quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:06 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben een uur in bad geweest met Cosmetic warrior, Aqua marina, Seanik, Sandstone, Veganese en een bruisbal van kruidvatNagesmeerd met Enchanted eye cream (heerlijk goedje zeg!) en Almond kisses.
Echt, je fleurt er helemaal van op
Ja, ik had em nog liggen en weggooien is ook zo zondequote:
Is inderdaad erg geïnspireerd door Lush! Ben je in Madrid nu?quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:33 schreef Marloes het volgende:
Ik ben nu in Spanje en liep net langs een Lush na-aap winkel
Ze hebben er zelfs dezelfde etiketjes, alleen een ander logo. Ook allemaal zeepjes, en scrubs etc. De meloen zeep was wel lekker, in de vorm van een meloen
Het heet bubbly. www.bubblyspain.com
wel grappig
Uh, niet zo heel erg hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben m'n huis nu de wekelijkse poetsbeurt aan het geven en ik heb de neiging moeten onderdrukken om Snowcake in warm water te laten smelten en daarmee m'n huis te poetsen.
Hoe erg ben je dan?
Ik moet regelmatig de neiging onderdrukken een scheutje Sliky Underwear in de wasmachine te gooien...quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben m'n huis nu de wekelijkse poetsbeurt aan het geven en ik heb de neiging moeten onderdrukken om Snowcake in warm water te laten smelten en daarmee m'n huis te poetsen.
Hoe erg ben je dan?
Nugget, als ik jou was zou ik gewoon het geurtje kiezen dat je het lekkerst vindtquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:31 schreef Nugget het volgende:
Iemand misschien suggesties voor een lekker ruikend zeepje die ik in mijn (inloop, dus moet sterk ruiken)-kast kan leggen voor de geur?
Dan is dat misschien een idee. Ik zal er eens aan gaan snuffelen in de winkel. Het gaat er om dat je het goed ruikt, dat als ik de deur open doe... LLUUSSH!quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nugget, als ik jou was zou ik gewoon het geurtje kiezen dat je het lekkerst vindt
Rockstar is flink pittig, die heb ik ook een tijdje in mijn kast bewaart, alles rook ernaar
Mên, zelfs een slak is snellerquote:
Bij vlagen een Lush pakketje als cadeau doen, staat garant voor een lange gelukkig leven samen he, knoop dat goed in je oren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter heeft zijn vriendin een heel Lush-pakket gegeven.
Was nog nooit in die winkel geweest, maar alles zag eruit alsof ik er een hapje uit moest nemen
massage-barsquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bij vlagen een Lush pakketje als cadeau doen, staat garant voor een lange gelukkig leven samen he, knoop dat goed in je oren.
Misschien moet Lush een instructieboekje gaan uitgeven voor de vriendjes van Lush-verslaafdenquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:36 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom heeft mijn vriend dat nog niet door?![]()
Zo keken de dames @lush ook toen ik het hele mandje kwam afrekenen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:36 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom heeft mijn vriend dat nog niet door?![]()
Sleepy head (lavendelquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:33 schreef Skaai het volgende:
Welke massagebar heb je d'r gegeven?
Ehmmm.... zag in je profiel dat je in Amsterdam woont.... kan je niet een keertje met mijn vriend komen kletsen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zo keken de dames @lush ook toen ik het hele mandje kwam afrekenen...
Zwangerschapquote:Beste Marieke,
Dank voor je emailtje.
We zijn altijd heel blij hoor, met zulke openingszinnen!
Wat vervelend dat je problemen hebt met je huid. Je hebt inderdaad al een aantal producten gebruikt die goed zijn tegen pukkeltjes. Aqua Marina en Angels on Bare Skin zijn misschien wat te zwaar voor je gezicht (er zitten veel etherische oliën in). Helaas kan de oorzaak van je pukkeltjes in meerdere dingen liggen. Eetpatroon, hormonen (bijvoorbeeld zwangerschap) of een vette huid kunnen allemaal oorzaken zijn van een onzuivere huid.
Het is voor ons daarom ook moeilijk advies te geven, zonder dat we je huid gezien hebben. Maar we hebben wel een aantal tips van mensen die baad hebben gehad bij sommige producten. Fresh Farmacy, wordt vaak ’s ochtends gebruikt. Herbalism ’s avonds. In Herbalism zit brandnetel, wat erg desinfecterend werkt en ook kamille om je huid te kalmeren. Verder is het aan te raden om drie maal in de week een zuiverend gezichtsmasker te gebruiken. Je kunt bijvoorbeeld denken aan Cupcake of Mask of Magnaminty. Verder is het vaak goed om eens per week te scrubben. Pas hier echter mee op, als je pukkeltjes open scrubt kun je het probleem alleen maar verergeren. Ocean Salt is erg zuiverend door het zeezout.
Imperialis is inderdaad een prima crème voor een wat vettere huid. Ook Enzymion is goed. Het is inderdaad niet de bedoeling dat de crème erg waterig is.
De geur is waarschijnlijk wel oke. Omdat we geen onnodige geurstoffen toevoegen, ruikt de crème puur naar wat er in zit. Als je net met Lush-producten begint, kan dit soms even wennen zijn J. Om te kijken of er vanuit de fabriek iets bekend is over Imperialis die te dun is, willen we graag van je weten wie het potje gemaakt heeft en op welke datum. Zou je ons deze info kunnen mailen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Lush NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |