En dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:35 schreef Nano het volgende:
Jette is overigens te zien tot 27 september 2005.
Leuk... al die kruisjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:35 schreef Nano het volgende:
De nieuwe persfoto`s..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat Wik er erg goed uitziet op deze fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef Nano het volgende:Nick mag de verhaallijntjes van Stefano herkauwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BTW: Leuke OP! Ben ik de enige die bij de TT een besnorde Ludo verwachtte?![]()
Ik verwachtte eigenlijk iets met Lindaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nick mag de verhaallijntjes van Stefano herkauwen.
BTW: Leuke OP! Ben ik de enige die bij de TT een besnorde Ludo verwachtte?![]()
én als Frederice Mourier in ONMquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:56 schreef Frey het volgende:
Aflevering 9: Coby Timp (Nora Daniël)
Ook bekend als mevrouw de Vries uit "'t Zonnetje in Huis"
leuk gevonden!!quote:En nog iets leuks om te vergelijken
Roos Blaauboer als Gerda Kelder in de eerste aflevering
Roos Blaauboer als Carla Langeveld in seizoen 15
Het kan ook zijn dat het misschien zussen zijn ofzo, want er is ook een Rosmarie Blaauboer en dat stond volgens mij ook laatst in de credits. maar Roos en Rosmarie lijkt ook weer zo op elkaar, dus misschien afkortingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
én als Frederice Mourier in ONM
[..]
leuk gevonden!!
Ja, maar er zaten toch wel wat seizoenetjes tussen, dan valt het niet zo opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:40 schreef babette21 het volgende:
het lijkt mij niet dat er echt een link is tussen de twee personages
de kleinere rollen worden wel vaker door dezelfde acteurs/actrices gespeeld
[het zogenaamde recyclen]
en dat terwijl Harry Klooster zoveel te bieden heeft
dat dénken ze, dat het niet opvalt....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:44 schreef Frey het volgende:
Ja, maar er zaten toch wel wat seizoenetjes tussen, dan valt het niet zo op
Maar de kijkers viel het meteen op dat het niet kon van Sil/Dennis/Robert, maar de scriptschrijvers komen er na twee maanden pas achter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat dénken ze, dat het niet opvalt....
maar zoals zo vaak worden de kijkers onderschat: wij zien álles!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
Dat zou wel heel erg nep zijn
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Soap is serieus vind ik. Ik heb er een hekel aan als mensen in een soap gaan spelen als "opstapje" en dan na een jaar weer vertrekken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:08 schreef babette21 het volgende:
LOL, hoe iemand van gedachten kan veranderen:
Babette van Veen: "Teruggaan naar GTST vind ik een stap terug. Ik wil serieuzer met mijn loopbaan omgaan."
[juni 2002]
29 augustusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:33 schreef Marseille het volgende:
wanneer beginnen weer de nieuwe afleveringen?
Ja, het mag de volgende keer wat korterquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:22 schreef Nano het volgende:
Ik vind dat de zomerstop echt té lang duurt.
is zij niet naar Terra Cotta gegaan?!?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey ik heb een vraagje.
Weet iemand nog hoe glady's de serie heeft verlaten??
Ik weet het ech tniet meer .quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
is zij niet naar Terra Cotta gegaan?!?
ik weet het niet meer precies, heb haar verdrongen...
kon nooit bepalen wie ik erger vond: zij of Terra *brrrrr*
Terra, die kon ik wel schieten. Ging ze ook nog zielig zitten doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
is zij niet naar Terra Cotta gegaan?!?
ik weet het niet meer precies, heb haar verdrongen...
kon nooit bepalen wie ik erger vond: zij of Terra *brrrrr*
Geen ideequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
GTST # 30 Charlie: Hoofd, schouders, wiel en frame
Ik heb die scene gemist
Wanneer komt Daantje nou terug???
Ja sorry, was laat thuis. We hebben het er wel over binnenkort. Ik moet nu eerst afstuderen de komende paar dagenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Geen idee
En waar je blijf je nou met je idee, je zou je me er nog over mailen
Ja maar glady's ging naar MTV maar hoe ze is gtst ook al weer uitgegaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Terra, die kon ik wel schieten. Ging ze ook nog zielig zitten doen![]()
Jammer dat ze niet doodging toen ze haar polsen doorsneed.
Naar wat ik het vernomen, werd ze ontslagen
Ik, dat was geloof ik een blooper, Caroline kon haar lachen niet inhouden bij het zien van Erik.quote:
Bloopers van Erik zijn altijd leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik, dat was geloof ik een blooper, Caroline kon haar lachen niet inhouden bij het zien van Erik.
Erik bleef er zoals gewoonlijk tijdens een blooper heel stoicijns onder![]()
Of die van het blad 'Quast'quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Bloopers van Erik zijn altijd leuk
Ook waar hij dat testament wil verscheuren.
"Dat is een stevig testamentje"![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar glady's ging naar MTV maar hoe ze is gtst ook al weer uitgegaan?
Die met die telefoon is ook droogquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of die van het blad 'Quast'![]()
Geweldig die CD-Romquote:
Ja, sommige dingen begrijp ik ook niet helemaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geweldig die CD-Rom
Maar Frey is het je opgevallen dat er in seizoen 3 bij de bio's een Ron Rozenboom wordt beschreven, hoe kan dat nou!
De Rosegarden was al jaren in handen van de familie Kortenaer![]()
Soms laten ze mensen tijdelijk vervangen als het nergens voor nodig is. Waar sloeg de recast van Harmsen op, als hij er toch al uit was? Hij kreeg niet eens een boeiende verhaallijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:00 schreef babette21 het volgende:
Chris nam de rol van Lotte over,
maar tijdens haar zwangerschap viel Lotte weer een paar maanden in [helaas...]
Wat was de reden hiervan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:00 schreef babette21 het volgende:
Chris nam de rol van Lotte over,
maar tijdens haar zwangerschap viel Lotte weer een paar maanden in [helaas...]
Die ander was toch zwangerquote:
Maar dat was ze dus wel!! Maar Chris moest tijdelijk de serie uit vanwege de bevalling. Een vrouw is meestal niet binnen 2 dagen op de voeten na de bevalling hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die ander was toch zwanger![]()
Als je dat in de serie niet bent dan word je wel eens tijdelijk vervangen.
Maar zijn verhaallijn ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 08:03 schreef Dizer het volgende:
Die laatste Harmsen vervanger was echt te fout gewoon
Die heb ik denk ik niet meer meegemaaktquote:
Samenvatting:quote:GTST Seizoen 2005-2006
Categorie: Soap
Station: RTL 4
Producent: Endemol Nederland bv
Uitzendperiode*: 29 augustus 2005 tot en met 01 juli 2006
Uitzenddagen: maandag tot en met vrijdag
Uitzendtijdstip: tussen circa 20.00 en 20.30 uur
Herhaling: tussen circa 10.45 en 11.15 uur
Gemiddelde kijkdichtheid**: 13,7% (13+), 15,1% (Boodschappers 20-49), 18,1% (Vrouw 20-34)
* Uitzendperiode, -dagen en -tijdstippen gelden onder voorbehoud van wijzigingen.
** Bron: SKO, periode 30 augustus 2004 tot en met 23 juni 2005 (inclusief herhaling).
Programmaomschrijving
Goede Tijden, Slechte Tijden begon op 1 oktober 1990 als een bewerking van de Australische soapserie The Restless Years. Na een tijdje beseften de Nederlandse schrijvers dat de kijker zich slecht kon identificeren met de verhaallijnen in de soap. Daarom hebben zij besloten zelf de afleveringen te gaan schrijven en dit bleek een groot succes. De dagelijkse soap leidt ons rond in het leven van de familie Alberts en hun vrienden op vaste locaties, waaronder thuis bij de familie Alberts, Hotel & Restaurant De Rozeboom en het huis van Ludo Sanders. Elke dag belandt de serie weer hoog in de Kijk Topvijf en veertien jaar later is Goede Tijden, Slechte Tijden met bijna 2 miljoen kijkers per dag dan ook de best bekeken soap van Nederland!
Multimediaal platform
In de loop der jaren is GTST uitgegroeid tot een multimediaal platform met een breed scala aan commerciële mogelijkheden. Hieronder stippen we de verschillende elementen van het multimediale pakket even kort aan.
Sponsoringmogelijkheden
Binnen Goede Tijden, Slechte Tijden bestaat een tweetal productgebruiksmogelijkheden:
a. Productplacement
Dit is het plaatsen van het product in de set van de serie, waarbij het product in een scène op
een natuurlijke wijze in beeld wordt gebracht.
b. Gebruiksmoment
Dit is het verwerken van het product of de dienst van de sponsor in de serie waarbij het door een of meerdere acteurs ‘ter hand’ wordt genomen. Hierbij valt te denken aan het op een natuurlijke wijze gebruik maken van het product of de dienst tijdens één of meerdere scènes in Goede Tijden, Slechte Tijden.
Licensing
Door middel van licensing wordt (buiten de serie) aangehaakt bij het programma. De volgende ideeën geven een beeld geven van wat er allemaal mogelijk is:GTST claimen in advertenties en andere communicatieuitingen (gezien bij GTST etc.) GTST licentieproduct - Een product van de sponsor is tijdelijk verkrijgbaar in een exclusieve GTST uitvoering. Uitgevoerd met het herkenbare logo, en belangrijker: aan het product zijn bestaande of tailormade GTST premiums toegevoegd. Denk aan een speciaal voor de sponsor samengestelde DVD, een GTST online shop waardebon, toegang tot de fandag met twee personen, etc. GTST retailactie: De sponsor kan een exclusieve GTST actie organiseren met een retailketen. Koppeling met GTST kan zorgen voor optimale zichtbaarheid op de winkelvloer. Koppel hieraan een prijsvraag waarbij unieke prijzen te winnen zijn en traffic is verzekerd. De bovenstaande acties kunnen worden aangevuld met een unieke hoofdprijs: maak kans op een figurantenrol, meet & greet of een setbezoek (in overleg met de producent).
GTST Fandag
Dit jaar (oktober / november, onder voorbehoud) wordt de eerste echte GTST georganiseerd. Hier kan de ware fan niet alleen oog in oog komen te staan personage, maar ook er ook mee op de foto, scènes naspelen in het originele casting doen, een VIP meet & greet ruimte, zich laten opmaken door de echte etc. Hoogtepunt is het concert, dat door een deel van de huidige cast wordt verschijnt tevens een CD van, later gevolgd door een special op TV en een verschillende sponsormogelijkheden, variërend van sponsoring van een onderdeel acties waarbij kaartjes voor de fandag kunnen worden weggegeven.
Internetmogelijkheden GTST.nl
Bezoekers zijn grotendeels vrouwelijk (91%) enBanners en skyscrapers Interstitial Streamspots Aanhaken bij de nieuwsbrief Vaste sponsorvermelding d.m.v. een button Adoptie van de GTST quiz Ontwikkeling van een thematische corner Membership en loyaltyprogramma
TEXT
TEXT is 24 uur per dag, 7 dagen per week direct oproepbaar in maar liefst 98% van alle Nederlandse huishoudens. RTL 4 TEXT heeft een dagbereik van 2.300.000 unieke kijkers*!
Via de GTST rubriek op RTL 4 TEXT met dagelijks 433.000 unieke bezoekers* kan de kijker zich informeren over de volgende onderwerpen: Vandaag, acteurs, TV programmering, TEXT chat, GTST-prijsvraag, SMS etc.
Commerciële mogelijkheden TEXT:Naamsvermelding op de indexpagina van de GTST rubriek Wisselbalken onder drie redactionele pagina’s Een eigen commerciële hoofdpagina met een uniek nummer Optie: Wisselbalk onder de TV gids pagina van GTST
(Bron: TNS Nipo februari 2005)
Radio RTL FM
GTST propositie op RTL FM
De commerciële mogelijkheden op RTL FM zijn onder te verdelen in twee proposities.
1. Een dagelijkse vooruitblik op RTL FM, waarbij de sponsor als afzender wordt genoemd.
Dagelijks zal er in de commerciële zendtijd op RTL FM een terug blik / vooruitblik worden gegeven van de aflevering die op dezelfde avond is te zien. Deze promo wordt afgesloten met de tekst ‘Deze GTST update werd je aangeboden door DE SPONSOR’. De spotlengte van deze promo zal ongeveer 60 seconden bedragen en wordt twee keer per dag uitgezonden in het tijdvak 07.00-19.00 uur. Om de actie ‘fris’ op de zender te laten blijven klinken, zal de frequentie van de periode respectievelijk 11 en 22 weken zijn. Er kan gekozen worden voor bijvoorbeeld ‘twee weken op, twee weken af’.
2. De GTST Quiz
Afhankelijk van de sponsorperiode zal er vijf of tien keer op vrijdag op RTL FM ‘de GTST Quiz’ worden gebracht. In het programma van Menno Vroom (uitzendtijdvak: 13.00-16.00 uur) wordt de luisteraar een vraag gesteld die gericht is op de afleveringen van diezelfde week. De luisteraar kan hiermee een spectaculaire prijs winnen. De luisteraars van RTL FM worden dagelijks op de hoogte gesteld van de GTST Quiz middels aankondigingspromo’s. Denk hierbij aan de volgende tekstuele invulling: luister vrijdag tussen 13.00 uur en 16.00 uur naar Menno Vroom, doe mee aan de GTST Quiz en maak kans op DE PRIJS. Als tag-on: De GTST Quiz wordt mede mogelijk gemaakt door DE SPONSOR. Deze aankondigingspromo’s zullen in een frequentie van vier spots per dag worden uitgezonden in het tijdvak 07.00-19.00 uur.
Goede Tijden Slechte Tijden zal ook komend seizoen weer een absolute kijkcijferhit worden, waarop u als adverteerder kunt meeliften. Door middel van de sterke communicatiemix bereikt u optimaal uw doelgroep!
Mocht u geïnteresseerd zijn in de multimediale sponsormogelijkheden in en rondom Goede Tijden, Slechte Tijden, dan maken wij daartoe graag een persoonlijke afspraak.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marieke van de Crommenacker (sponsoring), Jeannine Lafèbre (Licensing), René Betlem (Internet) of Alex Goudsmith (TEXT) op telefoonnummer 035 - 711 38 38.
© RTL Nederland/IPN s.a. 2005
Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze format mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand, of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige wijze, hetzij mechanisch, door fotokopieën, opnamen of enige andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van RTL Nederland/IPN s.a.
BRON
Grappig..quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Tijdens het Google-en vond ik toevallig een PDF-bestand over de multimediale mogelijkheden van GTST:
[..]
Samenvatting:Seizoen 16 zal lopen tot en met 1 juli 2006. In oktober/november 2005 zal voor het eerst een echte GTST fandag georganiseerd worden. Een deel van de huidige cast geeft een concert. Dit concert verschijnt op cd, dvd en als tv-special.
EDIT: 1 juli 2006 moet volgens mij 30 juni zijn aangezien 1 juli op een zaterdag valt.
Gewoon een media passpoort aanmaken en daarmee inloggen. Tegenwoordig is GTST.nl gratis gewordenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:29 schreef Nano het volgende:
Iemand enig idee hoe de nieuwe site van GTST toch nog toegangelijk is? Eerst kon je er gewoon via deze alle links op. Nu alleen via deze: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)/interviewjoris1.xml
Janinequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:38 schreef Frey het volgende:
GTST fandag!
Ik wil op de foto met Ludo!
Ik wil met iedereen op de fotoquote:
Nee, de nieuwe sitequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon een media passpoort aanmaken en daarmee inloggen. Tegenwoordig is GTST.nl gratis geworden
Ik kom gewoon op de oude site via die linkquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik kom dan op deze website:
[afbeelding]
Die eigenlijk pas vanaf 2 september toegangelijk is.![]()
Ik niet. Ik kom dan op de nieuwequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kom gewoon op de oude site via die link![]()
Lelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik kom dan op deze website:
[afbeelding]
Die eigenlijk pas vanaf 2 september toegangelijk is.![]()
Moet je maar babblefish translate van altavista de schuld gevenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:50 schreef OnaNia het volgende:
Ik betwijfel of de naamvallen in de TT wel correct zijn.
Dat is al heeeel oud.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
Volgens IMDB![]()
Jette van der Meij .... Laura Tuinman-Alberts-Selmhorst (1990-)
Wilbert Gieske .... Robert Alberts (1990-)
Bartho Braat .... Jef Alberts (1991-)
Caroline de Bruijn .... Janine Sanders-Elschot (1992-)/Sophia Sanders (2002, 2003)
Wik Jongsma .... Govert Harmsen (1991-)
Erik de Vogel .... Ludo Sanders (1995-)
Bas Muijs .... Stefano Sanders (1999-2005)
Charlotte Besijn .... Barbara Alberts-Fischer (1999-)
Lieke van Lexmond .... Charlotte 'Charlie' van der Heyde-Fischer (#2) (2002, 2003-)
Victoria Koblenko .... Isabella Kortenaer (2000-June 2005)
Koert-Jan de Bruin .... Dennis Tuinman (2002-)
Fajah Lourens .... Yasmin Sanders-Fuentes (2002-2005)
Elle van Rijn .... Leida Schimmelpennincx (1994)/Valerie Fischer (2003-2005)
Joris Putman .... Morris Fischer (#3) (2004-)
Sebastiaan Labrie .... Ray Groenoord (2003-2006)
Inge Schrama .... Wendy Hafkamp (aka Sjors Langeveld) (#2) (2003-)
Christophe Haddad .... Nick van der Heyde (2003-2005)
Chris Comvalius .... Dorothea Grantsaan (2004-)
Everon Jackson Hooi .... Bing Mauricius (2005-)
En de vetgedrukt mensen hebben een einde contract jaar/datum. Dat houdt in dat Christophe Haddad en Sebastiaan Labrie er echt uitgaan![]()
Ben benieuwd of de rollen gerecast worden of niet
IMDB wordt ook maar onderhouden door fans hoor, jij en ik zouden ook dingen kunnen doorgeven en veranderen. Het hoeft dus niet altijd te kloppen wat erop staat.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
Volgens IMDB![]()
Jette van der Meij .... Laura Tuinman-Alberts-Selmhorst (1990-)
Wilbert Gieske .... Robert Alberts (1990-)
Bartho Braat .... Jef Alberts (1991-)
Caroline de Bruijn .... Janine Sanders-Elschot (1992-)/Sophia Sanders (2002, 2003)
Wik Jongsma .... Govert Harmsen (1991-)
Erik de Vogel .... Ludo Sanders (1995-)
Bas Muijs .... Stefano Sanders (1999-2005)
Charlotte Besijn .... Barbara Alberts-Fischer (1999-)
Lieke van Lexmond .... Charlotte 'Charlie' van der Heyde-Fischer (#2) (2002, 2003-)
Victoria Koblenko .... Isabella Kortenaer (2000-June 2005)
Koert-Jan de Bruin .... Dennis Tuinman (2002-)
Fajah Lourens .... Yasmin Sanders-Fuentes (2002-2005)
Elle van Rijn .... Leida Schimmelpennincx (1994)/Valerie Fischer (2003-2005)
Joris Putman .... Morris Fischer (#3) (2004-)
Sebastiaan Labrie .... Ray Groenoord (2003-2006)
Inge Schrama .... Wendy Hafkamp (aka Sjors Langeveld) (#2) (2003-)
Christophe Haddad .... Nick van der Heyde (2003-2005)
Chris Comvalius .... Dorothea Grantsaan (2004-)
Everon Jackson Hooi .... Bing Mauricius (2005-)
En de vetgedrukt mensen hebben een einde contract jaar/datum. Dat houdt in dat Christophe Haddad en Sebastiaan Labrie er echt uitgaan![]()
Ben benieuwd of de rollen gerecast worden of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:00 schreef Nano het volgende:Kan Ludo nog geen wraak nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:00 schreef Nano het volgende:9 van de 10 personen in Meerdijk halen de 35 niet eens... Luie schrijvers, bedenk eens wat creatievers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
Foto's?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:31 schreef Nano het volgende:
Tijdens het masturberen daarstraks dacht ik aan Ludo. Hoe erg.![]()
Die heb ik wel 10 keer teruggespoeld.... Ik lag helemaal dubbelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of die van het blad 'Quast'![]()
quote:JIMMY GEDULD ZIT IN AFKICKKLINIEK
Zoals de GTSTClub al eerder meldde, kwam vandaag een persbericht uit over de opname van Jimmy Geduld.
Oud GTST -ster Jimmy Geduld heeft de strijd met de cocaïne verloren. Wat begon als recreatief gebruik tijdens de weekends is nu zodanig uit de hand gelopen dat Jimmy is opgenomen in een afkickkliniek. Om de publiciteit rond zijn opname te voorkomen vluchtte Jimmy Geduld helemaal naar Schotland om van zijn verslaving af te komen. Jimmy verblijft momenteel in Castle Craig, een ontwenningskliniek voor alcohol-en drugsverslaafden!
Aldaar vecht Jimmy tegen zijn verslaving, die hij volgens de regels van de kliniek in alle eenzaamheid moet bestrijden. Een medewerkster van de kliniek bevestigde aan het weekblad Story, dat Jimmy inderdaad is opgenomen in de kliniek, en als onderdeel van zijn behandeling weinig tot geen contact met de buitenwereld mag hebben.
"Wij willen dat hij zich op het programma richt en zo weinig mogelijk op andere zaken. Vandaar dat bijvoorbeeld mobiele telefoons hier verboden zijn,' vertelt zij. Wat de precieze verslaving is waar de voormalig hartenbreker tegen moet vechten is niet helemaal duidelijk, maar het heeft er alle schijn van dat het gaat om zijn afhankelijkheid van drugs. Op dat terrein is Castle Craig namelijk een begrip in de medische wereld.
Met een zogenaamd 'stappenplan' heeft men daar al heel vaak succes weten te boeken! Pikant detail: alle werknemers zijn zelf ex-verslaafden en weten dus precies wat er in hun 'gasten' omgaat! Volgens bronnen van het weekblad zijn Jimmy's echte problemen ontstaan tijdens zijn werkzaamheden als diskjockey in het uitgaanscircuit. Eerder gebruikte hij alleen 'recreatief' verdovende middelen. Voorlopig zou Geduld nog in het afkickkasteel blijven, tot hij niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk weer helemaal de oude is.
BRON
Je zult nog een weekje geduld moeten hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:07 schreef Airelle het volgende:
Begint het nou vanavond weer?
Ik snap er niets van, staat ook niet op gtst.nl
I know....!! but how cool?!quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:57 schreef Wup het volgende:
wow pretty scary....
volgens mij pas halverwege het seizoen, ik geef je wel 'n seintje tegen die tijdquote:wanneer?
enne...... hou je haar asjeblieft wel bij Ludo uit de buurt
van mij mag ze best weer bitch-fighten met Lauraquote:even denken wie ze nog kent.....
yep, U bent zooo stoer....quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
I know....!! but how cool?!
nou ik neem aan dat het een tijdelijke rol is dus als ze nou even langskomt om Ludo om te leggen krijgt ze alsnog dat standbeeld:)quote:volgens mij pas halverwege het seizoen, ik geef je wel 'n seintje tegen die tijd
en ik doe mijn best, maar die enge pubertjes hier willen elk lijntje standaard aan Ludo koppelen
zolang Simon maar niet voor de 12e keer uit de dood opstaat:)quote:van mij mag ze best weer bitch-fighten met Laura
maar nog beter is natuurlijk als ze gewoon nóg een oude bekende meeneemt
dat idee is hier reeds geopperdquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:14 schreef Wup het volgende:
nou ik neem aan dat het een tijdelijke rol is dus als ze nou even langskomt om Ludo om te leggen krijgt ze alsnog dat standbeeld:)
hell no!!! hij heeft zijn kansen gehad...quote:zolang Simon maar niet voor de 12e keer uit de dood opstaat:)
die tegel heet het familiegraf van de Hoogendoorns.........Herman, Rien , Frits van Houten......quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:27 schreef babette21 het volgende:
hell no!!! hij heeft zijn kansen gehad...
heeft ze niet één of ander fout ex-vriendje ofzo?
die we onder 'n stoeptegel vandaan kunnen trekken....
Dian.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:57 schreef Wup het volgende:
wow pretty scary....
wanneer?
enne...... hou je haar asjeblieft wel bij Ludo uit de buurt
even denken wie ze nog kent.....
Robert, Laura, Jef
Janine, Ludo, & Nina toen ze nul was:)
Harmsen
hmz....dat was het wel geloof ik........
ai , ik heb ooit eens geroepen dat ik Kim Pieters uit het raam zou gooien als ze in GTST op zou duiken maar toen wist ik dit natuurlijk nog nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:53 schreef babette21 het volgende:
mja ik dacht aan dezelfde mannetjes, maar die liggen alle drie onder een andere steen
maar eh, denk je niet dat gtst toe is aan 'n Claire....
die kan vast lekker partner in crime uithangen met Miss Dekker
* Babette zoekt in afwachting van uw antwoord vast 't nr van Kim Pieters op.....
Dian Alberts?... ow dat heb ik even gemistquote:
Komt 2 september terug..quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:01 schreef Wup het volgende:
[..]
Dian Alberts?... ow dat heb ik even gemist
Linda & Dian konden het trouwens wel met elkaar vinden
ow wat zonde...quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:04 schreef BVO het volgende:
Komt 2 september terug..
Echter niet door Chris Jolles, maar een of andere Rixt Leddy..
correctie: La & Missquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:59 schreef Wup het volgende:
La & La..........
meneer Maas???quote:overigens is de recast voor Herman Hoogendoorn daarmee ook rond:)
ik zou het ook niet meer weten...quote:[ ik weet het niet meer zo, maar volgens mij was Herman Hoogendoorn nooit doodgegaan in GTST?]
yep, Dian heeft Linda zelfs nog geholpen in haar Thailand Tijd toch??quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:01 schreef Wup het volgende:
Linda & Dian konden het trouwens wel met elkaar vinden
Linda had een modellenbureau met Suzanne Balk, Varietyquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
yep, Dian heeft Linda zelfs nog geholpen in haar Thailand Tijd toch??
hadden ze toen niet samen dat modellenbedrijfje ofzo???
Ludo had vrijwel nooit echt iets met Linda te maken [ hoewel hij toen nog niet onleuk was idd]quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:52 schreef babette21 het volgende:
Ludo had niks met Thailand te maken toch?! of die lijnen vielen gewoon tegelijk???
ik weet nog wel dat ze met Huib ging vluchten en toen kwam Ludo hen achterna
Huib moest toen zijn eigen graf graven [en Ludo was toen nog origineel]
oeps, mijn schuld [ ik ben rijp voor een weblogje:)]quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:24 schreef Nano het volgende:
In een interview vertelt Babette van Veen toch duidelijk dat ze voor vast terugkeert, dus ik snap niet wie het gerucht heeft opgevangen dat ze voor een tijdje bleef, aangezien iemand dat net zei?![]()
Ik vind het toch zo'n zeikpersonagequote:Op maandag 22 augustus 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
Wat kan Yasmin toch weer zielig doen![]()
.
haha die's leukquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:18 schreef Wup het volgende:
Dian wilde naar Thailand om voor Linda te gaan getuigen maar Ludo liet doorschemeren dat Linda uit het gevang & Dian erin bepaald niet uitgesloten moest worden.
ging zij dat jochie niet heel vals zitten opstoken om in een boom te klimmen...quote:[ lol en Floris, het zoontje van Sylvia:)]
Nee, dat zou teveel herhaling zijn. Ik hoop op een mooie verhaallijn voor Jef en Dian. Jef verdient wel weer eens wat geluk (Dorothea reken ik niet echt als gelukquote:
Zit er dik in. En zou eigenlijk stom zijn als dat dus niet gebeurt. Want Ludo en Dian zijn nou niet bepaald vrienden. En laat ik het zo zeggen, met geen vrienden bedoel ik ook... ze kunnen elkaar niet eens zien! Das anders dan Martine en Ludo. Martine gaf niet eens toe aan Ludo dat zij achter alles zat, maar Dian deed dat graagquote:
langer dan 'n jaar zal 't toch niet duren?!?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef Wup het volgende:
en om eerlijk te zijn, daar ben ik ook van overtuigd.
Andersom anders ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
komt door Stefano, die heeft haar vertichood......
Bij Martine duurde het allemaal ook veel te langquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zit er dik in. En zou eigenlijk stom zijn als dat dus niet gebeurt. Want Ludo en Dian zijn nou niet bepaald vrienden. En laat ik het zo zeggen, met geen vrienden bedoel ik ook... ze kunnen elkaar niet eens zien! Das anders dan Martine en Ludo. Martine gaf niet eens toe aan Ludo dat zij achter alles zat, maar Dian deed dat graag![]()
Die film moet weer es op de buis komen! Of beter nog, op DVDquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef Nano het volgende:
Overigens kunnen we nu zien of de kerstaflevering van jaren geleden een droom was. Want toen kwam Linda terug en vertelde dat haar dochtertje overleden was.![]()
arg.... die had ik verdrongen... wat een anti-Linda reclame was dat...........quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef Nano het volgende:
Overigens kunnen we nu zien of de kerstaflevering van jaren geleden een droom was. Want toen kwam Linda terug en vertelde dat haar dochtertje overleden was.![]()
Dat was ook een droom! En ik wil geen Linda met kind hoor. Ik moet geen softy mom Linda! Ik wil een bitchy Linda die bitcht tegen Lauraquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef Nano het volgende:
uiteraard was dat een droom, stompzinniger kon niet....quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef Nano het volgende:
Jammer dat die verhaallijn met het gif zo kort duurde, dat vond ik de beste verhaallijn van Nick tot nu toe. Geweldig geacteerd ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee please niet weer een Ludo raakt alles kwijt aan een tegenstander maar wint uiteindelijk toch verhaalijn.
Ik hoop op veel Nick volgend siezoen
da's niet waar, hij scheet bagger... met z'n "son for a son"-verhaaltje enzoquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef Frey het volgende:
Ze waren ook niet echt gelijk. Ludo was totaal niet onder de indruk van Martine, maar Martine was soms wel doodsbang voor Ludo
Hilde de Mildtquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteraard was dat een droom, stompzinniger kon niet....
met dat verhaaltje over Sylvia [de kerstengel] en Frits [die zijn leven dood moest beteren
en die walgelijke Trix kwam ook ineens weer langs.......
dat van Trix wist ik gelukkig niet meer... had ze haar sukkelbroer ook nog meegenomen?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
met dat verhaaltje over Sylvia [de kerstengel] en Frits [die zijn leven dood moest beteren
Triquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dus was hij niet bang voor Martine, maar voor die "eigenaar". Maar toen hij door had dat het Martine was, was die angst weer wegquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's niet waar, hij scheet bagger... met z'n "son for a son"-verhaaltje enzo
verschil was alleen dat hij niet wist dat het Martine was
Trix had der nieuwe vriendin meegenomen. Dat vrouwtje bleek Martine Hafkamp te zijn!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:38 schreef Wup het volgende:
[..]
dat van Trix wist ik gelukkig niet meer... had ze haar sukkelbroer ook nog meegenomen?
ik zal die film eens opzoeken, maar ik denk niet dat ik hem uit kan zitten..... ze hebben het ook maar 1-malig gedaan toch?
niet zo vreemd:)
oooeeeeh!! Hij was éng!!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:38 schreef Frey het volgende:
En Pete Jensens was er ook bij, toen dacht iedereen nog dat hij John was
Ludo was bang voor Duarte. Niet voor Martine inderdaad!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Dus was hij niet bang voor Martine, maar voor die "eigenaar". Maar toen hij door had dat het Martine was, was die angst weer weg
Ludo is bang voor het onbekende, als hij niet weet wie hem dwars zit.
Trix had niks met Laura te makenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
Tri
Wat was dat walgelijk!! En konden ze geen lekkerdere vrouw toen vinden voor Laura?!
Ik vraag me af hoe Laura gaat reageren op Linda. Ze waren uiteindelijk wel normaal gaan doen tegen elkaar!
Dat was Tessel.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Trix had der nieuwe vriendin meegenomen. Dat vrouwtje bleek Martine Hafkamp te zijn!
Denk het niet!!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef Nano het volgende:
Wat is er eigenlijk met het decor van dat huis van Linda, Janine, Suzan, Daniel enzo gebeurd? Of hoe zat dat eigenlijk? Linda komt terug, mischien dat decor ook wel![]()
Sorry, eventjes in de warquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Trix had niks met Laura te maken
ze heeft Frits een koter geschonken:)
die vriendin van laura was Tessel, goede actrice voor gekozen hoor, Truus te Selle
[ was vooral in Goudkust supervermakelijk als gestoorde danseres]
dat was oorspronkelijk Simon zijn huis. Linda en Simon waren uiteindelijk de laatsten die er woonden naar ik me herinner. Waar ze Daniel toen gedropt hebben weet ik niet meer. Of was hij bij Suzanne ingetrokken? hmz... ik weet het allemaal niet meer zo.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef Nano het volgende:
Wat is er eigenlijk met het decor van dat huis van Linda, Janine, Suzan, Daniel enzo gebeurd? Of hoe zat dat eigenlijk? Linda komt terug, mischien dat decor ook wel![]()
Ja, en die "koter" is nu te zien in GTSTquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Trix had niks met Laura te maken
ze heeft Frits een koter geschonken:)
ik ben in de war... ik bedoel Trix niet, maar die vriendin van Laura [sorry voor de verwarring]quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
Trix had der nieuwe vriendin meegenomen. Dat vrouwtje bleek Martine Hafkamp te zijn!
Suzan woonde er volgens mij daar als laatste. In ieder geval ging Daniel bij haar weg, en kwam nooit meer terug, en toen woonde ze daar.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was oorspronkelijk Simon zijn huis. Linda en Simon waren uiteindelijk de laatsten die er woonden naar ik me herinner. Waar ze Daniel toen gedropt hebben weet ik niet meer. Of was hij bij Suzanne ingetrokken? hmz... ik weet het allemaal niet meer zo.
Daniels huis bestond uit BLOKKEN. Lees goed BLOKKEN!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was oorspronkelijk Simon zijn huis. Linda en Simon waren uiteindelijk de laatsten die er woonden naar ik me herinner. Waar ze Daniel toen gedropt hebben weet ik niet meer. Of was hij bij Suzanne ingetrokken? hmz... ik weet het allemaal niet meer zo.
Zie.. ik begreep je welquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben in de war... ik bedoel Trix niet, maar die vriendin van Laura [sorry voor de verwarring]
Ik dacht al, ik kon me Trix niet herinneren van de filmquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben in de war... ik bedoel Trix niet, maar die vriendin van Laura [sorry voor de verwarring]
ShowChat #456: Vindt Tom Cruise maar overdreven.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:46 schreef babette21 het volgende:
refreshen Babette.... refreshen
[fok is ook zo snel ineens]
't feit dat je 'm uberhaupt hebtquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:38 schreef Wup het volgende:
ik zal die film eens opzoeken, maar ik denk niet dat ik hem uit kan zitten.....
Ik heb hem ook hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
't feit dat je 'm uberhaupt hebt
maar toch: Babetje nodigt zichzelf uit om mee te kijken
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:48 schreef Nano het volgende:
Overigens is Wim Zomer (Daniel Daniel) niet uitzichzelf weggegaan. Ik heb hem namelijk geinterviewd, en hij komt ooit nog terug, maar dan als een gastrol.![]()
mja het was het allerlaatste Lindaatje he?... zucht...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:48 schreef babette21 het volgende:
't feit dat je 'm uberhaupt hebt
maar toch: Babetje nodigt zichzelf uit om mee te kijken
quote:
Diep in hem schuilt een goed persoon?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:51 schreef Nano het volgende:
Jack Woods, hoe is hij in GTST?
"Jack Woods is iemand die altijd op zijn doel afgaat, en zich door niemand laat tegenhouden, maar diep in hem schuilt uiteindelijk wel een goed persoon!" aldus de kersverse GTST-acteur Mark van Eeuwen. Mark van Eeuwen werd bekend door zijn rol als de sluwe Mathijs in Kicken!
Bron: RTL Boulevard
hey, Daniel was een wezijnswerker:)quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:51 schreef babette21 het volgende:
Daniël mag van mij wegblijven, heb ik nooit wat aangevonden...
die man was altijd de lul, echt zo'n eeuwig serieslachtoffer:
al z'n vrouwen gingen dood, dan zat ie weer in 'n put [ofzo], dan weer op een eiland...
bah... wat een sukkel
Dat was toch Stanquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:53 schreef Nano het volgende:
Arnie was toch die man op die motor, die op het laatst op de grond viel?
Dat was dus Dennis.![]()
Dennisquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:53 schreef Nano het volgende:
Arnie was toch die man op die motor, die op het laatst op de grond viel?
Dat was dus Dennis.![]()
Ga voor ons kind zorgen jijquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja jij..... maar The Wup had ik hoger ingeschat...![]()
Dat was inderdaad Stanquote:
Klopt!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Neee, dat was Arnie. Stan was gewoon met Roos meegekomen.![]()
niets zo vervelend als naar je eigen collega's kijken...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:54 schreef Wup het volgende:
hey, Daniel was een wezijnswerker:)
dat was Janine trouwens ook nog een tijdje
Neequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Neee, dat was Arnie. Stan was gewoon met Roos meegekomen.![]()
Het was ook de bedoeling dat het leek dat het Arnie was.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee
Die kwam op het eind aan op het vliegveld met zijn motorpak
Ik dacht toen ook de hele tijd dat het Arnie was.
Janine was nog een tijd verliefd op Danielquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
niets zo vervelend als naar je eigen collega's kijken...
Ja juist, dat had ik ook na afloop van de film. Toch jammer...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het was ook de bedoeling dat het leek dat het Arnie was.
Govert was nog verliefd op Janine.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Janine was nog een tijd verliefd op Daniel
Dat was Stan niet bij Roosquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:57 schreef Nano het volgende:
Heel de tijd als het over Arnie ging, zag je die man op zijn motor. Stan was samen met Roos bij de trein, en bij Robert en Laura, hoe wil Stan dan op die motor hebben gezeten?![]()
Ze hebben (Stan en Roos) iemand aangewezen en zo en dachten dat het arnie was.. bleek dus niet zo te zijn. Die gast leek op Arnie van achterenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het was ook de bedoeling dat het leek dat het Arnie was.
nee toch? later kwam ze nog even over, omdat Simon voor de 36ste keer terug wasquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:52 schreef Wup het volgende:
mja het was het allerlaatste Lindaatje he?... zucht...
krijgen we er dan ook 'n rosétje bij, om er doorheen te komen?quote:als ik hem kan vinden zal ik hem converteren & uploaden.
* bookmarkedquote:niet dat je niet welkom bent in huize Wup
Waarom werd iedereen vroeger verliefd op Janine, nu is ze toch veel mooierquote:
Rayquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarom werd iedereen vroeger verliefd op Janine, nu is ze toch veel mooier![]()
Fuck, verkeerde kloon, kut cookies ook altijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer?Hij heeft haar nog gezoend
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef TomCruise het volgende:
[..]
![]()
GTST 1995, Frits, Dian & Jef ~ [1.59 min; 3.2 Mb] ~quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef Frey het volgende:
Ik hoop op een mooie verhaallijn voor Jef en Dian. Jef verdient wel weer eens wat geluk (Dorothea reken ik niet echt als geluk).
Die hereniging met Remco vond ik bijvoorbeeld wel mooi. Na een jarenlange ruzie legden vader en zoon het weer bij. Zal het zo ook bij vader en dochter gaan?
ik denk dat ik dit verdrongen hebquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef TomCruise het volgende:
![]()
Gelijk heb je... kijk maar naar de foto..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik dit verdrongen heb
ah een filmpje voor het slapen gaan: tof!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:02 schreef Wup het volgende:
GTST 1995, Frits, Dian & Jef ~ [1.59 min; 3.2 Mb] ~
Zo heyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:02 schreef Wup het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:02 schreef Wup het volgende:
[..]
Nog lang niet, maar ik ga ff wat te knabbelen pakkenquote:
Die ogenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
Linda & Dian in blue, GTST 1997
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
Linda & Dian in blue, GTST 1997
[afbeelding]
Babette deed ook een stem of enkele stemmen in Alfred J. Kwak, maar ik weet niet welke.quote:
Dat wist ik! Maar ik weet ook niet welkequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Babette deed ook een stem of enkele stemmen in Alfred J. Kwak, maar ik weet niet welke.
En ken je Boes nog.. euh, ik bedoel Victor, de vriend van Lauraquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat wist ik! Maar ik weet ook niet welke
ik weet geen datum maar Suzanne had Daniel laten oppakken voor kinderlokkerijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:40 schreef Frey het volgende:
Die ogen![]()
Dit moet ik gezien hebben, dus welke scène is dit precies
Suzanne Daniel laten oppakken???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ik weet geen datum maar Suzanne had Daniel laten oppakken voor kinderlokkerij
Janine helemaal over de rooien, dus Dian gooide nog wat olie op het vuur:)
Linda stond erbij & keek ernaar.......
Ja, dat weet ik nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Suzanne Daniel laten oppakken???
Weet je dat heel zeker??
dat is dan waarschijnlijk haar enige goeie actie geweest....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:53 schreef Wup het volgende:
ik weet geen datum maar Suzanne had Daniel laten oppakken voor kinderlokkerij
those were the daysquote:Janine helemaal over de rooien, dus Dian gooide nog wat olie op het vuur:)
Linda stond erbij & keek ernaar.......
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:52 schreef Nano het volgende:
Ik denk dat Dian en Linda juist op een drama gaat uitlopen. Ze passen gewoon niet bij deze tijden meer.![]()
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:52 schreef Nano het volgende:
Ik denk dat Dian en Linda juist op een drama gaat uitlopen. Ze passen gewoon niet bij deze tijden meer.![]()
Ik vond het altijd zielig voor Jef dat hij zo'n problemen met zijn kinderen had. John ging dood en Dian en Remco werden evil en gingen er vandoor. Ook Kim was in het begin Bitchy, maar gelukkig werden ze later onafscheidelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
2x "wat hij zegt"
bitchy vrouwtjes passen altijd in gtst...
en Jef is juist wel 'n papa, met Kim en Charlie is hij ook altijd aandoenlijk begaan enzo....
Ja, maar hij wist toen nog niet dat het de vrouw van Jef was, hèquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:41 schreef babette21 het volgende:
Remco dook anders wel met z'n vrouw in bed!!
En daarna als zwerverquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, maar hij wist toen nog niet dat het de vrouw van Jef was, hè
Die scène waar hij voor het eerst de caravan van Jef binnenkwam vond ik erg mooi.
Dat nummer van Arthur was wel tof... een mooie vrouw ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:39 schreef babette21 het volgende:
nog even, nav ons geklets over de film gisteren, een andere gtst-hoogtepuntje
[afbeelding]
Heb je nooit alleen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat nummer van Arthur was wel tof... een mooie vrouw ofzo.
kópennnnnnnn!!!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:03 schreef Nano het volgende:
Er komt binnekort weer een GTST-CD/DVD uit.![]()
ik weet alleen nog dat er een walgelijk nummer over Utopia opstondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:01 schreef mark_03 het volgende:
Dat nummer van Arthur was wel tof... een mooie vrouw ofzo.
Pete roeleerde de pan uitquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
oooeeeeh!! Hij was éng!!!
hij had van die enge guppy-ogen, net als Hillard [onm]....
en had hij Bowien niet opgesloten in een container en gruwelijk in elkaar getrimt??
Op het werk stiekem op een forumquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:31 schreef babette21 het volgende:
ben op m'n werk, kijk vanavond wel even
[als ik eraan denk & de pc meewerkt....]
wat moet ik dan? werken?????quote:
[offtopic]quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:01 schreef Frey het volgende:
Ik zou een cd willen hebben met GTST achtergrondmuziek. Het Ludo deuntje, dat mooie Ludo en Janine muziekje, het prachtige Rik en Anita muziekje, het Robert en Laura muziekje. Gewoon alle legendarische achtergrondmuziek
Ja ik heb wat vragen over die kerstreunie, waar ging dat over eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef Nano het volgende:
Linda Dekker was voor het laatst in de kerstreunie te zien.![]()
Laura lag in bed samen met Robert, ineens werd ze wakker van allemaal lawaai beneden. Het was kerstavond, en ze ging naar beneden. Daar zag ze Hedwig allemaal hapjes klaarmaken. Even later kwam Koossie, Julian en vele anderen binnen. Ze had geen idee wat er aan de hand was, want heel de cast van "10 jaar GTST" was aanwezig. Frits van Houten was ook teruggekeerd, net als Martine Hafkamp en Herman Hoogendoorn. Ook Sylvia enzo waren weer terug. Uiteindelijk bleek Laura alles gedroomd te hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik heb wat vragen over die kerstreunie, waar ging dat over eigenlijk?
Was het 1 verhaallijn of een paar?![]()
Ik weet daar echt helemaal niets van.
[offtopic]quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[offtopic]
Zoiets moet er ook van Bassie en Adriaan komen
[/offtopic]
Dankjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Laura lag in bed samen met Robert, ineens werd ze wakker van allemaal lawaai beneden. Het was kerstavond, en ze ging naar beneden. Daar zag ze Hedwig allemaal hapjes klaarmaken. Even later kwam Koossie, Julian en vele anderen binnen. Ze had geen idee wat er aan de hand was, want heel de cast van "10 jaar GTST" was aanwezig. Frits van Houten was ook teruggekeerd, net als Martine Hafkamp en Herman Hoogendoorn. Ook Sylvia enzo waren weer terug. Uiteindelijk bleek Laura alles gedroomd te hebben.
ik heb die aflevering nog op videoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dankje![]()
Is die DVD ergens te koop?![]()
dank babettequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
Televizier wil graag dat we volgende week naar GTST kijken....
Ik wel en dan eigenlijk meer voor de gevolgen. Wat gaat Nick nu doen? En komt nu eindelijk eens voor iedereen uit wat de 6 boobs gedaan hebben?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:16 schreef Airelle het volgende:
Ik ben trouwens totaal NIET benieuwd hoe de cliff afloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.rtl.nl/(/exper(...)home/programma_2.xml
Als dat het huwelijk maar niet in de weg staatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:59 schreef Nano het volgende:
Ik vond het eerst nogal zoetsappig dat Valerie en Barbara het goed gaan maken, maar ik ben er wel benieuwd naar. En Barbara zal wel weer depressief raken na de dood van Valerie enzo.![]()
Linda kwam nog even terug om weer eens uit de dood herrezen Simon op te halen ...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:15 schreef Nano het volgende:
In het artikel staat trouwens dat Linda met Simon naar Brazilie vertrok. Maar Linda vertrok toch met Eric naar Brazilie?
En het was Ludo die haar liet overkomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:13 schreef Wup het volgende:
[..]
Linda kwam nog even terug om weer eens uit de dood herrezen Simon op te halen ...
ik vond - even los van de hereniging tussen Linda & Simon - die return niet zo een succes...quote:
Heb je inmiddels de filmpjes van Pete al bekekenquote:
Voor Ludo wel mooi opgeruimd, hoeft hij niet eens moeite te doen. Aan de andere kant weer jammer, geen kans voor wraak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Charlie krijgt zeker ook een breakdown.
Yasmine dood .
Valerie dood
Isabella voor altijd weg.
goed dat je het zegt!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:27 schreef Frey het volgende:
Heb je inmiddels de filmpjes van Pete al bekeken![]()
ze ging terug naar huis, naar haar kerel in Brazilië...quote:
Ik verwacht dus echt een dood vogeltje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
werken doet ze vast niet en wonen zal wel in de Rozenboom zijn, of bij Janine
maar dat doet er allemaal niet toe, 't gaat erom wat ze komt dóen: stennis schoppen!!
please, laat het geen dood vogeltje zijn.... please?!?
Of Barbara en Laura worden ook bitchesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:40 schreef Nano het volgende:
Ik verwacht dat Barbara depressief raakt, Linda Dekker terugkeert, Robert verliefd raakt op Linda, er komt wel een bruiloft, maar hij zegt nee.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Of Barbara en Laura worden ook bitches![]()
Linda pakt Robert ven Barbara af en Barbara wil wraak. Laura, die een verleden heeft met Linda, wil Barbara graag helpen, maar wordt daarbij langzaam maar zeker ook weer verliefd op Robert![]()
Janine kan niet kiezen tussen haar vriendinnen en wordt er helemaal in meegesleurd.
Jef daarentegen, vind het allemaal niet zo erg. Sterker nog, hij helpt Linda op slinkse wijze. Hij wil Barbara namelijk zelf.
Zou best een leuke lijn zijn
En Jack staat in scala, terwijl hij een kamer heeft in de Rozenboomquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:08 schreef Nano het volgende:
Ik denk overigens dat Dian Alberts in de Rozenboom gaat wonen, maar ze staat op de foto met de mensen die bij Laura wonen.
Linda wacht haar kans af en als Barbara, Morris en Charlie weg zijn, gaat zij naar Robert. Ze weet hem te verleiden, midden in de woonkamer. Robert vergeet echter één ding: de camera'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:08 schreef Nano het volgende:
[..]De schrijvers van GTST kunnen hun spullen gaan pakken, dit zou inderdaad een tof lijntje zijn.
![]()
Linda en Laura hadden het goedgemaakt op het einde, Laura is ook op Linda's huwelijk geweest toen met die Erik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Of Barbara en Laura worden ook bitches![]()
Linda pakt Robert van Barbara af en Barbara wil wraak. Laura, die een verleden heeft met Linda, wil Barbara graag helpen, maar wordt daarbij langzaam maar zeker ook weer verliefd op Robert![]()
Janine kan niet kiezen tussen haar vriendinnen en wordt er helemaal in meegesleurd.
Jef daarentegen, vindt het allemaal niet zo erg. Sterker nog, hij helpt Linda op slinkse wijze. Hij wil Barbara namelijk zelf.
Zou best een leuke lijn zijn
Ligt er natuurlijk ook aan hoe de strijd zal gaan. Als het maar niet eindigt met "Ludo gaat failliet" of "Ludo raakt zijn familie kwijt"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:36 schreef Nano het volgende:
Ik las in de Televizier dat Dian de strijd aangaat met Ludo, wat een orginele scriptschrijvers zeg.![]()
Dat zal wel. Zucht, ik zit er weer klaar voor..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe de strijd zal gaan. Als het maar niet eindigt met "Ludo gaat failliet" of "Ludo raakt zijn familie kwijt"![]()
Ik wil gewoon een stoere verhaallijn waar de familie Alberts en Sanders noodgedwongen zijn samen te werken en het op te nemen tegen een nog machtigere vijandquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat zal wel. Zucht, ik zit er weer klaar voor..![]()
Ik wil in ieder geval dat de familie Alberts iets van zijn oude roem terugkrijgt en niet meer van die sulletjes zijn die door iedereen gedissed worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een stoere verhaallijn waar de familie Alberts en Sanders noodgedwongen zijn samen te werken en het op te nemen tegen een nog machtigere vijand![]()
Terugkerende patronen in GTSTquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat zal wel. Zucht, ik zit er weer klaar voor..![]()
ah traditiesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Robert Alberts is getrouwd met Laura: hij gaat vreemd (met Stefanie)
Robert Alberts is getrouwd met Laura: hij gaat vreemd (met Linda)
Robert Alberts is getrouwd met Laura: hij gaat vreemd (met Mira)
Robert Alberts is getrouwd met Laura: hij gaat vreemd (met Bowien)
Robert Alberts is getrouwd met Laura: hij gaat vreemd (met Mathilde)
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah tradities![]()
een minder geslaagde:
Sjors vraagt Janine of ze thee wil
Sjors vraagt Nina of ze thee wil
Sjors vraagt Charlie of ze thee wil
Sjors vraagt Martine of ze thee wil
Sjors vraagt Milan of hij thee wil
Sjors vraagt Bing of hij thee wil
Sjors vraagt Ray of hij thee wil
Sjors vraagt Ludo of hij thee wil [enz.]