quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:24 schreef jessie het volgende:
He Peri heb je je gelijk je potje celstial meegenomen om te laten ruiken?
Gezellig zo in dat mandje sweet sixteen!
Nou inderdaad... Ik begon met een handjevol... en heb nu een medicijnkastje vol (letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:40 schreef ymme het volgende:
Sweetsixteen16, dat veranderd snel genoeg hoor, let maar op
Let op mijn woorden, dat medicijnkastje wordt ook te kleinquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad... Ik begon met een handjevol... en heb nu een medicijnkastje vol (letterlijk en figuurlijk) En dan ben ik al aan het stapelen en liggen er dingen in de handdoekenla...
Ik ben nog steeds op zoek naar de ideale oplossing om mijn Lush te laten.. Ben er nog niet uit...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad... Ik begon met een handjevol... en heb nu een medicijnkastje vol (letterlijk en figuurlijk) En dan ben ik al aan het stapelen en liggen er dingen in de handdoekenla...
IK heb wat op onze slaapkamer liggen, wat bij de pc, heel veel in de badkamer. En overal waar handzeep hoort te liggen, liggen ook zeepjes van Lushquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar de ideale oplossing om mijn Lush te laten.. Ben er nog niet uit...
Dat is het al, maar ik heb niet meer ruimte dan dat in m'n badkamertjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, dat medicijnkastje wordt ook te klein![]()
Wel een duur proefje zoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef Skaai het volgende:
Tering. Ik haat het postkantoor he. Ik had bubbeltjes envelopjes gekocht, en zelf thuis geprobeerd of het door de brievenbus kon, met proefjes erin. Het ging keigoed. Sta ik daar bij 't postkantoor, mag ik5,50
per envelop betalen omdat het volgens die stumpers niet door de brievenbus kan, en dus als pakketje verzonden moet worden. En ik ben zo'n trut, ik reken het af omdat ik het had beloofd om die proefjes op te sturen
. Volgende keer sla ik de stukjes Lush gewoon helemaal plat en doe ik het in een ordinaire papieren envelop waar maar 39 eurocent op moet.
.
Alsof het zo'n grote moeite is voor de postbode om een keertje extra aan te bellen
Nou je mag wel wat opsturen, omdat je zo enthousiast bentquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Wel een duur proefje zo![]()
Wil je er wat voor terug hebben? dan stuur ik je dat met alle plezier op![]()
bedankt alvast voor de jungle
Ja die past welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:20 schreef debby1973 het volgende:
of anders deze:
is smaller nml
klik hier
Over de paboquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:58 schreef debby1973 het volgende:
ja, hallo jij bent er zelf in dit lush topic over begonnen hoor.
Als je dat wilt doen, graag ik weet het zelf niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:00 schreef debby1973 het volgende:
ja, moet ik het even voor je opzoeken?
Oh ja, nou herriner ik het me weer. Sorry, dat ging over het feit dat ik me vriend wou verassen, door me lekker in te smeren met een lekker geurtje van lush. En mooie lingerie. Sorry kloptquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik kan het me ook vaag herinneren dat het wel eens over het setje van de pabo ging, ik heb alleen geen idee wie dat was
Dit heb je zelf hier gepost Ymme.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:10 schreef ymme het volgende:
Ik was vergeten, dat ik nog een bestelling had staan bij lush.
Dus deze krijg ik als het goed is vandaag binnen![]()
Luxe Bad producten, Floating Island
Douche producten, Creamed Almond & Coconut Smoothie,
Bubble Bar Slices, Amandopondo Bubble Bar slice
Hand- en lichaamscrème, Karma Kream
Gezichtsproducten, Mirror Mirror Neck Cream
De postbode, zal over een uurtje wel hier zijnIK hoop dan dat meteen mijn lingerie van de pabo binnen komt, kan ik mijn vriend vanavond verassen, door in bad te gaan met lush, en spannende kledij onder mijn pyjama te doen
![]()
Oh wat zeg ik nou![]()
Sorry, geheugen liet me weer in de steekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:00 schreef debby1973 het volgende:
ja, moet ik het even voor je opzoeken?
Idd, dat feest ging dus niet doorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaa ik weet het ook nog! Dat je lingerie had besteld en je vriend ging verrassen, al riekend naar heeeerlijke Lush-luchtjes
ja erg he. Ik schaam me er ook zeer diep voorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
De post werkt 's avonds in Enschede?
En hoe kún je nou vergeten dat je nog op iets wacht van de Lush?
Dat was het berichtje van Ymmequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
De post werkt 's avonds in Enschede?
En hoe kún je nou vergeten dat je nog op iets wacht van de Lush?
Debby, echt wat dom van me. Daar had ik niet meer aan gedacht. Om het goed te maken wil ik wel een proefje van iets opsturen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:05 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Dat was het berichtje van Ymme
Okquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:07 schreef debby1973 het volgende:
had het even met plakken en knippen gedaan ipv quote
En nee hoor, je hoeft niets goed te maken.
Ok, welterusten dan maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:18 schreef _evenstar_ het volgende:
ymme omdat dat slimmer is en ik zo ga slapen![]()
debbyhihi
BBquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:22 schreef Maerycke het volgende:
Dit topic volgen is bijna even spannend als de start van Big Brother
heb je een volt meter bij de hand?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Er hangen bepaalde spanningen...
Altijd, misschien dat daardoor mijn haartjes zo vet wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
heb je een volt meter bij de hand?![]()
kinkyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Altijd, misschien dat daardoor mijn haartjes zo vet worden
Oeh.. sorry Xcuz.. Ik had het inderdaad niet gezien... (zit volop in de BB streamsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Maerycke: Ik weet niet of je het gezien had, maar ik heb je aangeboden om zo'n rekje voor je mee te nemen van de IKEA, zodat je je niet je huis hoeft uit te slepen. Als je dat wilt, moet je even een gil geven.
Wachten tot de uitpakmeet?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oeh.. sorry Xcuz.. Ik had het inderdaad niet gezien... (zit volop in de BB streams) Ik denk dat het opsturen van het rekje zo'n beetje even duur is als het rekje zelf... Ik wacht gewoon wel even totdat ik weer mobiel ben... en ga het dan halen. Ik wil toch nog naar de Ikea
![]()
Maar wel lief van je.. Thanks!
Ja hoor lukt wel, Ik breek gewoon kleine stukjes ervanaf en dan goed wrijven op mn handen. De zeep die ervanaf komt, maak ik m'n gezicht mee schoon. Lukt wel 4 keer ofzo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:34 schreef ymme het volgende:
Peri, heb je het proefje al uitgeprobeerd? Is het wel genoeg voor meerdere keren?
Ik vond het nogal klein
Kwartje viel hier ook welquote:
Dat kan ook inderdaad! Ik hoop alleen dat ik voor die tijd echt mobiel benquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uitpakmeet
Ja, dat kan ook nog
Ik wil vaker meeten met mede-Lushies. M'n vriendje wordt gek van me onderhand
kindje gata eerst in de zwitsalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je ukje verheugt zich gewoon op badsessies met Assisi
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
kindje gata eerst in de zwitsalkindjes horen naar zwitsal te ruiken..
![]()
Smiley stond er niet voor nietsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
En naar Sudocremequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
sudocreme op happige spekbilletjesquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:44 schreef _evenstar_ het volgende:
xcuz_me ik hou nog wel van je hoor![]()
godver dalijk slaapt lief alik wil naar beheeeeeeeeed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |