En dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:35 schreef Nano het volgende:
Jette is overigens te zien tot 27 september 2005.
Leuk... al die kruisjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:35 schreef Nano het volgende:
De nieuwe persfoto`s..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat Wik er erg goed uitziet op deze fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef Nano het volgende:Nick mag de verhaallijntjes van Stefano herkauwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BTW: Leuke OP! Ben ik de enige die bij de TT een besnorde Ludo verwachtte?![]()
Ik verwachtte eigenlijk iets met Lindaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nick mag de verhaallijntjes van Stefano herkauwen.
BTW: Leuke OP! Ben ik de enige die bij de TT een besnorde Ludo verwachtte?![]()
én als Frederice Mourier in ONMquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:56 schreef Frey het volgende:
Aflevering 9: Coby Timp (Nora Daniël)
Ook bekend als mevrouw de Vries uit "'t Zonnetje in Huis"
leuk gevonden!!quote:En nog iets leuks om te vergelijken
Roos Blaauboer als Gerda Kelder in de eerste aflevering
Roos Blaauboer als Carla Langeveld in seizoen 15
Het kan ook zijn dat het misschien zussen zijn ofzo, want er is ook een Rosmarie Blaauboer en dat stond volgens mij ook laatst in de credits. maar Roos en Rosmarie lijkt ook weer zo op elkaar, dus misschien afkortingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
én als Frederice Mourier in ONM
[..]
leuk gevonden!!
Ja, maar er zaten toch wel wat seizoenetjes tussen, dan valt het niet zo opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:40 schreef babette21 het volgende:
het lijkt mij niet dat er echt een link is tussen de twee personages
de kleinere rollen worden wel vaker door dezelfde acteurs/actrices gespeeld
[het zogenaamde recyclen]
en dat terwijl Harry Klooster zoveel te bieden heeft
dat dénken ze, dat het niet opvalt....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:44 schreef Frey het volgende:
Ja, maar er zaten toch wel wat seizoenetjes tussen, dan valt het niet zo op
Maar de kijkers viel het meteen op dat het niet kon van Sil/Dennis/Robert, maar de scriptschrijvers komen er na twee maanden pas achter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat dénken ze, dat het niet opvalt....
maar zoals zo vaak worden de kijkers onderschat: wij zien álles!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
Dat zou wel heel erg nep zijn
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Soap is serieus vind ik. Ik heb er een hekel aan als mensen in een soap gaan spelen als "opstapje" en dan na een jaar weer vertrekken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:08 schreef babette21 het volgende:
LOL, hoe iemand van gedachten kan veranderen:
Babette van Veen: "Teruggaan naar GTST vind ik een stap terug. Ik wil serieuzer met mijn loopbaan omgaan."
[juni 2002]
29 augustusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:33 schreef Marseille het volgende:
wanneer beginnen weer de nieuwe afleveringen?
Ja, het mag de volgende keer wat korterquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:22 schreef Nano het volgende:
Ik vind dat de zomerstop echt té lang duurt.
is zij niet naar Terra Cotta gegaan?!?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey ik heb een vraagje.
Weet iemand nog hoe glady's de serie heeft verlaten??
Ik weet het ech tniet meer .quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
is zij niet naar Terra Cotta gegaan?!?
ik weet het niet meer precies, heb haar verdrongen...
kon nooit bepalen wie ik erger vond: zij of Terra *brrrrr*
Terra, die kon ik wel schieten. Ging ze ook nog zielig zitten doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
is zij niet naar Terra Cotta gegaan?!?
ik weet het niet meer precies, heb haar verdrongen...
kon nooit bepalen wie ik erger vond: zij of Terra *brrrrr*
Geen ideequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
GTST # 30 Charlie: Hoofd, schouders, wiel en frame
Ik heb die scene gemist
Wanneer komt Daantje nou terug???
Ja sorry, was laat thuis. We hebben het er wel over binnenkort. Ik moet nu eerst afstuderen de komende paar dagenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Geen idee
En waar je blijf je nou met je idee, je zou je me er nog over mailen
Ja maar glady's ging naar MTV maar hoe ze is gtst ook al weer uitgegaan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Terra, die kon ik wel schieten. Ging ze ook nog zielig zitten doen![]()
Jammer dat ze niet doodging toen ze haar polsen doorsneed.
Naar wat ik het vernomen, werd ze ontslagen
Ik, dat was geloof ik een blooper, Caroline kon haar lachen niet inhouden bij het zien van Erik.quote:
Bloopers van Erik zijn altijd leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik, dat was geloof ik een blooper, Caroline kon haar lachen niet inhouden bij het zien van Erik.
Erik bleef er zoals gewoonlijk tijdens een blooper heel stoicijns onder![]()
Of die van het blad 'Quast'quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Bloopers van Erik zijn altijd leuk
Ook waar hij dat testament wil verscheuren.
"Dat is een stevig testamentje"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |