van de posters hier
Ik denk het juist wel! Verwacht dat je dan de ultieme Lush-winkeltjes-geur krijgt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Sanne: ik weet niet hoor, maar als je zo'n grote pot zou vullen met allemaal verschillende Lushspulletjes ruikt het toch écht niet lekker denk ik zo
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mijn tweede flesje was nog niet leeg, maar had nog een restje shampoo erin (I love Juicy). Die heb ik gewoon in een potje van een monstertje gedaan. Problem solved.
Voelde me wel net een heks die aan het brouwen is met haar spulletjes.
[afbeelding]
Duurt nog even voor ze je inhaalt:quote:
Hmz.. ik kan me anders m'n moeder nog herinneren toen ik een keer al haar geurtjes bij elkaar had gegooidquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel! Verwacht dat je dan de ultieme Lush-winkeltjes-geur krijgt.
Ik deed het in het wasmiddelbakje. Maar geloof dat je het beter in allebei kunt doen, bleef niet echt lang hangen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sanne, als je een Lush was wilt, deed je dan de verkruimelde bruisbal gewoon in het bakje waar je normaal gesproken wasmiddel in doet?
Of in het bakje van de wasverzachter?
Aqua Marina is ook geen scrub, dus dat kan wel kloppen dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn gezicht verder gereinigd met Aquamarina, nu vond ik de geur weer wel meevallen onder de douche en ik vind ook niet echt dat ie veel scrubt, maar voelde wel lekker
Dankjewel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik deed het in het wasmiddelbakje. Maar geloof dat je het beter in allebei kunt doen, bleef niet echt lang hangen.
Okay haha, dat dacht ik de vorige keer te voelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:48 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Aqua Marina is ook geen scrub, dus dat kan wel kloppen dan.![]()
Yammie! Veel plezier met het pakket!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Het pakket is binnen!!Er komt echt een hele Lush lucht vanaf zetten
Snel uitpakken!!
'quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Het pakket is binnen!!Er komt echt een hele Lush lucht vanaf zetten
Snel uitpakken!!
Snowcake.quote:
Oeh, die 100 is een mooi maatje!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Evil-Cherry: ze hebben flesjes van 100, 250 en 500 ml.
En nog enigszins betaalbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Oeh, die 100 is een mooi maatje!
Rockstarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
* ChatGirl gaat in februari naar Londen, Camden Market onder andere. dat word weer inslaan.
heb de laatste tijd niet meer in dit topic gekeken![]()
is er iets wat ikmoet hebben?
Ik ga in februari ook naar Londenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
* ChatGirl gaat in februari naar Londen, Camden Market onder andere. dat word weer inslaan.
heb de laatste tijd niet meer in dit topic gekeken![]()
is er iets wat ikmoet hebben?
wat nou weer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:13 schreef heaven7 het volgende:
edit gvd het wordt er gewoon om gedaan!!!
Snowcake is een zeep die alleen rond Kerst is te krijgen en ruikt naar bitterkoekjesquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
Rockstar heb ik al gehad, nu heb een geel stuk zeep, volgens mij Bohemian.
En ik heb happy hippy, die volgens mij verdacht vaak gebruikt word door mn zusje.
over die snowcake kan ik vrij weinig vinden. wat voor iets is het, waar ruikt het naar bijvoorbeeld?
ik weet niet of ze volgende wek al verkrijgbaar zijn, volgens mij eind oktober pasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:26 schreef ChatGirl het volgende:
hm, februari is dan wel te laat. volgende week (herfstvakantie) maar eens gaan kijken in een lush-winkel.dat gaat me weer geld kosten
Ja iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vond de angel's delight trouwens lekkerder ruiken dan het stuk dat ik via via had gekregen
Even dik als de Therapy en de Each Peachquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
die merry christmas massage bar is trouwens maar een dunnertje!
Fotoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef Sanne het volgende:
Ik glitter!
Zojuist in bad geweest met Black Pearl en ik heb allemaal hele mooie zilveren glittertjes over mijn hele lichaam.
Ja mijn bad is smerig met grijze randen. Ghehe, maar dat heb ik er wel voor over. Direct even sponsje erover dan valt de schade weer mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Foto![]()
Klinkt goed Sanne! Rook 'ie ook lekker?
Ik word steeds jaloerser op de badbezitters hier.
Glimt je hele bad trouwens nou niet?
Kerst of Oud & Nieuw? Zou ik doen geloof ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:58 schreef Sanne het volgende:
Het kan mij niet glitterig genoeg zijn.
Ruby ligt nog te wachten, die bewaar ik voor een speciale avond.
Dat duurt dan wel weer heel lang. Ik kan er natuurlijk ook gewoon nog 1 kopen voor die tijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kerst of Oud & Nieuw? Zou ik doen geloof ik.
Een spannende date ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is dan een speciale avond bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |