Ja, en die "koter" is nu te zien in GTSTquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Trix had niks met Laura te maken
ze heeft Frits een koter geschonken:)
ik ben in de war... ik bedoel Trix niet, maar die vriendin van Laura [sorry voor de verwarring]quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
Trix had der nieuwe vriendin meegenomen. Dat vrouwtje bleek Martine Hafkamp te zijn!
Suzan woonde er volgens mij daar als laatste. In ieder geval ging Daniel bij haar weg, en kwam nooit meer terug, en toen woonde ze daar.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was oorspronkelijk Simon zijn huis. Linda en Simon waren uiteindelijk de laatsten die er woonden naar ik me herinner. Waar ze Daniel toen gedropt hebben weet ik niet meer. Of was hij bij Suzanne ingetrokken? hmz... ik weet het allemaal niet meer zo.
Daniels huis bestond uit BLOKKEN. Lees goed BLOKKEN!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was oorspronkelijk Simon zijn huis. Linda en Simon waren uiteindelijk de laatsten die er woonden naar ik me herinner. Waar ze Daniel toen gedropt hebben weet ik niet meer. Of was hij bij Suzanne ingetrokken? hmz... ik weet het allemaal niet meer zo.
Zie.. ik begreep je welquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben in de war... ik bedoel Trix niet, maar die vriendin van Laura [sorry voor de verwarring]
Ik dacht al, ik kon me Trix niet herinneren van de filmquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben in de war... ik bedoel Trix niet, maar die vriendin van Laura [sorry voor de verwarring]
ShowChat #456: Vindt Tom Cruise maar overdreven.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:46 schreef babette21 het volgende:
refreshen Babette.... refreshen
[fok is ook zo snel ineens]
't feit dat je 'm uberhaupt hebtquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:38 schreef Wup het volgende:
ik zal die film eens opzoeken, maar ik denk niet dat ik hem uit kan zitten.....
Ik heb hem ook hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
't feit dat je 'm uberhaupt hebt
maar toch: Babetje nodigt zichzelf uit om mee te kijken
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:48 schreef Nano het volgende:
Overigens is Wim Zomer (Daniel Daniel) niet uitzichzelf weggegaan. Ik heb hem namelijk geinterviewd, en hij komt ooit nog terug, maar dan als een gastrol.![]()
mja het was het allerlaatste Lindaatje he?... zucht...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:48 schreef babette21 het volgende:
't feit dat je 'm uberhaupt hebt
maar toch: Babetje nodigt zichzelf uit om mee te kijken
quote:
Diep in hem schuilt een goed persoon?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:51 schreef Nano het volgende:
Jack Woods, hoe is hij in GTST?
"Jack Woods is iemand die altijd op zijn doel afgaat, en zich door niemand laat tegenhouden, maar diep in hem schuilt uiteindelijk wel een goed persoon!" aldus de kersverse GTST-acteur Mark van Eeuwen. Mark van Eeuwen werd bekend door zijn rol als de sluwe Mathijs in Kicken!
Bron: RTL Boulevard
hey, Daniel was een wezijnswerker:)quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:51 schreef babette21 het volgende:
Daniël mag van mij wegblijven, heb ik nooit wat aangevonden...
die man was altijd de lul, echt zo'n eeuwig serieslachtoffer:
al z'n vrouwen gingen dood, dan zat ie weer in 'n put [ofzo], dan weer op een eiland...
bah... wat een sukkel
Dat was toch Stanquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:53 schreef Nano het volgende:
Arnie was toch die man op die motor, die op het laatst op de grond viel?
Dat was dus Dennis.![]()
Dennisquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:53 schreef Nano het volgende:
Arnie was toch die man op die motor, die op het laatst op de grond viel?
Dat was dus Dennis.![]()
Ga voor ons kind zorgen jijquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja jij..... maar The Wup had ik hoger ingeschat...![]()
Dat was inderdaad Stanquote:
Klopt!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Neee, dat was Arnie. Stan was gewoon met Roos meegekomen.![]()
niets zo vervelend als naar je eigen collega's kijken...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:54 schreef Wup het volgende:
hey, Daniel was een wezijnswerker:)
dat was Janine trouwens ook nog een tijdje
Neequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Neee, dat was Arnie. Stan was gewoon met Roos meegekomen.![]()
Het was ook de bedoeling dat het leek dat het Arnie was.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee
Die kwam op het eind aan op het vliegveld met zijn motorpak
Ik dacht toen ook de hele tijd dat het Arnie was.
Janine was nog een tijd verliefd op Danielquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
niets zo vervelend als naar je eigen collega's kijken...
Ja juist, dat had ik ook na afloop van de film. Toch jammer...quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het was ook de bedoeling dat het leek dat het Arnie was.
Govert was nog verliefd op Janine.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Janine was nog een tijd verliefd op Daniel
Dat was Stan niet bij Roosquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:57 schreef Nano het volgende:
Heel de tijd als het over Arnie ging, zag je die man op zijn motor. Stan was samen met Roos bij de trein, en bij Robert en Laura, hoe wil Stan dan op die motor hebben gezeten?![]()
Ze hebben (Stan en Roos) iemand aangewezen en zo en dachten dat het arnie was.. bleek dus niet zo te zijn. Die gast leek op Arnie van achterenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het was ook de bedoeling dat het leek dat het Arnie was.
nee toch? later kwam ze nog even over, omdat Simon voor de 36ste keer terug wasquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:52 schreef Wup het volgende:
mja het was het allerlaatste Lindaatje he?... zucht...
krijgen we er dan ook 'n rosétje bij, om er doorheen te komen?quote:als ik hem kan vinden zal ik hem converteren & uploaden.
* bookmarkedquote:niet dat je niet welkom bent in huize Wup
Waarom werd iedereen vroeger verliefd op Janine, nu is ze toch veel mooierquote:
Rayquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarom werd iedereen vroeger verliefd op Janine, nu is ze toch veel mooier![]()
Fuck, verkeerde kloon, kut cookies ook altijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer?Hij heeft haar nog gezoend
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef TomCruise het volgende:
[..]
![]()
GTST 1995, Frits, Dian & Jef ~ [1.59 min; 3.2 Mb] ~quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef Frey het volgende:
Ik hoop op een mooie verhaallijn voor Jef en Dian. Jef verdient wel weer eens wat geluk (Dorothea reken ik niet echt als geluk).
Die hereniging met Remco vond ik bijvoorbeeld wel mooi. Na een jarenlange ruzie legden vader en zoon het weer bij. Zal het zo ook bij vader en dochter gaan?
ik denk dat ik dit verdrongen hebquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef TomCruise het volgende:
![]()
Gelijk heb je... kijk maar naar de foto..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik dit verdrongen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |