Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:29 schreef Kyara het volgende:
Bij Oops...Almond Kisses heb je wel het probleem dat als ie bevalt en hij is op dan heb je ook niet zomaar een nieuwe...
Maar dan kan ik toch de gewone almond kisses nog nemen? Alleen de geur was toch anders?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:29 schreef Kyara het volgende:
Bij Oops...Almond Kisses heb je wel het probleem dat als ie bevalt en hij is op dan heb je ook niet zomaar een nieuwe...
Lijkt me echt niet goed, mijne is wel gewoon zo als op t plaatje. Dat neemt alleen niet weg dat ie toch nog steeds stinktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... ik kwam dit plaatje tegen bij de Imperialis op de Engelse Lush-site:
[afbeelding]
Maar mijn Imperialis ziet er no way near zo uit! Op het plaatje is het dik en romig, mijn creme is dun en waterig en smeert heel stroef uit.
jouw imperialis is wel romig?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:26 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet goed, mijne is wel gewoon zo als op t plaatje. Dat neemt alleen niet weg dat ie toch nog steeds stinkt![]()
Ik wil cellestial![]()
1x wat kopen/proberen betekend voor de rest van je leven, getekend.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:25 schreef Ladyxima het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwdIk zie nou zo vaak dit topic voorbij komen, en gewoon te lui om te lezen
(ja het is ook wel een lange reeks...)
Was in mn vakantie dagje Luik (belgië) en daar was ook zo'n winkel... voorbij gelopen
Anyway, als er eentje in Arnhem komt ga ik zeker even kijken. Er stond in de wiki iets over dream cream, en dat klonk wel erg oké eigenlijk.
wanneer komt het in Arnhemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:39 schreef ymme het volgende:
[..]
1x wat kopen/proberen betekend voor de rest van je leven, getekend.
Lush is zo verslavend, dat je meer en meer en meer wilt![]()
Uit nieuwsgierigheid, wat zijn de verzendkosten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef debby1973 het volgende:
Zo, Funnie en ik hebben onze eerste engelse bestelling geplaatst!
okay, dan zie ik het vanzelf wel verschijnenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Ze zijn op zoek naar een pand. Maar hoe, wat, waar en wanneer weet ik niet?
Wat voor een sticker en datum staat er bij jullie op het potje? En waar gekocht?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:26 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet goed, mijne is wel gewoon zo als op t plaatje. Dat neemt alleen niet weg dat ie toch nog steeds stinkt![]()
Ik wil cellestial![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |