Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het alleen een naaistreek van de TPG.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ymme, begrijp me goed, ik vind het erg aardig dat je de proefjes opstuurt, maar dat hoeft niet gelijk een reden te zijn om zo te reageren.
Ik zeg ook niet dat het jouw fout is, ik zeg alleen maar dat mijn moeder het een rotstreek vond, omdat ze het onlogisch vindt.
Ok, ik heb je een mail gedaanquote:Op donderdag 22 september 2005 18:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dan meteen een reply gedaan,maar dan gaat de mail naar een onbestaand adres. Dus mail me even je adres naar sjurlie@hotmail.com en dan zal ik een proefje Sandstone voor je maken. Verder nog iets?
Ja die. Deze is erg lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 17:57 schreef Maeghan het volgende:
Welke Ymme, de Christmas Cracker BBS?
Idd niet wrijven.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:07 schreef PeRi het volgende:
Die deo's; was toch je oksel natmaken en dan deppen, niet wrijven?
Nee. Ik vrees echt het ergstequote:Op donderdag 22 september 2005 11:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
nugget, is de demon al terecht
-knip-
Die Black Pearl wil ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 20:15 schreef Sanne het volgende:
Black Pearl wil ik
De Engeland order is langsgeweest, en weer weggegaan.
Maar gelukkig komen ze morgen nog een keer terug.
Heerlijk in bad met B never, dat weet ik nu al.
Oooh die is zo lekker johquote:Op donderdag 22 september 2005 17:46 schreef CherryLips het volgende:
appeltjeszeep!
Ik moet nog zoveel leren!
Helaas heb ik het net op de bus gedaan, 39 cent armer is op zich niet zo'n verliesquote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
SS16: Ik gooi dat soort kaartjes altijd gewoon in de prullenbak en ik heb van geen enkel kaartje óóit nog weer wat gehoord. Oh wacht, ja, heb 1x nog een brief gekregen met een herinnering. Ook in de papierbak gegaan. Nooit meer wat van gehorod
Voor zulke kleine bedragen komen ze hun grote, rode TPG-tent niet uit.
Is dat die appeltjeszeep?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb hier ook een stuk Temptation, ik vind er niet zoveel aan.
Nog lang niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:07 schreef bibi het volgende:
Heaven is jullie Honey bee have poeder al aangekomen?
Appel met een vleug kaneel inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2005 21:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Is dat die appeltjeszeep?
Ik ga hem denk ik vanavond voor het eerst gebruiken, dus k weet het nog niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:16 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Appel met een vleug kaneel inderdaadEcht een winterzeepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |