Ik stiekem ook hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:31 schreef noekje het volgende:
Skaai, oh ja..ik zag het net. Jammer de bammer. Ik heb het van die Erik van 't Hof (??) van samenwonen en het blok. Ach, die Roberto zonder scooter zeg maar, of ben ik dan echt ouderwets?
En ik mocht na de ruzie in dit huis niet eens meer onlinequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef Maeghan het volgende:
Hm, het is maar te hopen dat ik donderdag naar A'dam mag. Ik heb megaruzie thuis gehad vanavond, en het komt er op neer dat ik mag kiezen tussen thuis blijven wonen en het hele jaar alleen studeren/werken en verder NIETS of ik mag meteen mijn koffers gaan pakken. Agz ik geen geld heb om een eigen huis te vinden en mijn studie af te maken, schaar ik dat toch in de categorie dwang in plaats van keuze, maar goed, het is vast allemaal voor m'n eigen bestwil.
Ik kan wel een zeepje gebruiken zal k maar zeggen.
Plus dat ik vermoedelijk weer een fijne SAD episode ga krijgen dit jaar, want het gaat werkelijk geweldig. Als er een Lushproduct is tegen suicidale neigingen ga ik het gelijk kopen. =S
Ik krijg altijd het idee dat mijn ouders me het huis niet uit willen hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:26 schreef lotje11 het volgende:
En je bent er toch SS![]()
Geheel off topic, maar als je het echt niet trekt zorg dat je met desnoods leningen van IBG of dergelijke zelfstandig wordt......![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:28 schreef Sinkwanee het volgende:
Ymme heb je mijn envelop al gehad?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat was er met je enzymion dan? Ik heb hem ook maar na weken gebruik nog steeds geen goed effect.. Mn huid wordt zelfs vetter lijkt het.. Nu maar Imperiales gekocht, ik was het zat
Ik kan niet wachten deze te kopen morgen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:35 schreef Skaai het volgende:
Ik heb mijn jellie in een klein flesje weten te wurmen (drilstukje bij stukje) beetje heet water erbij, heel hard schudden en nu 2 dagen laten staan. Tip van PeRi gekregen, zij heeft nu een heerlijke douchegel van haar jellie gemaakt
De butter creams, ik doe gewoon de douche even uit, neem een klodder van die cream en doordat het boter achtig is smeert het lekker uit. Na het smeren spoel ik het af.
Dat is idd wel handig om te weten ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:39 schreef Skaai het volgende:
He wat stom, er staan helemaal geen houdbaarheids datums op mijn jellie en butter cream doosjes.
Even mailen !
Dat zal ik ook zeker zijn, terzijnertijd... Rustig aftellenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:31 schreef lotje11 het volgende:
Heb je nog steeds geen mail terug SS?
Is ook het verstandigste, maar ik vond het erg opluchtend toen de maat beiderzijds vol was, om uit huis te gaan.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@ MissBliss: Ik heb ooit in een topic hier een compositietekening in paint gemaakt om te laten zien hoe mijn huid eruitzag na een proefje Enzymion gebruikt te hebben. Deze klacht + tekening heb ik opgestuurd naar Lush
dat is echt zo vreselijk kut, als je vast zit thuis, en je kan nergens heen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:08 schreef Maeghan het volgende:
Butters zijn een jaar houdbaar las ik op het Engelse forum, van de jellies weet ik het niet.
Verder alles nog steeds kut hier. Heb inmiddels al ruim 24 uur niets gegeten en nog geen honger, en alleen maar zin om boos te zijn of me helemaal arm te kopen aan Christmas massage bars, ware het niet dat ik al diep in het rood sta.![]()
En als ik donderdag niet weg mag, dan ga ik idd het huis uit, al moet ik er voor met m'n studie stoppen, en dan hoef ik ze ook niet meer te zien. Dit is de laatste keer dat ik voor hoer uitgemaakt ben thuis, en ik ga ook niet op m'n 21e pikken dat ik huisarrest opgelegd krijg. (Klinkt ook btje puberaal, maar tussen mijn ouders en mij klikt het al ruim tien jaar niet al te best, heb toen ik 13 was al overwogen me uit huis te laten plaatsen. Het ging alleen net even ietsjes beter de laatste twee jaar, dus ik had nog enige hoop ooit een normale band met mijn ouders te kunnen hebben. Helaas.)
Sorry voor de enorme offtopic maar ik word hier echtvan. Morgen denk ik maar eens uit gaan zoeken hoe ik zsm aan een huis kom.
Nee een hele andere. Deze kende ik echt niet. Donkerblond, lang, type fotomodel en sociologie ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:32 schreef Maerycke het volgende:
Zeker diezelfde muts als gisteren of was dit weer een andere? Ik heb me gisteren echt wild geirriteerd!
Ik ben ook niet weg van de frambozengeur. Maar onder de douche, jeetje mineetje. Een en al Candy Fluff. Dus als je wel daar van houdtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:42 schreef Klare het volgende:
De snow-fairydouchgel zag er wel superleuk uit maar was mij toch echt te zoet. (en dat terwijl ik rockstar wel heel erg lekker vind)
Oh dus het lag niet aan mij, hoopte ik wel ergens. Maar er waren dus echt biatches vandaag in de winkel. ;{quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Klare het volgende:
Ben trouwens bij de Leidse straat geweest en vroeg nog om een proefje Big.... uitgelegd dat ik m`n haar erg is uitgevallen en dat ik nu erg voorzichtig ben met shampoo`s. Maar kreeg geen proefje mee
Mail me je adres even, ik heb hier een hele pot staanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Klare het volgende:
Ben trouwens bij de Leidse straat geweest en vroeg nog om een proefje Big.... uitgelegd dat ik m`n haar erg is uitgevallen en dat ik nu erg voorzichtig ben met shampoo`s. Maar kreeg geen proefje mee
bweh, dat wordt weer een heel eind treinen en lopen enzo..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet weg van de frambozengeur. Maar onder de douche, jeetje mineetje. Een en al Candy Fluff. Dus als je wel daar van houdt
Oh en Mirjam, je moet echt naar de Leidse gaan!!
Nah vanaf Leiden is Amsterdam niet zo ver!! Hooguit tien minuten langer treinen dan Haarlem. En Haarlem is ook lang lopen, Leidsestraat kan je de tram pakken. Die smoesjes tellen dus nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
bweh, dat wordt weer een heel eind treinen en lopen enzo..
maar misschien dat ik ga vrijdag.
of zaterdag, for that matter, kijk wel even.
of zondag []
ik zie wel, wil wel ontzettend graag, ben echt reuze benieuwd naar de snow fairy!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |