Thanks!! * Vava is weer blij en schaamt zich niet meerquote:
Ik was er ook al aan begonnenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef HeatWave het volgende:
OP ff goed ingevoegd, met werkende links enzo...
Ruikt die echt zo vies? Ik vond hem in de winkel ook best lekker ruiken eigenlijk!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net de massagebar Black Magic 'geprobeerd'. Toen ik hem vasthad vond ik al dat hij een beetje vies rook, dus ik een klein beetje op m'n arm proberen, maarecht bah gewoon, terwijl hij in de winkel helemaal niet zo goor rook, anders had ik hem natuurlijk niet gekocht. Ik krijg het ook niet meer van m'n arm af nu
Wel vreemd dat hij ineens zo stinkt?
Ik hoop het wel, want ik vertrek vanavond tot zondag naar elders...quote:Op donderdag 22 september 2005 07:16 schreef PeRi het volgende:
Vandaag komt de Engeland order, als het goed is
En dat laatste wil zeggen:quote:Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 21-09-2005 Rijswijk Zh , balie postkantoren
Zending gesorteerd op sorteercentrum 22-09-2005 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd op sorteercentrum 22-09-2005 Dordrecht , intern transport pakketten
Als ik het zo lees komt 't pas morgenquote:De zending bevindt zich in het sorteerproces van TPG Post: dit betreft één van de TPG Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending de volgende dag zal plaatsvinden.
Daarom snap ik er ook niks vanquote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Ruikt die echt zo vies? Ik vond hem in de winkel ook best lekker ruiken eigenlijk!
Nee, ik heb ook nog een leven naast Lushquote:Op woensdag 21 september 2005 23:42 schreef Shirley het volgende:
Ymme soms van de aardbodem verdwenen?
Geduld dient de mensquote:Op donderdag 22 september 2005 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Ymme!
Alleen zie ik 'm pas zondagavond dan.
Maar goed, kan ik me ergens op verheugen op de terugreis!
Kloptquote:
Ja, de bodyshop heeft neutrale bodylotions. Daar kan je een geurtje aan laten toeveoegen eventueel...quote:Op donderdag 22 september 2005 10:02 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, ik was laatst bij de Tuinen en vroeg naar een geurloze creme, hadden ze nietHeeft de bodyshop die wel? Ik hoef natuurlijk dan niet persee Karma cream te kopen.
* heaven7 is op het moment niet bijster rijk
Oh....had ik dat nog niet geschreven.....quote:
Ben blij dat je zo mooi vind. Ik vond de glitters te veel van het goedequote:Op donderdag 22 september 2005 11:12 schreef Klare het volgende:
[..]
Oh....had ik dat nog niet geschreven...... Heb hem op m`n arm uitgeprobeerd en gliterde heel mooi tijdens het sporten
. Vind het echt iets om te gebruiken als ik uitga.....leuke glitters in m`n decolleté
. Ben er dus echt superblij mee
![]()
Ik kreeg net een mailtje dat mijn mail naar jou toe, niet is afgeleverd. Ik had hier in staan, dat ik wel geintereseert ben in de sandstonequote:Op donderdag 22 september 2005 09:48 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog een leven naast Lush![]()
Je enveloppe ligt klaar, met je adres erop. En gaat vandaag op de bus samen met die van Xcus_me![]()
Die van shimmy shimmy zijn toch kleiner? Misschien is dat dan een idee?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:50 schreef ymme het volgende:
De glitterbug vond ik idd ook wel lekker ruiken, maar ik vond de glitters te opvallend. Te groot.
Wil je misschien een klein stukje ruilen tegen ring of roses of emperor? Ben wel benieuwd naar die twee. Welke vind jij het lekkerst?quote:Op donderdag 22 september 2005 07:22 schreef debby1973 het volgende:
De buttercreams van mij zijn wel heel zacht. Ik heb heavenly bodies en almond. Ze zijn te zacht om te snijden.
Is mijn envelop al aangekomen bij je ?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef Anitra het volgende:
ik smeer het langer in dan gewone shampo, maar verder gewoon als anders.
* Anitra springt onder de douche met de nieuwe spulletjes
Vind je het wat.. of denk je van.. bah had die mabar maar nooit naar mijn verzondenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:41 schreef Anitra het volgende:
Oeh Lotje word verwend dus
Lemslip is heerlijken American Cream en Smitten en en en en en nog een heleboel meer
Ymme toen ik net onder de douche uit kwam lag hij op de mat, thanks!!!
Geeft niet hoor, zo'n haast heeft 't nou ook niet weer. Toch bedankt!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:46 schreef PeRi het volgende:
Xcuz_Me; ik ga morgen niet naar Lush. ZIjn wat dingen tussengekomen die iets belangrijker zijn (ja het is echt mogelijk). Sorry.
Ik ben weer naar het plaatselijke TPG punt geweest, die hebben de envelop op de weegschaal gelegd. Daar zeiden ze (ik weet het niet zeker meer, maar in iedergeval dat wat er op zat.) dat dat er op moest komen, aan postzegels.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vandaag heb ik de post van Ymme ontvangen, maar helaas onvoldoende gefrankeerd.
De appeltjeszeep lijkt me wel erg lekker, morgenochtend smeer ik Enzymion op.
Verder vind ik American Cream helemaal niet zo stinken als ik verwacht had...
Verder heb ik zelf de You Snap the Whip al, maar goed.
In ieder geval, bedankt Ymme, ik ga zo even het kaartje met de postzegel terugsturen naar TPG.
Vava, de Skinny Dip (ofzoiets) bodybutter ruikt inderdaad echt naar Paarden! Bah zeg, wat vies!
Die is volgens mij niet meer verkrijgbaarquote:Op donderdag 22 september 2005 17:46 schreef CherryLips het volgende:
appeltjeszeep!
Ik moet nog zoveel leren!
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Die is volgens mij niet meer verkrijgbaar
Ymme, begrijp me goed, ik vind het erg aardig dat je de proefjes opstuurt, maar dat hoeft niet gelijk een reden te zijn om zo te reageren.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef ymme het volgende:
rotstreek nou ja zeg. Ik stuur proefjes, idd een rotstreek hoor
En het is niet mijn fout, dat er te weinig op zat.. De van de TPG (personeel) zelf.
Ga morgen echt uit mijn slof schieten. Dit pik ik niet meer.![]()
Waarschijnlijk heb je dan meteen een reply gedaan,maar dan gaat de mail naar een onbestaand adres. Dus mail me even je adres naar sjurlie@hotmail.com en dan zal ik een proefje Sandstone voor je maken. Verder nog iets?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje dat mijn mail naar jou toe, niet is afgeleverd. Ik had hier in staan, dat ik wel geintereseert ben in de sandstone
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het alleen een naaistreek van de TPG.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ymme, begrijp me goed, ik vind het erg aardig dat je de proefjes opstuurt, maar dat hoeft niet gelijk een reden te zijn om zo te reageren.
Ik zeg ook niet dat het jouw fout is, ik zeg alleen maar dat mijn moeder het een rotstreek vond, omdat ze het onlogisch vindt.
Ok, ik heb je een mail gedaanquote:Op donderdag 22 september 2005 18:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dan meteen een reply gedaan,maar dan gaat de mail naar een onbestaand adres. Dus mail me even je adres naar sjurlie@hotmail.com en dan zal ik een proefje Sandstone voor je maken. Verder nog iets?
Ja die. Deze is erg lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 17:57 schreef Maeghan het volgende:
Welke Ymme, de Christmas Cracker BBS?
Idd niet wrijven.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:07 schreef PeRi het volgende:
Die deo's; was toch je oksel natmaken en dan deppen, niet wrijven?
Nee. Ik vrees echt het ergstequote:Op donderdag 22 september 2005 11:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
nugget, is de demon al terecht
-knip-
Die Black Pearl wil ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 20:15 schreef Sanne het volgende:
Black Pearl wil ik
De Engeland order is langsgeweest, en weer weggegaan.
Maar gelukkig komen ze morgen nog een keer terug.
Heerlijk in bad met B never, dat weet ik nu al.
Oooh die is zo lekker johquote:Op donderdag 22 september 2005 17:46 schreef CherryLips het volgende:
appeltjeszeep!
Helaas heb ik het net op de bus gedaan, 39 cent armer is op zich niet zo'n verliesquote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
SS16: Ik gooi dat soort kaartjes altijd gewoon in de prullenbak en ik heb van geen enkel kaartje óóit nog weer wat gehoord. Oh wacht, ja, heb 1x nog een brief gekregen met een herinnering. Ook in de papierbak gegaan. Nooit meer wat van gehorod
Voor zulke kleine bedragen komen ze hun grote, rode TPG-tent niet uit.
Is dat die appeltjeszeep?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb hier ook een stuk Temptation, ik vind er niet zoveel aan.
Nog lang niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:07 schreef bibi het volgende:
Heaven is jullie Honey bee have poeder al aangekomen?
Appel met een vleug kaneel inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2005 21:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Is dat die appeltjeszeep?
Ik ga hem denk ik vanavond voor het eerst gebruiken, dus k weet het nog niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:16 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Appel met een vleug kaneel inderdaadEcht een winterzeepje.
ksssj ksssjquote:Op donderdag 22 september 2005 21:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vandaag heb ik heel de dag 'gebodypumpt' (een fitnessprogramma van les mills) en ik ben helemaal gebroken.
Nu heb ik zelfs geen zin meer om op te staan vanuit mijn stoel.
Jullie taak: Jaag me weg
Zeg Sweetsixteen, zie ik daar nou een heel bijzonder zeldzaam zeepje van Lush liggen, daar, ver weg van je stoel? Ga eens gauw kijken!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vandaag heb ik heel de dag 'gebodypumpt' (een fitnessprogramma van les mills) en ik ben helemaal gebroken.
Nu heb ik zelfs geen zin meer om op te staan vanuit mijn stoel.
Jullie taak: Jaag me weg
Helaas kan ik nog steeds niet door 2 plafonds heen kijken...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef Nugget het volgende:
[..]
Zeg Sweetsixteen, zie ik daar nou een heel bijzonder zeldzaam zeepje van Lush liggen, daar, ver weg van je stoel? Ga eens gauw kijken!![]()
De hele dag pumpen? Ik vind een uurtje al zwaar....quote:Op donderdag 22 september 2005 21:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Na één uur pumpen trillen mijn spieren zo dat ik amper mijn veters kan strikken.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
De hele dag pumpen? Ik vind een uurtje al zwaar....
Vraag dan ook eens wat ze steeds doen met die envelopen met celestial die richting limburg gaan want die komen steeds niet aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:47 schreef ymme het volgende:
Ik ga morgen eerst terug, ff zeggen dat ze die weegschaal eens moeten nakijken ofzo. Voor de rest geen problemen met onvoldoende gefrankeerd?
Ik ben Soap Story gillend uitgerend. Wat een chemisch luchtjes, kleurtjes etc....quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef heaven7 het volgende:
En ik kwam de Soap story tegen >snip<
Ja die heet temptation, hij ligt nog in M'tricht... Misschien dat tie komende kerst weer komt.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:46 schreef CherryLips het volgende:
appeltjeszeep!
Misschien een tip Ymme, maar volgens de site van de TPG loopt de frankering gewoon op met 39 cent per keer. Ik gooi mijn proefjes brieven op de keuken weegschaal en leg dan de site van de TPG er naast. Is niet lullig bedoelt hoor...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:49 schreef ymme het volgende:
rotstreek nou ja zeg. Ik stuur proefjes, idd een rotstreek hoor
En het is niet mijn fout, dat er te weinig op zat.. De van de TPG (personeel) zelf.
Ga morgen echt uit mijn slof schieten. Dit pik ik niet meer.![]()
Ik vind hem prettig omdat mijn huid er lekker zacht van wordt. De geur zelf is niet echt overheersend en ook snel weg (tegenovergestelde van Candy Fluff dus). Dus ik ben op zoek gegaan naar een goede basis. Potion lijkt tot op heden de beste basis. Sanex bodylotion is ruk als basis....quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:05 schreef heaven7 het volgende:
Heb jij de honey bee have Sinkwanee? Hoe vind je em?
Glitterbug is een massage bar met glittertjes (groters als de glitters in Candy Fluff), die staat ook nog op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Glitterbug, wat is dat, kan iemand mij door over informeren?
>snip<
Sinkwanee, ik heb hier een proefje Bare Naked Lady liggen, als je wilt, frut ik het in een zakje en stuur ik het in de envelop naar jou op!
Ik vind het namelijk niet zo'n lekkere geur!
ik vond m ook zo stinken ja heb m weggegooidquote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net de massagebar Black Magic 'geprobeerd'. Toen ik hem vasthad vond ik al dat hij een beetje vies rook, dus ik een klein beetje op m'n arm proberen, maarecht bah gewoon, terwijl hij in de winkel helemaal niet zo goor rook, anders had ik hem natuurlijk niet gekocht. Ik krijg het ook niet meer van m'n arm af nu
Wel vreemd dat hij ineens zo stinkt?
Geeft Big ook echt meer volume aan je haar?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben érg tevreden over Big! Wat een fijne shampoo!
Hmm... dat weet ik nog niet zo goed! Had m'n haar vast, dus moeilijk te beoordelen. Misschien merk ik dat wat meer na een paar keer wassen met dat spul!quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:50 schreef Klare het volgende:
[..]
Geeft Big ook echt meer volume aan je haar?
Ik ook, het is echt onwijs zonde en jammerquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik baal er onwijs van dat de demon niet bezorgd is. heb er best wel de ter*** in.![]()
neen, stupid mequote:Op vrijdag 23 september 2005 12:35 schreef Nugget het volgende:
Had je je adres achterop de envelop geschreven? Soms sturen ze het terug als de envelop kapot is ofzo.
Heeft je vriendje je geholpen, Lotje?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:03 schreef Lotjeb het volgende:
Zo, net toch lekker gelushed, zij het met veel pijn en moeite![]()
Ocean salt, fresh farmacy, i should coco maar dat was teveel gedoe dus afgemaakt met alkmaar op de fluff (?), irrisistible bliss en americam cream. Ruik heerlijk zwoel nu![]()
Ondanks de pijn voel ik me weer een stuk beter![]()
Nee, dit keer helemaal op eigen kracht, vriend is aan het werk. Het ging redelijk alleen mijn rug afdrogen was nogal problematischquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Heeft je vriendje je geholpen, Lotje?
Oe! Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:47 schreef Maeghan het volgende:
De pakjes zijn de deur uit trouwens.
Een Almond Kisses creme waar de verkeerde ingrediënten zijn gebruikt, maar die te lekker was om weg te gooien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat is het precies Sanne?
Goed zo, Lotje, ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:16 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Nee, dit keer helemaal op eigen kracht, vriend is aan het werk. Het ging redelijk alleen mijn rug afdrogen was nogal problematisch![]()
Toch blij dat ik het gedaan heb. Van een goede douche kan ik echt opknappen![]()
Ik kan het niet helemaal plaatsen, er zit bijna iets kokos-achtigs aan maar mijn gezicht en dat van m'n moeder vertrekt helemaal als we 't ruikenquote:
Ja nou, ze noemde als voorbeelden de schimmelinfectie en de koortslip. Ze bedoelde duidelijk niet die ene soa. Gelukkig maarquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:49 schreef lotje11 het volgende:
Uhmmmm, XcuZ-Me het klinkt nogal heftig wat je vancohtend gedaan hebt, maar om even iets essentieels recht te zetten :HERPES is GEEEN schimmel infectie!!! Herpes is een hartstikke besmettelijk virus en je komt er nooit meer vanaf. (Familie van de koortslip).....
Wat had je gebruikt dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kreeg gisteravond trouwens meerdere keren complimentjes, dat mijn huid zo lekker zacht is..![]()
Dankjewel Sinkwaneequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:42 schreef Sinkwanee het volgende:
Sterkte XCuz_Me. Je hebt nogal wat voor je kiezen gekregen... Lekker rustig aan doen en jezelf in acht nemen.
Ik weet het.. Dat is echt ruk. Het komt er eigenlijk op neer dat je eigenlijk alles zelf moet gaan maken... Als je inspiratie nodig hebt, kun je me altijd mailen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overigens net boodschappen wezen doen, verbazingswekkend in hoeveel producten melkbestandsdelen zitten.
Dankjewelquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:33 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Ik weet het.. Dat is echt ruk. Het komt er eigenlijk op neer dat je eigenlijk alles zelf moet gaan maken... Als je inspiratie nodig hebt, kun je me altijd mailen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:04 schreef heaven7 het volgende:
Meiden..........
DE HONINGPOEDERS ZIJN BINNEN!!!!
Yay! Wat leuk! Ik ben erg benieuwd! En idd dus een goed idee die meet op 6 oktober!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:04 schreef heaven7 het volgende:
Meiden..........
DE HONINGPOEDERS ZIJN BINNEN!!!!
Den Bosch Lush winkelquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Waar meet waar waar waar?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik wil nu jullie niet belasten en verplichten met condoleances geven ofzo, maar op de 1 of andere manier voelt dit topic heel vertrouwd en kan ik jullie best wel wat vertellen.
Mijn oma is vandaag overleden om half drie.
Ik had erg weinig contact met haar, omdat ze ver weg woonde en bijna altijd ziek was.
Ik wil het toch even met jullie delen en ik zal helaas naar de begrafenis moeten![]()
Mijn favo douchegels:quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:03 schreef Anitra het volgende:
Mijn favo van de zeepjes zijn:
Rockstar
Snowcake
Angels Delighthetzelfde als Sanne
Van douchegels:
Tramp
Happy Hippy
Sonic Death Monkey
Dankjewel, LotjeBquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef Lotjeb het volgende:
SS16 Zoals hierboven al gezegd: afsluiten is goed. En ook belangrijk. Sterkte![]()
Die is dan weer totaal andersquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mijn favo douchegels:
- B never too busy to be beautiful
- Sonic Death Monkey
- Happy for Sad
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:51 schreef heaven7 het volgende:
Heb jij wat over Anitra? Ik ben zo benieuwd.
Jammer!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef Anitra het volgende:
[..]ik heb hem vandaag op de bus gedaan naar iemand anders
Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:10 schreef heaven7 het volgende:
En nog een keer.. wordt die Bnever honingshowergel in Engeland bij Lush verkocht?
Waarom is het niets dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:19 schreef morgaine21 het volgende:
Ik vind die witte tandpasta echt 3x niks. Iemand interesse om hem tegen iets te ruilen?
Hij smaakt zoals de american cream ruikt. Die vind ik lekker als geur maar ik proef hem liever niet.quote:
Mm, dat klinkt wel apart.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:32 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Hij smaakt zoals de american cream ruikt. Die vind ik lekker als geur maar ik proef hem liever niet.
Ik heb even gekeken op de site maar ik geloof niet dat het mijn eerste keus als volgende shampoo is, jammer! Ik ben wel benieuwd naar de New maargoed, ff geen Irresistible Bliss dus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mm, dat klinkt wel apart.
Ruilen voor die irrisistable bliss?
Ik ben heel moeilijk met tandpasta's heb eindelijk een lekkere gevonden, dus voor ik het zou ruilen/bestellen wil ik eigenlijk eerst weten hoe het ruikt/smaakt. Zodra ik ze ergens in een winkel zie ga ik iig wel even aandacht aan de tandpasta's besteden want uiteraard ben ik wel benieuwd!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:32 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Hij smaakt zoals de american cream ruikt. Die vind ik lekker als geur maar ik proef hem liever niet.
kom je bij mij op visitequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben heel moeilijk met tandpasta's heb eindelijk een lekkere gevonden, dus voor ik het zou ruilen/bestellen wil ik eigenlijk eerst weten hoe het ruikt/smaakt. Zodra ik ze ergens in een winkel zie ga ik iig wel even aandacht aan de tandpasta's besteden want uiteraard ben ik wel benieuwd!
Ik heb trouwens al wel weer wat Lushbezoekjes in het vooruizicht![]()
- 6 oktober Den Bosch
- eind oktober Berlijn
- 10 december Maastricht
![]()
Rockstar is echt mega-megazoet! Bij mij springt het glazuur spontaan van mijn tanden bij het ruiken van die zeepquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:54 schreef Nugget het volgende:
Mijn favo zeepjes:
HIWTK![]()
![]()
![]()
![]()
Figs and Leaves
Miranda
Ik ga vaak voor zoet
(Iemand anders nog suggesties voor wat zoetere zepen waar ik aan kan gaan snuffelen?)
Zat het briefje er nog in? Ik heb nl zitten toveren met alle enveloppen zodat het door de brievenbus pastequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:16 schreef Aventura het volgende:
Ik had heel leuke post vandaag
Je bent een schat Anitra
Ja! Wat een verrassingquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:37 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zat het briefje er nog in? Ik heb nl zitten toveren met alle enveloppen zodat het door de brievenbus paste
Massage barquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja! Wat een verrassing
Kan ik je meteen een vraag stellen: wat is Absolution?
Ik kan me deze massage bar niet herinneren uit de winkel, vreemd hoor. Ik ga hem denk ik wel kopen, ik ben gek op dat soort geurenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:48 schreef Anitra het volgende:
Ik zit vaak aan dat ding te snuffelen en heb hem nog geen 1x gebruikt. Echt zo'n heerlijk relax geurtje is het.
Heel goed ingeschat want nu wil ik van alles een grote versie hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef Anitra het volgende:
Ik had je lijst erbij gepakt en zat te kijken welke geuren bij jou veel voorkwamen en zag veel aardse geuren staan als ik het goed heb zo even uit mijn hoofdEn had zoiets van de Absoltion moet er gewoon bij, goeie keus dus
* Anitra vind het zo leuk als mensen het ook leuk vinden
Ik vond hem idd ook erg tegen vallen op vakantiequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:24 schreef debby1973 het volgende:
Ben net in bad geweest met sex bomb. Ik dacht dat hij heel zoet zou zijn maar hij is juist heel bloemig en daar hou ik dus helemaal niet van. water was wel heel mooi knal roze.
Ja ik heb zequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sinkwanee, jouw proefjes zijn net op de post gegaan, met een begeleidend briefje.
Hopelijk heb je hem morgen op de bus!
knuffel... Altijd moeilijk om verplicht afscheid te moeten nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn oma is vandaag overleden om half drie.
zeepies:quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat is unaniem je favoriete zeepje?
HIWTK voor mij.
H7 ik ga 6 oktober naar Den Boch. Zal ik dan een proefje meenemen voor je?quote:
Leuk!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef Maeghan het volgende:
offtopic: met een beetje mazzel zit ik in november weer een week in Engeland. =)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, wat in het vat zit, verzuurt niet!Je hebt nog wat leuks in het vooruitzicht
Nou dat je dat pakketje dus nog krijgt.quote:
Graag!!! Lief van jequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
H7 ik ga 6 oktober naar Den Boch. Zal ik dan een proefje meenemen voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |