ook ik had lush van de week gemaild over imperialis:quote:Het is inderdaad niet de bedoeling dat de crème erg waterig is.
De geur is waarschijnlijk wel oke. Omdat we geen onnodige geurstoffen toevoegen, ruikt de crème puur naar wat er in zit. Als je net met Lush-producten begint, kan dit soms even wennen zijn J. Om te kijken of er vanuit de fabriek iets bekend is over Imperialis die te dun is, willen we graag van je weten wie het potje gemaakt heeft en op welke datum. Zou je ons deze info kunnen mailen?
quote:Wat vervelend dat je Imperialis niet helemaal naar wens is.
Het is inderdaad zo dat de crème niet zo vloeibaar als water hoort te zijn.
Waarschijnlijk is de geur van de crème oke. Omdat we geen extra geurstoffen
hebben toegevoegd en in Imperialis weinig sterk geurende ingrediënten zitten,
heeft de crème niet echt een speciale geur.
Omdat de producten allemaal met de hand gemaakt worden, wil ook de structuur van
de crème nogal eens veranderen. Het is voor ons daarom moeilijk in te schatten
of de crème echt te waterig is.
Zou je ons kunnen emailen wie de crème gemaakt heeft en op welke datum? Dan
kunnen wij even nakijken of er berichten zijn gekomen vanuit de fabriek.
Alvast bedankt
Ik bedoelde het meer als in dat ik zwanger zou zijn eventueelquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:53 schreef _evenstar_ het volgende:
xcuz_me dooor zwangerschap kan je huid heel anders veranderen.. mijn huid is bijvoorbeeld veel vettiger.. en kan ik dus niet tegen bepaald eproducten/voedsel waar ik voorheen wle tegenkon zonder dat mijn huid er anders van wordt![]()
Nu is dit niet in jou geval maar ik vind dat ze een keurig antwoord hebben gegeven ik snap eerlijk gezegd niet zo de verbazing ..
Ja dat "baad" zag ik ook jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind die mailtjes wel raar. Nog afgezien van het product dat "baad". Ik vind het vreemd dat ze moeten gaan mailen of er vanuit de fabriek iets over bekend is, terwijl in London Victoria Station de Imperialis al teruggehaald was omdat er een slechte batch was.
Aan de communicatie binnen Lush schort dus duidelijk het een ander.
Verrek, het is zo veel schuim, ik zie de hele foto niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Hier is de foto die Vava van mij heeft gemaakt.
Check het schuim
Ik ben echt zooooo jaloers!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Check het schuim
Hahaha! Schuimen al die slices zo?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Check het schuim
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:06 schreef Sanne het volgende:
![]()
Dat wordt vanaf woensdag flink bijlezen zo te zien;![]()
ik dcenk dat het wel kan in een fotokoker, maar dat je er gewoon 6 lagen plakband omheen/overheen moet doenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee hoe je een proefje crème wel heelhuids overkrijgt? Ik dacht dat een fotokokertje toch wel stevig genoeg zou zijn, maar het tegendeel bleek.
Mja, zat ik ook al wel aan te denken, maar op zich ging het dopje er best zwaar af, dus ik dacht dat het 't wel zou houdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 06:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik dcenk dat het wel kan in een fotokoker, maar dat je er gewoon 6 lagen plakband omheen/overheen moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |