Ik kan het niet helemaal plaatsen, er zit bijna iets kokos-achtigs aan maar mijn gezicht en dat van m'n moeder vertrekt helemaal als we 't ruikenquote:
Ja nou, ze noemde als voorbeelden de schimmelinfectie en de koortslip. Ze bedoelde duidelijk niet die ene soa. Gelukkig maarquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:49 schreef lotje11 het volgende:
Uhmmmm, XcuZ-Me het klinkt nogal heftig wat je vancohtend gedaan hebt, maar om even iets essentieels recht te zetten :HERPES is GEEEN schimmel infectie!!! Herpes is een hartstikke besmettelijk virus en je komt er nooit meer vanaf. (Familie van de koortslip).....
Wat had je gebruikt dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kreeg gisteravond trouwens meerdere keren complimentjes, dat mijn huid zo lekker zacht is..![]()
Dankjewel Sinkwaneequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:42 schreef Sinkwanee het volgende:
Sterkte XCuz_Me. Je hebt nogal wat voor je kiezen gekregen... Lekker rustig aan doen en jezelf in acht nemen.
Ik weet het.. Dat is echt ruk. Het komt er eigenlijk op neer dat je eigenlijk alles zelf moet gaan maken... Als je inspiratie nodig hebt, kun je me altijd mailen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overigens net boodschappen wezen doen, verbazingswekkend in hoeveel producten melkbestandsdelen zitten.
Dankjewelquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:33 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Ik weet het.. Dat is echt ruk. Het komt er eigenlijk op neer dat je eigenlijk alles zelf moet gaan maken... Als je inspiratie nodig hebt, kun je me altijd mailen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |