Al was het alleen maar om het acteerniveau wat op te krikken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Linda was fantastisch, maar wat heeft zij nou nog in Meerdijk te zoeken? En zal Eric meekomen?![]()
Alleen Joris Putman moet nog moven, dan zit het wel snor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Al was het alleen maar om het acteerniveau wat op te krikken..
relschoppenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:58 schreef Nano het volgende:
Linda was fantastisch, maar wat heeft zij nou nog in Meerdijk te zoeken?
hij mag wegblijven, hij is haar Tichoquote:En zal Eric meekomen?![]()
Ja, idd... dat kan helemaal nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Blunder? je bedoelt dat Robert en Dennis niet het zelfde DNA hebben?
zag hem ook op één van die foto's staan, heeft net zo'n plofkop gekregen als Robin Rienstraquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:59 schreef Nano het volgende:
Alleen Joris Putman moet nog moven, dan zit het wel snor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kan jij drammen zegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke ik ben dus de enige die het raar vind dat isabella nog geen afscheid heeft gehad
Excuses, ik heb het weggehaald.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat heeft dat van Jimmy geduld te maken met het nieuwe gtst siezoen ?![]()
Wel triest trouwens ik vond hem altijd aardig overkomen .
Zo kennen we je weer, Digiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:09 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat kan jij drammen zeg
ik heb dat nou al 3x gelezen, dat jij dat vind.
sorry moest ik ff kwijt, verder geen probleem !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo kennen we je weer, Digi![]()
Tja, de beste vrienden van Isabella weten dat ze nog leeft en die zouden normaal een ceremonie organiseren
Ik zag haar eerst voor Barbara aanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:12 schreef digispeed het volgende:
ik vind trouwens rixt op die foto in laura's woonkamer wel heel veel lijken op cleo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:08 schreef Dizer het volgende:Altijd LudoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk![]()
Daarom moet hij het ook zijn die Janine uit de klauwen van Ray Groenoord redt
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee, dat was de schuld van Yasmin die begon te trekkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:46 schreef Dizer het volgende:![]()
Linda komt Ludo vermoorden omdat de kogel die Simon heeft opgevangen voor Stefano was bedoeld maar door Ludo dat mis ging!!!
![]()
prima plan, de reden maakt me niet eens zoveel uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:46 schreef Dizer het volgende:![]()
Linda komt Ludo vermoorden omdat de kogel die Simon heeft opgevangen voor Stefano was bedoeld maar door Ludo dat mis ging!!!
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima plan, de reden maakt me niet eens zoveel uit
Maakt niet uit, hij haalde haar terugquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:53 schreef Frey het volgende:
Maar Linda en Ludo waren toch geen vijanden
Het was tenslotte Ludo die Linda terughaalde toen Simon terug was![]()
Al was het natuurlijk uit eigenbelang![]()
Ben alleen benieuwd wat haar verhaallijn gaat worden. Arnie en Roos zijn weg en Laura gaat er tijdelijk uit. Misschien komt ze pas als Jette weer terug is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij haalde haar terug
Ze gaat meespelen in Tita Tovenaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:59 schreef Dizer het volgende:
Tijdelijk eruit?? Warrom?? Wist ik niet
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze gaat meespelen in Tita Tovenaar
Maar ze heeft gelukkig nog lang geen genoeg van GTST en komt dus gewoon weer terug![]()
Ok, een foto van de cast van Tita Tovenaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:03 schreef Dizer het volgende:
Frey, we moeten zo even doorposten, ik ben bezige met een nieuw topic
En dingetje uit Sam Samquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Ok, een foto van de cast van Tita Tovenaar
[afbeelding]
Rob Verheijen doet ook mee
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:04 schreef babette21 het volgende:
alsof er een reden nodig is om Miss Dekker terug te halen
Als ze nou die Reinout Oerleknoet wisten over te halen om terug te komen, dan kreeg je echt een prachtige verhaallijn. Dennis blijkt toch niet de zoon van Robert en Laura te zijn en zo wordt Arnie weer herenigd met zijn ouders. En dan ook nog Linda die terugkeert, zou zo mooi kunnen wordenquote:
Ze speelt Grobbema, de moeder van Grobelia. Maar die namen zeggen me niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:10 schreef babette21 het volgende:
laat me raden: Jet speelt de toverheks
vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:12 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Wat is dat voor wazige kerel aan de linkerkant :S
Dat zou wel heeeeel gaaf zijn!!!!! En Linda die niet kan kiezen tussen Dennis of Arnie...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Als ze nou die Reinout Oerleknoet wisten over te halen om terug te komen, dan kreeg je echt een prachtige verhaallijn. Dennis blijkt toch niet de zoon van Robert en Laura te zijn en zo wordt Arnie weer herenigd met zijn ouders. En dan ook nog Linda die terugkeert, zou zo mooi kunnen worden![]()
We ontvoeren Reinout, binden hem vast en laten hem onder dwang een contract tekenen voor een jaar GTST![]()
Het schijnt dat hij de set vroegtijdig verlaten heeft door de grote fout in de verhaallijn van Dennis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:20 schreef Dizer het volgende:
Blijft de vader van Dennis eigenlijk in de serie?
Uuhm... ze kunnen toch niet zeggen dat het nu dus helemaal niet zo is...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij de set vroegtijdig verlaten heeft door de grote fout in de verhaallijn van Dennis.
Jammer, want ik vond hem echt goed acteren en hij was zeker een aanwinst![]()
Ik heb geen idee, we zullen moeten afwachten tot volgend seizoen. Maar ik heb liever dat ze het cancelen, want kom op nou. Het idee dat Laura met haar zoon getrouwd is, dat Dennis iets had met zijn halfzus en bijna een kind kreeg van zijn moederquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm... ze kunnen toch niet zeggen dat het nu dus helemaal niet zo is...Dat hele verhaallijn???
Ik zal kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:25 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, Frey.... kan jij van de nieuwe leader heeeel veeel plaatjes en zo gaan screenen binnenkort.. kan ik een mooie OP in elkaar zetten
Dat van Arnie boeit me niet. Dat van Dennis vind ik juist een leuke verhaallijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, we zullen moeten afwachten tot volgend seizoen. Maar ik heb liever dat ze het cancelen, want kom op nou. Het idee dat Laura met haar zoon getrouwd is, dat Dennis iets had met zijn halfzus en bijna een kind kreeg van zijn moeder![]()
Bovendien moeten ze Arnie met rust laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |