abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29704685
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:20 schreef Anitra het volgende:
Ik wist het ook pas te vinden na een aantal linkje hoor Jessie. Maar nu weet je hem ook te vinden als he t goed is

Ik wil dus idd jellies en buttercreams bestellen. Alleen wil ik dus het liefst 50gra van die dingen, maar 100gr is dus het minste. Dus als mensen die willen delen met mij en dus de kosten gelijk halveren vor mij en de kans dat er iets in de prullebak verdwijnt weg neemt ben ik heel blij!!!
Ik wil van de jellies: Sweetie pie, Whoosh, Strawberry Twin tub en Spank me with Saplings.
Van de butercreams (die mij erg goed bevalt!!! Skinny dip dan, die ik van Maerycke gekregen heb): Ring of roses, Lemslip, Almond butter, Emperor of Ice cresm, Heavenly bodies.

Als er mensen zijn die dus ook 50 gram willen geef dan even een gil, dat scheelt strepen op mijn lijstje en kunnen er meerdere mensen het uit proberen en worden de kosten nog een stuk lager!
Ik wil Emperor of ice Cream en Heavenly bodies met jou delen. En Sweetie pie.
Whatever I want.
pi_29704726
Ik lees nu t topic door en ik vind t topic eigenlijk wel erg grappig. We zijn toch ook een maf stel met onze lijstjes Maar dat siert ons
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29705128
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:12 schreef jessie het volgende:

En ik ben zooooooo blij dat Noekie een snowcake ga halen. Dat samen met mijn smitten handcreme ga mij doen verlangen naar sinterklaasavond met een groot stuk marsepein
Aaaah wat lief en wat eng ook..wat nou als het niet meer verkrijgbaar is.
Dan ga ik ze ontzettend hersenspoelen dat ze toch echt de snowcake in Oktober al in de schappen moeten doen. Wat Sinterklaas kan, kunnen zij ook!
Go hard or go home
pi_29705184
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:22 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik wil Emperor of ice Cream en Heavenly bodies met jou delen. En Sweetie pie.

Ik schrijf het meteen op!
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:52:53 #55
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29705847
Verdorie, niet eens mijn masker foto in de OP
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:54:48 #56
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29705931
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:52 schreef Skaai het volgende:
Verdorie, niet eens mijn masker foto in de OP
Wacht ff, dat wil je zelf??
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:55:47 #57
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29705973
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Aventura het volgende:

[..]

Anders post ik 'm niet he
Denk je dat het nieuwe Lushies afschrikt?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_29706303
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Aventura het volgende:

[..]

Kom op, A., edit gauw de OP voordat Skaai zich bedenkt
Eeuwig vijfentwintig
pi_29707216
@ missymiriam: Ik heb je pakje gisteren gepost dus t zal hopelijk een dezer dagen wel arriveren.
pi_29707291
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef morgaine21 het volgende:
@ missymiriam: Ik heb je pakje gisteren gepost dus t zal hopelijk een dezer dagen wel arriveren.
Ah, nog even een bedankje voor de zeepjes die je voor me hebt gehaald, weet niet of je de vorige namelijk hebt gelezen. Als jij er niet was geweest, had ik nu niet verliefd op Snowcake geweest!
Back in business.
pi_29707368
Vanochtend heb ik me gedoucht met Karma, heerlijk luchtje, maar daar is nu echt niets meer van te ruiken, ik ben namelijk vandaag lekker naar Walibi World (Six Flags) geweest, en kom nu pas thuis!
Was een heerlijk dagje fun met mijn achtbaanvriendin en nu kan ik er weer een jaartje tegenaan

Skaai: Jouw foto is echt te bruut
Allen: Ik snap het TT verhaal nog steeds niet (het is laat, ik weet het)
Kyara: Ik kijk reikhalzend uit naar het Lushkrantje, hiep hoi!
Iedereen: Lekker gelusht?

Nu ga ik slapen, doei
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29708313
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ah, nog even een bedankje voor de zeepjes die je voor me hebt gehaald, weet niet of je de vorige namelijk hebt gelezen. Als jij er niet was geweest, had ik nu niet verliefd op Snowcake geweest!
graag gedaan hoor
pi_29710969
goedemorgen allemaal!
pi_29711194
Ik heb 3x ma bar, bubble bar besteld
pi_29711223
Goede morgen Debby! hoe ging de nacht met je draadjes?
pi_29711296
Ik ben ook benieuwd, ik heb het een beetje doorgelezen, balen dat je dit onderzoek moet doen.
Ik wens je verder nog veel sterkte
pi_29711340
Ik was vergeten, dat ik nog een bestelling had staan bij lush.
Dus deze krijg ik als het goed is vandaag binnen

Luxe Bad producten, Floating Island
Douche producten, Creamed Almond & Coconut Smoothie,
Bubble Bar Slices, Amandopondo Bubble Bar slice
Hand- en lichaamscrème, Karma Kream
Gezichtsproducten, Mirror Mirror Neck Cream

De postbode, zal over een uurtje wel hier zijn IK hoop dan dat meteen mijn lingerie van de pabo binnen komt, kan ik mijn vriend vanavond verassen, door in bad te gaan met lush, en spannende kledij onder mijn pyjama te doen

Oh wat zeg ik nou
pi_29711355
Wow, Ymme, spannend!
Dat is toch juist leuk, om je vriendje een beetje te verwennen?
pi_29711388
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow, Ymme, spannend!
Dat is toch juist leuk, om je vriendje een beetje te verwennen?
Ja eigenlijk heb ik nog nooit van dat soort lingerie aangehad. Het is niet overdreven ofzo hoor, maar vind het toch wel spannend. Om reactie te zien vooral.
Maar als ik maar goed naar Lush ruik, gaat alles goedkomen
om het een beetje ontopic te houden
pi_29711416
Nu snap ik het verhaal van de TT wel
pi_29711518
Mijn pakketje is binnen.
Ik heb een hele snuggle, celestial en gorgeons, gratis mee gekregen, als kado'tje
Blijkbaar ben ik goede klant voor ze

En nog 2 royale proefjes van Fresh Farmacy en Karma soap.
Wat ruikt die Floating Island Luxury Bath Melt heerlijk zeg

Mijn dag kan nu niet meer stuk

Ik zie net op de site dat Gorgeous, die dure creme is. Zijn ze bij lush niet wijs
Ik stuur ze dadelijk eerst een bedankt mailtje, met een dikke zoen erin. Word hier helemaal emo van Wat ontzettend lief van ze. Maar het had zo niet gehoeven. Dit is een beetje te gek hoor

[ Bericht 27% gewijzigd door ymme op 17-08-2005 09:29:25 ]
pi_29711598
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:55 schreef Maerycke het volgende:

Op dinsdag 16 augustus 2005 16:53 schreef Fiorenza het volgende:
was al bekend wanneer de jelly's en buttercreams naar NL komen?

Eind augustus dan wel begin september, Fiorenza.
Zo snel al? dan kan ik daar nog wel even op wachten
Buiten dat (en andere prijzen) heeft UK toch niets wat we hier nog niet hebben?
pi_29711631
Kyara, hebben ze in Venetie toevallig ook de engelse beschrijving bij de producten staan? of is het allemaal Italiaans?

In het laatste geval hoop ik dat de italiaanse talancursus die ik besteld heb snel binnenkomt
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:40:04 #74
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_29711739
Hmm, je zou ze bijna iedere dag gaan stalken over foutjes op de site als je daar zoveel kado's van krijgt

Veel plezier ermee Ymme!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_29711828
Nou ik stalk ze niet hoor

Ik wou naar verhalen gelezen hebben, gewoon graag die ma bar. Vandaar
Ze zeiden tegen mij, dat ze het erg waarderen als iemand, hun op de fouten wijst. Daar omdat hun door de druktes deze zelf niet meer zoveel zien.
Dus ze waarderen het alleen maar, gelukkig
pi_29711930
Hmm wie gaat er mailen dat de Assisi nog niet online staat?

Klusje voor jou Ymme

Kunnen ze je gelijk vertellen dat de bestelling die nu binnen gekregen hebt een fout is geweest.
pi_29711956
kan me neit anders voorstellen dan dat het een foutje was, 3 hele producten meesturen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:55:27 #78
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29711989
Ja nee, Anitra.. dat zie je helemaal verkeerd. Debby en ik hebben voor honderden euro's besteld en krijgen helemaal niets en Ymme geven ze 'omdat ze zo'n goede klant is' voor dik 80 euro aan produkten. Dat is echt geen foutje hoor! Dat is gewoon een cadeau!
pi_29712025
Zo, ben weer terug van het ziekenhuis. En ben weer draadjes en snoertjes vrij!!!
pi_29712044
Oeh lekker Debby!!! Laat me raden je gaat in bad?
pi_29712083
nee, heb me net al gedouched. Vanavond ga ik lekker in bad. En wat lees ik nu!!! Drie gratis produkten, waaronder gorgeous, voor een mailtje. En mijn vorige bestelling was 260 euro, daarbij waren ze een tin vergeten en zat een verrotte gorgeous en ik heb niet eens een proefje gekregen. Ik ga nu echt in engeland en duitsland bestellen.

Maar ben wel blij voor jou hoor Ymme.
pi_29712084
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:58 schreef debby1973 het volgende:
Zo, ben weer terug van het ziekenhuis. En ben weer draadjes en snoertjes vrij!!!
Hoe is het allemaal gegaan ?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:04:32 #83
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29712137
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:01 schreef debby1973 het volgende:
nee, heb me net al gedouched. Vanavond ga ik lekker in bad. En wat lees ik nu!!! Drie gratis produkten, waaronder gorgeous, voor een mailtje. En mijn vorige bestelling was 260 euro, daarbij waren ze een tin vergeten en zat een verrotte gorgeous en ik heb niet eens een proefje gekregen. Ik ga nu echt in engeland en duitsland bestellen.

Mijn verrotte Gorgeous heeft me helaas ook helemaal niets opgeleverd, maar misschien had ik vaker moeten mailen ofzo
pi_29712156
Ze hebben nu snel gekeken of alles het gedaan de hele nacht. Dat was gelukkig goed gegaan anders moest het nog een keer. Daarna hebben ze alles verwijderd en mocht ik weer weg. Begin september moet ik een longtest (meten ze je longinhoud) en foto's van mijn keel en neus laten maken. Daarna gaan ze alles met me bespreken.
pi_29712182
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:01 schreef debby1973 het volgende:

Dit is ook de eerste keer dat een bestelling goed gaat bij mij hoor
Meestal vergaten ze wel wat erin te doen. Was het geen zeep, dan was het wel de Dream Cream.
Maar ja, ze hebben het op het moment ook erg druk, vanwege de vakanties. Dus kwalijk kon ik ze het nooit nemen. Maar vind het ook wel een beetje overdreven wat ze nu gedaan hebben.
Wel erg aardig, laat ik dat voorop stellen. Heb ze daarover een mail gestuurd, en ze antwoorden terug. Omdat ik z'n goede klant was, en boven een bepaald bedrag was gekomen, en omdat ze het erg waarderde van die melding dat de ma bar, nog niet op de site stond. Ze waren anders bang geweest voor negatieve reacties ofzo.

Dus ik denk dat iedereen, die een goede klant van Lush zal blijven, ook wel eens wat extra ontvangt lijkt mij
pi_29712218
Nou, mag ik weten voor hoeveel geld je in totaal besteld hebt? ongeveer hoor
Dan weet ik wanneer ik een keer iets kan verwachten.
pi_29712235
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:05 schreef debby1973 het volgende:
Ze hebben nu snel gekeken of alles het gedaan de hele nacht. Dat was gelukkig goed gegaan anders moest het nog een keer. Daarna hebben ze alles verwijderd en mocht ik weer weg. Begin september moet ik een longtest (meten ze je longinhoud) en foto's van mijn keel en neus laten maken. Daarna gaan ze alles met me bespreken.
Sterkte ermee, en ik hoop voor jou dat alles goed komt
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:10:31 #88
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_29712238
Hmm, behalve als je nooit via de website besteld lijkt mij...... Of je moet al goede vriendinnen worden met de meiden in de winkel
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:12:08 #89
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_29712275
Precies, ik koop altijd in de winkel! (Vind ik stiekem ook wel een stuk leuker, eerst alles besnuffelen en dan na tijden rondsnuffelen stralend met je mandje voor de kassa staan wachten )
pi_29712284
En hoe ruikt je gorgeous Ymme?
pi_29712292
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:09 schreef debby1973 het volgende:
Nou, mag ik weten voor hoeveel geld je in totaal besteld hebt? ongeveer hoor
Zal ik je eerlijk zeggen dat ik daar geen idee van hem.

Mijn bestellingen lopen elke keer zo tegen de 50 euro aan, paar keer wat van 100 euro (vakantiegeld, oh dat was leuk )
Ik denk zo tegen de 650 euro, als ik zo even snel naar de factuurs kijk
Ik moet echt gaan minderen.
pi_29712315
Je hebt Gorgeous gratis gekregen?
Whatever I want.
pi_29712321
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:12 schreef Nugget het volgende:
Precies, ik koop altijd in de winkel! (Vind ik stiekem ook wel een stuk leuker, eerst alles besnuffelen en dan na tijden rondsnuffelen stralend met je mandje voor de kassa staan wachten )
Ik zou liever ook naar de winkel gaan hoor Maar helaas dat zit er voorlopig niet in voor mij. Misschien als de school weer begonnen is, en ik heb een middagje vrij, dan ga ik lekker met mijn OV overdag.
pi_29712328
Ymne, wat leuk voor je. Dat is nog eens een verrassing!

Ik ben goed bezig met mijn eigen lijstje van dingen die ik echt moet ruiken en evt wil kopen.
Red rooster, daar ben ik erg benieuwd naar. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze zeep?
Go hard or go home
pi_29712333
Ik heb veel meer dan jou besteld en heb nog nooit iets gekregen. Het is dus gewoon een fout die ze niet willen toegeven.
pi_29712353
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:12 schreef debby1973 het volgende:
En hoe ruikt je gorgeous Ymme?
Lekker, ik vind het wel moeilijk om de geur te beschrijven. Maar het is lekker fris, beetje kruidig.
pi_29712357
Ja dat denk ik ook. NIet dat ik het niet leuk vind voor je. Maar ik vind het erg raar. Debby en Maerijcke bestelden laatst voor minstens 250 euro ofzo per persoon en die kregen niks.
Whatever I want.
pi_29712364
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:14 schreef Anitra het volgende:
Ik heb veel meer dan jou besteld en heb nog nooit iets gekregen. Het is dus gewoon een fout die ze niet willen toegeven.
Ach ja dan is het een fout.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:16:11 #99
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_29712366
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:14 schreef Anitra het volgende:
Of iemand is hier een beetje jaloers.
pi_29712381
Het zat in een appart doosje, die 2 potjes gezichtscreme's en die snuggle met een briefje voor mij persoonlijk erbij.
Ik betwijfel dus of het wel een fout is. Maar het zou evengoed nog kunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')