abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30047093
Op je voeten... =D Daar hebben ze nou After Tango voor uitgevonden, en Running to the Embassy. =P

Reisjes naar Engeland, heb het er alsjeblieft niet over. Ik was vanochtend om 7 uur thuis, en ik wil nu al weer weg. Of nee, eigenlijk wilde ik gisteren gewoon helemaal niet naar huis. York is zooooooooooo gaaf, ook de derde keer dat je er bent, en het was zooooooo gezellig en volgens mij raak ik zoooooo offtopic. =)
Sanity is (not) statistical
pi_30050564
Nee hoor, je bent niet off topic. Je hebt het gewoon over Engeland: De Lushplace to be
Indrukwekkende vezameling, trouwens, Maeghan.

Wat een dilemma Vava, welke bal wordt het vandaag?
Oh, ik wil ook graag een keertje bubbelen bij jou, want mijn French Kiss ziet eruit alsof ie wat water en care nodig heeft van mij

Die prijsverschillen zijn gewoon te groot.
niet leuk meer.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_30051553
Wow dat is idd gul Meaghan. En dan voel je je hier idd bekocht. Ik kreeg in Hongarije ook hele produkten kadoo. Had wel wat minder uit gegeven maar wel 3 hele produkten kadoot gehad.
pi_30051824
Ik denk dat straks alle lushies hier, gaan imigreren
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:32:29 #130
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_30051859
In Italie waren ze ook veel guller. Hoewel ik hier in Nederland ook wel eens hele producten heb gekregen.
pi_30051866
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 00:25 schreef Maerycke het volgende:

Wat een verschil, Maeghan! Ik ben écht geen zeur, maar inmiddels voel ik me toch een beetje bekocht...
En ik ben wél een zeur, dus kun je je voorstellen hoe ík me dan moet voelen!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:35:43 #132
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30051913
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 11:32 schreef imago het volgende:

[..]

En ik ben wél een zeur, dus kun je je voorstellen hoe ík me dan moet voelen!

Valt erg mee hoor met u!
pi_30052023
@ _evenstar_ Heb je al een eveloppe mogen ontvangen van de mannen, van de TPG, met mij als afzender?
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:45:53 #134
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30052080
als je uit pannerden komt wel
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30052118
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 11:45 schreef _evenstar_ het volgende:
als je uit pannerden komt wel
Hehe, eindelijk zeg
pi_30052856
oeh vertel wat zat er in?
pi_30052953
een pot Gorgeous? =P

Mhihihihi sorry hoor, ik heb net alle topics zitten lezen die jullie volgebabbeld (euhm, volgekat) hebben tijdens mijn afwezigheid =P
Sanity is (not) statistical
  zondag 28 augustus 2005 @ 13:26:04 #138
101884 PeRi
Allons-y!
pi_30053619
Anitra ik heb je even gemaild voor de verdeling van de jellies en creams
Whatever I want.
pi_30053690
en ik heb jou weer terug gemaild

Meaghan, lekker wat te lezen gehad dus
pi_30054159
xcuze me, bedankt voor de dream cream.
ik heb hier een envelop vol met creme en papier prut, het fotodoosje is opengegaan en heb dus nu een vieze envelop
ik kan niet eens lezen wat op het briefje stond, kutptt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30055403
* Vava is net met de Butterbal in bad geweest

Het was echt apart, eerst dat ding bruisen tot hij op is. Toen zaten er allemaal stukjes cacaoboter in het bad, die gingen smelten en werd het badwater een beetje vettig. Het is goed in mijn huid getrokken en nu is mijn huid superzacht!
Ik heb een bubbelbad en dus ook de bubbels aangezet. Normaal gaat zelfs badolie dan nog schuimen maar bij de bruisbal was dit niet het geval. Ook mooi meegenomen dus

Daarna mijn haar gewassen met Ultimate Shine (had mijn moeder een tijd geleden al eens gekocht)

En mijn voeten heb ik ingesmeerd met Running for the Embassy, dus ook heerlijk zachte voetjes

Okseltjes met Fuwari gedaan en tot slot mijn handen nog even gewassen met Rockstar

Een echte Lushdag dus

[ Bericht 12% gewijzigd door Vava op 28-08-2005 15:12:25 ]
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30055428
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 13:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb hier een envelop vol met creme en papier prut, het fotodoosje is opengegaan en heb dus nu een vieze envelop
Dat is wel zonde zeg
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 28 augustus 2005 @ 15:47:24 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30056042
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 13:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
* Heel heel heeel veel nare woordjes zegt

Verdomme! Stelletje TPG-prutsers!! Ik koop toch niet voor niets een beschermende envelop?!

* XcUZ_Me is pissed

Ik hoop dat je er nog *iets* van kan redden .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30056497
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:25 schreef Vava het volgende:
Je kan ook verzamelen ik heb ook niet zoveel geld dat ik in 1 keer een enorme verzameling aan kan leggen maar steeds weer wat erbij lijkt me leuk

Ik ga eind oktober naar Berlijn en daar zijn 4 !!! Lushwinkels weet iemand trouwens welke Lushwinkel in Berlijn de grootste is? De verkoopster in de Lushwinkel in Den Bosch zei dat er 1 vrij grote Lushwinkel is in Berlijn.... als ik daar toch ben... wil ik natuurlijk wel naar de grootste
Ik ben in de winkel bij station Friedrichstrasse geweest, die is best wel groot. Maar eigenlijk maakt het niks uit want ze hebben toch hetzelfde assortisement, misschien iets meer van hetzelfde. Het was in Berlijn helaas wel nog duurder dan in Nederland.
pi_30057324
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

* Heel heel heeel veel nare woordjes zegt

Verdomme! Stelletje TPG-prutsers!! Ik koop toch niet voor niets een beschermende envelop?!

* XcUZ_Me is pissed

Ik hoop dat je er nog *iets* van kan redden .
ik denk niet dat er nog iets te redden valt.
ik kijk later wel, morgen of overmorgen ofzo.
ik voel me zo belabberd nu
*griep heeft*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30058651
Ik ga morgen lekker in het bad van Vava, met Frenck Kiss BBS!
Ik heb dit ook verdiend, want 1 of andere dickless piece of shit heeft besloten om mijn fiets te stelen, vrijdagnacht
Ik ben heel zielig nu!!
En aangezien ik geen auto (nodig) heb, (OV bijvoorbeeld) is het extra verneukeratief, omdat ik gewoon overal lopend naartoe moet

*Excuseer voor de enorme scheldkanonnade, maar ik voel me even vervelend en ook sorry voor een beetje offtopic.

Ontopic:
Ik gebruik Angels on Bare Skin denk ik iedere dag, voortaan, zou dit slecht voor mijn huid zijn?
Ik vind het namelijk zo lekker
Billie Holiday is Lady Day!
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2005 @ 19:39:50 #147
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30058691
Kut met peren, ik moet wat vaker online komen, ik wou ook meebestellen .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:50:19 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30058792
@Maerycke: Ik heb gisteravond gelijk betaald, dus mijn geld zou er moeten zijn .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30058938
Ik ben een uur in bad geweest met Cosmetic warrior, Aqua marina, Seanik, Sandstone, Veganese en een bruisbal van kruidvat Nagesmeerd met Enchanted eye cream (heerlijk goedje zeg!) en Almond kisses.
Echt, je fleurt er helemaal van op
pi_30059043
Ik heb vandaag aan Gorgeous mogen snuffelen die ruikt echt lekker
Vandaag nog meer lekker dingen gesnuffeld
En heb mijn tandpasta, Hybrid en Djen kreeg Godiva van Meaghan
Ben er ook achter gekomen dat ik Narcotick dus wel lekker vind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')