Ik had je gemailt. Kijk maar even in mijn lijstje op het andere forum wat je ervoor terug wilt hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:48 schreef PeRi het volgende:
Ymme wil je me terug mailen om de Angels Delight te ruilen, dan kan ik 'm vandaag nog op d epost doen wellicht.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik had je gemailt. Kijk maar even in mijn lijstje op het andere forum wat je ervoor terug wilt hebben.
Ik ga dadelijk namelijk alles op de post doen, dus mensen die nog proefjes willen: andere keer beter
SS16: T for toes, skin sin, en wat zeepjessnowecake
Nee johquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:52 schreef Vava het volgende:
Ymme bedankt! Ik ben heel benieuwd![]()
Ik wil je wel wat terugsturen maar ik weet niet of ik iets heb wat jij niet hebt, zal ik anders gewoon de verzendkosten aan je overmaken?
Okayquote:
Idd, ben ik ook nog nieuwschierig naar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
is de engelandbestelling al de deur uit?
En, hoe gigantisch is de bestelling geworden? Hoeveel producten totaal?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:18 schreef Maerycke het volgende:
Hij is nog niet de deur uit, maar er kunnen ook geen mensen meer bij omdat de verzendkosten al verdeeld zijn over alle 13 deelnamers (gaat het hierbij toch over 2 x 12 pond namelijk). Dus misschien meer geluk bij de volgende Engelandbestelling
Die is idd erg lekker!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef debby1973 het volgende:
Merk net dat ik vergeten ben om the soft coeur te bestellen. Echt irritant! Ik lees overal dat hij zo lekker moet ruiken.
Ik studeer in Maastricht. Moest vandaag wat dingen inleveren en was er dus toevallig, maar ik woon niet echt dichtbij helaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:57 schreef lotje11 het volgende:
@Semtex: Woon je in de buurt van Maastricht dan? Anders had je ook gezelli naar de VIP avond moeten gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |