abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29970993
Meaghan is in Engeland nu Missy, die heeft niet besteld die is gewoon gaan halen
pi_29971038
cool
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29972108
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:23 schreef Skaai het volgende:

[..]

* Skaai noteert
*Navraag gedaan bij mama.
Het pakketje zat wel in de brievenbus, maar mijn moederachtige Sherlock Holmes heeft ontdekt dat hij via een busjes gebracht moest worden, misschien verandert dat de zaak?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29972569
heb vanmiddag een pakje via priority mail verstuurd naar Amerika. Het pakje woog 240gr. Ik moest dus gewoon maar 5,40 euro betalen. Als ik het via standaar mail had verstuurd was het maar 3,70 geweest. Dat is toch belachelijk een pakje binnen nl kost al 5,50!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:26:58 #205
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_29974443
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 07:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... ik kwam dit plaatje tegen bij de Imperialis op de Engelse Lush-site:

[afbeelding]

Maar mijn Imperialis ziet er no way near zo uit! Op het plaatje is het dik en romig, mijn creme is dun en waterig en smeert heel stroef uit .
ik heb ook een slechte imperialis gehad...kwam ik acher toen mijn tweede pote roze en cremig was ipv waterig grijs.....het effect van de eerste pot was wel zodanig goed dat ik een tweede pot kcht haha..

echt lekker zal k het nooit vinden ruiken...daar heb ik almond kisses voor als nachtcreme...hmmmm....ben er al aan verslaafd na drie keer smeren.

verdorie...t is zon kostbare verslaving he....bn inmiddels ook verslaafd aan smitten en lemony flutter...

zucht...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:28:33 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29974518
Ik heb nog geen nachtcreme.. daar ga ik nog eens over dubben welke ik wil .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:34:14 #207
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_29974757
ik heb ook geen officiele nachtcreme, maar creem die ik heel lekker vind maar die te vet is voor overdag die demoveer ik dan tot nachtcreme, zdat ik m nog wel kan gebruiken hahahaha.

ik ben gek op de lushproducten die een beetje vreemd effect hebben....dream wash bijvoorbeeld, je wordt er gewoon stroef van, maar t is t enige waar ik me mee kan wassen als ik last heb van eczeem...de zeewier/melk geur van aqua marina...heerlijk!!!

ik kan niks met de zeepjes, krijg ik eczeem van, en ook niet met de bathmelts want ik heb geen bad...maar ik vermaak me al prima met alleen de lichaamsverzorging haha.

heb mn moeder ook beeerd...die is gek op sympathy for the skin...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_29975784
Ik heb me overigens heerlijk gedoucht met Jumping Juniper (nog steeds vette haartjes )
En ook met het proefje van Skaai, Something Wicked, heel erg leuk, maar die glittertjes waren er direct weer af
Daarna met Flying Fox want ik voelde me echt niet goed, ik had hoofdpijn en was moe, maar door deze douchegel voelde ik me weer beter
En de Fuwari deodorant die echt bijna uit elkaar valt
pi_29975871
Ik ga slapen
pi_29976989
Balen van je deo Sweet misschien maar in een bakje doen en dan wat van dat spul onder je oksels smeren?

Ik had vanmorgen trouwens een muggenbult terwijl ik die nooit heb dan denk ik ... hmm... het is The Lush
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_29977586
je ruikt te lekker
pi_29977697
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:33 schreef Kyara het volgende:
je ruikt te lekker
Ja ik denk het Lekker zoet naar Candy Fluff
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_29979529
Volgens mij krijg ik toch echt puisten van Aquamarina. Tenminste, op m'n voorhoofd alleen, de rest van m'n gezicht is wel lekker glad. Het zijn echt van die grote onderhuidse, maar weet niet zeker of het van de Aquamarina komt. Maar het zou me niks verbazen, aangezien ik op het Engelse Lushforum er ook over gelezen heb. Ik blijf het gebruiken, kijken of het met de tijd weggaat, en zo niet, dan klaag ik Lush aan.
Back in business.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 03:14:01 #214
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29984170
Ik ben gisteren voor het eerst echt losgegaan in een Lush (ik had veel geld ) en heb 10 dingen gekocht. Even kijken of ik ze nog uit mn hoofd weet:

- Coalface (die wou vriendje hebben )
- Soap Sod - Gras en madeliefjes maar hij staat niet in het krantje of ben ik gek?
- Lemony Flutter - Ik gebruik hem gewoon als handcreme, heerlijke geur
- Skin Sin - Als afwisseling voor Karma Kream, maar hij ruikt veel minder sterk jammer genoeg
- Irresistable Bliss - Vriendje wou nieuwe shampoo, deze heb ik gekozen vanwege de naam
- Seanick - geloof ik dat ie heet, nog een shampoo voor het gratis blikje
- Tea Tree Water - vind ik stinken
- Sea Vegetable Soap - nog niet getest
- Buffy the backside slayer - nog niet getest
- Oh en nummer 10 moet dan het blikje zijn, want ik zou het anders echt niet weten

Naja, ik ben blij dus.. en vriendje ook want die hoeft voorlopig niet meer
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 03:16:02 #215
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29984182
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:08 schreef Shirley het volgende:
Volgens mij krijg ik toch echt puisten van Aquamarina. Tenminste, op m'n voorhoofd alleen, de rest van m'n gezicht is wel lekker glad. Het zijn echt van die grote onderhuidse, maar weet niet zeker of het van de Aquamarina komt. Maar het zou me niks verbazen, aangezien ik op het Engelse Lushforum er ook over gelezen heb. Ik blijf het gebruiken, kijken of het met de tijd weggaat, en zo niet, dan klaag ik Lush aan.
Ik krijg ook puistjes... ik denk van Enzymion, terwijl dat juist voor een vette huid is mijn huid lijkt vetter dan ooit.... maar ik blijf het maar gebruiken in de hoop dat het ineens gaat werken...
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 03:18:08 #216
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29984202
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 03:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst echt losgegaan in een Lush (ik had veel geld ) en heb 10 dingen gekocht. Even kijken of ik ze nog uit mn hoofd weet:

Naja, ik ben blij dus.. en vriendje ook want die hoeft voorlopig niet meer
Oh en ik kreeg nog 2 proefjes van Flying Fox douchegel (ik vond hem niet zo lekker ruiken maar vriendje wel) en The Olive Branch, beide nog niet getest.
Ziggy played guitar
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 06:54:39 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_29984870
Ik ben gisteravond vreemdgegaan . En wel met Tea Tree Face Wash van de Tuinen en Calendulan creme van VSM... Het lijkt erop dat noch Aquamarina, noch AOBS, noch Fresh Farmacy mijn onrustige huid weten te temperen .

Ik ga Lush trouwens vandaag even mailen over de Imperialis, ze zullen wel helemaal gek worden .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_29985464
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:43 schreef debby1973 het volgende:
heb vanmiddag een pakje via priority mail verstuurd naar Amerika. Het pakje woog 240gr. Ik moest dus gewoon maar 5,40 euro betalen. Als ik het via standaar mail had verstuurd was het maar 3,70 geweest. Dat is toch belachelijk een pakje binnen nl kost al 5,50!

Das echt niet normaal nee.
pi_29985665
Belachelijk toch die verzendkosten! En het was echt een pakje, past dus absoluut niet door de brievenbus. Ik ga weer even slapen. Mijn hond heeft afgelopen nacht om 4 uur een zware epileptische aanval gehad terwijl hij bij ons op bed lag. Heb dus erg weinig geslapen daarna. Wat is dat een rotgezicht!
pi_29985974
Dat is zeker naar! truste!

Ik ben er vandaag verder ook niet, morgen misschien
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 09:27:15 #221
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29986092
Anitra ik denk aan je lieffie
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29986262
De waterige Imperialis van mijn vriendin had de volgende sticker
Gav on 16-6-05 use by 16-8-2006
Ondanks de waterigheid vind ze hem geloof ik wel fijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door cora4034 op 26-08-2005 11:06:42 ]
Dat is eens wat anders...
pi_29988017
Iemand die een jungle heeft, en niet meer gebruikt?
Dan wil ik deze wel met je ruilen, of overnemne voor centjes
pi_29989828
Je kunt hem toch ook gewoon kopen in de winkel, als je hem zo lekker vindt?
pi_29991157
wat is het hier rustig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')