Zoiets heb ik dus ook, maar ik weet niet of het echt bacon is wat ik ruik... Heb 'm gewoon in Amsterdam gekocht, dus niet via internet... Maar als ie dik en romig moet zijn is er vast iets misquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:46 schreef lotje11 het volgende:
Mijn imperialis is roze en vrij dun, zo dun dat ik eens een keer per ongeluk het bakje scheef hield en het in de wasbak liet lopen..Maar het ruikt goed en niet naar bacon.....;)
Hoop dat 'ie toch een beetje gegaan is, wat er ook moge zijn geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 08:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ultimate shine, flyingfox en karma hebben me weer klaar gemaakt voor de dag.
en dit gaat een zware worden![]()
Hoi!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef ymme het volgende:
Skaaibedankt je bent een schat.
De enveloppe zat hier gewoon in de brievenbus![]()
Erg bedankt je bent een schat, eerlijk waar![]()
Hoe gebruiken jullie jungel?
Heb je het track&trace papiertje nog? Misschien handig, om zo te bewijzen dat je het hebt betaald. En als Ymme die envelop met paksticker even bewaart.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoi!
Goed dat ik nu weet dattie gewoon in de brievenbus zat/past, want ze zouden hem als pakketje afgeven aan de deur, ik ga maar eens contact opnemen met TPG. Bij jou en bij mij paste hij door de brievenbus, dan heb ik echt gewoon 4 euro te veel betaald.
Dat met die cremes gaat lekker...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb mijn Imperialis terug moeten brengen, want hij was perzikkleurig en waterig, en rook niet lekker. Ze hebben hier gelijk de hele lading uit de winkel moeten halen.
En ik heb weer voor 50 pond gekocht, en voor een klein kapitaal gratis gekregen. Freebies waren in ieder geval nog twee blikjes glamrock, een pink glitterbug, een proefje Hard, een Absolution massage bar, een proefje dream cream, Godiva en Hybrid.
kreeg je dat allemaal gratis met een bestelling uit wengelandquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Maeghan het volgende:
.
En ik heb weer voor 50 pond gekocht, en voor een klein kapitaal gratis gekregen. Freebies waren in ieder geval nog twee blikjes glamrock, een pink glitterbug, een proefje Hard, een Absolution massage bar, een proefje dream cream, Godiva en Hybrid.
ach, het wordt voorlopig niet beter hoor..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoop dat 'ie toch een beetje gegaan is, wat er ook moge zijn geweest.
Ga proberen morgen je proefje op de bus te doen! (samen met die voor morgaine!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |