Slechte keuze.quote:
Nou nou, wel een beetje op de taal blijven letten he!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn van ons hoor. Wij zijn de enigste/eerste van NL die deze plaatjes gepubliceert hebben.
Doen ze al jaren, laatste week herhalen. Alleen dit jaar de laatste twee wekenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 06:26 schreef JohnDope het volgende:
Wat is dat voor iets achterlijks op rtl4 die oude afleveringen? Denken ze daar dat we allemaal dom zijn?
quote:SEBASTIAAN LABRIE BLIJFT!
Bram vervangt Sebastiaan op de planken! Een nieuwe, daverende klucht waarin campingeigenaar Jon zich staande probeert te houden in een wereld vol ritsen, trekhaken en haringen, veeleisende gasten en een bekakte buurvrouw. Als de camping met sluiting bedreigd wordt, probeert hij uit alle macht de tent overeind te houden. Hij zakt steeds verder weg in een hilarische draaikolk van problemen, verzinsels en verwarringen. Spel: Jon van Eerd, Lucie de Lange, Bram Bart en anderen. Regie: Caroline Frerichs. Sebastiaan Labrie is vervangen door Bram Bart. Sebastiaan blijft dus gewoon in GTST!
bron
Maandag 29 augustus gaat seizoen 16 van start. Donderdag 1 en vrijdag 2 september komen er dubbellange afleveringen, op vrijdag gevolgd door een half uur durende special vanwege de 3000e aflevering.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:36 schreef mark_03 het volgende:
Wanneer de eerste NIEUWE aflevering?
Blunder? je bedoelt dat Robert en Dennis niet het zelfde DNA hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:52 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard had net een item over de zogenaamde Arnie/Dennis blunder.
Mark van Eeuwen (Jack Woods) kwam ook nog even aan het woord.
Hey, dat heb ik ook gezegd!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
én ik had [als enige!!!] gelijk over Yasmin en 't feit dat ze NIET dood is [zie foto's op gtst.nl]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no shit?! had ik een medestander in deze theorie?! tofquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Hey, dat heb ik ook gezegd!!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
no shit?! had ik een medestander in deze theorie?! tof
wel goed van ons he, dat wij het al doorzagen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]Het komt regelrecht uit de TVfilmgids, kijk maar na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NIET SNAPPEN?? NUT???quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:54 schreef Nano het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat voor nut het heeft om Miss Dekker terug te laten keren.
Linda was fantastisch, maar wat heeft zij nou nog in Meerdijk te zoeken? En zal Eric meekomen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:55 schreef BVO het volgende:
[..]
NIET SNAPPEN?? NUT???.
Schaam je!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |