abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:56:17 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30040353
Morgaine, je wordt bedankt Ik wil nu nog MEER Smitten

Verdomme .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30040430
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:39 schreef Maeghan het volgende:
Hahaha, och nee, doe het niet! Over drie maanden heb je net zo veel als ik, is je geld op en beginnen je hersencellen langzaam af te sterven door overmatig zeepgebruik! =P
haha, nee, ik heb niet genoeg geld voor zo'n enorme verzameling.

maar ik hou wel stiekem mijn hart vast als er een Lush in Utrecht komt
Tap tap tap
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:59:00 #103
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30040450
Huishoudelijke mededeling:

De grote Engelandbestelling - Update:
Ik heb alle emails met prijzen e.d. naar iedereen verzonden. Kunnen jullie ze svp nakijken en aanvullen indien noodzakelijk (volgens mij moet het kloppen, maar je weet maar nooit) en indien alles correct is het genoemde bedrag naar mij overmaken. Hoe sneller dit gebeurt, hoe sneller we kunnen bestellen!
pi_30041011
Oeh Tramp blijft erin wou al inslaan en baalde stevig, maar als die er echt in blijft dan ben ik heel blij!!!

Zwetende zeepjes is niks nieuws Cereology en Demon in the dark hebben het vaak hier.

Ik ga mailtje checken Maerycke!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:19:21 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30041194
Maerycke, dankje dat je Smitten er nog bij op hebt gezet! Wederom een verschil van 3 euro met de prijs in Nederland.

Belachelijk eigenlijk he, dat het zoveel scheelt!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30041255
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

haha, nee, ik heb niet genoeg geld voor zo'n enorme verzameling.

maar ik hou wel stiekem mijn hart vast als er een Lush in Utrecht komt
Wat heb je eigenlijk gekocht dan?
Sanity is (not) statistical
pi_30041446
Je kan ook verzamelen ik heb ook niet zoveel geld dat ik in 1 keer een enorme verzameling aan kan leggen maar steeds weer wat erbij lijkt me leuk

Ik ga eind oktober naar Berlijn en daar zijn 4 !!! Lushwinkels weet iemand trouwens welke Lushwinkel in Berlijn de grootste is? De verkoopster in de Lushwinkel in Den Bosch zei dat er 1 vrij grote Lushwinkel is in Berlijn.... als ik daar toch ben... wil ik natuurlijk wel naar de grootste
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30041664
Ik heb het ook niet in ene keer afgerekend hoor. Ik heb die 150 pond zeker in vijf delen uitgegeven.
pi_30042300
mijn god zeg, wat ben i verkouden..
moest het even klagen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30042310
oh, nu ik hier toch zit [klaag]
de lush in parijs, scheelt dat qua geld met nederland, of is dat duurder, of hetzelfde?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 23:00:43 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30042591
MM: Dream Cream al binnen? Of is de TPG aan het vechten met het net te grote kokertje?

*zakdoekje aangeeft
pi_30042707
Leuke foto's Meaghan!!!
pi_30042803
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, nu ik hier toch zit [klaag]
de lush in parijs, scheelt dat qua geld met nederland, of is dat duurder, of hetzelfde?
Ik denk zo'n beetje hetzelfde, misschien iets duurder (Frankrijk is doorgaans wat duurder dan NL)

Een vlugge blik op de Franse site, de zeepjes zijn iets duurder maar ik zag ook andere producten die net zo duur als hier zijn of zelfs goedkoper
Let's plant a tree
pi_30043471
Mijn engelandlijst klopt! Ga morgenvroeg het geld overmaken (nu een storing bij AMN-AMRO internetbankieren).

Zit helemaal uit te kijken naar de engeland order... Hoe grot is de shock-order? Voor hoeveel geld is er in totaal besteld?

Over zwetende zepen gesproken: mijn HIWTK zweet ook
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_30043676
Temptation zweet hier soms ook (ook al ligt ie op een koele plek ), en sandstone lijkt niet droog te willen worden na gebruik. Figs and leaves wil ook niet meer hard worden, maar volgens mij hoort die ook heel erg zacht te zijn.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_30043748
En over zacht wordende zepen.... The Blond is dikke creme geworden en Fresh Farmacy gebruik ik tegenwoordig maar als masker (na Herbalism, bevalt heel goed ).
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_30044249
In de Lush in Engeland waren ze trouwens heel erg verbaasd dat alles hier zo veel duurder is. Ik vertelde namelijk dat ik daarom zo veel kocht, dat het veel geld scheelde.
pi_30044667
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:49 schreef Maeghan het volgende:
In de Lush in Engeland waren ze trouwens heel erg verbaasd dat alles hier zo veel duurder is. Ik vertelde namelijk dat ik daarom zo veel kocht, dat het veel geld scheelde.
Dat prijsverschil vind ik ook belachelijk... waarom is dat als ze met de smoes "verzendkosten" aankomen lach ik ze uit, zo'n hoeveelheid alleen de Noordzee over... nee.... zelfs in Australie is het nog goedkoper dan hier
Let's plant a tree
pi_30045304
Misschien wordt het in Australie apart gemaakt?

Ik heb trouwens net even ingevoerd in m'n spreadsheet wat ik allemaal gekocht heb, en het was 'maar' zo'n 127 pond, oftewel ca. 190 euro, terwijl het me in Nederland 250 euro gekost zou hebben. En daarbij heb ik voor £12,40 aan ballistics gratis gehad, plus £11,15 aan massage bars, plus £22,50 aan Godiva/Hybrid, plus 3 blikjes met Glamrock , plus proefjes Trichomania, Gorgeous, Dreamcream, Hard, Fuel en Afterlife.
Dus bij een besteding van 127 pond/190 euro heb ik nog voor ongeveer 60 pond/90 euro aan gratis producten gehad. Zie je het in Nederland al gebeuren? Ik niet hoor.

Oh wacht, ik lieg. Ik reken wel alle Godiva's en Hybrid's, maar ik heb natuurlijk ook de toothgels voor Peri en Anitra gekocht, dus dat is nog 10 pond/15 euro extra wat ik heb uitgegeven. Maar hoe dan ook zijn ze daar ongeveer tien keer zo gul als hier.
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:25:06 #120
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30045364

Wat een verschil, Maeghan! Ik ben écht geen zeur, maar inmiddels voel ik me toch een beetje bekocht...
pi_30045529
Ja, ik wist allang dat Noord-Engelsen geweldige mensen zijn, maar dit bevestigt het nog eens extra =P Nog een reden om te emigreren. Jeej!
pi_30045582
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 00:25 schreef Maerycke het volgende:

Wat een verschil, Maeghan! Ik ben écht geen zeur, maar inmiddels voel ik me toch een beetje bekocht...
Ik ook maar zo snel even op de veschillende sites kijkend, Engeland is veel goedkoper dan de rest van Europa
Let's plant a tree
pi_30046383
ben benieuwd of met de engelang bestellingen ook zoveel cadeaux meegestuurd gaan worden
pi_30046520
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 00:30 schreef Maeghan het volgende:
Ja, ik wist allang dat Noord-Engelsen geweldige mensen zijn, maar dit bevestigt het nog eens extra =P Nog een reden om te emigreren. Jeej!
oh god nu worden de reisjes naar Engeland nog duurder na die tig boeken
Tap tap tap
pi_30046563
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:20 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Wat heb je eigenlijk gekocht dan?
Love Lettuce. Best wel grove ruwe scrub, ik heb 'm ook op m'n voeten gesmeerd, was wel lekker Volgende keer denk ik een wat minder grove nemen.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')