abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31197966
Maeghan
Als ik iets voor je mee moet nemen donderdag moet je even gillen!
Tap tap tap
pi_31198179
De Jelly's en De bodybutters staan al op de site

Morgen Lush Den-Bosch...
En vrijdag A-Dam voor de kerstproducten
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2005 @ 10:35:46 #203
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31198335
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 07:31 schreef noekje het volgende:

Skaai, oh ja..ik zag het net. Jammer de bammer. Ik heb het van die Erik van 't Hof (??) van samenwonen en het blok. Ach, die Roberto zonder scooter zeg maar, of ben ik dan echt ouderwets?
Ik stiekem ook hoor
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:28:48 #204
128694 Sinkwanee
Ja zeg.. ik kan niet heksen!
pi_31199447
Ymme heb je mijn envelop al gehad?
*Eigenwijs is ook wijs*
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2005 @ 11:56:07 #205
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31200142
Ik feel like heaven. Ik heb net met de LemSlip buttercream gedouched, en met de Snow Fairy, volgens mij heb ik nog nooit zo lekker gedouched. Oké, een eerste Lush ervaring onder de douche vergeet je niet meer, maar dit was echt zo lekker . Die Lem Slip blijft, echt die moet ik altijd in huis hebben. Na het douchen merk ik er vaak niet veel meer van, dus ik heb een klein beetje butter cream op mijn lichaam gesmeerd . En de Snow Fairy gebruik ik als shampoo, want dan ruikt mijn haar de hele dag mierzoet. Ik ben zo gelukkig
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_31200733
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef Maeghan het volgende:
Hm, het is maar te hopen dat ik donderdag naar A'dam mag. Ik heb megaruzie thuis gehad vanavond, en het komt er op neer dat ik mag kiezen tussen thuis blijven wonen en het hele jaar alleen studeren/werken en verder NIETS of ik mag meteen mijn koffers gaan pakken. Agz ik geen geld heb om een eigen huis te vinden en mijn studie af te maken, schaar ik dat toch in de categorie dwang in plaats van keuze, maar goed, het is vast allemaal voor m'n eigen bestwil.

Ik kan wel een zeepje gebruiken zal k maar zeggen.

Plus dat ik vermoedelijk weer een fijne SAD episode ga krijgen dit jaar, want het gaat werkelijk geweldig. Als er een Lushproduct is tegen suicidale neigingen ga ik het gelijk kopen. =S
En ik mocht na de ruzie in dit huis niet eens meer online
Mama maakt mij
Billie Holiday is Lady Day!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:26:02 #207
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_31200847
En je bent er toch SS
Geheel off topic, maar als je het echt niet trekt zorg dat je met desnoods leningen van IBG of dergelijke zelfstandig wordt......
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:30:13 #208
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_31200967
Die jellies he, vallen die niet als puddinkjes uit elkaar onder de douche?
Die buttercreams klinken goed, ik ga morgen ook maar even een kijkje nemen
(ben pas een lush-newbie, vergeleken met jullie)
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_31201066
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 12:26 schreef lotje11 het volgende:
En je bent er toch SS
Geheel off topic, maar als je het echt niet trekt zorg dat je met desnoods leningen van IBG of dergelijke zelfstandig wordt......
Ik krijg altijd het idee dat mijn ouders me het huis niet uit willen hebben
Alleen het is nooit goed; dan zit ik weer te vaak thuis achter de computer en moet ik meer vrienden maken, en dan ben ik een week elke dag de hele dag de hort op met mensen en dan moet ik wat meer tijd aan huiswerk ebsteden en een keertje thuis mee-eten Ik heb vrienden zat, m'n ouders kennen ze alleen niet.
Tap tap tap
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:46:43 #210
22578 lotje11
pi_31201416
uhmm Cherry, volgens mij is 23 een leeftijd waarop je ouders zich daarmee niet meer zouden moeten bemoeien........

Om even wat ontopics te melden: ik ga straks denk ik lekker honingen, godiva voor haar, sexy of HIWTK voor douchen en honey poeder voor erna!!
pi_31201797
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:28 schreef Sinkwanee het volgende:
Ymme heb je mijn envelop al gehad?
pi_31202118
Hoe gebruiken jullie die butters dan

Zijn deze ook maar beperkt houdbaar Of gaat het hier om weken/maanden/jaar.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 13:20:59 #213
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31202356
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 12:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:44 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Wat was er met je enzymion dan? Ik heb hem ook maar na weken gebruik nog steeds geen goed effect.. Mn huid wordt zelfs vetter lijkt het.. Nu maar Imperiales gekocht, ik was het zat
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31202496
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:20 schreef MissBliss het volgende:

[..]

[..]
Ik zweer hierbij...
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2005 @ 13:35:42 #215
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31202761
Ik heb mijn jellie in een klein flesje weten te wurmen (drilstukje bij stukje) beetje heet water erbij, heel hard schudden en nu 2 dagen laten staan. Tip van PeRi gekregen, zij heeft nu een heerlijke douchegel van haar jellie gemaakt
De butter creams, ik doe gewoon de douche even uit, neem een klodder van die cream en doordat het boter achtig is smeert het lekker uit. Na het smeren spoel ik het af.
pi_31202841
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:35 schreef Skaai het volgende:
Ik heb mijn jellie in een klein flesje weten te wurmen (drilstukje bij stukje) beetje heet water erbij, heel hard schudden en nu 2 dagen laten staan. Tip van PeRi gekregen, zij heeft nu een heerlijke douchegel van haar jellie gemaakt
De butter creams, ik doe gewoon de douche even uit, neem een klodder van die cream en doordat het boter achtig is smeert het lekker uit. Na het smeren spoel ik het af.
Ik kan niet wachten deze te kopen morgen...
  † In Memoriam † woensdag 5 oktober 2005 @ 13:39:20 #217
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_31202870
He wat stom, er staan helemaal geen houdbaarheids datums op mijn jellie en butter cream doosjes.
Even mailen !
pi_31202944
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:39 schreef Skaai het volgende:
He wat stom, er staan helemaal geen houdbaarheids datums op mijn jellie en butter cream doosjes.
Even mailen !
Dat is idd wel handig om te weten ja.
Als ze nou redelijk lang houdbaar zijn, dan sla ik er gelijk meerdere in..
pi_31205966
@ MissBliss: Ik heb ooit in een topic hier een compositietekening in paint gemaakt om te laten zien hoe mijn huid eruitzag na een proefje Enzymion gebruikt te hebben. Deze klacht + tekening heb ik opgestuurd naar Lush

@ Lotje11: Misschien wel een idee.. maar dan blijf ik nog liever 7 maandjes thuis.. het zijn er maar 7...het kan erger..en dan ga ik lekker verhuizen, naar Amsterdam.. Yipeee!!!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:31:02 #220
22578 lotje11
pi_31206041
Heb je nog steeds geen mail terug SS?
Is ook het verstandigste, maar ik vond het erg opluchtend toen de maat beiderzijds vol was, om uit huis te gaan.
pi_31206084
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 15:31 schreef lotje11 het volgende:
Heb je nog steeds geen mail terug SS?
Is ook het verstandigste, maar ik vond het erg opluchtend toen de maat beiderzijds vol was, om uit huis te gaan.
Dat zal ik ook zeker zijn, terzijnertijd... Rustig aftellen

Bedankt
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:45:53 #222
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31206442
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@ MissBliss: Ik heb ooit in een topic hier een compositietekening in paint gemaakt om te laten zien hoe mijn huid eruitzag na een proefje Enzymion gebruikt te hebben. Deze klacht + tekening heb ik opgestuurd naar Lush

Was het zó erg dan?? Bij mij is het ook geen perfecte creme maar niet dat ik er tekeningen van hoef te maken...
Je wil hem zeker niet nog eens posten?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31208631
Butters zijn een jaar houdbaar las ik op het Engelse forum, van de jellies weet ik het niet.

Verder alles nog steeds kut hier. Heb inmiddels al ruim 24 uur niets gegeten en nog geen honger, en alleen maar zin om boos te zijn of me helemaal arm te kopen aan Christmas massage bars, ware het niet dat ik al diep in het rood sta.
En als ik donderdag niet weg mag, dan ga ik idd het huis uit, al moet ik er voor met m'n studie stoppen, en dan hoef ik ze ook niet meer te zien. Dit is de laatste keer dat ik voor hoer uitgemaakt ben thuis, en ik ga ook niet op m'n 21e pikken dat ik huisarrest opgelegd krijg. (Klinkt ook btje puberaal, maar tussen mijn ouders en mij klikt het al ruim tien jaar niet al te best, heb toen ik 13 was al overwogen me uit huis te laten plaatsen. Het ging alleen net even ietsjes beter de laatste twee jaar, dus ik had nog enige hoop ooit een normale band met mijn ouders te kunnen hebben. Helaas.)

Sorry voor de enorme offtopic maar ik word hier echt van. Morgen denk ik maar eens uit gaan zoeken hoe ik zsm aan een huis kom.
Sanity is (not) statistical
pi_31208688
Klinkt heftig Maeghan

Sterkte ermee
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:10:59 #225
22578 lotje11
pi_31208717
Ik vrees dat dit een beetje bekend klinkt Maeghan...... Sterkte! Informeer bij gemeente, IBG of je extra geld krijgt als je geen steun meer krijgt van je ouders, en bij kamerburo's......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')