I know....!! but how cool?!quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:57 schreef Wup het volgende:
wow pretty scary....
volgens mij pas halverwege het seizoen, ik geef je wel 'n seintje tegen die tijdquote:wanneer?
enne...... hou je haar asjeblieft wel bij Ludo uit de buurt
van mij mag ze best weer bitch-fighten met Lauraquote:even denken wie ze nog kent.....
yep, U bent zooo stoer....quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
I know....!! but how cool?!
nou ik neem aan dat het een tijdelijke rol is dus als ze nou even langskomt om Ludo om te leggen krijgt ze alsnog dat standbeeld:)quote:volgens mij pas halverwege het seizoen, ik geef je wel 'n seintje tegen die tijd
en ik doe mijn best, maar die enge pubertjes hier willen elk lijntje standaard aan Ludo koppelen
zolang Simon maar niet voor de 12e keer uit de dood opstaat:)quote:van mij mag ze best weer bitch-fighten met Laura
maar nog beter is natuurlijk als ze gewoon nóg een oude bekende meeneemt
dat idee is hier reeds geopperdquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:14 schreef Wup het volgende:
nou ik neem aan dat het een tijdelijke rol is dus als ze nou even langskomt om Ludo om te leggen krijgt ze alsnog dat standbeeld:)
hell no!!! hij heeft zijn kansen gehad...quote:zolang Simon maar niet voor de 12e keer uit de dood opstaat:)
die tegel heet het familiegraf van de Hoogendoorns.........Herman, Rien , Frits van Houten......quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:27 schreef babette21 het volgende:
hell no!!! hij heeft zijn kansen gehad...
heeft ze niet één of ander fout ex-vriendje ofzo?
die we onder 'n stoeptegel vandaan kunnen trekken....
Dian.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:57 schreef Wup het volgende:
wow pretty scary....
wanneer?
enne...... hou je haar asjeblieft wel bij Ludo uit de buurt
even denken wie ze nog kent.....
Robert, Laura, Jef
Janine, Ludo, & Nina toen ze nul was:)
Harmsen
hmz....dat was het wel geloof ik........
ai , ik heb ooit eens geroepen dat ik Kim Pieters uit het raam zou gooien als ze in GTST op zou duiken maar toen wist ik dit natuurlijk nog nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:53 schreef babette21 het volgende:
mja ik dacht aan dezelfde mannetjes, maar die liggen alle drie onder een andere steen
maar eh, denk je niet dat gtst toe is aan 'n Claire....
die kan vast lekker partner in crime uithangen met Miss Dekker
* Babette zoekt in afwachting van uw antwoord vast 't nr van Kim Pieters op.....
Dian Alberts?... ow dat heb ik even gemistquote:
Komt 2 september terug..quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:01 schreef Wup het volgende:
[..]
Dian Alberts?... ow dat heb ik even gemist
Linda & Dian konden het trouwens wel met elkaar vinden
ow wat zonde...quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:04 schreef BVO het volgende:
Komt 2 september terug..
Echter niet door Chris Jolles, maar een of andere Rixt Leddy..
correctie: La & Missquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:59 schreef Wup het volgende:
La & La..........
meneer Maas???quote:overigens is de recast voor Herman Hoogendoorn daarmee ook rond:)
ik zou het ook niet meer weten...quote:[ ik weet het niet meer zo, maar volgens mij was Herman Hoogendoorn nooit doodgegaan in GTST?]
yep, Dian heeft Linda zelfs nog geholpen in haar Thailand Tijd toch??quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:01 schreef Wup het volgende:
Linda & Dian konden het trouwens wel met elkaar vinden
Linda had een modellenbureau met Suzanne Balk, Varietyquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
yep, Dian heeft Linda zelfs nog geholpen in haar Thailand Tijd toch??
hadden ze toen niet samen dat modellenbedrijfje ofzo???
Ludo had vrijwel nooit echt iets met Linda te maken [ hoewel hij toen nog niet onleuk was idd]quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:52 schreef babette21 het volgende:
Ludo had niks met Thailand te maken toch?! of die lijnen vielen gewoon tegelijk???
ik weet nog wel dat ze met Huib ging vluchten en toen kwam Ludo hen achterna
Huib moest toen zijn eigen graf graven [en Ludo was toen nog origineel]
oeps, mijn schuld [ ik ben rijp voor een weblogje:)]quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:24 schreef Nano het volgende:
In een interview vertelt Babette van Veen toch duidelijk dat ze voor vast terugkeert, dus ik snap niet wie het gerucht heeft opgevangen dat ze voor een tijdje bleef, aangezien iemand dat net zei?![]()
Ik vind het toch zo'n zeikpersonagequote:Op maandag 22 augustus 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
Wat kan Yasmin toch weer zielig doen![]()
.
haha die's leukquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:18 schreef Wup het volgende:
Dian wilde naar Thailand om voor Linda te gaan getuigen maar Ludo liet doorschemeren dat Linda uit het gevang & Dian erin bepaald niet uitgesloten moest worden.
ging zij dat jochie niet heel vals zitten opstoken om in een boom te klimmen...quote:[ lol en Floris, het zoontje van Sylvia:)]
Nee, dat zou teveel herhaling zijn. Ik hoop op een mooie verhaallijn voor Jef en Dian. Jef verdient wel weer eens wat geluk (Dorothea reken ik niet echt als gelukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |