Ziet er heerlijk uit Jessie!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Sanne wat mooi!!!!!! Kwijl
Ik wil die soapstack rond de feestdagen. (liever nu maar heb net besteld dus dat gaat er hier niet in)
Ik heb net besteld:
Babyface 2 keer (echt grandioos spul, dat wilde ik gewoon op vooraad hebben)
Veganese 250 ml
American cream 230 ml
its a treasure pleasure
snake oil
hybrid (en godiva krijg ik dan )
lemony flutter
En 2 van die schattige blikjes
Ik heb een monstertje van h'suan nog wat gevraagd.
Die Babyface vind ik ook heerlijk! Hij ruikt ook zo lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit Jessie!
Ik ben ook helemaal gek op Babyface.
Big en Sweety Piequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:22 schreef Duvel het volgende:
Jaaa, net mijn haar gewassen met grove zoutkorrels in snot en daarna verder gedoucht met natte winegum!
Lush!
mên!
Snow Fairy!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:21 schreef Sanne het volgende:
Ik heb een nieuw dilemma: ga ik douchen met The Night Before Christmas of met Snow Fairy?
Als ik ze allebei doe lopen ze vast door elkaar heen.
Connaisseurquote:
Dat is zo'n glibberige jelly. Hij ruikt naar bosbessen achtig ietsquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef jessie het volgende:
En sweetie pie wat is dat voor iets?
Op die stack AD zitten nu hele fijne gouden glittertjes, dus niet die met die hoekige puntjes.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:36 schreef jessie het volgende:
O ok, die jelly's lijken me sowieso niks.
Zitten er in die angels deligth ook weer van die irritante sterretjes die je huid open halen? Die kunnen ze beter vervangen door glitters ofzo.
Die snow fairy lijkt me echt geweldig. Daar moet ook een bodylotion van komen hoor!!!
Sterkte met alles!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Funnie het volgende:
Hier gaat het niet zo lekker. Maar ik hoop dat als we in Tsjechië zijn ik weer even kan relaxen. Ik heb vorige week gehoort dat ik Fibromyalgie heb. En moet alles even verwerken. Er gebeurt te veel momenteel. Dus ik lush veelMoet alles even een plekje geven, maar dat lukt nog niet zo goed.
Ontopic.. Lushhhhhhhh. Ik wil er steeds meer van hahahahaa
Sterkte wijfie, dat is niet niks.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Funnie het volgende:
Hier gaat het niet zo lekker. Maar ik hoop dat als we in Tsjechië zijn ik weer even kan relaxen. Ik heb vorige week gehoort dat ik Fibromyalgie heb. En moet alles even verwerken. Er gebeurt te veel momenteel. Dus ik lush veelMoet alles even een plekje geven, maar dat lukt nog niet zo goed.
Jaaa die had ik al eerder gehoord. Dat gaan we dus maar doen. Ik knijp wel ff een fles shampoo leegquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb het in een flesje gedaan, dat heb ik gelezen op het Engelse forum, met wat water. Twee dagen laten staan en je hebt een uitstekende douchegel
Funnie!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Funnie het volgende:
Zie OP:quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:57 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Zou je 1 keer lief willen doen en me vertellen waar die roze douchegel naar ruikt?
Bedankt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zie OP:
"Ik ben er alleen nog niet uit of ie nu naar Rockstar ruikt of naar Angel's Delight.
Ergens daartussen in vind ik beter."
Nee, ik kan er geen Candy Fluff uit halen.
Meer frambozenvla.
Puur en alleen omdat ik verschillende dingen al heb gevraagd aan Sanne en nooit antwoord kreeg.quote:
ik ookquote:
quote:
Was dit vragen dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee....ik ga het niet vragen ook...![]()
Je kunt beter zelf een keer shoppen, ik heb geen idee hoe duur zo'n klein flesje is, maar weet wel bijna zeker dat de verzendkosten van 5.50 hoger zullen zijn dan de prijs van dat flesje en dat is gewoon zonde.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Neee...ik wou wat aan je vragen, zie je quote. Maar ik durf niet.![]()
Het blijft nog steeds goedkoper dan de verzendkosten via een internetbestelling.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je kunt beter zelf een keer shoppen, ik heb geen idee hoe duur zo'n klein flesje is, maar weet wel bijna zeker dat de verzendkosten van 5.50 hoger zullen zijn dan de prijs van dat flesje en dat is gewoon zonde.
Ik hoop eigenlijk wat goedkoper. Speciaal voor de kerst. Of desnoods alleen speciaal voor mij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:33 schreef CherryLips het volgende:
ik hoop dat ie net zo duur is als de andere flesjes
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wat goedkoper. Speciaal voor de kerst. Of desnoods alleen speciaal voor mij.![]()
En ik ook, zelfde tijd als Sweet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heerlijk Cherry Lips, ik vind het zo leuk voor je
Lotjeb, ik ben er donderdag bij in Den Bosch.
Jij ook? Ik ben er rond een uur of 1800 - 1830 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |