Ok, omdat ik geen flikker te doen heb, uitermate duf ben en Fok! op dit moment beyond slaapverwekkend is, ga ik maar een review schrijven van al mijn Lush-spulletjes die ik nu heb en gebruik
![]()
.
We beginnen natuurlijk met de zeep
![]()
:
Honey I Washed the KidsHeerlijk zacht zeepje! Was in het begin m'n favoriet tot ik Snowcake kreeg. Vriendlief gebruikt deze het meest. Zachte zoete verwenzeep.
Karma zeepAls ik zo aan het blokje snuffel vind ik het vrij sterk, maar na het douchen hangt er een heerlijk Karma-aroma om me heen, wat ik samen met de cream erg aangenaam vind.
Sea VegetableHeerlijke zeep voor na warme, zonovergoten dagen. Heb 'm in Italië vaker gebruikt dan hier. Vriendlief gebruikt 'm dan ook het meeste van ons twee. Lekker fris, ziltig geurtje. Doet inderdaad aan zee denken.
SnowcakeJa.. dit is toch wel m'n all time favorite inmiddels geloof ik. Ik kan níet ophouden aan mezelf te ruiken als ik me met Snowcake heb gewassen. De geur van bitterkoekjes (die ik niet eens lust
![]()
) is verslavend. Ik pleit dan ook voor een complete Snowcake-lijn
![]()
.
Spice MountainDeze zeep heb ik nog niet zo lang. Vind het echt een winterzeepje. Het ruikt naar koekkruiden die je ook door speculaas gooit. Lekker, maar dus vooral voor op korte koude dagen.
Banana MoonIk weet nog niet zo goed wat ik van deze zeep vind... Heb me er een paar keer mee gewassen, maar ben er nog niet erg enthousiast over, maar vies is het ook niet. Neutraal dan dus maar
![]()
. Vind 'm niet echt heel erg bananerig.
Figs & LeavesHeerlijk! "Gronderige", aardse lucht. Vettige zeep waarvan de geur goed blijft hangen. Hij ruikt naar een nat bos waar blaadjes op de grond liggen
![]()
. Lekker!
Miranda (proefje)
Nee. Dit vind ik niks. Zoete weeïge lucht. Niet mijn ding.
Bohemian (proefje)
Wel lekker als handzeepje, maar ik zou me er niet helemaal mee willen wassen vanwege de toiletverfrisser-associatie.
Over naar de shampoo & haarproducten!The New ShampoobarDoordringende kruidnagellucht. Zou de hoofdhuid kalmeren en haargroei stimuleren bij mensen met haarproblemen. Daar merk ik eigenlijk niet veel van. Ik merk dat ik m'n haar er niet elke dag mee moet wassen, dan gaat m'n hoofdhuid jeuken. Leuke shampoo om af en toe mee af te wisselen.
Ultimate Shine Shampoo BarHier ben ik enthousiaster over
![]()
. Lekker luchtje en m'n haar glanst inderdaad behoorlijk als het opgedroogd is! Die glittertjes die erin zitten zijn volgens mij pure decoratie, want ik er heb er nog nooit eentje in m'n haar kunnen terugvinden.
American CreamLekker luchtje, maakt m'n haar makkelijk doorkambaar, maar helaas ook bijzonder snel weer vet. Het hangt slap en vormeloos rond m'n hoofd na gebruik van American Cream. Leuk uitprobeersel, maar er komt geen nieuw flesje in huis.
Jungle (proefje)
Stinkt. Schuimt amper en heb het nog niet echt een kans gegeven. Misschien probeer ik het nog, maar tot dusver geen succes.
Reincarnate (proefje)
Slechtste haarproduct tot dusver. Gevoel alsof ik met een blok cement over m'n hoofd stond te schuren. Opgestuurd naar een mede-fok!-lushie die 't wel wilde proberen
![]()
.
HuidproductjesFresh FarmacyZiet er grappig uit. Ruikt vrij neutraal en zou wonderen verrichten voor een onrustige huid. Daar heb ik niet veel van gemerkt. Wél gemerkt dat 'ie goed reinigt en m'n huid lekker zacht maakt na gebruik. Gebruik 't regelmatig en 2e stukje komt als het goed is met de Shock Order uit Engeland!
Aqua MarinaIk vind dit echt niet lekker ruiken
![]()
. Die zeewier is erg smerig voor iemand die niet van vis houdt. Aqua Marina maakt m'n huid erg zacht, maar kalmeert m'n huid niet en zorgt ook niet dat ik minder puistjes heb. Grote twijfel of ik nieuwe ga bestellen als dit potje op is.
Angels on Bare SkinLekkere scrub! Gebruik 'm 2 a 3 keer per week en ik voel dat 'ie goed reinigt. Wel een product vatbaar voor herhaling denk ik
![]()
.
ImperialisErg waterig en de geur is ook niet erg denderend. Smeert stroef uit, maar geeft wel een zacht huidje en een ondergrond waarop m'n dagelijkse foundation goed blijft zitten. Mailtje naar Lush gestuurd met de vraag of het waterige hoort, maar nog geen reply helaas
![]()
.
Cosmetic Warrior Mask (proefje)
Smerig!!! Alsof de knoflooksaus van de shoarmaboer op m'n hoofd stond te smeren! 3 uur later rook ik het nóg. Het zal ongetwijfeld goed werken, maar die lucht is niet te verdragen. Weggegooid. Komt er hier niet meer in.
Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Mask (proefje)
Stukken beter! Rook lekker!! Alsof je bosvruchtenyoghurt op je gezicht aan het smeren was
![]()
. Lekker zacht huidje erna! Als er geen masker is wat geschikter is voor mijn huid, ga ik deze de volgende keer wel halen
![]()
.
Smitten (proefje)
Vandaag ontvangen van Morgaine. Errûg lekker! Ben de hele tijd aan m'n handen aan het snuffelen omdat 'ie naar Snowcake ruikt. Is er een voor het nieuwe verlanglijstje
![]()
.
Karma CreamHeerlijk! Ik smeer me er een paar dagen per week helemaal mee in! You hate Karma or you love it
![]()
. I love it, maar overdaad schaadt. Lekker luchtje, maar doet verder niet iets bijzonders voor je huid ofzo.
Dream CreamDe lucht vind ik naar zweetsokkenlavendel ruiken, maar het is heerlijk spul voor huid die geïrriteerd is door zonnebrand, ruwe plekjes, kloofjes, enz. Blijvertje!
CoalfaceRaar gevoel om je hoofd met iets zwarts in te zepen. Ruikt een beetje naar laurier voor mijn idee. Zelf pas 1x gebruikt, vriendje vind hem wel lekker geloof ik
![]()
.
Running for the EmbassyVoetenscrub-blok. Waardeloos eigenlijk
![]()
. Als je het onder de douche gebruikt zíe je het blokje gewoon wegsmelten. Vind ik slecht voor iets van 8 euro. Smelt dus razendsnel als het in aanraking komt met water. Verzacht wel het eelt, waardoor het makkelijker weg te halen is, maar verder niet veel bijzonders
PersoonlijkSilky UnderwearGebruik het amper eigenlijk
![]()
. De juiste hoeveelheid eruit krijgen is een kunst en na insmeren zie je eruit alsof je in de bloem bent gevallen. Ruikt wel erg lekker!
T for ToesOok geen overweldigend succes. Paar keer op m'n voeten gedaan en in m'n schoenen. Mijn voetjes hebben echter een zodanige neiging tot zweten, dat de T for Toes gaat samenklonteren ofzo
![]()
. Nog experimenteren met het in schoenen doen en níet gelijk aantrekken. Wie weet is dat iets.
AmbrosiaLekker spul
![]()
. Vergemakkelijkt het scheren en inderdaad minder stoppeltjes en bultjes rond de bikinilijn.
PrinceVriendlief prefeert Ambrosia, maar kan Prince ook wel waarderen. Raar gevoel omdat het niet zo schuimt zoals normale scheercreme.
KrystalDeo. Wel aardig. Níet geschikt voor echt warme dagen, maar prima voor een temperatuurtje tot 20 graden en normale inspanning. Wel geduld hebben... je moet het ding natmaken, níet wrijven maar deppen en lang wachten tot het opgedroogd is. Komt geen nieuwe van als het op is.
Fair Trade Foot Lotion (proefje)
Vettig, trok niet snel in. Deed niks voor me, dus weggegeven aan m'n moeder
![]()
. Heb ook niet echt voetproblemen, dus voor mij niet zo interessant.
Soft CoeurMassagebar met chocolade. Erg lekker!! Geur blijft lang hangen en je hebt er niet veel voor nodig! Volgens mij doe je eeuwen met het blokje
![]()
.
Shimmy ShimmyWel grappig, glinstertjes op je lijf. Blijft echter niet zo lang zitten en nog weinig gelegenheden gehad om het te proberen.
Ik heb verder nog een Karma en Creamy Candy Bubble Bar Slice liggen, maar die heb ik nog niet gebruikt omdat ik geen bad heb
![]()
.
[ Bericht 1% gewijzigd door XcUZ_Me op 27-08-2005 20:14:35 ]