Ik wil Emperor of ice Cream en Heavenly bodies met jou delen. En Sweetie pie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:20 schreef Anitra het volgende:
Ik wist het ook pas te vinden na een aantal linkje hoor Jessie. Maar nu weet je hem ook te vinden als he t goed is
Ik wil dus idd jellies en buttercreams bestellen. Alleen wil ik dus het liefst 50gra van die dingen, maar 100gr is dus het minste. Dus als mensen die willen delen met mij en dus de kosten gelijk halveren vor mij en de kans dat er iets in de prullebak verdwijnt weg neemt ben ik heel blij!!!
Ik wil van de jellies: Sweetie pie, Whoosh, Strawberry Twin tub en Spank me with Saplings.
Van de butercreams (die mij erg goed bevalt!!! Skinny dip dan, die ik van Maeryckegekregen heb): Ring of roses, Lemslip, Almond butter, Emperor of Ice cresm, Heavenly bodies.
Als er mensen zijn die dus ook 50 gram willen geef dan even een gil, dat scheelt strepen op mijn lijstje en kunnen er meerdere mensen het uit proberen en worden de kosten nog een stuk lager!
Aaaah wat lief en wat eng ook..wat nou als het niet meer verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef jessie het volgende:
En ik ben zooooooo blij dat Noekie een snowcake ga halen. Dat samen met mijn smitten handcreme ga mij doen verlangen naar sinterklaasavond met een groot stuk marsepein
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil Emperor of ice Cream en Heavenly bodies met jou delen. En Sweetie pie.
Wacht ff, dat wil je zelf??quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:52 schreef Skaai het volgende:
Verdorie, niet eens mijn masker foto in de OP
Anders post ik 'm niet hequote:
Ah, nog even een bedankje voor de zeepjes die je voor me hebt gehaald, weet niet of je de vorige namelijk hebt gelezen. Als jij er niet was geweest, had ik nu niet verliefd op Snowcake geweest!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef morgaine21 het volgende:
@ missymiriam: Ik heb je pakje gisteren gepost dus t zal hopelijk een dezer dagen wel arriveren.
graag gedaan hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah, nog even een bedankje voor de zeepjes die je voor me hebt gehaald, weet niet of je de vorige namelijk hebt gelezen. Als jij er niet was geweest, had ik nu niet verliefd op Snowcake geweest!
Ja eigenlijk heb ik nog nooit van dat soort lingerie aangehad. Het is niet overdreven ofzo hoor, maar vind het toch wel spannend. Om reactie te zien vooral.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow, Ymme, spannend!
Dat is toch juist leuk, om je vriendje een beetje te verwennen?
Zo snel al? dan kan ik daar nog wel even op wachtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:55 schreef Maerycke het volgende:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:53 schreef Fiorenza het volgende:
was al bekend wanneer de jelly's en buttercreams naar NL komen?
Eind augustus dan wel begin september, Fiorenza.
Hoe is het allemaal gegaan ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:58 schreef debby1973 het volgende:
Zo, ben weer terug van het ziekenhuis. En ben weer draadjes en snoertjes vrij!!!
Mijn verrotte Gorgeous heeft me helaas ook helemaal niets opgeleverd, maar misschien had ik vaker moeten mailen ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:01 schreef debby1973 het volgende:
nee, heb me net al gedouched. Vanavond ga ik lekker in bad. En wat lees ik nu!!! Drie gratis produkten, waaronder gorgeous, voor een mailtje. En mijn vorige bestelling was 260 euro, daarbij waren ze een tin vergeten en zat een verrotte gorgeous en ik heb niet eens een proefje gekregen. Ik ga nu echt in engeland en duitsland bestellen.
Maar ben wel blij voor jou hoor Ymme.
Dit is ook de eerste keer dat een bestelling goed gaat bij mij hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:01 schreef debby1973 het volgende:
nee, heb me net al gedouched. Vanavond ga ik lekker in bad. En wat lees ik nu!!! Drie gratis produkten, waaronder gorgeous, voor een mailtje. En mijn vorige bestelling was 260 euro, daarbij waren ze een tin vergeten en zat een verrotte gorgeous en ik heb niet eens een proefje gekregen. Ik ga nu echt in engeland en duitsland bestellen.
Maar ben wel blij voor jou hoor Ymme.
Sterkte ermee, en ik hoop voor jou dat alles goed komtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:05 schreef debby1973 het volgende:
Ze hebben nu snel gekeken of alles het gedaan de hele nacht. Dat was gelukkig goed gegaan anders moest het nog een keer. Daarna hebben ze alles verwijderd en mocht ik weer weg. Begin september moet ik een longtest (meten ze je longinhoud) en foto's van mijn keel en neus laten maken. Daarna gaan ze alles met me bespreken.
Zal ik je eerlijk zeggen dat ik daar geen idee van hem.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:09 schreef debby1973 het volgende:
Nou, mag ik weten voor hoeveel geld je in totaal besteld hebt? ongeveer hoor
Ik zou liever ook naar de winkel gaan hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:12 schreef Nugget het volgende:
Precies, ik koop altijd in de winkel! (Vind ik stiekem ook wel een stuk leuker, eerst alles besnuffelen en dan na tijden rondsnuffelen stralend met je mandje voor de kassa staan wachten)
Lekker, ik vind het wel moeilijk om de geur te beschrijven. Maar het is lekker fris, beetje kruidig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:12 schreef debby1973 het volgende:
En hoe ruikt je gorgeous Ymme?
Ach ja dan is het een fout.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:14 schreef Anitra het volgende:
Ik heb veel meer dan jou besteld en heb nog nooit iets gekregen. Het is dus gewoon een fout die ze niet willen toegeven.
Of iemand is hier een beetje jaloers.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:14 schreef Anitra het volgende:
Ik heb veel meer dan jou besteld en heb nog nooit iets gekregen. Het is dus gewoon een fout die ze niet willen toegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |