Zit er dik in. En zou eigenlijk stom zijn als dat dus niet gebeurt. Want Ludo en Dian zijn nou niet bepaald vrienden. En laat ik het zo zeggen, met geen vrienden bedoel ik ook... ze kunnen elkaar niet eens zien! Das anders dan Martine en Ludo. Martine gaf niet eens toe aan Ludo dat zij achter alles zat, maar Dian deed dat graagquote:
langer dan 'n jaar zal 't toch niet duren?!?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef Wup het volgende:
en om eerlijk te zijn, daar ben ik ook van overtuigd.
Andersom anders ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
komt door Stefano, die heeft haar vertichood......
Bij Martine duurde het allemaal ook veel te langquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zit er dik in. En zou eigenlijk stom zijn als dat dus niet gebeurt. Want Ludo en Dian zijn nou niet bepaald vrienden. En laat ik het zo zeggen, met geen vrienden bedoel ik ook... ze kunnen elkaar niet eens zien! Das anders dan Martine en Ludo. Martine gaf niet eens toe aan Ludo dat zij achter alles zat, maar Dian deed dat graag![]()
Die film moet weer es op de buis komen! Of beter nog, op DVDquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef Nano het volgende:
Overigens kunnen we nu zien of de kerstaflevering van jaren geleden een droom was. Want toen kwam Linda terug en vertelde dat haar dochtertje overleden was.![]()
arg.... die had ik verdrongen... wat een anti-Linda reclame was dat...........quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef Nano het volgende:
Overigens kunnen we nu zien of de kerstaflevering van jaren geleden een droom was. Want toen kwam Linda terug en vertelde dat haar dochtertje overleden was.![]()
Dat was ook een droom! En ik wil geen Linda met kind hoor. Ik moet geen softy mom Linda! Ik wil een bitchy Linda die bitcht tegen Lauraquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef Nano het volgende:
uiteraard was dat een droom, stompzinniger kon niet....quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef Nano het volgende:
Jammer dat die verhaallijn met het gif zo kort duurde, dat vond ik de beste verhaallijn van Nick tot nu toe. Geweldig geacteerd ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nee please niet weer een Ludo raakt alles kwijt aan een tegenstander maar wint uiteindelijk toch verhaalijn.
Ik hoop op veel Nick volgend siezoen
da's niet waar, hij scheet bagger... met z'n "son for a son"-verhaaltje enzoquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef Frey het volgende:
Ze waren ook niet echt gelijk. Ludo was totaal niet onder de indruk van Martine, maar Martine was soms wel doodsbang voor Ludo
Hilde de Mildtquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
uiteraard was dat een droom, stompzinniger kon niet....
met dat verhaaltje over Sylvia [de kerstengel] en Frits [die zijn leven dood moest beteren
en die walgelijke Trix kwam ook ineens weer langs.......
dat van Trix wist ik gelukkig niet meer... had ze haar sukkelbroer ook nog meegenomen?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
met dat verhaaltje over Sylvia [de kerstengel] en Frits [die zijn leven dood moest beteren
Triquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dus was hij niet bang voor Martine, maar voor die "eigenaar". Maar toen hij door had dat het Martine was, was die angst weer wegquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's niet waar, hij scheet bagger... met z'n "son for a son"-verhaaltje enzo
verschil was alleen dat hij niet wist dat het Martine was
Trix had der nieuwe vriendin meegenomen. Dat vrouwtje bleek Martine Hafkamp te zijn!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:38 schreef Wup het volgende:
[..]
dat van Trix wist ik gelukkig niet meer... had ze haar sukkelbroer ook nog meegenomen?
ik zal die film eens opzoeken, maar ik denk niet dat ik hem uit kan zitten..... ze hebben het ook maar 1-malig gedaan toch?
niet zo vreemd:)
oooeeeeh!! Hij was éng!!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:38 schreef Frey het volgende:
En Pete Jensens was er ook bij, toen dacht iedereen nog dat hij John was
Ludo was bang voor Duarte. Niet voor Martine inderdaad!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Dus was hij niet bang voor Martine, maar voor die "eigenaar". Maar toen hij door had dat het Martine was, was die angst weer weg
Ludo is bang voor het onbekende, als hij niet weet wie hem dwars zit.
Trix had niks met Laura te makenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
Tri
Wat was dat walgelijk!! En konden ze geen lekkerdere vrouw toen vinden voor Laura?!
Ik vraag me af hoe Laura gaat reageren op Linda. Ze waren uiteindelijk wel normaal gaan doen tegen elkaar!
Dat was Tessel.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Trix had der nieuwe vriendin meegenomen. Dat vrouwtje bleek Martine Hafkamp te zijn!
Denk het niet!!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef Nano het volgende:
Wat is er eigenlijk met het decor van dat huis van Linda, Janine, Suzan, Daniel enzo gebeurd? Of hoe zat dat eigenlijk? Linda komt terug, mischien dat decor ook wel![]()
Sorry, eventjes in de warquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Trix had niks met Laura te maken
ze heeft Frits een koter geschonken:)
die vriendin van laura was Tessel, goede actrice voor gekozen hoor, Truus te Selle
[ was vooral in Goudkust supervermakelijk als gestoorde danseres]
dat was oorspronkelijk Simon zijn huis. Linda en Simon waren uiteindelijk de laatsten die er woonden naar ik me herinner. Waar ze Daniel toen gedropt hebben weet ik niet meer. Of was hij bij Suzanne ingetrokken? hmz... ik weet het allemaal niet meer zo.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef Nano het volgende:
Wat is er eigenlijk met het decor van dat huis van Linda, Janine, Suzan, Daniel enzo gebeurd? Of hoe zat dat eigenlijk? Linda komt terug, mischien dat decor ook wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |