Hij smaakt zoals de american cream ruikt. Die vind ik lekker als geur maar ik proef hem liever niet.quote:
Mm, dat klinkt wel apart.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:32 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Hij smaakt zoals de american cream ruikt. Die vind ik lekker als geur maar ik proef hem liever niet.
Ik heb even gekeken op de site maar ik geloof niet dat het mijn eerste keus als volgende shampoo is, jammer! Ik ben wel benieuwd naar de New maargoed, ff geen Irresistible Bliss dus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Mm, dat klinkt wel apart.
Ruilen voor die irrisistable bliss?
Ik ben heel moeilijk met tandpasta's heb eindelijk een lekkere gevonden, dus voor ik het zou ruilen/bestellen wil ik eigenlijk eerst weten hoe het ruikt/smaakt. Zodra ik ze ergens in een winkel zie ga ik iig wel even aandacht aan de tandpasta's besteden want uiteraard ben ik wel benieuwd!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:32 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Hij smaakt zoals de american cream ruikt. Die vind ik lekker als geur maar ik proef hem liever niet.
kom je bij mij op visitequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben heel moeilijk met tandpasta's heb eindelijk een lekkere gevonden, dus voor ik het zou ruilen/bestellen wil ik eigenlijk eerst weten hoe het ruikt/smaakt. Zodra ik ze ergens in een winkel zie ga ik iig wel even aandacht aan de tandpasta's besteden want uiteraard ben ik wel benieuwd!
Ik heb trouwens al wel weer wat Lushbezoekjes in het vooruizicht![]()
- 6 oktober Den Bosch
- eind oktober Berlijn
- 10 december Maastricht
![]()
Rockstar is echt mega-megazoet! Bij mij springt het glazuur spontaan van mijn tanden bij het ruiken van die zeepquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:54 schreef Nugget het volgende:
Mijn favo zeepjes:
HIWTK![]()
![]()
![]()
![]()
Figs and Leaves
Miranda
Ik ga vaak voor zoet
(Iemand anders nog suggesties voor wat zoetere zepen waar ik aan kan gaan snuffelen?)
Zat het briefje er nog in? Ik heb nl zitten toveren met alle enveloppen zodat het door de brievenbus pastequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:16 schreef Aventura het volgende:
Ik had heel leuke post vandaag
Je bent een schat Anitra
Ja! Wat een verrassingquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:37 schreef Anitra het volgende:
[..]
Zat het briefje er nog in? Ik heb nl zitten toveren met alle enveloppen zodat het door de brievenbus paste
Massage barquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja! Wat een verrassing
Kan ik je meteen een vraag stellen: wat is Absolution?
Ik kan me deze massage bar niet herinneren uit de winkel, vreemd hoor. Ik ga hem denk ik wel kopen, ik ben gek op dat soort geurenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:48 schreef Anitra het volgende:
Ik zit vaak aan dat ding te snuffelen en heb hem nog geen 1x gebruikt. Echt zo'n heerlijk relax geurtje is het.
Heel goed ingeschat want nu wil ik van alles een grote versie hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef Anitra het volgende:
Ik had je lijst erbij gepakt en zat te kijken welke geuren bij jou veel voorkwamen en zag veel aardse geuren staan als ik het goed heb zo even uit mijn hoofdEn had zoiets van de Absoltion moet er gewoon bij, goeie keus dus
* Anitra vind het zo leuk als mensen het ook leuk vinden
Ik vond hem idd ook erg tegen vallen op vakantiequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:24 schreef debby1973 het volgende:
Ben net in bad geweest met sex bomb. Ik dacht dat hij heel zoet zou zijn maar hij is juist heel bloemig en daar hou ik dus helemaal niet van. water was wel heel mooi knal roze.
Ja ik heb zequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sinkwanee, jouw proefjes zijn net op de post gegaan, met een begeleidend briefje.
Hopelijk heb je hem morgen op de bus!
knuffel... Altijd moeilijk om verplicht afscheid te moeten nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn oma is vandaag overleden om half drie.
zeepies:quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat is unaniem je favoriete zeepje?
HIWTK voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |