abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29938042
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

sudocreme op happige spekbilletjes nog maar 4 maandjes
idd van die lekkere zachte babybilletjes weet ik nog van een oppasmeisje van vroeger
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:47:37 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29938095
trusten xcuz

mijn compie kan tandjes krijgen ik ga potdorie naar bed
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29938140
Van ruilen komt huilen, dat blijkt wel weer

Heb vandaag de Leidsestraat ook maar weer met een bezoekje vereerd. Ben niet zo tevreden over de Karma Komba Bar. Mijn haar ruikt heerlijk, het wordt fantastisch schoon en ik hoef het niet meer elke dag te wassen. Alleen mijn hoofdhuid vindt het wat minder. Is helemaal schilferig enzo. Vind dat er zo goor uitzien

Dus ik was op zoek naar een iets vettere, minder aggressieve shampoo. Ben goed geadviseerd door de verkoopster.

Wilde uiteindelijk een shampoo en crèmespoeling kopen obv het advies. Maar ik kreeg twee proefjes mee. Omdat ze het zo zonde vond als het weer niet naar tevredenheid zou zijn. Erg netjes! Shampoo: the Blonde en Cremespoeling: Coolaulin.

Verder nog twee zeepjes en Karma Kream gekocht.
Eeuwig vijfentwintig
pi_29938251
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:48 schreef Reese het volgende:
Van ruilen komt huilen, dat blijkt wel weer

Heb vandaag de Leidsestraat ook maar weer met een bezoekje vereerd. Ben niet zo tevreden over de Karma Komba Bar. Mijn haar ruikt heerlijk, het wordt fantastisch schoon en ik hoef het niet meer elke dag te wassen. Alleen mijn hoofdhuid vindt het wat minder. Is helemaal schilferig enzo. Vind dat er zo goor uitzien

Dus ik was op zoek naar een iets vettere, minder aggressieve shampoo. Ben goed geadviseerd door de verkoopster.

Wilde uiteindelijk een shampoo en crèmespoeling kopen obv het advies. Maar ik kreeg twee proefjes mee. Omdat ze het zo zonde vond als het weer niet naar tevredenheid zou zijn. Erg netjes! Shampoo: the Blonde en Cremespoeling: Coolaulin.

Verder nog twee zeepjes en Karma Kream gekocht.
Ben je echt zo weg van die Karma? Ik vond het niet lekker ruiken. Zo aan het stuk zeep wel maar eenmaal er mee gewassen rook ik heel de tijd zo'n Indiase mannengeur om me heen
Let's plant a tree
pi_29938377
Evenstar, vava is ook mijn vriendinnetje ze is heel lief
al tien jaartjes
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29938429
Ik ga mijn gezicht even lekker grondig schoonmaken

En dan naar bed met harry potter
pi_29938486
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Evenstar, vava is ook mijn vriendinnetje ze is heel lief
al tien jaartjes

maar jij was niet dat oppasmeisje van die babybilletjes met Sudocreme
Let's plant a tree
pi_29938488
Die ikea rekjes zien er echt handig uit! Misschien toch nog even naar Ikea binnenkort.
pi_29938553
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:56 schreef Vava het volgende:

[..]

maar jij was niet dat oppasmeisje van die babybilletjes met Sudocreme
Dat zou wat zijn
pi_29939181
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef Vava het volgende:

[..]

Ben je echt zo weg van die Karma? Ik vond het niet lekker ruiken. Zo aan het stuk zeep wel maar eenmaal er mee gewassen rook ik heel de tijd zo'n Indiase mannengeur om me heen
Ja, ik vind het echt heerlijk!

Eigenlijk past het niet echt bij me, ben blond en heb een lichte huid. Verder heb ik een hekel aan wierook. Maar het kruidige luchtje van Karma vind ik wel heel lekker.

Van de week herkende iemand het patchouli-luchtje in mijn haar. Een ouwe Indiase hippie was het, dus je beeld klopt
Eeuwig vijfentwintig
pi_29939329
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:11 schreef Reese het volgende:

[..]

Ja, ik vind het echt heerlijk!

Eigenlijk past het niet echt bij me, ben blond en heb een lichte huid. Verder heb ik een hekel aan wierook. Maar het kruidige luchtje van Karma vind ik wel heel lekker.

Van de week herkende iemand het patchouli-luchtje in mijn haar. Een ouwe Indiase hippie was het, dus je beeld klopt
En ik ben donker wel lichte huid daarom dacht ik dat het wel wat voor me zou zijn maar niet dus... jammer hoor, want er zijn veel leuke dingen van zoals die poeder ik heb nu de Candy Fluff gekocht (anders had ik de Karma poeder genomen)
Let's plant a tree
pi_29939441
Ik ben ook donker en ik vind de zeep op zich wel lekker voor af en toe. Ik ben denk ik een van de weinigen die er niet lyrisch over is, maar het ook niet smerig vind.
pi_29939513
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn
hahaha idd dan had ik je nu kunnen plagen
Let's plant a tree
pi_29939586
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:15 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook donker en ik vind de zeep op zich wel lekker voor af en toe. Ik ben denk ik een van de weinigen die er niet lyrisch over is, maar het ook niet smerig vind.
Smerig wil ik het ook niet noemen, het is best een lekker luchte maar niet om de hele tijd om me heen te ruiken

Misschien als ik ooit nog eens in India kom, dat ik dan bij thuiskomst die lucht wel lekker vind, om even in de sfeer te blijven
Let's plant a tree
pi_29939791
het gaat hard..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29939924
ik vind karma een goede handjes wasser
pi_29940130
Eergisteren meld ik hier nog dat ik naar de Ikea wilde om een ''Lushrekje" te kopen, en voila, er wordt een foto van hét ultieme rekje geplaatst! Iedereen met dezelfde in z'n badkamer.
Back in business.
pi_29940881
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:30 schreef Shirley het volgende:
Eergisteren meld ik hier nog dat ik naar de Ikea wilde om een ''Lushrekje" te kopen, en voila, er wordt een foto van hét ultieme rekje geplaatst! Iedereen met dezelfde in z'n badkamer.
leuk toch

Mijn badkamer heeft al genoeg plek om Lush op te bergen, mijn slaapkamerwastafel daarintegen. Zoals ik al zei, de spiegelkast is aardig vol. Ik ga denk ik een plekje maken op het kasjte wat ernaast staat (foto volgt tzt)

Ik heb een proefje gekregen van de Skinny Dip Buttercream en ik vind het best lekker ruiken, in tegestelling tot wat ik eerder las over de Skinny Dip. Er zit best veel standaard zeepgeur in maar ook wat extra's. Wat dat extra's precies is kan ik niet zo goed opschrijven, een beetje sterk maar erg lekker. En cocos kan ik er niet zo goed in ontdekken! (dat vind ik namelijk niet zo lekker ruiken )
Let's plant a tree
pi_29942530
Ik ben snel de trein in gestapt om naar mijn vriendje te gaan.
Ik heb een potje smitten meegenomen om in de Lush stemming te blijven
Ik ben nu wel vergeten in de haast om mijn kamer deur dicht te doen, nu zal mijn moeder wel weer gaan gillen
pi_29942667
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben snel de trein in gestapt om naar mijn vriendje te gaan.
Ik heb een potje smitten meegenomen om in de Lush stemming te blijven
Ik ben nu wel vergeten in de haast om mijn kamer deur dicht te doen, nu zal mijn moeder wel weer gaan gillen
Ik dacht al.... waar ben je ineens, weg zonder gedag te zeggen maar daar is ze weer en je moeder moet maar leren genieten van die Lush stuur haar anders maar bij mijn moeder op les
Let's plant a tree
  donderdag 25 augustus 2005 @ 07:12:00 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29946934
Hmz... ik kwam dit plaatje tegen bij de Imperialis op de Engelse Lush-site:

Maar mijn Imperialis ziet er no way near zo uit! Op het plaatje is het dik en romig, mijn creme is dun en waterig en smeert heel stroef uit .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_29947089
De mijnes was ook zo Xcuz_me. Het begon ook steeds meer te stinken, en gister was de lucht echt niet meer te haden (het welbekende baconluchtje). Ik heb 'm weggegooid.

[ Bericht 0% gewijzigd door PeRi op 25-08-2005 08:09:35 ]
Whatever I want.
pi_29947157
mijn imperialis is ook heel dun en waterig.
pi_29947189
als ik 't opsmeer valt er regelmatig een druppel onderweg van mn vinger af, mag ik t weer opruimen
pi_29947252
Ai, dat is vervelend..
Wat raar dat die creme dan zo baconachtig is!
Allemaal besteld bij internet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')