Dit is trouwens gigantisch veel hoor. Dat kleine fotootje met die bakjes zijn hele grote bakken met massagebars en zepen enzoquote:
Candy Fluff in bed is heel effectief bij one night stands van wie je vermoed dat ze wellicht getrouwd zijn of een vriendin hebben. Dan moet je zeggen dat je haast hebt en snel weg moet, zodat ze ongedoucht naar huis moeten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik had de tip van Sanne opgevolgt. Over dat Candy fluff in je bed strooien. Heel goed lekker ruikend idee. Alleen vriendje lief was hier niet heel blij mee. Die stond 's ochtends om 05.15 uur op om te gaan werken, zat hij helemaal onder de glitters. Joh hoe kan dat nou. Dus hij nog ff snel douche..
En ik deed net of ik sliep. Heb hem 's middags toen toch maar even op gebeld, dat ik die avond candy fluff in bed had gestrooid. Hihihi hij kon er gelukkig toch nog wel om lachen.![]()
Er kan nog meer bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dit is trouwens gigantisch veel hoor.
Dat is beter dan het kus op de boord van z'n bloes verhaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Candy Fluff in bed is heel effectief bij one night stands van wie je vermoed dat ze wellicht getrouwd zijn of een vriendin hebben. Dan moet je zeggen dat je haast hebt en snel weg moet, zodat ze ongedoucht naar huis moeten.
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Candy Fluff in bed is heel effectief bij one night stands van wie je vermoed dat ze wellicht getrouwd zijn of een vriendin hebben. Dan moet je zeggen dat je haast hebt en snel weg moet, zodat ze ongedoucht naar huis moeten.
![]()
Dus eigenlijk geen veranderingen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:15 schreef ymme het volgende:
Ik vraag me zelf wel eens af: Hoe ga ik alles op krijgen voor de datum.
Lush werkt zo verslavend van meer...meer... maar het is natuurlijk ook zonde om alles weg te kunnen gooien, als het niet meer goed is. Dus voorlopig doe ik het even rustig aan. Alleen nieuwe dingen, en dingen die ik moet hebben, gewoon, dat blijf ik inkopen.
En ik had nog maar een halve er in gedaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:09 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt bekendSubtiele glitters is niet helemaal het juiste woord.
Maar lekker he, ik ben helemaal weg van die geur![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik zit echt te wachten, maar de meneer van de post kwam allemaal met dingen waar ik niet op zat te wachten
Spannend!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:44 schreef Igraine het volgende:
Ik heb van de week deze besteld:
Ma Bar Bubble Bar slice
Sacred Truth Bio Fresh Masker
Ickle Baby Baff 30g
Waving not Drowning
Honey I Washed the Kids
Ik hoop dat de postbode straks komt met 't pakketje...M'n eerste Lush bestelling, ik ben benieuwd of ik er net zo enthousiast over ben als jullie.
Het komt door jullie verhalen dat ik ben gaan bestellen..duss![]()
Ik ben ook zo benieuwd naar de snow Fairy.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik stap zo naar de fiets als een ware drugskoerier om Shirley blij te gaan maken met haar Smitten en Snow Fairy!
Dat hoop ik toch wel ja. Volgens mij was dat vorig jaar wel het geval. Dus zal dat dit jaar ook wel weer het geval zijn. Maar zeker weten van vorig jaar doe ik het ook niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:05 schreef Marloes het volgende:
Komen die kerstspullen uberhaupt wel op de site dan
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel ja. Volgens mij was dat vorig jaar wel het geval. Dus zal dat dit jaar ook wel weer het geval zijn. Maar zeker weten van vorig jaar doe ik het ook niet.
Ik hoop dit jaar ook weerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef Nugget het volgende:
[..]
Bovenaan werd in voorgaande jaren het kopje 'December feestmaand' toegevoegd aan het overzicht.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:28 schreef Aarti het volgende:
Hahaha ik was dus gisteren op zoek naar die frambozenvla-lushie, en ik was er 100% van overtuigd dat het Cherry Lips heette...geen wonder dat ik het niet kon vinden.
Wat een doos benik toch.
Ach, nu MOET ik wel terug, ik heb geen keuze :p
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:Aarti! CherryLips is een mede-lushie
. Maar ze zal het vast leuk vinden dat iemand dacht dat ze de naam van een Lushproduct had
Welkom trouwens aan alle nieuwe addicts
Of een leuke voor een lipbalmquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou heel erg vereerd zijn als er een Lush product naar me vernoemd werd, alleen een beetje jammer dan dat Cherry Lips van een liedje komt dan. Al past het wel bij Snow Fairy...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoooo! Ik geloof dat Shirley erg blij was, vooral met de Smitten.
Ik kreeg nog heel lief een doosje waxinelichtjes met rozengeur van haar als dank voor het ophalen. Had echt niet gehoeven, maar echt heel lief!
Dat is nu pas de eerste keer. Mijn Godiva is nog niet aangekomen. Verders heb ik hier nog nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Viel het op? Ik stond midden in de stad m'n handen in te smeren met Smitten. Té lekker! Ik ben net thuis, en spring zo gelijk onder de douche met de Snowfairy!
Trouwens gisteren nog even een internet bestelling gedaan:
Sweetie Pie
Herbalism
Ma Bar Bubble Bar slice
Retread
Dream Cream (aanvulling)
Het enige wat ik nu nog moet hebben is zo'n rek als Maerycke heeft. Ideaal gewoon. Ik ben jaloers op d'r.
En wat die (zoveelste) Ymme kwestie betreft, erg lief dat ze iedereen proefjes stuurt, maar ik blijf het enorm raar vinden dat ze nooit wat van iemand ontvangt.
Zo, ik heb m'n zegje gedaan, ik ga de douche in!
Nee hoor, tuurlijk niet! Ik kon me alleen niet echt een houding gevenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt Shirley!
Hopelijk vond je me geen eng internetmens
Enne, fijne bestelling!! Heb de Sweetie Pie ook, maar het fenomeen Jelly bevalt me niet zo. Herbalism!!! Het proefje is dus goed bevallen?.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
en hoe
Nee, ik doel erop dat je mijn proefje niet ontvangen hebt, en die van Sinkwanee ook niet. Maar goed..het boeit me ook verder niet meer, ik ben douchen en weekend vieren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat is nu pas de eerste keer. Mijn Godiva is nog niet aangekomen. Verders heb ik hier nog nooit problemen mee gehad.Het is wel eens voorgekomen dat iets later binnen is gekomen, dan normaal is. Maar.. ach ja kan gebeuren. En daar maak ik me niet zo druk meer om.
Zolang het maar binnenkomt![]()
Laat je nog wel ff weten hoe de SneeuwFee is bevallen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik doel erop dat je mijn proefje niet ontvangen hebt, en die van Sinkwanee ook niet. Maar goed..het boeit me ook verder niet meer, ik ben douchen en weekend vieren.
Tuurlijk! Alleen weet ik niet wanneer ik weer online ben, maar je bent de 1e die het hoortquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laat je nog wel ff weten hoe de SneeuwFee is bevallen?
Heb ik dat nog niet gezegt. Jou proefjes is van de week aangekomen hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik doel erop dat je mijn proefje niet ontvangen hebt, en die van Sinkwanee ook niet. Maar goed..het boeit me ook verder niet meer, ik ben douchen en weekend vieren.
Ik moet het nog proberenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:25 schreef Nugget het volgende:
Zo, net echt een heel watergevecht met mijn Jellie gehad. Was wel heel leuk, een beetje kliederen met dat spul. Moet hem alleen niet al te vaak laten vallen want dan krijg ik hem moeilijk opgepaktVolgende keer eens een stukje uit de vriezer proberen. Maakt je huid wel lekker soepel en zacht, bij mij dan!
Oooh hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:25 schreef Nugget het volgende:
Zo, net echt een heel watergevecht met mijn Jellie gehad. Was wel heel leuk, een beetje kliederen met dat spul. Moet hem alleen niet al te vaak laten vallen want dan krijg ik hem moeilijk opgepaktVolgende keer eens een stukje uit de vriezer proberen. Maakt je huid wel lekker soepel en zacht, bij mij dan!
Oké...dan heb ik niks gezegd. Mooi dat je em lekker vindt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb ik dat nog niet gezegt. Jou proefjes is van de week aangekomen hoor![]()
![]()
erg lekker
![]()
Gewoon wat water erbij voegen, beetje veel. En dan in laten trekken. Als het ingetrokken is, kijken of het je bevalt en zo niet, dan doe je er meer water bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oooh hoe herkenbaar.
Ik heb de jelly in de vriezer gehad, maar hij raakt niet helemaal ingevroren vreemd genoeg. Hij is dus meer übergekoeld dan echt bevroren.
Moet nog steeds op zoek naar een lege fles om de doucheschuimvariant te proberen. Voor de dames die daar ervaring mee hebben: hoeveel water moet er bij? 1:1?
Nouja, moet maar eens wat gaan proberen. Ben alleen bang dat ik er teveel water bij flikker en zo m'n jelly kan wegspoelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gewoon wat water erbij voegen, beetje veel. En dan in laten trekken. Als het ingetrokken is, kijken of het je bevalt en zo niet, dan doe je er meer water bij
Anders doe je toch eerst een beetje water, en in laten trekken. Kan je het doseren. Zo heb ik het eerst ook gedaan, bij de rest deed ik er meteen wel veel water bijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, moet maar eens wat gaan proberen. Ben alleen bang dat ik er teveel water bij flikker en zo m'n jelly kan wegspoelen.
1 deel jellie en 3 delen water werkt goed hier!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oooh hoe herkenbaar.
Ik heb de jelly in de vriezer gehad, maar hij raakt niet helemaal ingevroren vreemd genoeg. Hij is dus meer übergekoeld dan echt bevroren.
Moet nog steeds op zoek naar een lege fles om de doucheschuimvariant te proberen. Voor de dames die daar ervaring mee hebben: hoeveel water moet er bij? 1:1?
Gevonden voorwerpen worden sowieso na een aantal dagen naar dat depot in Utrecht gestuurd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb m'n jas in de trein laten liggen. Vanochtend was het koud, dusik nam m'n jasje mee, en vanmiddag werd het opeens warm en toen ahd ik er dus geen erg in dat ik een jas bij me had. Alleen hij lag in de trein die ws. vertrokken is van Rotterdam naar Leeuwarden, dus ik hoop dat ie voor Utrecht is gevonden =(
Vervelend dat soort dingenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb m'n jas in de trein laten liggen. Vanochtend was het koud, dusik nam m'n jasje mee, en vanmiddag werd het opeens warm en toen ahd ik er dus geen erg in dat ik een jas bij me had. Alleen hij lag in de trein die ws. vertrokken is van Rotterdam naar Leeuwarden, dus ik hoop dat ie voor Utrecht is gevonden =(
Lekkere lijstquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, en ik ben terug van amsterdam. hehe.
de buit:
grote fles snow fairy
twas the night before christmas soap
merry christmas massage bar
een baddinges in de vorm van een mannetje [naam kwijt]
enchanted eye cream
glamrockik neem aan dat de prijs van het blikje al doorbereknd zit in dat ding zelf.
kreeg een proefje van gorgeus erbij.
en 2 cadeaux voor mn moeder, een paarse baddinges en ooh lala soap.
dat was t geloof ik.
die ruby red slippers ziet er echtuit.
en ruikt ook echrt
Even langs een servicebalie gaan, formuliertje opvragen, invullen en wachten op post. Worked for me. Spullen vergeten is niet leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Maeghan het volgende:
valt meequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
MissyMirjam: wat een heerlijke lijst! Zit je nou ook onder de rode glitters van de Ruby Red Slippers?
Als ie wordt gevonden ligt ie op het station waar het gbracht wordt, en dan sowieso na 5 dagen oid naar Utrecht gestuurd. Trek gewoon veel lagen over elkaar heen aan. Works for me altijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:39 schreef Maeghan het volgende:
Ja, maar hij was nog niet gevonden en ik kon ook geen naam achterlaten en ze konden 'm ook niet naar een ander station laten gaan. Dus ik hoop maar dat ie gevonden wordt. Ik had ook gelijk gebeld toen ik thuis was,d us niet zo gek dat ie nog niet ingeleverd was op een station. Zat verder gelukkig niets in. Wel irritant. Ik hoop maar dat het niet koud is als ik vanavond klaar ben met werken =S
klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als ie wordt gevonden ligt ie op het station waar het gbracht wordt, en dan sowieso na 5 dagen oid naar Utrecht gestuurd. Trek gewoon veel lagen over elkaar heen aan. Works for me altijd.
Ik moest echt mn jelly verkrachten om 'm dat kleine flesje in te krijgen. De andere had ik in een grotere fles gestopt, ging makkelijkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:39 schreef Sanne het volgende:
Mijn verhouding jelly water ligt eerder op 14 : 1
Kan er altijd bij gooien, niet meer eruit halen.
Heb nu 2 kleine lege Lush flesjes gevuld met de jellys. Dus alleen bovenin nog een klein beetje water gedaan.
uuhh.. zou het?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:41 schreef Anitra het volgende:
Kl*te dat je je jas hebt laten liggen
SS16 ik ben benieuwd
Volgens mij heb ik morgen allemaal lekkere post
Mijn tweede flesje was nog niet leeg, maar had nog een restje shampoo erin (I love Juicy). Die heb ik gewoon in een potje van een monstertje gedaan. Problem solved.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank voor de tips PeRi en Anitra!! Zodra ik een lege fles heb (en dat wordt nog leuk, want ik gebruik nooit meer iets anders dan Lush) ga ik aan het kliederen!
MissyMirjam: wat een heerlijke lijst! Zit je nou ook onder de rode glitters van de Ruby Red Slippers?
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef Nugget het volgende:
SS16 werkt volgens mij naar dr 10.000ste post toe ;-)
Dat is nog niks in verhouding tot ongeveer de rest van de posters hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef Nugget het volgende:
SS16 werkt volgens mij naar dr 10.000ste post toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |