quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:24 schreef jessie het volgende:
He Peri heb je je gelijk je potje celstial meegenomen om te laten ruiken?
Gezellig zo in dat mandje sweet sixteen!
Nou inderdaad... Ik begon met een handjevol... en heb nu een medicijnkastje vol (letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:40 schreef ymme het volgende:
Sweetsixteen16, dat veranderd snel genoeg hoor, let maar op
Let op mijn woorden, dat medicijnkastje wordt ook te kleinquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad... Ik begon met een handjevol... en heb nu een medicijnkastje vol (letterlijk en figuurlijk) En dan ben ik al aan het stapelen en liggen er dingen in de handdoekenla...
Ik ben nog steeds op zoek naar de ideale oplossing om mijn Lush te laten.. Ben er nog niet uit...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad... Ik begon met een handjevol... en heb nu een medicijnkastje vol (letterlijk en figuurlijk) En dan ben ik al aan het stapelen en liggen er dingen in de handdoekenla...
IK heb wat op onze slaapkamer liggen, wat bij de pc, heel veel in de badkamer. En overal waar handzeep hoort te liggen, liggen ook zeepjes van Lushquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar de ideale oplossing om mijn Lush te laten.. Ben er nog niet uit...
Dat is het al, maar ik heb niet meer ruimte dan dat in m'n badkamertjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, dat medicijnkastje wordt ook te klein![]()
Wel een duur proefje zoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef Skaai het volgende:
Tering. Ik haat het postkantoor he. Ik had bubbeltjes envelopjes gekocht, en zelf thuis geprobeerd of het door de brievenbus kon, met proefjes erin. Het ging keigoed. Sta ik daar bij 't postkantoor, mag ik5,50
per envelop betalen omdat het volgens die stumpers niet door de brievenbus kan, en dus als pakketje verzonden moet worden. En ik ben zo'n trut, ik reken het af omdat ik het had beloofd om die proefjes op te sturen
. Volgende keer sla ik de stukjes Lush gewoon helemaal plat en doe ik het in een ordinaire papieren envelop waar maar 39 eurocent op moet.
.
Alsof het zo'n grote moeite is voor de postbode om een keertje extra aan te bellen
Nou je mag wel wat opsturen, omdat je zo enthousiast bentquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Wel een duur proefje zo![]()
Wil je er wat voor terug hebben? dan stuur ik je dat met alle plezier op![]()
bedankt alvast voor de jungle
Ja die past welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:20 schreef debby1973 het volgende:
of anders deze:
is smaller nml
klik hier
Over de paboquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:58 schreef debby1973 het volgende:
ja, hallo jij bent er zelf in dit lush topic over begonnen hoor.
Als je dat wilt doen, graag ik weet het zelf niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:00 schreef debby1973 het volgende:
ja, moet ik het even voor je opzoeken?
Oh ja, nou herriner ik het me weer. Sorry, dat ging over het feit dat ik me vriend wou verassen, door me lekker in te smeren met een lekker geurtje van lush. En mooie lingerie. Sorry kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik kan het me ook vaag herinneren dat het wel eens over het setje van de pabo ging, ik heb alleen geen idee wie dat was
Dit heb je zelf hier gepost Ymme.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:10 schreef ymme het volgende:
Ik was vergeten, dat ik nog een bestelling had staan bij lush.
Dus deze krijg ik als het goed is vandaag binnen![]()
Luxe Bad producten, Floating Island
Douche producten, Creamed Almond & Coconut Smoothie,
Bubble Bar Slices, Amandopondo Bubble Bar slice
Hand- en lichaamscrème, Karma Kream
Gezichtsproducten, Mirror Mirror Neck Cream
De postbode, zal over een uurtje wel hier zijnIK hoop dan dat meteen mijn lingerie van de pabo binnen komt, kan ik mijn vriend vanavond verassen, door in bad te gaan met lush, en spannende kledij onder mijn pyjama te doen
![]()
Oh wat zeg ik nou![]()
Sorry, geheugen liet me weer in de steekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:00 schreef debby1973 het volgende:
ja, moet ik het even voor je opzoeken?
Idd, dat feest ging dus niet doorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaa ik weet het ook nog! Dat je lingerie had besteld en je vriend ging verrassen, al riekend naar heeeerlijke Lush-luchtjes
ja erg he. Ik schaam me er ook zeer diep voorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
De post werkt 's avonds in Enschede?
En hoe kún je nou vergeten dat je nog op iets wacht van de Lush?
Dat was het berichtje van Ymmequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
De post werkt 's avonds in Enschede?
En hoe kún je nou vergeten dat je nog op iets wacht van de Lush?
Debby, echt wat dom van me. Daar had ik niet meer aan gedacht. Om het goed te maken wil ik wel een proefje van iets opsturen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:05 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Dat was het berichtje van Ymme
Okquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:07 schreef debby1973 het volgende:
had het even met plakken en knippen gedaan ipv quote
En nee hoor, je hoeft niets goed te maken.
Ok, welterusten dan maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:18 schreef _evenstar_ het volgende:
ymme omdat dat slimmer is en ik zo ga slapen![]()
debbyhihi
BBquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:22 schreef Maerycke het volgende:
Dit topic volgen is bijna even spannend als de start van Big Brother
heb je een volt meter bij de hand?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Er hangen bepaalde spanningen...
Altijd, misschien dat daardoor mijn haartjes zo vet wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
heb je een volt meter bij de hand?![]()
kinkyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Altijd, misschien dat daardoor mijn haartjes zo vet worden
Oeh.. sorry Xcuz.. Ik had het inderdaad niet gezien... (zit volop in de BB streamsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Maerycke: Ik weet niet of je het gezien had, maar ik heb je aangeboden om zo'n rekje voor je mee te nemen van de IKEA, zodat je je niet je huis hoeft uit te slepen. Als je dat wilt, moet je even een gil geven.
Wachten tot de uitpakmeet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oeh.. sorry Xcuz.. Ik had het inderdaad niet gezien... (zit volop in de BB streams) Ik denk dat het opsturen van het rekje zo'n beetje even duur is als het rekje zelf... Ik wacht gewoon wel even totdat ik weer mobiel ben... en ga het dan halen. Ik wil toch nog naar de Ikea
![]()
Maar wel lief van je.. Thanks!
Ja hoor lukt wel, Ik breek gewoon kleine stukjes ervanaf en dan goed wrijven op mn handen. De zeep die ervanaf komt, maak ik m'n gezicht mee schoon. Lukt wel 4 keer ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:34 schreef ymme het volgende:
Peri, heb je het proefje al uitgeprobeerd? Is het wel genoeg voor meerdere keren?
Ik vond het nogal klein
Kwartje viel hier ook welquote:
Dat kan ook inderdaad! Ik hoop alleen dat ik voor die tijd echt mobiel benquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uitpakmeet
Ja, dat kan ook nog
Ik wil vaker meeten met mede-Lushies. M'n vriendje wordt gek van me onderhand
kindje gata eerst in de zwitsalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je ukje verheugt zich gewoon op badsessies met Assisi
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kindje gata eerst in de zwitsalkindjes horen naar zwitsal te ruiken..
![]()
Smiley stond er niet voor nietsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
En naar Sudocremequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
sudocreme op happige spekbilletjesquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef _evenstar_ het volgende:
xcuz_me ik hou nog wel van je hoor![]()
godver dalijk slaapt lief alik wil naar beheeeeeeeeed
idd van die lekkere zachte babybilletjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
sudocreme op happige spekbilletjesnog maar 4 maandjes
![]()
Ben je echt zo weg van die Karma? Ik vond het niet lekker ruiken. Zo aan het stuk zeep wel maar eenmaal er mee gewassen rook ik heel de tijd zo'n Indiase mannengeur om me heenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:48 schreef Reese het volgende:
Van ruilen komt huilen, dat blijkt wel weer
Heb vandaag de Leidsestraat ook maar weer met een bezoekje vereerd. Ben niet zo tevreden over de Karma Komba Bar. Mijn haar ruikt heerlijk, het wordt fantastisch schoon en ik hoef het niet meer elke dag te wassen.Alleen mijn hoofdhuid vindt het wat minder. Is helemaal schilferig enzo. Vind dat er zo goor uitzien
Dus ik was op zoek naar een iets vettere, minder aggressieve shampoo. Ben goed geadviseerd door de verkoopster.
Wilde uiteindelijk een shampoo en crèmespoeling kopen obv het advies. Maar ik kreeg twee proefjes mee. Omdat ze het zo zonde vond als het weer niet naar tevredenheid zou zijn. Erg netjes! Shampoo: the Blonde en Cremespoeling: Coolaulin.
Verder nog twee zeepjes enKarma Kream
gekocht.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Evenstar, vava is ook mijn vriendinnetjeze is heel lief
al tien jaartjes
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:56 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
maar jij was niet dat oppasmeisje van die babybilletjes met Sudocreme![]()
Ja, ik vind het echt heerlijk!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Ben je echt zo weg van die Karma? Ik vond het niet lekker ruiken. Zo aan het stuk zeep wel maar eenmaal er mee gewassen rook ik heel de tijd zo'n Indiase mannengeur om me heen![]()
En ik ben donkerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt heerlijk!![]()
Eigenlijk past het niet echt bij me, ben blond en heb een lichte huid. Verder heb ik een hekel aan wierook. Maar het kruidige luchtje van Karma vind ik wel heel lekker.
Van de week herkende iemand het patchouli-luchtje in mijn haar. Een ouwe Indiase hippie was het, dus je beeld klopt![]()
quote:
Smerig wil ik het ook niet noemen, het is best een lekker luchte maar niet om de hele tijd om me heen te ruikenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:15 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook donker en ik vind de zeep op zich wel lekker voor af en toe. Ik ben denk ik een van de weinigen die er niet lyrisch over is, maar het ook niet smerig vind.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Shirley het volgende:
Eergisteren meld ik hier nog dat ik naar de Ikea wilde om een ''Lushrekje" te kopen, en voila, er wordt een foto van hét ultieme rekje geplaatst! Iedereen met dezelfde in z'n badkamer.
Ik dacht al.... waar ben je ineens, weg zonder gedag te zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben snel de trein in gestapt om naar mijn vriendje te gaan.
Ik heb een potje smitten meegenomen om in de Lush stemming te blijven
Ik ben nu wel vergeten in de haast om mijn kamer deur dicht te doen, nu zal mijn moeder wel weer gaan gillen
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:29 schreef Kyara het volgende:
Bij Oops...Almond Kisses heb je wel het probleem dat als ie bevalt en hij is op dan heb je ook niet zomaar een nieuwe...
Maar dan kan ik toch de gewone almond kisses nog nemen? Alleen de geur was toch anders?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:29 schreef Kyara het volgende:
Bij Oops...Almond Kisses heb je wel het probleem dat als ie bevalt en hij is op dan heb je ook niet zomaar een nieuwe...
Lijkt me echt niet goed, mijne is wel gewoon zo als op t plaatje. Dat neemt alleen niet weg dat ie toch nog steeds stinktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... ik kwam dit plaatje tegen bij de Imperialis op de Engelse Lush-site:
[afbeelding]
Maar mijn Imperialis ziet er no way near zo uit! Op het plaatje is het dik en romig, mijn creme is dun en waterig en smeert heel stroef uit.
jouw imperialis is wel romig?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:26 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet goed, mijne is wel gewoon zo als op t plaatje. Dat neemt alleen niet weg dat ie toch nog steeds stinkt![]()
Ik wil cellestial![]()
1x wat kopen/proberen betekend voor de rest van je leven, getekend.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:25 schreef Ladyxima het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwdIk zie nou zo vaak dit topic voorbij komen, en gewoon te lui om te lezen
(ja het is ook wel een lange reeks...)
Was in mn vakantie dagje Luik (belgië) en daar was ook zo'n winkel... voorbij gelopen
Anyway, als er eentje in Arnhem komt ga ik zeker even kijken. Er stond in de wiki iets over dream cream, en dat klonk wel erg oké eigenlijk.
wanneer komt het in Arnhemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:39 schreef ymme het volgende:
[..]
1x wat kopen/proberen betekend voor de rest van je leven, getekend.
Lush is zo verslavend, dat je meer en meer en meer wilt![]()
Uit nieuwsgierigheid, wat zijn de verzendkosten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef debby1973 het volgende:
Zo, Funnie en ik hebben onze eerste engelse bestelling geplaatst!
okay, dan zie ik het vanzelf wel verschijnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Ze zijn op zoek naar een pand. Maar hoe, wat, waar en wanneer weet ik niet?
Wat voor een sticker en datum staat er bij jullie op het potje? En waar gekocht?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:26 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet goed, mijne is wel gewoon zo als op t plaatje. Dat neemt alleen niet weg dat ie toch nog steeds stinkt![]()
Ik wil cellestial![]()
Zoiets heb ik dus ook, maar ik weet niet of het echt bacon is wat ik ruik... Heb 'm gewoon in Amsterdam gekocht, dus niet via internet... Maar als ie dik en romig moet zijn is er vast iets misquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:46 schreef lotje11 het volgende:
Mijn imperialis is roze en vrij dun, zo dun dat ik eens een keer per ongeluk het bakje scheef hield en het in de wasbak liet lopen..Maar het ruikt goed en niet naar bacon.....;)
Hoop dat 'ie toch een beetje gegaan is, wat er ook moge zijn geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ultimate shine, flyingfox en karma hebben me weer klaar gemaakt voor de dag.
en dit gaat een zware worden![]()
Hoi!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef ymme het volgende:
Skaaibedankt je bent een schat.
De enveloppe zat hier gewoon in de brievenbus![]()
Erg bedankt je bent een schat, eerlijk waar![]()
Hoe gebruiken jullie jungel?
Heb je het track&trace papiertje nog? Misschien handig, om zo te bewijzen dat je het hebt betaald. En als Ymme die envelop met paksticker even bewaart.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoi!
Goed dat ik nu weet dattie gewoon in de brievenbus zat/past, want ze zouden hem als pakketje afgeven aan de deur, ik ga maar eens contact opnemen met TPG. Bij jou en bij mij paste hij door de brievenbus, dan heb ik echt gewoon 4 euro te veel betaald.
Dat met die cremes gaat lekker...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb mijn Imperialis terug moeten brengen, want hij was perzikkleurig en waterig, en rook niet lekker. Ze hebben hier gelijk de hele lading uit de winkel moeten halen.
En ik heb weer voor 50 pond gekocht, en voor een klein kapitaal gratis gekregen. Freebies waren in ieder geval nog twee blikjes glamrock, een pink glitterbug, een proefje Hard, een Absolution massage bar, een proefje dream cream, Godiva en Hybrid.
kreeg je dat allemaal gratis met een bestelling uit wengelandquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Maeghan het volgende:
.
En ik heb weer voor 50 pond gekocht, en voor een klein kapitaal gratis gekregen. Freebies waren in ieder geval nog twee blikjes glamrock, een pink glitterbug, een proefje Hard, een Absolution massage bar, een proefje dream cream, Godiva en Hybrid.
ach, het wordt voorlopig niet beter hoor..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoop dat 'ie toch een beetje gegaan is, wat er ook moge zijn geweest.
Ga proberen morgen je proefje op de bus te doen! (samen met die voor morgaine!)
Hmm.. klinkt niet leuk MMquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ach, het wordt voorlopig niet beter hoor..![]()
wat leuk dat ik n proefje van je krijg..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Bij mij zat ie trouwens ook in de brievenbus..
geef ze een grote doos met lushrommel en ze blijven voor altijd bij je.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef Zwansen het volgende:
Is dit materiaal om wijven mee te versieren?
Wat kost dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
geef ze een grote doos met lushrommel en ze blijven voor altijd bij je.
Mweuh, minimaal 100 euroquote:
koop de hatbox.quote:
We zijn gewoon trouw aan Lushquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling ja, maar tegen zoveel vrouwen begin je niet veel.
*Navraag gedaan bij mama.quote:
ik heb ook een slechte imperialis gehad...kwam ik acher toen mijn tweede pote roze en cremig was ipv waterig grijs.....het effect van de eerste pot was wel zodanig goed dat ik een tweede pot kcht haha..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... ik kwam dit plaatje tegen bij de Imperialis op de Engelse Lush-site:
[afbeelding]
Maar mijn Imperialis ziet er no way near zo uit! Op het plaatje is het dik en romig, mijn creme is dun en waterig en smeert heel stroef uit.
Ja ik denk hetquote:
Ik krijg ook puistjes... ik denk van Enzymion, terwijl dat juist voor een vette huid isquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:08 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij krijg ik toch echt puisten van Aquamarina. Tenminste, op m'n voorhoofd alleen, de rest van m'n gezicht is wel lekker glad. Het zijn echt van die grote onderhuidse, maar weet niet zeker of het van de Aquamarina komt. Maar het zou me niks verbazen, aangezien ik op het Engelse Lushforum er ook over gelezen heb. Ik blijf het gebruiken, kijken of het met de tijd weggaat, en zo niet, dan klaag ik Lush aan.
Oh en ik kreeg nog 2 proefjes van Flying Fox douchegel (ik vond hem niet zo lekker ruiken maar vriendje wel) en The Olive Branch, beide nog niet getest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst echt losgegaan in een Lush (ik had veel geld) en heb 10 dingen gekocht. Even kijken of ik ze nog uit mn hoofd weet:
Naja, ik ben blij dus.. en vriendje ook want die hoeft voorlopig niet meer
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:43 schreef debby1973 het volgende:
heb vanmiddag een pakje via priority mail verstuurd naar Amerika. Het pakje woog 240gr. Ik moest dus gewoon maar 5,40 euro betalen. Als ik het via standaar mail had verstuurd was het maar 3,70 geweest. Dat is toch belachelijk een pakje binnen nl kost al 5,50!
Ik ga deze ook zeker bestellen, maar ik zou het zonde vinden, als iemand deze thuis in een hoekje heeft liggen, en deze niet gebruiktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Je kunt hem toch ook gewoon kopen in de winkel, als je hem zo lekker vindt?
Tja, dat ga ik doen ook.... getverdemme...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
die was moet je er ook afhalen voor gebruik
Ja, das dus dezelfde als ik hebquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:36 schreef cora4034 het volgende:
De waterige Imperialis van mijn vriendin had de volgende sticker
Gav on 16-6-05 use by 16-8-2006
Ondanks de waterigheid vind ze hem geloof ik wel fijn.
Ik heb ze gisteren op de bus gedaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:58 schreef _evenstar_ het volgende:
nee d epostbode liep straal mijn huis voorbijflauwe kerel
![]()
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, dat zegt niks meer tegenwoordig... Sommige dingen komen wel de volgende dag, maar je kan beter uitgaan van 2 dagen, dat is de laatste tijd realistischer dan de volgende dag...
Ja, de post slaat tegenwoordig nergens meer op. Je zou toch zeggen dat de hele papierhandel door internet en e-mail alleen maar minder is geworden. Maar blijkbaar is het dan nog te moeilijk om een simpel envelopje snel te bezorgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ymme, dat zegt niks meer tegenwoordig... Sommige dingen komen wel de volgende dag, maar je kan beter uitgaan van 2 dagen, dat is de laatste tijd realistischer dan de volgende dag...
Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:30 schreef morgaine21 het volgende:
nou ik vind 5,40 voor naar amerika niet duur maar 5,50 voor naar amsterdam toch wel.
Prince aftershave? Die ken ik niet. Ik dacht dat ze alleen die Cosmetic Lad als aftershave hebben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn vriend gaat voor Coalface, Fresh Farmacy, Sea Vegetable, HIWTK, Ambrosia en Prince shaving cream. De Prince aftershave die ik gewonnen heb op de VIP-party is nog niet aangebroken.
Hoe gelukkig is hij ermee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef kwakveense het volgende:
oh ja! ik heb mijn broertje ook aan de cosmetic lad geholpen..als in: voor hem gekocht en hem bevolen het te gebruiken....
Nee hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:14 schreef gday het volgende:
[..]
Prince aftershave? Die ken ik niet. Ik dacht dat ze alleen die Cosmetic Lad als aftershave hebben?
Hij vindt hem echt heerlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:36 schreef Kyara het volgende:
HIWTK???? Zo, die durft.....
Geinig! Ik heb 'm nog nooit in het krantje gezien en ook in geen enkele Lush-winkel, in binnen en buitenland. Waar heeft hij 'm vandaan dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoorHij prijkt hier écht in de badkamer
.
Klopt als eenen zwerenden vingerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:44 schreef PeRi het volgende:
Ze ligen wel inde Lush winkel. Ik geloof dat ze het wel uit de handel hebben genomen, maar ze hebben 'm nog steeds. Xcuz_me heeft het bij de Leidsestraat gewonnen en Together-Alone ook volgens mij.
Sorry, ik zie net op het flesje dat het geen aftershave is, maar een eau de colognequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:23 schreef gday het volgende:
Ah, dus gewoon een keertje binnenlopen en vragen.
Ik ben vooral benieuwd of je postbode de moeite neemt hem door de bus te wringenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben benieuwd naar de dream cream..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |