Idd, dat feest ging dus niet doorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaa ik weet het ook nog! Dat je lingerie had besteld en je vriend ging verrassen, al riekend naar heeeerlijke Lush-luchtjes
ja erg he. Ik schaam me er ook zeer diep voorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
De post werkt 's avonds in Enschede?
En hoe kún je nou vergeten dat je nog op iets wacht van de Lush?
Dat was het berichtje van Ymmequote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
De post werkt 's avonds in Enschede?
En hoe kún je nou vergeten dat je nog op iets wacht van de Lush?
Debby, echt wat dom van me. Daar had ik niet meer aan gedacht. Om het goed te maken wil ik wel een proefje van iets opsturen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:05 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Dat was het berichtje van Ymme
Okquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:07 schreef debby1973 het volgende:
had het even met plakken en knippen gedaan ipv quote
En nee hoor, je hoeft niets goed te maken.
Ok, welterusten dan maarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:18 schreef _evenstar_ het volgende:
ymme omdat dat slimmer is en ik zo ga slapen![]()
debbyhihi
BBquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:22 schreef Maerycke het volgende:
Dit topic volgen is bijna even spannend als de start van Big Brother
heb je een volt meter bij de hand?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Er hangen bepaalde spanningen...
Altijd, misschien dat daardoor mijn haartjes zo vet wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
heb je een volt meter bij de hand?![]()
kinkyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Altijd, misschien dat daardoor mijn haartjes zo vet worden
Oeh.. sorry Xcuz.. Ik had het inderdaad niet gezien... (zit volop in de BB streamsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Maerycke: Ik weet niet of je het gezien had, maar ik heb je aangeboden om zo'n rekje voor je mee te nemen van de IKEA, zodat je je niet je huis hoeft uit te slepen. Als je dat wilt, moet je even een gil geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |