Ik heb ze al bewerkt, ook in de wiki.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:21 schreef _evenstar_ het volgende:
je vergeet de laatste 4 topics..![]()
ik was net bezig maar je was me voor![]()
Nog geen antwoord van Lush gehad... Dus vooralsnog zit ik met de waterige Imperialisquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:30 schreef heaven7 het volgende:
Hebben jullie nou allemaal goeie cremes trouwens?
Ik luisterde gisteren via mijn retro hippe MP3 speler naar Iron & Wine. Ik moest ook aan jou denken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:26 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Ik had een lushwinkel in Budapest gezien. Ik moest meteen aan jullie denken.
Wat zijn we toch klef.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik luisterde gisteren via mijn retro hippe MP3 speler naar Iron & Wine. Ik moest ook aan jou denken.
Dat met Babyface heb ik ook, daarom vind ik hem ook niet fijn. Als ik mijn makeup weghaal gaat er ook wat in mijn ogen zitten lijkt het, dan zie ik heel wazig een hele lange tijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:29 schreef Nugget het volgende:
Als ik mijn gezicht gewassen heb met Babyface blijft er een soort laagje achter op mijn huid. Is dit de bedoeling of gebruik ik te veel / schrob ik niet genoeg af? Ik haal het er wel gewoon af met het warm-water-watje-idee.
Bij mij ging het er na Dreamwash en Tea Tree water ook wel af. Vroeg me af of het normaal was, gelukkig niks abnormaals dus. Dank allenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:43 schreef Kyara het volgende:
Ik gebruik na Babyface ook nog Aqua Marina en BOFA, dus dan gaat het laagje er wel weer af.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:21 schreef gday het volgende:
Aqua Marina masker, Oceansalt op m'n neus, haar gewassen met Seanik, ingezeept met Sandstone, geschoren met Razorantium, nagesmeerd met Ambrosia, gezicht nadien ingesmeerd met Enzymion...... WAT IS ER MET ME GEBEURD![]()
Hee, das mooi! Ze hadden geen kleinere envelopjes meer, dus ik hoop niet dat de inhoud nou erg teleurstellend voor je was?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:18 schreef morgaine21 het volgende:
Mijn proefje van xcuz_me is binnen![]()
Heb jij die van mij ook al?
Jouw stukje was prima hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is er, morgaine!![]()
Wat ruikt het lekkerIn de verte ruik je Snowcake, het meeste de amandelen.
Het doosje heeft de verre reis niet overleefd, maar ik denk dat het toch snel op is.
* blij is!
* hele tijd aan handen snuffelt
Nee, nog net niet. Er zit wel een barst in, dus ik moet er nog even een veilig onderkomen voor zoekenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:32 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Jouw stukje was prima hoor![]()
Ik hoop trouwens niet dat het doosje gelekt heeft?
Ja, ik ruik zelf iets ook wel iets bekends... Maar ik kan het ook niet echt plaatsenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:36 schreef morgaine21 het volgende:
ik vind hem wel lekker, ruikt naar iets bekends maar kan dr niet opkomen...
Ik zit me echt een ongeluk te snuffen aan dat blokje, t ruikt naar een soert snoep ofzo?
De postbode zal wel denken, al die onvoldoende gefrankeerde enveloppen die jij krijgtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:13 schreef Funnie het volgende:
Ik heb je envelop gekregen emmy, maar was onvoldoende gefrankeerd
Wat ben ik nu nieuwsgierig naar wat je Morgaine hebt gestuurd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik ruik zelf iets ook wel iets bekends... Maar ik kan het ook niet echt plaatsen.
Mijn vriend had deze associatie:
[afbeelding]
Van die Napoleon-zuurtjes.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik ruik zelf iets ook wel iets bekends... Maar ik kan het ook niet echt plaatsen.
Mijn vriend had deze associatie:
[afbeelding]
Van die Napoleon-zuurtjes.
Dat magquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:19 schreef PeRi het volgende:
Leuk Xcuz! Stop het ook even bij de Wiki
Sympathy for the Skin gok ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:42 schreef La_Guiri het volgende:
Wat is sfts?
Ik denk Sympathy for the Skinquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:42 schreef La_Guiri het volgende:
Wat is sfts?
Oh stom! Inderdaad! Ik bedoel de Bohemianquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:12 schreef heaven7 het volgende:
XcUZ_Me, leuke reviews maar Lemony flutter is geen zeepje hoor
Tering!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Maeghan het volgende:
[afbeelding]
ik geneer me, werkelijk....
Ghehee idd sta ik vaak op away, zo lang er niet: niet storen staat mag je mij altijd storenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:47 schreef imago het volgende:
[..]
De postbode zal wel denken, al die onvoldoende gefrankeerde enveloppen die jij krijgt
(Ik heb je trouwens toegevoegd op MSN om dat nog te overleggen, maar je bent altijd away- of je doet net alsof in ieder gevalDus dan wil ik je liever niet storen. Spreek mij anders een keertje aan!
)
Sprakeloosquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Maeghan het volgende:
[afbeelding]
Dat is inderdaad vervelend, ging het om de Snowcake betaling?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:25 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ghehee idd sta ik vaak op away, zo lang er niet: niet storen staat mag je mij altijd storen
Als ik er wel ben reageer ik ook wel meteen hoor. Tis een rare gewoonte van me![]()
Maar ik zie jou iig niet online staan!
En sjah.. geld per post ben ik al niet zo gek van. Maar als het dan ook niet voldoende is gefrankeerd dan heb ik toch wel al meer de pest erin.
Wow!! Dat ziet er echt mooi uit! Het zijn net hele bijzondere taarten!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:45 schreef Maeghan het volgende:
Trouwens, zo staan de buttercreams dus in de winkel:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ziet eruit als drilpudding
Leuk, taart en drilpudding op je lijf smeren.
Ik wil beidequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
Ze zijn allebei lekker Vava! Als je huid een opkikker nodig heeft lijkt me de Butterball erg lekker en wil je gewoon relaxen met een zoet geurtje dan is de Ma-bar erg lekker!!
heilige mozes...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Maeghan het volgende:
[afbeelding]
Hm, ik voel me betrapt. Nu geneer ik me nog erger =Pquote:
Me nog elke keer verwonderen hoeveel zeepjes een mens kan hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:34 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hm, ik voel me betrapt. Nu geneer ik me nog erger =P
Wat doe jij hier trouwens? =P
Ik geloof dat je te laat ben met waarschuwenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:39 schreef Maeghan het volgende:
Hahaha, och nee, doe het niet! Over drie maanden heb je net zo veel als ik, is je geld op en beginnen je hersencellen langzaam af te sterven door overmatig zeepgebruik! =P
Nee, helaas je Sandstone is niet uniekquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:43 schreef Maeghan het volgende:
Oh btw, ik heb een zwetende Sandstone. Ben ik uniek? Of althans, is mijn Sandstone uniek?
haha, nee, ik heb niet genoeg geld voor zo'n enorme verzameling.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:39 schreef Maeghan het volgende:
Hahaha, och nee, doe het niet! Over drie maanden heb je net zo veel als ik, is je geld op en beginnen je hersencellen langzaam af te sterven door overmatig zeepgebruik! =P
Wat heb je eigenlijk gekocht dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
haha, nee, ik heb niet genoeg geld voor zo'n enorme verzameling.
maar ik hou wel stiekem mijn hart vast als er een Lush in Utrecht komt![]()
Ik denk zo'n beetje hetzelfde, misschien iets duurder (Frankrijk is doorgaans wat duurder dan NL)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, nu ik hier toch zit [klaag]
de lush in parijs, scheelt dat qua geld met nederland, of is dat duurder, of hetzelfde?
Dat prijsverschil vind ik ook belachelijk... waarom is datquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:49 schreef Maeghan het volgende:
In de Lush in Engeland waren ze trouwens heel erg verbaasd dat alles hier zo veel duurder is. Ik vertelde namelijk dat ik daarom zo veel kocht, dat het veel geld scheelde.
Ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:25 schreef Maerycke het volgende:
Wat een verschil, Maeghan! Ik ben écht geen zeur, maar inmiddels voel ik me toch een beetje bekocht...
oh god nu worden de reisjes naar Engeland nog duurder na die tig boekenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:30 schreef Maeghan het volgende:
Ja, ik wist allang dat Noord-Engelsen geweldige mensen zijn, maar dit bevestigt het nog eens extra =P Nog een reden om te emigreren. Jeej!
Love Lettuce. Best wel grove ruwe scrub, ik heb 'm ook op m'n voeten gesmeerd, was wel lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk gekocht dan?
En ik ben wél een zeur, dus kun je je voorstellen hoe ík me dan moet voelen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:25 schreef Maerycke het volgende:
Wat een verschil, Maeghan! Ik ben écht geen zeur, maar inmiddels voel ik me toch een beetje bekocht...
quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:32 schreef imago het volgende:
[..]
En ik ben wél een zeur, dus kun je je voorstellen hoe ík me dan moet voelen!![]()
Dat is wel zonde zegquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
xcuze me, bedankt voor de dream cream.
ik heb hier een envelop vol met creme en papier prut, het fotodoosje is opengegaan en heb dus nu een vieze envelop
ik kan niet eens lezen wat op het briefje stond, kutptt
* Heel heel heeel veel nare woordjes zegtquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
xcuze me, bedankt voor de dream cream.
ik heb hier een envelop vol met creme en papier prut, het fotodoosje is opengegaan en heb dus nu een vieze envelop
ik kan niet eens lezen wat op het briefje stond, kutptt
Ik ben in de winkel bij station Friedrichstrasse geweest, die is best wel groot. Maar eigenlijk maakt het niks uit want ze hebben toch hetzelfde assortisement, misschien iets meer van hetzelfde. Het was in Berlijn helaas wel nog duurder dan in Nederland.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:25 schreef Vava het volgende:
Je kan ook verzamelenik heb ook niet zoveel geld dat ik in 1 keer een enorme verzameling aan kan leggen
maar steeds weer wat erbij lijkt me leuk
![]()
Ik ga eind oktober naar Berlijnen daar zijn 4 !!! Lushwinkels
weet iemand trouwens welke Lushwinkel in Berlijn de grootste is? De verkoopster in de Lushwinkel in Den Bosch zei dat er 1 vrij grote Lushwinkel is in Berlijn.... als ik daar toch ben... wil ik natuurlijk wel naar de grootste
![]()
ik denk niet dat er nog iets te redden valt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
* Heel heel heeel veel nare woordjes zegt![]()
![]()
![]()
Verdomme! Stelletje TPG-prutsers!! Ik koop toch niet voor niets een beschermende envelop?!
* XcUZ_Me is pissed![]()
Ik hoop dat je er nog *iets* van kan redden.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:06 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben een uur in bad geweest met Cosmetic warrior, Aqua marina, Seanik, Sandstone, Veganese en een bruisbal van kruidvatNagesmeerd met Enchanted eye cream (heerlijk goedje zeg!) en Almond kisses.
Echt, je fleurt er helemaal van op
Ja, ik had em nog liggen en weggooien is ook zo zondequote:
Is inderdaad erg geïnspireerd door Lush! Ben je in Madrid nu?quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:33 schreef Marloes het volgende:
Ik ben nu in Spanje en liep net langs een Lush na-aap winkel
Ze hebben er zelfs dezelfde etiketjes, alleen een ander logo. Ook allemaal zeepjes, en scrubs etc. De meloen zeep was wel lekker, in de vorm van een meloen
Het heet bubbly. www.bubblyspain.com
wel grappig
Uh, niet zo heel erg hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben m'n huis nu de wekelijkse poetsbeurt aan het geven en ik heb de neiging moeten onderdrukken om Snowcake in warm water te laten smelten en daarmee m'n huis te poetsen.
Hoe erg ben je dan?
Ik moet regelmatig de neiging onderdrukken een scheutje Sliky Underwear in de wasmachine te gooien...quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben m'n huis nu de wekelijkse poetsbeurt aan het geven en ik heb de neiging moeten onderdrukken om Snowcake in warm water te laten smelten en daarmee m'n huis te poetsen.
Hoe erg ben je dan?
Nugget, als ik jou was zou ik gewoon het geurtje kiezen dat je het lekkerst vindtquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:31 schreef Nugget het volgende:
Iemand misschien suggesties voor een lekker ruikend zeepje die ik in mijn (inloop, dus moet sterk ruiken)-kast kan leggen voor de geur?
Dan is dat misschien een idee. Ik zal er eens aan gaan snuffelen in de winkel. Het gaat er om dat je het goed ruikt, dat als ik de deur open doe... LLUUSSH!quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nugget, als ik jou was zou ik gewoon het geurtje kiezen dat je het lekkerst vindt
Rockstar is flink pittig, die heb ik ook een tijdje in mijn kast bewaart, alles rook ernaar
Mên, zelfs een slak is snellerquote:
Bij vlagen een Lush pakketje als cadeau doen, staat garant voor een lange gelukkig leven samen he, knoop dat goed in je oren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft zijn vriendin een heel Lush-pakket gegeven.
Was nog nooit in die winkel geweest, maar alles zag eruit alsof ik er een hapje uit moest nemen
massage-barsquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bij vlagen een Lush pakketje als cadeau doen, staat garant voor een lange gelukkig leven samen he, knoop dat goed in je oren.
Misschien moet Lush een instructieboekje gaan uitgeven voor de vriendjes van Lush-verslaafdenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:36 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom heeft mijn vriend dat nog niet door?![]()
Zo keken de dames @lush ook toen ik het hele mandje kwam afrekenen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:36 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom heeft mijn vriend dat nog niet door?![]()
Sleepy head (lavendelquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:33 schreef Skaai het volgende:
Welke massagebar heb je d'r gegeven?
Ehmmm.... zag in je profiel dat je in Amsterdam woont.... kan je niet een keertje met mijn vriend komen kletsen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zo keken de dames @lush ook toen ik het hele mandje kwam afrekenen...
Zwangerschapquote:Beste Marieke,
Dank voor je emailtje.
We zijn altijd heel blij hoor, met zulke openingszinnen!
Wat vervelend dat je problemen hebt met je huid. Je hebt inderdaad al een aantal producten gebruikt die goed zijn tegen pukkeltjes. Aqua Marina en Angels on Bare Skin zijn misschien wat te zwaar voor je gezicht (er zitten veel etherische oliën in). Helaas kan de oorzaak van je pukkeltjes in meerdere dingen liggen. Eetpatroon, hormonen (bijvoorbeeld zwangerschap) of een vette huid kunnen allemaal oorzaken zijn van een onzuivere huid.
Het is voor ons daarom ook moeilijk advies te geven, zonder dat we je huid gezien hebben. Maar we hebben wel een aantal tips van mensen die baad hebben gehad bij sommige producten. Fresh Farmacy, wordt vaak ’s ochtends gebruikt. Herbalism ’s avonds. In Herbalism zit brandnetel, wat erg desinfecterend werkt en ook kamille om je huid te kalmeren. Verder is het aan te raden om drie maal in de week een zuiverend gezichtsmasker te gebruiken. Je kunt bijvoorbeeld denken aan Cupcake of Mask of Magnaminty. Verder is het vaak goed om eens per week te scrubben. Pas hier echter mee op, als je pukkeltjes open scrubt kun je het probleem alleen maar verergeren. Ocean Salt is erg zuiverend door het zeezout.
Imperialis is inderdaad een prima crème voor een wat vettere huid. Ook Enzymion is goed. Het is inderdaad niet de bedoeling dat de crème erg waterig is.
De geur is waarschijnlijk wel oke. Omdat we geen onnodige geurstoffen toevoegen, ruikt de crème puur naar wat er in zit. Als je net met Lush-producten begint, kan dit soms even wennen zijn J. Om te kijken of er vanuit de fabriek iets bekend is over Imperialis die te dun is, willen we graag van je weten wie het potje gemaakt heeft en op welke datum. Zou je ons deze info kunnen mailen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Lush NL
ook ik had lush van de week gemaild over imperialis:quote:Het is inderdaad niet de bedoeling dat de crème erg waterig is.
De geur is waarschijnlijk wel oke. Omdat we geen onnodige geurstoffen toevoegen, ruikt de crème puur naar wat er in zit. Als je net met Lush-producten begint, kan dit soms even wennen zijn J. Om te kijken of er vanuit de fabriek iets bekend is over Imperialis die te dun is, willen we graag van je weten wie het potje gemaakt heeft en op welke datum. Zou je ons deze info kunnen mailen?
quote:Wat vervelend dat je Imperialis niet helemaal naar wens is.
Het is inderdaad zo dat de crème niet zo vloeibaar als water hoort te zijn.
Waarschijnlijk is de geur van de crème oke. Omdat we geen extra geurstoffen
hebben toegevoegd en in Imperialis weinig sterk geurende ingrediënten zitten,
heeft de crème niet echt een speciale geur.
Omdat de producten allemaal met de hand gemaakt worden, wil ook de structuur van
de crème nogal eens veranderen. Het is voor ons daarom moeilijk in te schatten
of de crème echt te waterig is.
Zou je ons kunnen emailen wie de crème gemaakt heeft en op welke datum? Dan
kunnen wij even nakijken of er berichten zijn gekomen vanuit de fabriek.
Alvast bedankt
Ik bedoelde het meer als in dat ik zwanger zou zijn eventueelquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:53 schreef _evenstar_ het volgende:
xcuz_me dooor zwangerschap kan je huid heel anders veranderen.. mijn huid is bijvoorbeeld veel vettiger.. en kan ik dus niet tegen bepaald eproducten/voedsel waar ik voorheen wle tegenkon zonder dat mijn huid er anders van wordt![]()
Nu is dit niet in jou geval maar ik vind dat ze een keurig antwoord hebben gegeven ik snap eerlijk gezegd niet zo de verbazing ..
Ja dat "baad" zag ik ook jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind die mailtjes wel raar. Nog afgezien van het product dat "baad". Ik vind het vreemd dat ze moeten gaan mailen of er vanuit de fabriek iets over bekend is, terwijl in London Victoria Station de Imperialis al teruggehaald was omdat er een slechte batch was.
Aan de communicatie binnen Lush schort dus duidelijk het een ander.
Verrek, het is zo veel schuim, ik zie de hele foto niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Hier is de foto die Vava van mij heeft gemaakt.
Check het schuim
Ik ben echt zooooo jaloers!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Check het schuim
Hahaha! Schuimen al die slices zo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Check het schuim
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:06 schreef Sanne het volgende:
![]()
Dat wordt vanaf woensdag flink bijlezen zo te zien;![]()
ik dcenk dat het wel kan in een fotokoker, maar dat je er gewoon 6 lagen plakband omheen/overheen moet doenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee hoe je een proefje crème wel heelhuids overkrijgt? Ik dacht dat een fotokokertje toch wel stevig genoeg zou zijn, maar het tegendeel bleek.
Mja, zat ik ook al wel aan te denken, maar op zich ging het dopje er best zwaar af, dus ik dacht dat het 't wel zou houdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 06:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik dcenk dat het wel kan in een fotokoker, maar dat je er gewoon 6 lagen plakband omheen/overheen moet doen
Ik had je gemailt. Kijk maar even in mijn lijstje op het andere forum wat je ervoor terug wilt hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:48 schreef PeRi het volgende:
Ymme wil je me terug mailen om de Angels Delight te ruilen, dan kan ik 'm vandaag nog op d epost doen wellicht.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik had je gemailt. Kijk maar even in mijn lijstje op het andere forum wat je ervoor terug wilt hebben.
Ik ga dadelijk namelijk alles op de post doen, dus mensen die nog proefjes willen: andere keer beter
SS16: T for toes, skin sin, en wat zeepjessnowecake
Nee johquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:52 schreef Vava het volgende:
Ymme bedankt! Ik ben heel benieuwd![]()
Ik wil je wel wat terugsturen maar ik weet niet of ik iets heb wat jij niet hebt, zal ik anders gewoon de verzendkosten aan je overmaken?
Okayquote:
Idd, ben ik ook nog nieuwschierig naar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
is de engelandbestelling al de deur uit?
En, hoe gigantisch is de bestelling geworden? Hoeveel producten totaal?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:18 schreef Maerycke het volgende:
Hij is nog niet de deur uit, maar er kunnen ook geen mensen meer bij omdat de verzendkosten al verdeeld zijn over alle 13 deelnamers (gaat het hierbij toch over 2 x 12 pond namelijk). Dus misschien meer geluk bij de volgende Engelandbestelling
Die is idd erg lekker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef debby1973 het volgende:
Merk net dat ik vergeten ben om the soft coeur te bestellen. Echt irritant! Ik lees overal dat hij zo lekker moet ruiken.
Ik studeer in Maastricht. Moest vandaag wat dingen inleveren en was er dus toevallig, maar ik woon niet echt dichtbij helaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:57 schreef lotje11 het volgende:
@Semtex: Woon je in de buurt van Maastricht dan? Anders had je ook gezelli naar de VIP avond moeten gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |