En ik ben wél een zeur, dus kun je je voorstellen hoe ík me dan moet voelen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:25 schreef Maerycke het volgende:
Wat een verschil, Maeghan! Ik ben écht geen zeur, maar inmiddels voel ik me toch een beetje bekocht...
quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:32 schreef imago het volgende:
[..]
En ik ben wél een zeur, dus kun je je voorstellen hoe ík me dan moet voelen!![]()
Dat is wel zonde zegquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
xcuze me, bedankt voor de dream cream.
ik heb hier een envelop vol met creme en papier prut, het fotodoosje is opengegaan en heb dus nu een vieze envelop
ik kan niet eens lezen wat op het briefje stond, kutptt
* Heel heel heeel veel nare woordjes zegtquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
xcuze me, bedankt voor de dream cream.
ik heb hier een envelop vol met creme en papier prut, het fotodoosje is opengegaan en heb dus nu een vieze envelop
ik kan niet eens lezen wat op het briefje stond, kutptt
Ik ben in de winkel bij station Friedrichstrasse geweest, die is best wel groot. Maar eigenlijk maakt het niks uit want ze hebben toch hetzelfde assortisement, misschien iets meer van hetzelfde. Het was in Berlijn helaas wel nog duurder dan in Nederland.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:25 schreef Vava het volgende:
Je kan ook verzamelenik heb ook niet zoveel geld dat ik in 1 keer een enorme verzameling aan kan leggen
maar steeds weer wat erbij lijkt me leuk
![]()
Ik ga eind oktober naar Berlijnen daar zijn 4 !!! Lushwinkels
weet iemand trouwens welke Lushwinkel in Berlijn de grootste is? De verkoopster in de Lushwinkel in Den Bosch zei dat er 1 vrij grote Lushwinkel is in Berlijn.... als ik daar toch ben... wil ik natuurlijk wel naar de grootste
![]()
ik denk niet dat er nog iets te redden valt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
* Heel heel heeel veel nare woordjes zegt![]()
![]()
![]()
Verdomme! Stelletje TPG-prutsers!! Ik koop toch niet voor niets een beschermende envelop?!
* XcUZ_Me is pissed![]()
Ik hoop dat je er nog *iets* van kan redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |