idd van die lekkere zachte babybilletjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
sudocreme op happige spekbilletjesnog maar 4 maandjes
![]()
Ben je echt zo weg van die Karma? Ik vond het niet lekker ruiken. Zo aan het stuk zeep wel maar eenmaal er mee gewassen rook ik heel de tijd zo'n Indiase mannengeur om me heenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:48 schreef Reese het volgende:
Van ruilen komt huilen, dat blijkt wel weer
Heb vandaag de Leidsestraat ook maar weer met een bezoekje vereerd. Ben niet zo tevreden over de Karma Komba Bar. Mijn haar ruikt heerlijk, het wordt fantastisch schoon en ik hoef het niet meer elke dag te wassen.Alleen mijn hoofdhuid vindt het wat minder. Is helemaal schilferig enzo. Vind dat er zo goor uitzien
Dus ik was op zoek naar een iets vettere, minder aggressieve shampoo. Ben goed geadviseerd door de verkoopster.
Wilde uiteindelijk een shampoo en crèmespoeling kopen obv het advies. Maar ik kreeg twee proefjes mee. Omdat ze het zo zonde vond als het weer niet naar tevredenheid zou zijn. Erg netjes! Shampoo: the Blonde en Cremespoeling: Coolaulin.
Verder nog twee zeepjes enKarma Kream
gekocht.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Evenstar, vava is ook mijn vriendinnetjeze is heel lief
al tien jaartjes
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:56 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
maar jij was niet dat oppasmeisje van die babybilletjes met Sudocreme![]()
Ja, ik vind het echt heerlijk!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Ben je echt zo weg van die Karma? Ik vond het niet lekker ruiken. Zo aan het stuk zeep wel maar eenmaal er mee gewassen rook ik heel de tijd zo'n Indiase mannengeur om me heen![]()
En ik ben donkerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt heerlijk!![]()
Eigenlijk past het niet echt bij me, ben blond en heb een lichte huid. Verder heb ik een hekel aan wierook. Maar het kruidige luchtje van Karma vind ik wel heel lekker.
Van de week herkende iemand het patchouli-luchtje in mijn haar. Een ouwe Indiase hippie was het, dus je beeld klopt![]()
quote:
Smerig wil ik het ook niet noemen, het is best een lekker luchte maar niet om de hele tijd om me heen te ruikenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:15 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook donker en ik vind de zeep op zich wel lekker voor af en toe. Ik ben denk ik een van de weinigen die er niet lyrisch over is, maar het ook niet smerig vind.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Shirley het volgende:
Eergisteren meld ik hier nog dat ik naar de Ikea wilde om een ''Lushrekje" te kopen, en voila, er wordt een foto van hét ultieme rekje geplaatst! Iedereen met dezelfde in z'n badkamer.
Ik dacht al.... waar ben je ineens, weg zonder gedag te zeggenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben snel de trein in gestapt om naar mijn vriendje te gaan.
Ik heb een potje smitten meegenomen om in de Lush stemming te blijven
Ik ben nu wel vergeten in de haast om mijn kamer deur dicht te doen, nu zal mijn moeder wel weer gaan gillen
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:29 schreef Kyara het volgende:
Bij Oops...Almond Kisses heb je wel het probleem dat als ie bevalt en hij is op dan heb je ook niet zomaar een nieuwe...
Maar dan kan ik toch de gewone almond kisses nog nemen? Alleen de geur was toch anders?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:29 schreef Kyara het volgende:
Bij Oops...Almond Kisses heb je wel het probleem dat als ie bevalt en hij is op dan heb je ook niet zomaar een nieuwe...
Lijkt me echt niet goed, mijne is wel gewoon zo als op t plaatje. Dat neemt alleen niet weg dat ie toch nog steeds stinktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... ik kwam dit plaatje tegen bij de Imperialis op de Engelse Lush-site:
[afbeelding]
Maar mijn Imperialis ziet er no way near zo uit! Op het plaatje is het dik en romig, mijn creme is dun en waterig en smeert heel stroef uit.
jouw imperialis is wel romig?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:26 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet goed, mijne is wel gewoon zo als op t plaatje. Dat neemt alleen niet weg dat ie toch nog steeds stinkt![]()
Ik wil cellestial![]()
1x wat kopen/proberen betekend voor de rest van je leven, getekend.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:25 schreef Ladyxima het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwdIk zie nou zo vaak dit topic voorbij komen, en gewoon te lui om te lezen
(ja het is ook wel een lange reeks...)
Was in mn vakantie dagje Luik (belgië) en daar was ook zo'n winkel... voorbij gelopen
Anyway, als er eentje in Arnhem komt ga ik zeker even kijken. Er stond in de wiki iets over dream cream, en dat klonk wel erg oké eigenlijk.
wanneer komt het in Arnhemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:39 schreef ymme het volgende:
[..]
1x wat kopen/proberen betekend voor de rest van je leven, getekend.
Lush is zo verslavend, dat je meer en meer en meer wilt![]()
Uit nieuwsgierigheid, wat zijn de verzendkosten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef debby1973 het volgende:
Zo, Funnie en ik hebben onze eerste engelse bestelling geplaatst!
okay, dan zie ik het vanzelf wel verschijnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Ze zijn op zoek naar een pand. Maar hoe, wat, waar en wanneer weet ik niet?
Wat voor een sticker en datum staat er bij jullie op het potje? En waar gekocht?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:26 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet goed, mijne is wel gewoon zo als op t plaatje. Dat neemt alleen niet weg dat ie toch nog steeds stinkt![]()
Ik wil cellestial![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |