Sympathy for the Skin gok ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:42 schreef La_Guiri het volgende:
Wat is sfts?
Ik denk Sympathy for the Skinquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:42 schreef La_Guiri het volgende:
Wat is sfts?
Oh stom! Inderdaad! Ik bedoel de Bohemianquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:12 schreef heaven7 het volgende:
XcUZ_Me, leuke reviews maar Lemony flutter is geen zeepje hoor
Tering!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Maeghan het volgende:
[afbeelding]
ik geneer me, werkelijk....
Ghehee idd sta ik vaak op away, zo lang er niet: niet storen staat mag je mij altijd storenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:47 schreef imago het volgende:
[..]
De postbode zal wel denken, al die onvoldoende gefrankeerde enveloppen die jij krijgt
(Ik heb je trouwens toegevoegd op MSN om dat nog te overleggen, maar je bent altijd away- of je doet net alsof in ieder gevalDus dan wil ik je liever niet storen. Spreek mij anders een keertje aan!
)
Sprakeloosquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Maeghan het volgende:
[afbeelding]
Dat is inderdaad vervelend, ging het om de Snowcake betaling?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:25 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ghehee idd sta ik vaak op away, zo lang er niet: niet storen staat mag je mij altijd storen
Als ik er wel ben reageer ik ook wel meteen hoor. Tis een rare gewoonte van me![]()
Maar ik zie jou iig niet online staan!
En sjah.. geld per post ben ik al niet zo gek van. Maar als het dan ook niet voldoende is gefrankeerd dan heb ik toch wel al meer de pest erin.
Wow!! Dat ziet er echt mooi uit! Het zijn net hele bijzondere taarten!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:45 schreef Maeghan het volgende:
Trouwens, zo staan de buttercreams dus in de winkel:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ziet eruit als drilpudding
Leuk, taart en drilpudding op je lijf smeren.
Ik wil beidequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
Ze zijn allebei lekker Vava! Als je huid een opkikker nodig heeft lijkt me de Butterball erg lekker en wil je gewoon relaxen met een zoet geurtje dan is de Ma-bar erg lekker!!
heilige mozes...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Maeghan het volgende:
[afbeelding]
Hm, ik voel me betrapt. Nu geneer ik me nog erger =Pquote:
Me nog elke keer verwonderen hoeveel zeepjes een mens kan hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:34 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hm, ik voel me betrapt. Nu geneer ik me nog erger =P
Wat doe jij hier trouwens? =P
Ik geloof dat je te laat ben met waarschuwenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:39 schreef Maeghan het volgende:
Hahaha, och nee, doe het niet! Over drie maanden heb je net zo veel als ik, is je geld op en beginnen je hersencellen langzaam af te sterven door overmatig zeepgebruik! =P
Nee, helaas je Sandstone is niet uniekquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:43 schreef Maeghan het volgende:
Oh btw, ik heb een zwetende Sandstone. Ben ik uniek? Of althans, is mijn Sandstone uniek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |