Ziet er heerlijk uit Jessie!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Sanne wat mooi!!!!!! Kwijl
Ik wil die soapstack rond de feestdagen. (liever nu maar heb net besteld dus dat gaat er hier niet in)
Ik heb net besteld:
Babyface 2 keer (echt grandioos spul, dat wilde ik gewoon op vooraad hebben)
Veganese 250 ml
American cream 230 ml
its a treasure pleasure
snake oil
hybrid (en godiva krijg ik dan )
lemony flutter
En 2 van die schattige blikjes
Ik heb een monstertje van h'suan nog wat gevraagd.
Die Babyface vind ik ook heerlijk! Hij ruikt ook zo lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit Jessie!
Ik ben ook helemaal gek op Babyface.
Big en Sweety Piequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:22 schreef Duvel het volgende:
Jaaa, net mijn haar gewassen met grove zoutkorrels in snot en daarna verder gedoucht met natte winegum!
Lush!
mên!
Snow Fairy!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:21 schreef Sanne het volgende:
Ik heb een nieuw dilemma: ga ik douchen met The Night Before Christmas of met Snow Fairy?
Als ik ze allebei doe lopen ze vast door elkaar heen.
Connaisseurquote:
Dat is zo'n glibberige jelly. Hij ruikt naar bosbessen achtig ietsquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef jessie het volgende:
En sweetie pie wat is dat voor iets?
Op die stack AD zitten nu hele fijne gouden glittertjes, dus niet die met die hoekige puntjes.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:36 schreef jessie het volgende:
O ok, die jelly's lijken me sowieso niks.
Zitten er in die angels deligth ook weer van die irritante sterretjes die je huid open halen? Die kunnen ze beter vervangen door glitters ofzo.
Die snow fairy lijkt me echt geweldig. Daar moet ook een bodylotion van komen hoor!!!
Sterkte met alles!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Funnie het volgende:
Hier gaat het niet zo lekker. Maar ik hoop dat als we in Tsjechië zijn ik weer even kan relaxen. Ik heb vorige week gehoort dat ik Fibromyalgie heb. En moet alles even verwerken. Er gebeurt te veel momenteel. Dus ik lush veelMoet alles even een plekje geven, maar dat lukt nog niet zo goed.
Ontopic.. Lushhhhhhhh. Ik wil er steeds meer van hahahahaa
Sterkte wijfie, dat is niet niks.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Funnie het volgende:
Hier gaat het niet zo lekker. Maar ik hoop dat als we in Tsjechië zijn ik weer even kan relaxen. Ik heb vorige week gehoort dat ik Fibromyalgie heb. En moet alles even verwerken. Er gebeurt te veel momenteel. Dus ik lush veelMoet alles even een plekje geven, maar dat lukt nog niet zo goed.
Jaaa die had ik al eerder gehoord. Dat gaan we dus maar doen. Ik knijp wel ff een fles shampoo leegquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb het in een flesje gedaan, dat heb ik gelezen op het Engelse forum, met wat water. Twee dagen laten staan en je hebt een uitstekende douchegel
Funnie!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Funnie het volgende:
Zie OP:quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:57 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Zou je 1 keer lief willen doen en me vertellen waar die roze douchegel naar ruikt?
Bedankt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zie OP:
"Ik ben er alleen nog niet uit of ie nu naar Rockstar ruikt of naar Angel's Delight.
Ergens daartussen in vind ik beter."
Nee, ik kan er geen Candy Fluff uit halen.
Meer frambozenvla.
Puur en alleen omdat ik verschillende dingen al heb gevraagd aan Sanne en nooit antwoord kreeg.quote:
ik ookquote:
quote:
Was dit vragen dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee....ik ga het niet vragen ook...![]()
Je kunt beter zelf een keer shoppen, ik heb geen idee hoe duur zo'n klein flesje is, maar weet wel bijna zeker dat de verzendkosten van 5.50 hoger zullen zijn dan de prijs van dat flesje en dat is gewoon zonde.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Neee...ik wou wat aan je vragen, zie je quote. Maar ik durf niet.![]()
Het blijft nog steeds goedkoper dan de verzendkosten via een internetbestelling.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je kunt beter zelf een keer shoppen, ik heb geen idee hoe duur zo'n klein flesje is, maar weet wel bijna zeker dat de verzendkosten van 5.50 hoger zullen zijn dan de prijs van dat flesje en dat is gewoon zonde.
Ik hoop eigenlijk wat goedkoper. Speciaal voor de kerst. Of desnoods alleen speciaal voor mij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:33 schreef CherryLips het volgende:
ik hoop dat ie net zo duur is als de andere flesjes
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wat goedkoper. Speciaal voor de kerst. Of desnoods alleen speciaal voor mij.![]()
En ik ook, zelfde tijd als Sweet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heerlijk Cherry Lips, ik vind het zo leuk voor je
Lotjeb, ik ben er donderdag bij in Den Bosch.
Jij ook? Ik ben er rond een uur of 1800 - 1830 uur.
Ja, ik ben er ook bij!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heerlijk Cherry Lips, ik vind het zo leuk voor je
Lotjeb, ik ben er donderdag bij in Den Bosch.
Jij ook? Ik ben er rond een uur of 1800 - 1830 uur.
Ik denk dat ik rond een uur of half 4 op de stoep sta. En dan hoop ik niet dat ze van gedachten zijn veranderd over het verkopen van de spulletjes, want dan word ik echt niet goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:54 schreef PeRi het volgende:
Maerycke, hoe laat ben jij in de Leidse?!!
Nog maar een paar uur en ik ben er
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:12 schreef Nugget het volgende:
[..]
En ik ook, zelfde tijd als Vava.
(Zou het een complot zijn, dames en heren?)
Oh dan zijn wij er misschien ook, wij hebben drie uur daar afgesproken want TA heeft tot half 3 lesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond een uur of half 4 op de stoep sta. En dan hoop ik niet dat ze van gedachten zijn veranderd over het verkopen van de spulletjes, want dan word ik echt niet goed(Het is voor mij nog steeds een hele wereldreis momenteel)
*komt later*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh dan zijn wij er misschien ook, wij hebben drie uur daar afgesproken want TA heeft tot half 3 les
Echt niet. It's mine!! All mine!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:29 schreef lotje11 het volgende:
Dames dames, niet gelijk die hele voorraad opkopen he! De rest van NL wil ook nog wat
*noteert* PeRi uitsluiten van een bepaalde actie en ook geen Engelandzaken meer met haar doen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
*noteert* Nooit meer ruilen met Maerycke.
Ik ben wel erg benieuwd naar de snow fairyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:01 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook bij!
Ik had het al in het vorige topic gezegt maar het was een van de laatste posts: Ik ga morgen kerstspulletjes kijken (woon te dicht bij de lushwinkel) en als ik iets voor jullie mee kan nemen moeten jullie het zeggen!
Ik weet waar je huis woont hoor!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:47 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*noteert* PeRi uitsluiten van een bepaalde actie en ook geen Engelandzaken meer met haar doen...
lbagchus@hotmail.comquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar de snow fairy
Maar ik wil graag de prijs van tevoren weten..
heb je msn, dan kunnen we er even over babbelen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Anitra mannetje is helemaal verliefd op de chai die we hebben gehad van je![]()
(betekent meer flying fox voor mij)
Die godiva shampoo bar isruikt heerlijk maar t werd hier dus echt snotterig en vies en bah
![]()
Jumping juniper is wel een blijvertje hier![]()
zo mezelf maar weer eens schrobbengeen idee met wat .. als het maar lekker ruikt
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:57 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vond het een gok om die te kopen voor jullie, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Alleen zou hij hem dan snel in moeten slaan, het is er 1 die eruit gaat
![]()
Wat was er met je enzymion dan? Ik heb hem ook maar na weken gebruik nog steeds geen goed effect.. Mn huid wordt zelfs vetter lijkt het.. Nu maar Imperiales gekocht, ik was het zatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen mail terug gehad over mijn Enzymiongek he?
die op de lange mare, waar nu nog die trouwjurken winkel zitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:26 schreef imago het volgende:
Welk pand dan MissyMirjaM?
En Funnie, enorm veel sterkte!!
grrrr.. wanneer maken ze die website nou eens op een normale resolutie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:16 schreef Lotjeb het volgende:
Website is vernieuwd!
Ik dacht al dat het aan mij lag... niet dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
grrrr.. wanneer maken ze die website nou eens op een normale resolutie?
1024x768 en ik kan 'm niet normaal zien
Ik kan niet wachten tot Maerycke thuis is.quote:
*thuis is*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:56 schreef Maeghan het volgende:
Haal bij de supermarkt zo'n knijpflesje honing, dan heb je nagenoeg hetzelfde =P
[..]
Ik kan niet wachten tot Maerycke thuis is.![]()
100 ml = 4,95quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:35 schreef Marloes het volgende:
Hoe duur is die snow fairy?
*jaloers is*
Oeh.. ik wilde ook nog lemslip, maar er is er al één onderweg uit Engeland van iemand met wie ik heb geruild... Snow Fairy is geweldigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:35 schreef Skaai het volgende:
Die rechtsbovenin, dat is de Lem Slip Butter Cream. Die ruikt zo ontzettend lekker en sterk, echt heerlijk. Heb ook nog een lekker stuk Snowcake en It Was The Night Before Christmas gehaald. En ik ben verliefd op de Snow Fairy, superzoet maar superlekker ruikt ie.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shirley, ik ga donderdag naar Amsterdam. Zal ik voor jou een potje frambozenvla meenemen anders? We wonen toch in dezelfde stad, dus verzendkosten moeten te ontwijken zijn.
Ja dat grote grietje hielp jou? Bij ons deed ze ook moeilijk. Ik vind dat ze gewoon stukken van 100 gram en hoger moeten neerleggen, zodat je idd niet hoeft te zeuren. Ik snap best dat niet iedereen een stuk zeep van 7 euro koopt maar er liever 4 of 5 voor neerteld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:54 schreef Maerycke het volgende:
Ik vond ze sowieso niet zo heel erg behulpzaam. Ik kreeg bijna op m'n flikker dat ik 2 x 100 gram stukjes kerstzeep wilde ipv die grote brokken die al ingepakt lagen. Met heel veel pijn en moeite wilde ze dan wel zeep gaan snijden. Ik snap best dat het druk is, maar zorg er dan voor dat je genoeg stukken zeep hebt liggen zodat klanten niet hóéven te 'zeuren'.
Waar was Bonnie?
Dat donkere meisje achter de kassa was zeer ok vergeleken met die andere. Voelde me echt een beetje voor lul gezet. Zuchtend en steunend vertrok miep naar de balie om zeep te snijden. En ik heb *censuur maar denk maar aan heel erg veel* euro uitgegeven, maar kreeg wel één proefbakje (zo'n kleintje) met een masker naar keuze.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat grote grietje hielp jou? Bij ons deed ze ook moeilijk. Ik vind dat ze gewoon stukken van 100 gram en hoger moeten neerleggen, zodat je idd niet hoeft te zeuren. Ik snap best dat niet iedereen een stuk zeep van 7 euro koopt maar er liever 4 of 5 voor neerteld.
En ik kreeg geen proefjes.
Ik miste Bonnie ook al.
Een BBS inderdaad. En glitteren dat het ding doet. Mènnnnn... knalrood en als je 'm beetpakt zitten je hele handen onder. Echt supergaaf!! Ik heb er aan geroken en toen kwam ik er in de trein achter dat ik glitter op m'n kin had (daar ben ik dus heel Amsterdam mee doorgegaan..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef noekje het volgende:
Rudy red slippers, is dat een bbs of wat is dat eigenlijk?
Oh maar dat is leuk! Waar ruikt die naar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Een BBS inderdaad. En glitteren dat het ding doet. Mènnnnn... knalrood en als je 'm beetpakt zitten je hele handen onder. Echt supergaaf!! Ik heb er aan geroken en toen kwam ik er in de trein achter dat ik glitter op m'n kin had (daar ben ik dus heel Amsterdam mee doorgegaan..)
Ander bied ik 't niet aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zou je dat echt willen doen voor me? Dat vind ik echt supertof van je!Heb je msn, voeg me dan toe als je m'n emailadres nog hebt, dat gaan makkelijker dan via de mail.
Echt lief hoor!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de dames die vandaag in A'dam zijn geweest: Was / Is er genoeg op voorraad?!
They'd betterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:45 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De snow fairy ging wel erg hard (zeker nadat ik was geweest) maar ik neem aan dat ze voldoende op voorraad hebben.
Ik heb 'm toch niet gekocht. Er zaten toch dingen in die ik al heb en liever nieuwe dingen heb voor dat geld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef Maerycke het volgende:
Ze hebben trouwens ook een groot douchepakket, maar Peri heeft dat gekocht en ze vindt het vast leuk om dat zelf te vertellen![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:41 schreef heaven7 het volgende:
Lotje, wil je voor mij een klein flesje snow fairy meenemen? Neem ik die ¤4,95 donderdag voor je mee?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:48 schreef FlyingFox het volgende:
Wat ruikt het hier lekker fris zeg.
Daar worden monsters van kleding verkocht van allerlei fabrikanten. Van Diesel tot Gucci naar het schijnt maar dit zou de 1e keer zijn dus ik weet niet of het echt wat is. Het klonk iig interessant genoeg om een keer heen te gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:06 schreef Marloes het volgende:
wat is dat dan, fashion square?
Dat heb ik dus ook!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn 1e verslaving is toch wel kleding en dan komt Lush. Al lijkt het er nu op na alle kerstdingen dat Lush het even gaat winnen.
O wacht, ik bedoelde dus It Was The Night Before Christas zeepquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:55 schreef Skaai het volgende:
Hij heeft iets weg van lavendel, maar hij ruikt weer totaal anders dan de Ooh La La. Er zitten glitters op, maar geen scherpe dus.
Ik zag de nieuwe Angels Delight maar die heeft dus weer van die enge scherpe sterretjes
He, das mijn tekst!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:49 schreef noekje het volgende:
Jammer de bammer!
Happy for SAD.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef Maeghan het volgende:
Plus dat ik vermoedelijk weer een fijne SAD episode ga krijgen dit jaar, want het gaat werkelijk geweldig. Als er een Lushproduct is tegen suicidale neigingen ga ik het gelijk kopen. =S
Ja, voor kinderen en volwassenen en dan van echt heel veel merken. Dit schijnt nog drukker te zijn dan DDD en een woonboulevard op 2e paasdag bij elkaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:58 schreef Anitra het volgende:
Dat is monster-verkoop maar dan van meerdere merken? ben wel eens naar monster-verkoop van Salty dog geweest, kinderkleding, dat was nog erger dan DDD bij de Bjenkorf
Ik stiekem ook hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:31 schreef noekje het volgende:
Skaai, oh ja..ik zag het net. Jammer de bammer. Ik heb het van die Erik van 't Hof (??) van samenwonen en het blok. Ach, die Roberto zonder scooter zeg maar, of ben ik dan echt ouderwets?
En ik mocht na de ruzie in dit huis niet eens meer onlinequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef Maeghan het volgende:
Hm, het is maar te hopen dat ik donderdag naar A'dam mag. Ik heb megaruzie thuis gehad vanavond, en het komt er op neer dat ik mag kiezen tussen thuis blijven wonen en het hele jaar alleen studeren/werken en verder NIETS of ik mag meteen mijn koffers gaan pakken. Agz ik geen geld heb om een eigen huis te vinden en mijn studie af te maken, schaar ik dat toch in de categorie dwang in plaats van keuze, maar goed, het is vast allemaal voor m'n eigen bestwil.
Ik kan wel een zeepje gebruiken zal k maar zeggen.
Plus dat ik vermoedelijk weer een fijne SAD episode ga krijgen dit jaar, want het gaat werkelijk geweldig. Als er een Lushproduct is tegen suicidale neigingen ga ik het gelijk kopen. =S
Ik krijg altijd het idee dat mijn ouders me het huis niet uit willen hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:26 schreef lotje11 het volgende:
En je bent er toch SS![]()
Geheel off topic, maar als je het echt niet trekt zorg dat je met desnoods leningen van IBG of dergelijke zelfstandig wordt......![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:28 schreef Sinkwanee het volgende:
Ymme heb je mijn envelop al gehad?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat was er met je enzymion dan? Ik heb hem ook maar na weken gebruik nog steeds geen goed effect.. Mn huid wordt zelfs vetter lijkt het.. Nu maar Imperiales gekocht, ik was het zat
Ik kan niet wachten deze te kopen morgen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:35 schreef Skaai het volgende:
Ik heb mijn jellie in een klein flesje weten te wurmen (drilstukje bij stukje) beetje heet water erbij, heel hard schudden en nu 2 dagen laten staan. Tip van PeRi gekregen, zij heeft nu een heerlijke douchegel van haar jellie gemaakt
De butter creams, ik doe gewoon de douche even uit, neem een klodder van die cream en doordat het boter achtig is smeert het lekker uit. Na het smeren spoel ik het af.
Dat is idd wel handig om te weten ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:39 schreef Skaai het volgende:
He wat stom, er staan helemaal geen houdbaarheids datums op mijn jellie en butter cream doosjes.
Even mailen !
Dat zal ik ook zeker zijn, terzijnertijd... Rustig aftellenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:31 schreef lotje11 het volgende:
Heb je nog steeds geen mail terug SS?
Is ook het verstandigste, maar ik vond het erg opluchtend toen de maat beiderzijds vol was, om uit huis te gaan.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@ MissBliss: Ik heb ooit in een topic hier een compositietekening in paint gemaakt om te laten zien hoe mijn huid eruitzag na een proefje Enzymion gebruikt te hebben. Deze klacht + tekening heb ik opgestuurd naar Lush
dat is echt zo vreselijk kut, als je vast zit thuis, en je kan nergens heen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:08 schreef Maeghan het volgende:
Butters zijn een jaar houdbaar las ik op het Engelse forum, van de jellies weet ik het niet.
Verder alles nog steeds kut hier. Heb inmiddels al ruim 24 uur niets gegeten en nog geen honger, en alleen maar zin om boos te zijn of me helemaal arm te kopen aan Christmas massage bars, ware het niet dat ik al diep in het rood sta.![]()
En als ik donderdag niet weg mag, dan ga ik idd het huis uit, al moet ik er voor met m'n studie stoppen, en dan hoef ik ze ook niet meer te zien. Dit is de laatste keer dat ik voor hoer uitgemaakt ben thuis, en ik ga ook niet op m'n 21e pikken dat ik huisarrest opgelegd krijg. (Klinkt ook btje puberaal, maar tussen mijn ouders en mij klikt het al ruim tien jaar niet al te best, heb toen ik 13 was al overwogen me uit huis te laten plaatsen. Het ging alleen net even ietsjes beter de laatste twee jaar, dus ik had nog enige hoop ooit een normale band met mijn ouders te kunnen hebben. Helaas.)
Sorry voor de enorme offtopic maar ik word hier echtvan. Morgen denk ik maar eens uit gaan zoeken hoe ik zsm aan een huis kom.
Nee een hele andere. Deze kende ik echt niet. Donkerblond, lang, type fotomodel en sociologie ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:32 schreef Maerycke het volgende:
Zeker diezelfde muts als gisteren of was dit weer een andere? Ik heb me gisteren echt wild geirriteerd!
Ik ben ook niet weg van de frambozengeur. Maar onder de douche, jeetje mineetje. Een en al Candy Fluff. Dus als je wel daar van houdtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:42 schreef Klare het volgende:
De snow-fairydouchgel zag er wel superleuk uit maar was mij toch echt te zoet. (en dat terwijl ik rockstar wel heel erg lekker vind)
Oh dus het lag niet aan mij, hoopte ik wel ergens. Maar er waren dus echt biatches vandaag in de winkel. ;{quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Klare het volgende:
Ben trouwens bij de Leidse straat geweest en vroeg nog om een proefje Big.... uitgelegd dat ik m`n haar erg is uitgevallen en dat ik nu erg voorzichtig ben met shampoo`s. Maar kreeg geen proefje mee
Mail me je adres even, ik heb hier een hele pot staanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Klare het volgende:
Ben trouwens bij de Leidse straat geweest en vroeg nog om een proefje Big.... uitgelegd dat ik m`n haar erg is uitgevallen en dat ik nu erg voorzichtig ben met shampoo`s. Maar kreeg geen proefje mee
bweh, dat wordt weer een heel eind treinen en lopen enzo..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet weg van de frambozengeur. Maar onder de douche, jeetje mineetje. Een en al Candy Fluff. Dus als je wel daar van houdt
Oh en Mirjam, je moet echt naar de Leidse gaan!!
Nah vanaf Leiden is Amsterdam niet zo ver!! Hooguit tien minuten langer treinen dan Haarlem. En Haarlem is ook lang lopen, Leidsestraat kan je de tram pakken. Die smoesjes tellen dus nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
bweh, dat wordt weer een heel eind treinen en lopen enzo..
maar misschien dat ik ga vrijdag.
of zaterdag, for that matter, kijk wel even.
of zondag []
ik zie wel, wil wel ontzettend graag, ben echt reuze benieuwd naar de snow fairy!!!
kutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nah vanaf Leiden is Amsterdam niet zo ver!! Hooguit tien minuten langer treinen dan Haarlem. En Haarlem is ook lang lopen, Leidsestraat kan je de tram pakken. Die smoesjes tellen dus niet![]()
Als je het flesje opent is het een en al frambozenvla. Maar onder de douche is het of je doucht met Candy Fluff. Echt van die wijnbal snoepjes geurquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kut
waar ruikt de snow fairy naar?
is het echt vloeibare rockstar?
Oei, dan had ik het toch maar moeten halenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet weg van de frambozengeur. Maar onder de douche, jeetje mineetje. Een en al Candy Fluff. Dus als je wel daar van houdt
16.00 / 17.00quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Hoe laat is iedereen er ongeveer morgen in de Leidsestraat?![]()
Sterkte!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voel me zelf ook behoorlijk shit, ben helemaal kapot. Die rottherapie slaat nog niet aan, m'n haar valt nog steeds met bosjes uit, ik zie eruit als een krentenbol en ik heb het energieniveau van een stoeptegel![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@
Nee dus?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:45 schreef MissBliss het volgende:
Je wil hem zeker niet nog eens posten?
Shirley, ik heb je toegevoegd, maar jij mij nog (steeds) niet? Wil je nog dat ik een flesje van die douchedinges voor je meeneem?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:47 schreef Shirley het volgende:
Heb je msn, voeg me dan toe als je m'n emailadres nog hebt, dat gaan makkelijker dan via de mail.
Geloof dat de verslaving een beetje begint toe slaan.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@ Klare: Wat een heerlijk lijstje heb jij zeg!
Ow wat is die foto leuk!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:03 schreef Anitra het volgende:
Rick zette de tas neer en Djulian dook er in en gng de hele kamer door met zijn hoofd in de Lushtas
-even de foto erbij geplaatst-
die is inderdaad spontaan verdwenenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:59 schreef PeRi het volgende:
H7 had toch net hier gepost dat ze het wilde? Waar is die post.
Dat heb ik idd dus ook. Rick kwam met die grote fles thuis en ik helemaal blij, tot ik mijn neus in die fles stakquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
Ik hou ook absoluut niet van frambozenvla
Maar ik dacht gister; je gaat me niet vertellen dat ze een douchegel maken die naar framboos ruikt, dat kan niet. Dus kocht ik een kleintje, en hij ruikt echt naar Candy Fluff als je doucht en naderhand ook. Alleen het flesje stinkt dus
We hebben echt in een deuk gelegen, hij wil gewoon die tas hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:01 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ow wat is die foto leuk!!!!
Opgeslagen heeft!
Geweldige Lush reclame!
Ik maak graag een proefje van mijn Big voor je, Klare! Mail me maar op mediamuts [at] hotmail.com als je interesse hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Klare het volgende:
Mag ik hem op mijn site zetten? Ik vinnum zooo gaaf!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
We hebben echt in een deuk gelegen, hij wil gewoon die tas hebben
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mag ik hem op mijn site zetten? Ik vinnum zooo gaaf!
quote:
wij wachten gespannen af hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:13 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb net een aantal opmerkingen naar Lush gestuurd over de website. Zou ik nu een pot Gorgeous krijgen?
Zeker welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:48 schreef Nugget het volgende:
Leuk Ymme! Ging jij vanavond dan ook nog of niet?
Jammer! Waarom?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:20 schreef heaven7 het volgende:
Wijziging, ik ga naar de overdracht van poeders en Snow fairy direct naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |