Omdat ik me verveel ga ik maar even vertellen waar ik vanochtend geweest ben, het heeft namelijk nogal indruk op me gemaakt en ik wil even m'n hartje luchten
![]()
Sorry mede-Lushies!
Aangezien ik al sinds lange tijd lichamelijke klachten heb (haaruitval, ernstige vermoeidheid, huidklachten) ben ik vanochtend langs een mevrouw geweest die je lichaam kan "uitlezen" net als een autogarage een autocomputer kan uitlezen. Zij kan zien aan welke elementen je een (ernstig) tekort hebt en kan je vertellen hoe je dat op moet lossen. Ze doet dat dmv energielijnen in je lijf. Je moet gaan liggen en je arm omhoog doen. Zij drukt dan op een punt en drukt je arm naar beneden en jij moet tegendruk geven. Op de meeste punten is het geen probleem om die tegendruk te geven, maar op sommige punten valt je arm bijna als vanzelf naar beneden. Heel vaag! Elk punt wat ze aandrukt correspondeert met een bepaald stofje wat je lijf nodig heeft om goed te functioneren.
Aan de hand van de ontbrekende stofjes vertelt ze dan welke klachten je moet hebben en waar je last van hebt en het is zo griezelig, maar het klopte precies...
Ik blijk een koemelk & amalgaam allergie, een gigantisch jodium tekort en daardoor een tekort aan ijzer en magnesium te hebben... veroorzaakt door 1. de waterpokken die ik als kind heel ernstig heb gehad, 2. Pfeiffer, 3. donkere ogen. Heel gek, maar mensen met donkere ogen schijnen meer jodium nodig te hebben dan mensen met lichte ogen en tot slot 4. Herpes-infectie; de voor de meeste dames welbekende vaginale schimmelinfectie
![]()
Het gebrek aan deze kern-elementen (jodium, ijzer, magnesium) kunnen de volgende klachten veroorzaken:
- moeheid
- lusteloosheid
- nergens toe komen
- snel geïrriteerd zijn
- KNO-klachten
- buikklachten
- snel blauwe plekken
- onzekerheid door gebrek aan kracht
- huidklachten
- overgevoeligheid voor geluid (!)
- haaruitval (door gemis magnesium en ijzer)
- koud/warm problemen
- concentratiegebrek
- stemmingswisselingen
- onregelmatige of heftige menstruaties
- slappe nagels
- pijnlijke spieren en gewrichten
Ze dreunde het lijstje op en het was alsof ik mezelf even de revue hoorde passeren... Vooral de overgevoeligheid voor geluid was "eng" dat ze dat wist. Ik kan écht niet tegen lawaai en de kleinste geluidjes kunnen aankomen alsof iemand met een misthoorn in m'n oor staat te toeteren.
Nu mag ik 6 weken geen producten met koemelk eten of drinken, om zo die allergie uit m'n lijf te krijgen. Na die weken mag ik het (gelukkig!) wel weer. Verder moet ik m'n amalgaamvullingen laten vervangen (stond toch al op 't to-do lijstje) en moet ik druppelen met e.o.a. tinctuur en kelp en kalk/magnesium-supplementen slikken.
Maar nu het ergste... Om de essentiële stof jodium aan te vullen en vervolgens op peil te houden, moet ik minstens 3x per week een zeevis eten... En laat ik nou juist degene zijn om te gruwelen van vis
![]()
. Maar goed, ik wil me graag beter gaan voelen, dus ik ga het maar proberen!
Over 6 weken moet ik terugkomen en ze was héél benieuwd hoe ik me dan zou voelen. Volgens haar moet ik spectaculaire verbeteringen zien de komende weken, als ik me houd aan de opgelegde regels!
Nou, dit wilde ik even van me afschrijven
![]()
.
[b]Op
dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef
Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!