Ik kom gewoon op de oude site via die linkquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik kom dan op deze website:
[afbeelding]
Die eigenlijk pas vanaf 2 september toegangelijk is.![]()
Ik niet. Ik kom dan op de nieuwequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kom gewoon op de oude site via die link![]()
Lelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik kom dan op deze website:
[afbeelding]
Die eigenlijk pas vanaf 2 september toegangelijk is.![]()
Moet je maar babblefish translate van altavista de schuld gevenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:50 schreef OnaNia het volgende:
Ik betwijfel of de naamvallen in de TT wel correct zijn.
Dat is al heeeel oud.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
Volgens IMDB![]()
Jette van der Meij .... Laura Tuinman-Alberts-Selmhorst (1990-)
Wilbert Gieske .... Robert Alberts (1990-)
Bartho Braat .... Jef Alberts (1991-)
Caroline de Bruijn .... Janine Sanders-Elschot (1992-)/Sophia Sanders (2002, 2003)
Wik Jongsma .... Govert Harmsen (1991-)
Erik de Vogel .... Ludo Sanders (1995-)
Bas Muijs .... Stefano Sanders (1999-2005)
Charlotte Besijn .... Barbara Alberts-Fischer (1999-)
Lieke van Lexmond .... Charlotte 'Charlie' van der Heyde-Fischer (#2) (2002, 2003-)
Victoria Koblenko .... Isabella Kortenaer (2000-June 2005)
Koert-Jan de Bruin .... Dennis Tuinman (2002-)
Fajah Lourens .... Yasmin Sanders-Fuentes (2002-2005)
Elle van Rijn .... Leida Schimmelpennincx (1994)/Valerie Fischer (2003-2005)
Joris Putman .... Morris Fischer (#3) (2004-)
Sebastiaan Labrie .... Ray Groenoord (2003-2006)
Inge Schrama .... Wendy Hafkamp (aka Sjors Langeveld) (#2) (2003-)
Christophe Haddad .... Nick van der Heyde (2003-2005)
Chris Comvalius .... Dorothea Grantsaan (2004-)
Everon Jackson Hooi .... Bing Mauricius (2005-)
En de vetgedrukt mensen hebben een einde contract jaar/datum. Dat houdt in dat Christophe Haddad en Sebastiaan Labrie er echt uitgaan![]()
Ben benieuwd of de rollen gerecast worden of niet
IMDB wordt ook maar onderhouden door fans hoor, jij en ik zouden ook dingen kunnen doorgeven en veranderen. Het hoeft dus niet altijd te kloppen wat erop staat.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
Volgens IMDB![]()
Jette van der Meij .... Laura Tuinman-Alberts-Selmhorst (1990-)
Wilbert Gieske .... Robert Alberts (1990-)
Bartho Braat .... Jef Alberts (1991-)
Caroline de Bruijn .... Janine Sanders-Elschot (1992-)/Sophia Sanders (2002, 2003)
Wik Jongsma .... Govert Harmsen (1991-)
Erik de Vogel .... Ludo Sanders (1995-)
Bas Muijs .... Stefano Sanders (1999-2005)
Charlotte Besijn .... Barbara Alberts-Fischer (1999-)
Lieke van Lexmond .... Charlotte 'Charlie' van der Heyde-Fischer (#2) (2002, 2003-)
Victoria Koblenko .... Isabella Kortenaer (2000-June 2005)
Koert-Jan de Bruin .... Dennis Tuinman (2002-)
Fajah Lourens .... Yasmin Sanders-Fuentes (2002-2005)
Elle van Rijn .... Leida Schimmelpennincx (1994)/Valerie Fischer (2003-2005)
Joris Putman .... Morris Fischer (#3) (2004-)
Sebastiaan Labrie .... Ray Groenoord (2003-2006)
Inge Schrama .... Wendy Hafkamp (aka Sjors Langeveld) (#2) (2003-)
Christophe Haddad .... Nick van der Heyde (2003-2005)
Chris Comvalius .... Dorothea Grantsaan (2004-)
Everon Jackson Hooi .... Bing Mauricius (2005-)
En de vetgedrukt mensen hebben een einde contract jaar/datum. Dat houdt in dat Christophe Haddad en Sebastiaan Labrie er echt uitgaan![]()
Ben benieuwd of de rollen gerecast worden of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:00 schreef Nano het volgende:Kan Ludo nog geen wraak nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:00 schreef Nano het volgende:9 van de 10 personen in Meerdijk halen de 35 niet eens... Luie schrijvers, bedenk eens wat creatievers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
Foto's?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:31 schreef Nano het volgende:
Tijdens het masturberen daarstraks dacht ik aan Ludo. Hoe erg.![]()
Die heb ik wel 10 keer teruggespoeld.... Ik lag helemaal dubbelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of die van het blad 'Quast'![]()
quote:JIMMY GEDULD ZIT IN AFKICKKLINIEK
Zoals de GTSTClub al eerder meldde, kwam vandaag een persbericht uit over de opname van Jimmy Geduld.
Oud GTST -ster Jimmy Geduld heeft de strijd met de cocaïne verloren. Wat begon als recreatief gebruik tijdens de weekends is nu zodanig uit de hand gelopen dat Jimmy is opgenomen in een afkickkliniek. Om de publiciteit rond zijn opname te voorkomen vluchtte Jimmy Geduld helemaal naar Schotland om van zijn verslaving af te komen. Jimmy verblijft momenteel in Castle Craig, een ontwenningskliniek voor alcohol-en drugsverslaafden!
Aldaar vecht Jimmy tegen zijn verslaving, die hij volgens de regels van de kliniek in alle eenzaamheid moet bestrijden. Een medewerkster van de kliniek bevestigde aan het weekblad Story, dat Jimmy inderdaad is opgenomen in de kliniek, en als onderdeel van zijn behandeling weinig tot geen contact met de buitenwereld mag hebben.
"Wij willen dat hij zich op het programma richt en zo weinig mogelijk op andere zaken. Vandaar dat bijvoorbeeld mobiele telefoons hier verboden zijn,' vertelt zij. Wat de precieze verslaving is waar de voormalig hartenbreker tegen moet vechten is niet helemaal duidelijk, maar het heeft er alle schijn van dat het gaat om zijn afhankelijkheid van drugs. Op dat terrein is Castle Craig namelijk een begrip in de medische wereld.
Met een zogenaamd 'stappenplan' heeft men daar al heel vaak succes weten te boeken! Pikant detail: alle werknemers zijn zelf ex-verslaafden en weten dus precies wat er in hun 'gasten' omgaat! Volgens bronnen van het weekblad zijn Jimmy's echte problemen ontstaan tijdens zijn werkzaamheden als diskjockey in het uitgaanscircuit. Eerder gebruikte hij alleen 'recreatief' verdovende middelen. Voorlopig zou Geduld nog in het afkickkasteel blijven, tot hij niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk weer helemaal de oude is.
BRON
Je zult nog een weekje geduld moeten hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:07 schreef Airelle het volgende:
Begint het nou vanavond weer?
Ik snap er niets van, staat ook niet op gtst.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |