nee inderdaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dat is nog niks in verhouding tot ongeveer de rest van de posters hier
Ik denk het juist wel! Verwacht dat je dan de ultieme Lush-winkeltjes-geur krijgt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Sanne: ik weet niet hoor, maar als je zo'n grote pot zou vullen met allemaal verschillende Lushspulletjes ruikt het toch écht niet lekker denk ik zo
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mijn tweede flesje was nog niet leeg, maar had nog een restje shampoo erin (I love Juicy). Die heb ik gewoon in een potje van een monstertje gedaan. Problem solved.
Voelde me wel net een heks die aan het brouwen is met haar spulletjes.
[afbeelding]
Duurt nog even voor ze je inhaalt:quote:
Hmz.. ik kan me anders m'n moeder nog herinneren toen ik een keer al haar geurtjes bij elkaar had gegooidquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik denk het juist wel! Verwacht dat je dan de ultieme Lush-winkeltjes-geur krijgt.
Ik deed het in het wasmiddelbakje. Maar geloof dat je het beter in allebei kunt doen, bleef niet echt lang hangen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sanne, als je een Lush was wilt, deed je dan de verkruimelde bruisbal gewoon in het bakje waar je normaal gesproken wasmiddel in doet?
Of in het bakje van de wasverzachter?
Aqua Marina is ook geen scrub, dus dat kan wel kloppen dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn gezicht verder gereinigd met Aquamarina, nu vond ik de geur weer wel meevallen onder de douche en ik vind ook niet echt dat ie veel scrubt, maar voelde wel lekker
Dankjewel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik deed het in het wasmiddelbakje. Maar geloof dat je het beter in allebei kunt doen, bleef niet echt lang hangen.
Okay haha, dat dacht ik de vorige keer te voelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:48 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Aqua Marina is ook geen scrub, dus dat kan wel kloppen dan.![]()
Yammie! Veel plezier met het pakket!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Het pakket is binnen!!Er komt echt een hele Lush lucht vanaf zetten
Snel uitpakken!!
'quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef CherryLips het volgende:
Het pakket is binnen!!Er komt echt een hele Lush lucht vanaf zetten
Snel uitpakken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |